Maar goed dat de mijne nog klopt danquote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
eh.. nee. Dat is zelfs mij te gek
En als iemand jou belt?quote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik geen ringtoon .. En geluid staat gewoon aan.
ZElfde geen geluid aan mijn kant..quote:
ANDROID!!!quote:Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ZElfde geen geluid aan mijn kant..
Denk wat RZ zegt.. luidspreker stuk
Maar maar.. nu moet ik een nieuwe![]()
Net balen als je net nu een nieuw abo nodig hebt..quote:Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ZElfde geen geluid aan mijn kant..
Denk wat RZ zegt.. luidspreker stuk
Maar maar.. nu moet ik een nieuwe![]()
Waarschijnlijk omdat ze haar reisbestemming heeft bereiktquote:Op zondag 19 september 2010 21:23 schreef Boudibou het volgende:
Dus we roepen in elke Singles topic: Utrecht! ?
Hoezo eigenlijk? Ik bedoel, ik weet dat de bazen in Utrecht wonen, maar om dat nou elke keer te roepen...
Hoe kom je daar ineens bij?quote:
Nee klopt, maar ik moet nog tot juli 2011 met deze aboquote:Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net balen als je net nu een nieuw abo nodig hebt..
Mja... ik heb nu ook weer zin in gewoon tedere, lieve, plagerige seks waarbij ik uiteindelijk mijn gezicht in het kussen moet duwen om niet heel de buurt bij elkaar te schreeuwen...quote:
Net wanneer ik dacht dat het niet erger kon..quote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik moet nog tot juli 2011 met deze abo
Zeg, wil je ophouden?quote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja... ik heb nu ook weer zin in gewoon tedere, lieve, plagerige seks waarbij ik uiteindelijk mijn gezicht in het kussen moet duwen om niet heel de buurt bij elkaar te schreeuwen...
Dan ben je bij mij aan het juiste adresquote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Net wanneer ik dacht dat het niet erger kon..
ik neem genoegen met een experia 10quote:
klinkt goedquote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja... ik heb nu ook weer zin in gewoon tedere, lieve, plagerige seks waarbij ik uiteindelijk mijn gezicht in het kussen moet duwen om niet heel de buurt bij elkaar te schreeuwen...
Ow..okeequote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze haar reisbestemming heeft bereikt
Heb al 4 mensen zover gekregen die hem aangeschaft hebben. Wereldding!quote:
sony/erikson toch? Fijne foon?quote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik neem genoegen met een experia 10
Sorryquote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg, wil je ophouden?Ik had mijn hormonen net weer een paar uur rustig.
Oh, ik dacht/hoopte dat je weg ging.quote:Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja want als ik ga slapen ga ik in [singles] posten.
quote:Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn Nokia E75
Geweldig ding he? Leuke apps, chill internet, gebruiksvriendelijk en mooi ook dat ik Eredivisielive erop heb met relaxt kwaliteitquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knopjes.. wat is dit?
Precies!quote:Op zondag 19 september 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]QWERTY-toetsenbord. Ideaal voor sms en internet.
Tja..das zuur inderdaad. Maar je hebt een 2-jarig abo? Dit raad ik een aantal vaak ten strengste af, en dan zeiken als je telefoon na een half jaar kapot is of je erop uitgekeken bentquote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij aan het juiste adres
Ik heb ook QWERTY maar ik heb maar 4 knopjes...quote:Op zondag 19 september 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]QWERTY-toetsenbord. Ideaal voor sms en internet.
Dat ja. Heb 'm sinds eind april en ben nog steeds in love met het ding!quote:Op zondag 19 september 2010 21:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geweldig ding he? Leuke apps, chill internet, gebruiksvriendelijk en mooi ook dat ik Eredivisielive erop heb met relaxt kwaliteit.
Er is geen betere...nee, de Iphone ook niet
Ik niet, ik wilde geen touchscreen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb ook QWERTY maar ik heb maar 4 knopjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |