Misschien was het je nog niet opgevallen, maar IE7 is nog niet beschikbaar voor Vista. Jij draait nu IE7 onder Vista als gevolg van je upgrade en dat is dus vragen om problemen. En zie daar, die problemen heb je nuquote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is dit de dader !
[[url=HTTP://SS.ROY.SERVEHTTP.COM/3/SCREENSHOT156.JPG]afbeelding[/url]]
Ik draai nu XPquote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Riparius het volgende:
[..]
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar IE7 is nog niet beschikbaar voor Vista. Jij draait nu IE7 onder Vista als gevolg van je upgrade en dat is dus vragen om problemen. En zie daar, die problemen heb je nu.
Goed idee, ff kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef gateway het volgende:
draai eens een virusscan vanaf ineternet, www.bitdefender.com/scan8/ie.html
Ah, OK, dan kan het daar dus niet aan liggen. Maar het blijft vreemd dat iexplore.exe automatisch mee opstart. Dat het een vertrouwde naam heeft wil overigens niet zeggen dat het geen malware is. Zoek eens uit waar die iexplore.exe staat en hoe die wordt opgestart.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik draai nu XP
Ik heb met een dubbelboot Vista ernaast.
ja idd, ik moet het probleem even isoleren. Eerst maar even die online scanner erover.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ah, OK, dan kan het daar dus niet aan liggen. Maar het blijft vreemd dat iexplore.exe automatisch mee opstart. Dat het een vertrouwde naam heeft wil overigens niet zeggen dat het geen malware is. Zoek eens uit waar die iexplore.exe staat en hoe die wordt opgestart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |