haha, nee op me PC in elk programma / pagina enz (win XP)quote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Arjan het volgende:
Waar? Op Fok? Dan moet je ff in FB posten.
In de gouden kooi? Op je webservertje? Met PHP, ASP, ASP+.net whatever?
Had ik al staan. Heb ook niets gewijzigd, ik heb alleen Vista erop/naast gezet.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Sanderrrr het volgende:
even je toetsenbord instellingen rechtsonder in je taalkbalk wijzigen naar Nederlands - Verenigde Staten (internationaal)
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ik al staan. Heb ook niets gewijzigd, ik heb alleen Vista erop/naast gezet.
[afbeelding]
oh dat is raar, ik dacht dat het altijd daar aan lag. wat als je hem op Engels - VS internationaal zet?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ik al staan. Heb ook niets gewijzigt, ik heb alleen Vista erop/naast gezet.
[afbeelding]
Wat, is dat leuk?quote:
Ik zal er even mee spelen/testenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
oh dat is raar, ik dacht dat het altijd daar aan lag. wat als je hem op Engels - VS internationaal zet?
Ik heb in taakbeheer alle services gesloten, toen ik iexplorer.exe sloot was het goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef dennistd het volgende:
hmm, heb dit eerder gezien bij iemand
die heeft toen een format gedaan, dus een echte oplossing weet ik ook niet
Dat soort dingen zijn 1 van de eerste die ik uitzet in XPquote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef bob_marley het volgende:
ctrl+shift drukken kijken of dat helpt
Ik zal er eens goed naar kijken, maar ik heb Norton Antivirus 2007 erop en die vind niets.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef dennistd het volgende:
weet je zeker dat het iexplorer.exe was, en niet iexplore.exe?
de eerste is namelijk een virus, de tweede internet explorer
ok, maar VS-internationaal gebruik ik altijd en geeft me nooit problemen. Lijkt meer op een virus/malwarequote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef pRUTsGER het volgende:
Het ligt dus wel aan de keymap, maar je moet hem op VS zetten, ipv VS Internationaal. Is altijd het eerste wat ik aanpas na een verse install...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |