Maar goed dat de mijne nog klopt danquote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
eh.. nee. Dat is zelfs mij te gek
En als iemand jou belt?quote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik geen ringtoon .. En geluid staat gewoon aan.
ZElfde geen geluid aan mijn kant..quote:
ANDROID!!!quote:Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ZElfde geen geluid aan mijn kant..
Denk wat RZ zegt.. luidspreker stuk
Maar maar.. nu moet ik een nieuwe![]()
Net balen als je net nu een nieuw abo nodig hebt..quote:Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ZElfde geen geluid aan mijn kant..
Denk wat RZ zegt.. luidspreker stuk
Maar maar.. nu moet ik een nieuwe![]()
Waarschijnlijk omdat ze haar reisbestemming heeft bereiktquote:Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef Boudibou het volgende:
Dus we roepen in elke Singles topic: Utrecht! ?
Hoezo eigenlijk? Ik bedoel, ik weet dat de bazen in Utrecht wonen, maar om dat nou elke keer te roepen...
Hoe kom je daar ineens bij?quote:
Nee klopt, maar ik moet nog tot juli 2011 met deze aboquote:Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net balen als je net nu een nieuw abo nodig hebt..
Mja... ik heb nu ook weer zin in gewoon tedere, lieve, plagerige seks waarbij ik uiteindelijk mijn gezicht in het kussen moet duwen om niet heel de buurt bij elkaar te schreeuwen...quote:
Net wanneer ik dacht dat het niet erger kon..quote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik moet nog tot juli 2011 met deze abo
Zeg, wil je ophouden?quote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja... ik heb nu ook weer zin in gewoon tedere, lieve, plagerige seks waarbij ik uiteindelijk mijn gezicht in het kussen moet duwen om niet heel de buurt bij elkaar te schreeuwen...
Dan ben je bij mij aan het juiste adresquote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net wanneer ik dacht dat het niet erger kon..
ik neem genoegen met een experia 10quote:
klinkt goedquote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja... ik heb nu ook weer zin in gewoon tedere, lieve, plagerige seks waarbij ik uiteindelijk mijn gezicht in het kussen moet duwen om niet heel de buurt bij elkaar te schreeuwen...
Ow..okeequote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze haar reisbestemming heeft bereikt
Heb al 4 mensen zover gekregen die hem aangeschaft hebben. Wereldding!quote:
sony/erikson toch? Fijne foon?quote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik neem genoegen met een experia 10
Sorryquote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg, wil je ophouden?Ik had mijn hormonen net weer een paar uur rustig.
Oh, ik dacht/hoopte dat je weg ging.quote:Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja want als ik ga slapen ga ik in [singles] posten.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn Nokia E75
Geweldig ding he? Leuke apps, chill internet, gebruiksvriendelijk en mooi ook dat ik Eredivisielive erop heb met relaxt kwaliteitquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knopjes.. wat is dit?
Precies!quote:Op zondag 19 september 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]QWERTY-toetsenbord. Ideaal voor sms en internet.
Tja..das zuur inderdaad. Maar je hebt een 2-jarig abo? Dit raad ik een aantal vaak ten strengste af, en dan zeiken als je telefoon na een half jaar kapot is of je erop uitgekeken bentquote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het juiste adres
Ik heb ook QWERTY maar ik heb maar 4 knopjes...quote:Op zondag 19 september 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]QWERTY-toetsenbord. Ideaal voor sms en internet.
Dat ja. Heb 'm sinds eind april en ben nog steeds in love met het ding!quote:Op zondag 19 september 2010 21:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geweldig ding he? Leuke apps, chill internet, gebruiksvriendelijk en mooi ook dat ik Eredivisielive erop heb met relaxt kwaliteit.
Er is geen betere...nee, de Iphone ook niet
Ik niet, ik wilde geen touchscreen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb ook QWERTY maar ik heb maar 4 knopjes...
Goed van je! Je hebt er duidelijk verstand vanquote:Op zondag 19 september 2010 21:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al 4 mensen zover gekregen die hem aangeschaft hebben. Wereldding!
Eind april? 28e toevallig?quote:Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ja. Heb 'm sinds eind april en ben nog steeds in love met het ding!
Heb er zelf geen 1,maar hoor overal dat het een fijne foon is...helaas loopt mn abo nog ff doorquote:Op zondag 19 september 2010 21:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geweldig ding he? Leuke apps, chill internet, gebruiksvriendelijk en mooi ook dat ik Eredivisielive erop heb met relaxt kwaliteit.
Er is geen betere...nee, de Iphone ook niet
Ouderwets heeft ook nadelen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb juist in het weekend mijn abo verlengd met een sim-only omdat ik maar geen smartphone kon vinden die sommige nadelen niet heeft. Ik blijf wel 'ouderwets' doen.
Hoe heet dat jaren 80 nummer ook alweer van een zanger, met in de video hem en een dame op het strand verstrengeld in elkaar?quote:Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Voor alle geile, niet te stoppen [singles]
Wat, past het niet in je materialistische (dus) lege wereldbeeld, kleutertje?quote:
Ik word nu eenmaal knuffelig en pluizig van de oxa....quote:
Voor hoelang?quote:Op zondag 19 september 2010 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb juist in het weekend mijn abo verlengd met een sim-only omdat ik maar geen smartphone kon vinden die sommige nadelen niet heeft. Ik blijf wel 'ouderwets' doen.
Uiteraard, ik mis ook wat nieuwe functies, maar sommige functies verdwenen ook weer in smartphones dus ik heb de stap vooralsnog niet gemaakt.quote:
Chris Isaak met Wicked Game. De dame in kwestie isquote:Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef xFriendx het volgende:
Hoe heet dat jaren 80 nummer ook alweer van een zanger, met in de video hem en een dame op het strand verstrengeld in elkaar?
quote:Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Voor alle geile, niet te stoppen [singles]
even denken hoor.. zwart-wit clipje?!quote:Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe heet dat jaren 80 nummer ook alweer van een zanger, met in de video hem en een dame op het strand verstrengeld in elkaar?
Knuffelig is wat anders dan je kop in het kussen drukken om de buurt niet wakker te schreeuwen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik word nu eenmaal knuffelig en pluizig van de oxa....
Dat gebruikte ze vroeger.quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat, past het niet in je materialistische (dus) lege wereldbeeld, kleutertje?
Ja, daar dacht ik ook aan.. maar is dat jaren '80 ?quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chris Isaak met Wicked Game. De dame in kwestie isHelena Christensen
Dat is dan geen jaren 80 nummer, dat nummer komt uit 1991.quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze met Ping gratis kunnen "smsen" met elkaar...quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de iPhone wel een mooi dingetje, mijn volgende telefoon wordt ook een iPhone, maar eigenlijk kunnen telefoons me niet zo heel veel schelen.
Tegenwoordig lopen kinderen van 12 met BB's, doe normaal.
Waarheen? En hoe laat? Als t vroeg is kom ik wel ff een drankje doen. Stappen doe ik eigk nooit...quote:Op zondag 19 september 2010 21:22 schreef PeuRac het volgende:
@JK, 6 gaat altijd lukken, zeker als er nog Singles mee gaan.
Dus wie van de Singles (V) gaan er vrijdag mee stappen in R'dam?
Als ze twaalf zijn kun je hun leeftijd nog de schuld geven voor het achterna lopen van hypes. Wat is jouw excuus om nog een iPhone aan te schaffen?quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de iPhone wel een mooi dingetje, mijn volgende telefoon wordt ook een iPhone, maar eigenlijk kunnen telefoons me niet zo heel veel schelen.
1991quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan.. maar is dat jaren '80 ?
Ik gok erop dat iemand eerder het beeld van de videoclip juist heeft, dan dat die persoon exact het jaartal weet.quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ja, daar dacht ik ook aan.. maar is dat jaren '80 ?
Blackberry's zijn ook wel leuke dingetjes. Op de dag dat ik dat ik een blackberry wou bestellen werd de iPhone 4 bekend gemaakt dus ik wachtte nog even af.quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Waarom niet de 12?quote:Op zondag 19 september 2010 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bus 11 nu om precies te zijn
Dat kan ook met android en iPhone.quote:Op zondag 19 september 2010 21:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Omdat ze met Ping gratis kunnen "smsen" met elkaar...
Ik ga media-applicaties ontwerpen voor mijn opleiding volgend jaar. De iphone en soortgelijke is nou eenmaal iets waar we steeds meer rekening mee moeten houden.quote:Op zondag 19 september 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze twaalf zijn kun je hun leeftijd nog de schuld geven voor het achterna lopen van hypes. Wat is jouw excuus om nog een iPhone aan te schaffen?
Das inderdaad jammer.. maar tegen de tijd dat je abo afgelopen is, ergens volgend jaar gezien je reactie, zullen er wel weer een aantal betere zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb er zelf geen 1,maar hoor overal dat het een fijne foon is...helaas loopt mn abo nog ff door
Gewoon voor een jaar. Had een MyFaves 20 (kon je 5 mensen instellen die je 'favo mensen' zijn en daar tegen korting mee bellen en smsen) voor 20 eu in de maand, gelijk aan zeg 150 min. En nu door het sim-only een Relax 30 voor 15 euro in de maand, goed voor 260 min. Aangezien ik met die 1e nog wel eens meer belde en het meteen duurder werd betaal ik nu minder en duurt het langer voor ik het wel zou overschrijden. Scheelt toch weer wat poen. Alles bij T-Mobile overigens.quote:Op zondag 19 september 2010 21:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voor hoelang?
En zie best vaak mensen posten die met deze dingen in dubio verkeren en een topic posten..krijgen vaak goede adviezen
Wicked games van Chris Isaac?quote:Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwa, ik vind de Blackberry echt niets. Paar vriendinnen hebben hem, maar ik vind hem niet fijn.quote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Blackberry's zijn ook wel leuke dingetjes. Op de dag dat ik dat ik een blackberry wou bestellen werd de iPhone 4 bekend gemaakt dus ik wachtte nog even af.
Kan ik me voorstellen.. die man vergeet je niet snelquote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gok erop dat iemand eerder het beeld van de videoclip juist heeft, dan dat die persoon exact het jaartal weet.
Die bedoelde ik ja. Jaren 80 of 90, het ligt nogal dicht bij elkaarquote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je geen iPhone voor nodig. Met de iPhone SDK kom je een heel eind.quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga media-applicaties ontwerpen voor mijn opleiding volgend jaar. De iphone en soortgelijke is nou eenmaal iets waar we steeds meer rekening mee moeten houden.Klinkt het goed?
Ik wou de Storm2 kopen, die heeft namelijk touchscreen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, ik vind de Blackberry echt niets. Paar vriendinnen hebben hem, maar ik vind hem niet fijn.
Nee, integendeel. Een goed ontwerp is niet afhankelijk van een platform. Los daarvan, als je je een klein beetje had verdiept in de achtergrond van je opleiding, dan had je inmiddels ook al kunnen weten dat iPhone marktaandeel verliest.quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga media-applicaties ontwerpen voor mijn opleiding volgend jaar. De iphone en soortgelijke is nou eenmaal iets waar we steeds meer rekening mee moeten houden.Klinkt het goed?
quote:Op zondag 19 september 2010 21:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar heb je geen iPhone voor nodig. Met de iPhone SDK kom je een heel eind.
Shut up. iPhone is mooi. Moet ik hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 21:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar heb je geen iPhone voor nodig. Met de iPhone SDK kom je een heel eind.
Mijn moeder is naar Chris Isaac geweest.quote:
Ik heb er een.quote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shut up. iPhone is mooi. Moet ik hebben.![]()
Moet je hem niet jailbreaken dan?quote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan ook met android en iPhone.
Vandaag toevallig nog geluisterd naar de CD waar dat nummer vanaf komt. Die Chris Isaak maakt best briljante muziek.quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Kan ik me voorstellen.. die man vergeet je niet sneldie vrouw ook niet trouwens.!
quote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Een goed ontwerp is niet afhankelijk van een platform. Los daarvan, als je je een klein beetje had verdiept in de achtergrond van je opleiding, dan had je inmiddels ook al kunnen weten dat iPhone marktaandeel verliest.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shut up. iPhone is mooi. Moet ik hebben.![]()
En op die avond ben jij verwekt?quote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn moeder is naar Chris Isaac geweest.
Mooi nummer inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja. Jaren 80 of 90, het ligt nogal dicht bij elkaar
Ik probeer meer kaartjes te regelen voor Hot, die gaat dan open, gratis drank van 22:00 tot 02:00quote:Op zondag 19 september 2010 21:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarheen? En hoe laat? Als t vroeg is kom ik wel ff een drankje doen. Stappen doe ik eigk nooit...
Ja, ik ben een maand oud.quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En op die avond ben jij verwekt?![]()
Dus toen je vader jou gedeeltelijk naar binnen liep te yoghurren dacht je moeder aan Chris Isaac.![]()
Dat zal een beste teleurstelling geweest zijn toen jij geboren werd.
Dan ben je nog erger dan een 12-jarige met een BlackBerry.quote:
*kuch* pingchat! en Whatsapp *kuch*quote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet je hem niet jailbreaken dan?
Met android kan je 'talken', mja, dat klinkt niet zo leuk als pingen, dus daarom kopen ze een BB.![]()
Wat overigens echt een schijttelefoon ( mits zakelijk type) als je het met andere telliebellies vergelijkt.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag toevallig nog geluisterd naar de CD waar dat nummer vanaf komt. Die Chris Isaak maakt best briljante muziek.
Hehe, eindelijk. Was dat nou zo moeilijk?quote:
Oh, een maand geleden. Omdat de man een hit had in 1991 zou dat anders best kunnen. Misschien zat ze de clip wel te kijken terwijl je vader haar van achter nam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beken.quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je nog erger dan een 12-jarige met een BlackBerry.
Whatsapp.quote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met android kan je 'talken', mja, dat klinkt niet zo leuk als pingen, dus daarom kopen ze een BB.![]()
Wat overigens echt een schijttelefoon ( mits zakelijk type) als je het met andere telliebellies vergelijkt.
Tegenwoordig wel ja,maar dat was eerst nog niet. Pas nadat ze doorhadden waarom die puppies een BB kochten,kwam Ping voor andere foons ookquote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan ook met android en iPhone.
Lie to me!quote:
J-K kent de details, k kan ze ff niet zoeken.quote:Op zondag 19 september 2010 21:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarheen? En hoe laat? Als t vroeg is kom ik wel ff een drankje doen. Stappen doe ik eigk nooit...
Mn werk heeft op de Bb vanalles afgesloten, dus ik vind het ook een vrij kansloos ding..quote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zal ik nog doen of ik verbaasd bent door deze ontboezeming?quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik beken.Ik draag allstars, heb een spiegelreflex en zit achter een iMac. Ik ben een wannabe.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja,maar dat was eerst nog niet. Pas nadat ze doorhadden waarom die puppies een BB kochten,kwam Ping voor andere foons ook
Wat is hot? En waar?quote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik probeer meer kaartjes te regelen voor Hot, die gaat dan open, gratis drank van 22:00 tot 02:00
Wat is er mis met allstarsquote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik beken.Ik draag allstars, heb een spiegelreflex en zit achter een iMac. Ik ben een wannabe.
Ja. Graag.quote:Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik nog doen of ik verbaasd bent door deze ontboezeming?
Ik begrijp je. Ja, het is ook echt een hebbeding en of je bent het typ dat altijd als eerst wil hebben en up to date te blijven,of je doet het inderdaad simpel en gebruikt je tel voor het casual telefoneren, mp3 voor muziek et cetera.quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon voor een jaar. Had een MyFaves 20 (kon je 5 mensen instellen die je 'favo mensen' zijn en daar tegen korting mee bellen en smsen) voor 20 eu in de maand, gelijk aan zeg 150 min. En nu door het sim-only een Relax 30 voor 15 euro in de maand, goed voor 260 min. Aangezien ik met die 1e nog wel eens meer belde en het meteen duurder werd betaal ik nu minder en duurt het langer voor ik het wel zou overschrijden. Scheelt toch weer wat poen. Alles bij T-Mobile overigens.
Op zich vind ik smartphones wel tof qua kijken van filmpjes en zo op je mobiel, maar ik koop dan liever toch een losse speler met heel veel ruimte en misschien net iets groter scherm nog.
De mogelijkheden om een foto van mijn tampeloeres te schieten waarmee ik een metro swaffel en dat meteen op myspace of whatever te uploaden interesseert me ook weinig, daar hoef ik zo'n ding dus toch al niet voor te kopen.
Geniale dingen he.quote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat is er mis met allstarsDie zijn van alle tijden...zelfs toen ik nog jong was
Ik had het niet achter je gezocht.quote:
Ik weet het.quote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet achter je gezocht.Je lijkt zo verstandig.
![]()
come on,come on,come on touche me babyquote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Murmeli het volgende:
Htc desire
Hoewel ik vind dat ie vaak half vastlopen. En mn touchscreen wil soms niet snappen dat ik hem aan het touchen ben
Ik heb een shirt van converse aan, ben ik nu ook stoer?quote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat is er mis met allstarsDie zijn van alle tijden...zelfs toen ik nog jong was
Ik heb nu zwarte v leerquote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geniale dingen he.Ik kan ze nooit laten staan.
Mijn schoenen zijn ook van leer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent altijd stoer jochiequote:Op zondag 19 september 2010 21:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een shirt van converse aan, ben ik nu ook stoer?
quote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad.Whatsapp staat wel na Tomtom in de lijst van meest opgebrachte apps.
Allstars!quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 21:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook van leer.
Maar allstars niet ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Ik ben inderdaad wel van de gadgets en dingen, mijn pa heeft een Iphone 3g, dus heb er wel mee lopen spelen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Ja, het is ook echt een hebbeding en of je bent het typ dat altijd als eerst wil hebben en up to date te blijven,of je doet het inderdaad simpel en gebruikt je tel voor het casual telefoneren, mp3 voor muziek et cetera.
Maar ik denk dat jij het wel vet zal vinden. Ik ken je niet ofzo, maar als je van een multimedia typje bent, kan je het compacte wel waarderen en dank je God voor de lege broekzakken
loopt een beetje achter qua android versie (1.6 vs 2.1/2.2 nu), maar update naar 2.1 kan ieder moment komen. En je moet van de time-/mediascape functionaliteit houden. Of die naar de achtergrond drukkenquote:
Grinzzzquote:Op zondag 19 september 2010 21:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
come on,come on,come on touche me baby
Welke telefoon heb je?quote:Op zondag 19 september 2010 21:48 schreef JoeBravo het volgende:
loopt een beetje achter qua android versie (1.6 vs 2.1/2.2 nu), maar update naar 2.1 kan ieder moment komen. En je moet van de time-/mediascape functionaliteit houden. Of die naar de achtergrond drukken
Maar zoals gezegd, ik ben er (voorlopig) tevreden mee
Joh.quote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
*zucht* Dat zijn dus geen allstars...
Ik kocht mijne vorig jaar, ook van leer, toen ze net uit waren.. Hup, 80 euro voor een paar schoenen..quote:
Ik heb echte allstars jaquote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt toch wel echte lere allstars? Of lees ik je post nu fout.
Maar is dat niet een beetje het wannabe-ping? Het origineel was toch alleen voor BB? Zo niet, dan is dit kletskoekquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*kuch* pingchat! en Whatsapp *kuch*
multiplatform allebei...
NOESS Allstarsquote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Allstars.![]()
Hele wereld loopt op die dingen. En die vorm, wat een klompen.
Veel plezierquote:
Desire is ook dood als je hem uitzet. Maar daar hebbie de vliegtuigstand voor.quote:Op zondag 19 september 2010 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel van de gadgets en dingen, mijn pa heeft een Iphone 3g, dus heb er wel mee lopen spelen.
Maar het is ook een soort principe kwestie. Ik wil muziek gewoon kunnen kopiëren en plakken op mijn telefoon, meer niet. Daarnaast gaat je wekker niet af als je de telefoon compleet uit zet. Kan je ook alleen radio luisteren via internet en niet gewoon uit de lucht grijpen met je headsetje.
En ik sms ook veel terwijl ik loop (beetje vreemd verhaal misschien), maar dat lukt met een touchscreen niet zo goed schijnt het.
Nikon D3000quote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor DSLR heb je eigenlijk?
Hot is de nieuwe naam van de oude grote Skihut.. Zit aan de Delftsestraat hier in Rotjeknor..quote:
Converse maakt wel vette schoenen maar allstars.quote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Allstars.![]()
SE Experia 10quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Desire is ook dood als je hem uitzet. Maar daar hebbie de vliegtuigstand voor.
En nu echt slapen....
Truste allemaal
De goeie kant vd stad dusquote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hot is de nieuwe naam van de oude grote Skihut.. Zit aan de Delftsestraat hier in Rotjeknor..
Dan ken ik nog een veel foutere:quote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef xFriendx het volgende:
(je moet als single toch blijven dromen)
ik nietquote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Allstars.![]()
Allstars zitten mij goed vanwege m'n smalle voeten!quote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Converse maakt wel vette schoenen maar allstars.
Is die er nog niet? Voor de Hero was 'ie er al rijkelijk laat en die had ik twee maanden geleden eindelijk.quote:
Lol, lees net pas dat t gratis drinken isquote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hot is de nieuwe naam van de oude grote Skihut.. Zit aan de Delftsestraat hier in Rotjeknor..
SE is traag. erg traag.quote:Op zondag 19 september 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die er nog niet? Voor de Hero was 'ie er al rijkelijk laat en die had ik twee maanden geleden eindelijk.
Naar!quote:
Wow, en ik lees nu pas dat het de Apres SkiHut is. Daar _moet_ ik bijzijn.quote:Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lol, lees net pas dat t gratis drinken is
Jofele-Knul heeft Etnies.quote:Op zondag 19 september 2010 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Allstars zitten mij goed vanwege m'n smalle voeten!![]()
Ik heb ook een paar Etnies, DAT zijn pas klompen!
Ligt eraan hoe handig je ermee bentquote:Op zondag 19 september 2010 21:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel van de gadgets en dingen, mijn pa heeft een Iphone 3g, dus heb er wel mee lopen spelen.
Maar het is ook een soort principe kwestie. Ik wil muziek gewoon kunnen kopiëren en plakken op mijn telefoon, meer niet. Daarnaast gaat je wekker niet af als je de telefoon compleet uit zet. Kan je ook alleen radio luisteren via internet en niet gewoon uit de lucht grijpen met je headsetje.
En ik sms ook veel terwijl ik loop (beetje vreemd verhaal misschien), maar dat lukt met een touchscreen niet zo goed schijnt het.
Kijk anders een keer voor Vans,die hebben een paar mooie smalle modellen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Allstars zitten mij goed vanwege m'n smalle voeten!![]()
Ik heb ook een paar Etnies, DAT zijn pas klompen!
Ik heb een blouse van Vans.quote:Op zondag 19 september 2010 21:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kijk anders een keer voor Vans,die hebben een paar mooie smalle modellen.
www.hotrotterdam.nuquote:Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik de commentaren lees is, heeft HTC veruit het beste android-updatebeleid.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:50 schreef xFriendx het volgende:
(je moet als single toch blijven dromen)
All Stars zijn chille schoenen. Gewoon casual, niet sportief. Perfect onder jeans, en hoe verneukter ze worden, hoe mooier ze eruit zien en lekkerder ze lopen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Allstars.![]()
Oh, ik dacht dat het een soort heropening of watdanook zou zijn, maar het is dus een totaal ander concept? Ik draai hier bijna al de hele dag apres ski muziek.quote:
Voor mij is Vans het classic skatemerk. Heb al heel wat paar Vans schoenen versletenquote:
Iets met versleten zolen en door de supermarkt glijdenquote:Op zondag 19 september 2010 21:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
All Stars zijn chille schoenen. Gewoon casual, niet sportief. Perfect onder jeans, en hoe verneukter ze worden, hoe mooier ze eruit zien en lekkerder ze lopen.
Voor de Desire waren ze snel, voor de Hero niet. Maar het was het wachten waard. En 1.6 deed 't ook prima gelukkig.quote:Op zondag 19 september 2010 21:57 schreef JoeBravo het volgende:
als ik de commentaren lees is, heeft HTC veruit het beste android-updatebeleid.![]()
Maar volgens mij heeft SE ook behoorlijk aan de interface zitten sleutelen, dus het updaten duurt ook navenant lang
Mooi nrquote:
Het wordt een compleert ander concept jaquote:Op zondag 19 september 2010 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een soort heropening of watdanook zou zijn, maar het is dus een totaal ander concept? Ik draai hier bijna al de hele dag apres ski muziek.
Als schoenen heb ik DC en Nike 6.0quote:Op zondag 19 september 2010 22:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor mij is Vans het classic skatemerk. Heb al heel wat paar Vans schoenen versleten
Terwijl het bierlucht en uitgaansbrakke lucht ervan af dampt..quote:Op zondag 19 september 2010 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met versleten zolen en door de supermarkt glijden
telefoonquote:
Met die muziek?! of als elastieken popje?!quote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef xFriendx het volgende:
Dit blijf ik toch wel zo vet vinden. Zo kan ik mij op een vrijdagavond (als de titel daar op zou duiden) ook wel kunnen vermaken
Waar is gratis drank?quote:Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Typische studentenschoenen inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Terwijl het bierlucht en uitgaansbrakke lucht ervan af dampt..
Ik moest lachen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh god, het pubertje is lichtelijk opgewonden: Spuiten en slikken op tv.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer? Jij vindt 't saai opeens!
Je had allang hier kunnen zijn en een bierjte met me kunnen drinken, maarja..quote:
Hehe, ieder zijn ding. Hebben een ander ding gemeen thoughquote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Typische studentenschoenen inderdaad.
Ik vind het echt niks.
Ik ook niet, tis dat m'n broertje en ik de jongen achter de bar bij Café Fout al zo'n 20 jaar kennenquote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd, dus I understand..
Geen idee.quote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is de D3000 de opvolger van de D80?
Aan zulke kennissen heb je wat.. barmannen, en chicks, de rest: fock 'emquote:Op zondag 19 september 2010 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, tis dat m'n broertje en ik de jongen achter de bar bij Café Fout al zo'n 20 jaar kennen
Daar kunnen die oude mensen niet tegen. Niet doen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Gewoon een smiley om te laten merken dat ik er weer ben.
Ah zo! Welkom terug dan maarquote:Op zondag 19 september 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Gewoon een smiley om te laten merken dat ik er weer ben.
Nee hij rijd kindertjes naar schoolreisjes.quote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Ben je echt buschauffeur? Rij je de stadbus 44?
Busquote:Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Ben je echt buschauffeur? Rij je de stadbus 44?
Da's ook gewoon een bus.quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bus![]()
Touringcar heet zoiets waar ik op rij!![]()
Dus nee, niet lijn 44Geen enkele RET lijn..
Oh.quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bus![]()
Touringcar heet zoiets waar ik op rij!![]()
Dus nee, niet lijn 44Geen enkele RET lijn..
Onder andere, ook scholieren van voortgezet onderwijs, en studenten, en volwassenen en ouderen..quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee hij rijd kindertjes naar schoolreisjes.
Kom welke elke dag over de Dorpsweg om naar m'n werk te gaan, trouwensquote:
Gewoon toeteren.quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom welke elke dag over de Dorpsweg om naar m'n werk te gaan, trouwens![]()
Alleen morgen dan net weer niet, en wanneer ik naar m'n werk ga slaap jij nog..
Dat heeft geen nu, ik neem de touringcar! niet mee naar huis, dus rij met de auto langs.. Die meepmeep die daar op zit maakt echt geen indruk daaroquote:
Kun je beter een TOE-HOEOEOT hebben?!quote:Op zondag 19 september 2010 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heeft geen nu, ik neem de touringcar! niet mee naar huis, dus rij met de auto langs.. Die meepmeep die daar op zit maakt echt geen indruk daaro![]()
Die valt daar iets beter op jahquote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Kun je beter een TOE-HOEOEOT hebben?!
trustequote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken!fijne avond en welterusten straks
De D3000 is een beetje rare camera. In de D5000 en D90 en D300 zit allemaal die retegoede sensor, maar de D3000 bezit een andere. Ik zou eerder zeggen dat de D3000 een opvolger is van de D40x, omdat er ook geen "echte" Nikon interface met twee draaiwieltjes opzit. Tevens is hij een stuk kleiner dan de D80. Opvolger zou ik niet willen zeggen daarom.quote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is de D3000 de opvolger van de D80?
En weet je hoe lang die weg isquote:
Ik zit in de buurt van een kebabzaak.quote:Op zondag 19 september 2010 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En weet je hoe lang die weg is![]()
Dat gaat zo niet gewaardeerd worden door haar 100+ buren
100+ buren... das een hele prestatie!quote:Op zondag 19 september 2010 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En weet je hoe lang die weg is![]()
Dat gaat zo niet gewaardeerd worden door haar 100+ buren
Succes,ik hoop voor je dat ie er nog staatquote:Op zondag 19 september 2010 22:41 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken!fijne avond en welterusten straks
Kijk, dan wordt het al makkelijkerquote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt van een kebabzaak.
In Rotterdam? Nee hoorquote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef Evie het volgende:
[..]
100+ buren... das een hele prestatie!
Zit bij het luxor in de buurt. Die kebabzaak. Geen idee waar de kerk zit of de Olifant.quote:Op zondag 19 september 2010 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het al makkelijker![]()
Maar dan is het de vraag, welke van de euh.. 5?![]()
Zit je aan de kant van De Olifant, of aan de kant van de kerk?
Wow dan moet ik zeker een keer bij jou langsgaan!quote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt van een kebabzaak.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow dan moet ik zeker een keer bij jou langsgaan!
Bij de Apotheek op dat stuk dus, zegt genoegquote:Op zondag 19 september 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit bij het luxor in de buurt. Die kebabzaak. Geen idee waar de kerk zit of de Olifant.
Hij weet waar je huis woont.quote:Op zondag 19 september 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit bij het luxor in de buurt. Die kebabzaak. Geen idee waar de kerk zit of de Olifant.
Oh daar ja.quote:Op zondag 19 september 2010 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij de Apotheek op dat stuk dus, zegt genoeg
Zij weet ook waar de mijne slaaptquote:Op zondag 19 september 2010 22:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij weet waar je huis woont.
Ergo: U r fucked.
Ik niet. Maarja, ik ben dan ook niet heel bekend met Rotje.quote:Op zondag 19 september 2010 22:51 schreef Watertornado het volgende:
Uhm. Dat weet iedereen hier toch of niet?
Zeggen dat jullie nou verkapt dat jullie elkaar gaan doen?quote:Op zondag 19 september 2010 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zij weet ook waar de mijne slaapt![]()
Dus ik kan net zo goed fucked zijn!
Nee.quote:Op zondag 19 september 2010 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeggen dat jullie nou verkapt dat jullie elkaar gaan doen?
Ik ken sowieso niet echt veel in Rotterdam, ik heb er nooit echt dichtbij gewoond ofzo. Maar een oplettende lezer moet wel het eea gevolgd kunnen hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 22:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik niet. Maarja, ik ben dan ook niet heel bekend met Rotje.
Je stond op een gegeven moment achter me in de duer opening toen ik bij HeatWave en Lotusss etc aan tafel zat buiten.. Ik ving iets op over dat er iets mis was met je haar?quote:Op zondag 19 september 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
We hebben elkaar nog nooit gezien. Op de meet heul even na dan. Maar toen hebben we niets gezegd. Tenminste, heb je mij toen gezien?
Ohja.quote:Op zondag 19 september 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je stond op een gegeven moment achter me in de duer opening toen ik bij HeatWave en Lotusss etc aan tafel zat buiten.. Ik ving iets op over dat er iets mis was met je haar?
Niet het Luxor dat jij denkt dat het isquote:Op zondag 19 september 2010 22:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik niet. Maarja, ik ben dan ook niet heel bekend met Rotje.
Nja, alhoewel, ze zegt dat het bij het Luxor is, dat ken ik dan nog net wel..
Heb jij even mazzelquote:Op zondag 19 september 2010 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken sowieso niet echt veel in Rotterdam, ik heb er nooit echt dichtbij gewoond ofzo. Maar een oplettende lezer moet wel het eea gevolgd kunnen hebben.
En je droeg een paars of marineblauw truitje geloof ikquote:Op zondag 19 september 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja.Dat klopt ja. Me haar zat niet tof. Dat had ik op het forum al gezegd, dus HW maakte een inkoppertje.
Niet het nieuwe Luxor bij de brug?quote:Op zondag 19 september 2010 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet het Luxor dat jij denkt dat het is
[singles] waar zeus schattig praatquote:Op zondag 19 september 2010 22:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel![]()
En 2 woorden welke niet passen bij me zijn wel de woorden 'oplettend' en 'lezer' .
Nope.quote:Op zondag 19 september 2010 22:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet het nieuwe Luxor bij de brug?
Mannen onthouden zulke dingen alleen als ze een chick heel interessant/leuk vinden..quote:Op zondag 19 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je droeg een paars of marineblauw truitje geloof ik
Wait, what?quote:Op zondag 19 september 2010 23:00 schreef Lotusss het volgende:
Fuck... volgens mij ben ik officieus niet single meer...
Hoezo? Lotusss had ook paars aan, en -Engel- iets bruins..quote:Op zondag 19 september 2010 23:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mannen onthouden zulke dingen alleen als ze een chick heel interessant/leuk vinden..
Heb je ons iets te melden Jofukonuko?
Hm? ER?quote:Op zondag 19 september 2010 23:00 schreef Lotusss het volgende:
Gefeliquote:Op zondag 19 september 2010 23:00 schreef Lotusss het volgende:
He, nu je het zo terughaald.. klopt jaquote:Op zondag 19 september 2010 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[singles] waar zeus schattig praat
Gelukkig zijn er altijd andere oplettende lezers voor je.
Ja godver je hebt er zelf onder gereageerd!
Wie is ER?quote:Op zondag 19 september 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hm? ER?
If so.. Hij is nog nieteens officieel gescheiden.. toch?![]()
Hoezo.. Iedereen kent dat verhaaltje inmiddels welquote:Op zondag 19 september 2010 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of dat doe je gewoon even per pm.
Who's ur Sugadaddy?quote:Op zondag 19 september 2010 23:00 schreef Lotusss het volgende:
Niet te lastige vragen gaan stellen op een zondag nacht he?quote:Op zondag 19 september 2010 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Who's ur Sugadaddy?
Ehh..gefeliciteerd dan maar? Is dat gepast,,iemand feliciteren vanwege het krijgen van een relatie?
Wordt voor teveel dingen gebruikt, een felicitatie. Waardoor de lading bij echte felicitatiemomenten minder overkomt.
Wees er dan spaarzaam mee!quote:Op zondag 19 september 2010 23:07 schreef Boudibou het volgende:
Wordt voor teveel dingen gebruikt, een felicitatie. Waardoor de lading bij echte felicitatiemomenten minder overkomt.
Huhquote:Op zondag 19 september 2010 23:00 schreef Lotusss het volgende:
Daarom ook officieus en niet officieel. Semantics my dear.quote:Op zondag 19 september 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hm? ER?
If so.. Hij is nog nieteens officieel gescheiden.. toch?![]()
Naja, grats dan maar? hehe.. Had 't ergens al aan zien komenquote:Op zondag 19 september 2010 23:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom ook officieus en niet officieel. Semantics my dear.
Klopt.quote:Op zondag 19 september 2010 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je droeg een paars of marineblauw truitje geloof ik
Woohoo! En een donker gekleurde broek.. Volgensmij zwart!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen marineblauw klopt toch?
Jeans, beige topje, marine-blauw vestjequote:Op zondag 19 september 2010 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woohoo! En een donker gekleurde broek.. Volgensmij zwart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |