abonnement Unibet Coolblue
pi_86593118
quote:
Verdedigend landskampioen Nijmegen Devils heeft een turbulente zomer achter de rug. Met een grotendeels vernieuwde ploeg verschijnt de club aan de start van het nieuwe seizoen. IJshockey.com blikt vooruit.

Nieuw: Stephane Cesar, Jesse Baraniuk, Tyler Stitt, Marc Donders, Raphael Joly, Adam Krug, Tyler Mazzei, Jurryt Smid, Scott Thauwald, Harry Verdonschot.

Vertrokken: Christian Boucher, Julien Hernandez, Marty Dams, Max van Lieshout, Jeff Smith, Travis Wight, Phil Aucoin, Jason Baclig, Nick Deschenes, Levi Houkes, Marty Mjelelleli, Doug Orr, Marco Postma.

Goalies: Stephane Cesar komt over uit Heerenveen. De 22-jarige doelman uit Ottawa had afgelopen jaar een wisselvallig seizoen, waarin hij topwedstrijden afwisselde met mindere ontmoetingen. Krijgt in Nijmegen de kans door te groeien en zou een jaar ouder ook een jaar ervarener moeten zijn. Tomislav Hrelja is de andere doelman in de selectie en moet zijn waarde op eredivisieniveau nog bewijzen.

Defense: Verdedigend zet Nijmegen een combinatie neer van ervaring en talent. De solide Dan McGoff is de enige import uit het kampioensteam die terugkeert, international Nick de Jong is met zijn 29 jaar de oudste speler in de jeugdige ploeg, terwijl Jesse Baraniuk twee jaar geleden de harten van veel fans in Nijmegen stal. Interessante nieuwkomer is de 24-jarige Tyler Stitt, een speler met leiderschapscapaciteiten, die vier jaar college-ijshockey heeft gespeeld. Rick Wijnen hoopt na een jaar vol blessureleed te kunnen bewijzen wat hij in zijn mars heeft en Yordie Mater zal meer ijstijd krijgen dan vorig jaar.

Forwards: De complete topzes van vorig seizoen is vertrokken. Daarbij zullen vooral de 93 goals van Phil Aucoin, Nick Deschenes en Doug Orr worden gemist. Ook Marco Postma en Brad Smulders zijn er niet meer bij. Daar komen een aantal nieuwkomers voor terug, die zich nog helemaal moeten bewijzen in de Nederlandse competitie. Scott Thauwald had een matig seizoen op lager profniveau in de VS, Tyler Mazzei is een speler die op lager jeugdniveau in Canada veel scoorde en de afgelopen drie jaar voor de prima universiteit RIT uitkwam. Adam Krug heeft wat profervaring en scoorde veel punten op lager college-niveau, Raphaël Joly komt rechtstreeks uit de vechtliga LNAH, waar overigens heel behoorlijk ijshockey wordt gespeeld. De jonge Marc Donders krijgt bij Nijmegen de kans in de eredivisie en tenslotte keren ook de ijverige Jurryt Smid en Harry Verdonschot terug. Dylan Kost zal hopen op meer ijstijd, Timothy Gerritsen heeft zich ontwikkeld tot een solide eredivisiespeler, terwijl de makkelijk checkende Remo Speijers er ook weer bij is. Tenslotte is de Zweed Martin Persson nog op proef en komt er mogelijk nog een in Nijmegen studerende Slowaak bij.

Coach: Danny Cuomo is terug in de bank bij Nijmegen. De Canadees was in de jaren negentig en aan het begin van deze eeuw al meerder keren (speler-) coach bij de Nijmeegse club en won zowel op de bank als op het ijs prijzen. Hij is de vervanger van Chris Eimers. Zijn assistent is de ervaren Alex Andjelic, die overkomt uit Tilburg en ook al een lang verleden heeft bij Nijmegen. Met dit duo heeft Devils zonder meer de meeste routine in de bank staan van alle clubs in de eredivisie.

Sleutelspeler: Stephane Cesar wist afgelopen jaar niet alle fans in Heerenveen te overtuigen van zijn kwaliteiten. Nijmegen Devils heeft een jonge ploeg, die het dit jaar in wedstrijden soms moeilijk kan krijgen. Dat betekent dat er veel druk kan komen te staan op de 22-jarige Canadees.

Talent om op te letten: Rick Wijnen is al 22 jaar en eerder in beeld geweest bij het Nederlands team. De verdediger had de afgelopen jaren meerdere keren pech met blessures, waardoor hij belangrijke delen van het seizoen moest missen. Dit jaar zal hij hopen op een fysiek fit seizoen, waarin hij steeds belangrijker wordt voor de Devils.

Voorspelling: Nijmegen Devils heeft aan talent en ervaring ingeleverd. Dat was gezien het lagere spelersbudget ook onvermijdelijk. De club heeft al jaren een goede neus voor talent en koos bij zijn buitenlandse spelers vooral jongens met een verleden als captain van hun teams. De club zal de nodige tegenstanders verrassen, maar niet gaan meedoen om de hoofdprijzen. Of komt de typisch Nijmeegse mentaliteit weer boven
quote:
Eaters Geleen kende vorig jaar een uiterst succesvol seizoen. Na lange tijd zonder prijzen wonnen de Limburgers de bekerfinale in Eindhoven. Met een nieuwe coach en veel nieuwe imports gaat Geleen proberen de successen van vorig jaar te evenaren.

Nieuwe spelers: Tom Maldonado, Bjorn Willemse, Dan Lapointe, John Ronan, Jason Tejchma en Brad Smulders.

Vertrokken spelers: Adam Blanchette, Lambert Keulen (gestopt), Ziga Svete, Brent Gauvreau, Mike Forgie, David Burgess, Joey Wilson en William den Ridder.

Goalies: Al in de loop van vorig seizoen kwam het nieuws dat Sami Heinonen de komende twee jaar de kleuren van Geleen zou verdedigen. De Fin kende een geweldig seizoen en was samen met Brent Gauvreau en Ziga Svete de belangrijkste speler van het team van Mike Pellegrims.

Enkele seizoenen geleden had Heinonen nog een grillig seizoen in dienst van Den Haag. Vorig jaar was Heinonen echter constant uitmuntend. Als back-up zullen de jonge Quention Cuypers en Rowan Delil in de bank staan. Vooral Delil wordt gezien als een talent voor de toekomst. De 17-jarige doelman zal daarom dit seizoen meer ervaring op moeten doen in de eredivisie.


Defense: Ziga Svete zal gemist worden in de Geleense defensie. De Sloveen behaalde terecht de Wil van Dommelen-trofee. Ook Adam Blanchette vertrok, maar met Tom Maldonado en Bjorn Willemse haalde de club interessante vervangers. Vooral de overstap van international Willemse is opmerkelijk. Willemse is al jarenlang één van de beste Nederlandse verdedigers.

De verdediging is verder hetzelfde gebleven. Glenn Bakx heeft weer een jaar ervaring erbij en zal proberen dit seizoen verder te groeien. Bakx zit dicht tegen Oranje aan en zal proberen om de aandacht van Tommie Hartogs te blijven houden. Verder zijn ook Erik Tummers, Jeffrey van Iersel en Niko Suoraniemi weer van de partij in Geleen. De verdediging lijkt dus prima in orde.

Forwards: De drie meest scorende aanvallers van vorig seizoen zijn niet langer te bewonderen in Geleen. De nieuwkomers Dan Lapointe, John Ronan, Jason Tejchma en Brad Smulders zullen dit seizoen voor de doelpunten moeten zorgen. Smulders is al jarenlang een veelscorende speler in Nederland. Afgelopen seizoenen speelde Smulders voor Nijmegen, waar hij zowel de beker als het kampioenschap won. Vooral onder Frank Gentges speelde Smulders uitstekend. De Nederlands-Canadees komt al een paar jaar niet meer uit voor Oranje, maar in 2007 was Smulders nog topscorer op het WK in China.

De andere drie nieuwkomers brengen een aardig cv mee. Lapoint en Ronan speelden vorig jaar al samen bij Flint Generals in IHL. Zij waren in Flint ploeggenoot van international Jamie Schaafsma. Ronan zat qua puntenaantal in de buurt van Schaafsma, dus dat belooft veel goeds. Jason Tejchma heeft ruime ervaring in de ECHL en begint bij Geleen aan zijn tweede jaar in Europa. Vorig jaar kwam Tejchma tot 54 punten voor Newcastle Vipers, dat uitkomt op het hoogste Engelse niveau.

De overige aanvallers komen allemaal uit Nederland, waarvan veel jeugd uit Geleen. Jeffrey Mens brak vorig jaar echt door en trok zich op aan het niveau van de sterke imports. Hopelijk kan de 21-jarige aanvaller de stijgende lijn doortrekken.

Lars van Sloun was vorig jaar de Nederlandse revelatie van het seizoen. Van Sloun kwam in een lijn met Burgess en Forgie tot 20 goals en 25 assists. De bekroning was een plek in het Nederlands team tijdens het WK in Tilburg. Ook op het WK wist van Sloun te scoren. De Nederlandse ijshockeyliefhebbers zullen de ontwikkeling van Lars van Sloun nauwlettend in de gaten houden.

Ook Dennis ten Bokkel, Kay Gielen, Lars Engwegen, Niels van Sloun en Hendrik Giesbers maken dit jaar deel uit van de selectie. Youri Penders is vanuit het tweede team overgehaald naar de hoofdmacht. Geleen nam afscheid van Lambert Keulen. Na vele jaren nam Keulen noodgedwongen afscheid van het ijshockey na de zware blessure die hij vorig seizoen opliep.

Coach: Mike Pellegrims kwam, zag en overwon. De Belg bleek de coach die Geleen al jaren zocht. Onder leiding van de oud-speler van Geleen waren er geen relletjes en tactisch bleek Pellegrims ook een gouden greep. De nieuwe coach Jamie Dumont krijgt de zware taak om Pellegrims te doen vergeten. De pas 36-jarige Dumont was eerder al actief als assistent bij Lewiston in de sterke jeudgcompetitie QMJHL in Quebec. Ook bij het Italiaanse Bolzano vervulde Dumont de rol van assistent.

Sleutelspeler: Sami Heinonen zal ook dit jaar weer de basis moeten vormen voor succes. De Fin was bij vlagen onpasseerbaar in zijn eerste seizoen. Heinonen bewees maar weer eens dat de goalie de belangrijkste positie in het ijshockey is.

Talent om op te letten: Kay Gielen beleefde vorig jaar al een prima debuutseizoen. De jeugdinternational zal dit jaar proberen om dezelfde stap te maken als Lars van Sloun en Jeffrey Mens. Gielen is met zijn 18 jaar de jongste aanvaller in de selectie van Jamie Dumont.


Voorspelling: Geleen was vorig jaar de sterkste en meest constante ploeg van Nederland. Door blessureleed ging Geleen in de halve finale onderuit tegen Nijmegen, dat later de titel pakte. Het zal voor de Limburgers een enorme uitdaging worden om het team van vorig jaar te doen vergeten.

De aankopen geven de burger echter moed in Geleen. De ploeg is in vergelijking met bijvoorbeeld Tilburg en Nijmegen zeker niet zwakker geworden. Toch is het afwachten of de klasse van Svete en Gauvreau niet een te groot gemis gaat vormen. Geleen is toch een zekerheidje voor de bovenste vier plekken. Zondag kan Geleen in eigen huis meteen al de eerste prijs pakken in de strijd om de Ron Berteling-schaal tegen Nijmegen.
  zondag 19 september 2010 @ 10:09:19 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_86593393
Vanavond naar Geleen, kijken wat de nieuwe ploeg bakt tegen Nijmegen.
Tics van je petten.
pi_86593407
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:09 schreef nattermann het volgende:
Vanavond naar Geleen, kijken wat de nieuwe ploeg bakt tegen Nijmegen.
Ik ga vanavond eens kijken hoe de Panthers er voor staan.

Nijmegen vind ik flink verzwakt. Geleen lijkt me sterker.
  zondag 19 september 2010 @ 23:07:17 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_86620473
quote:
Eaters loopt schaal mis



IJshockeyclub Eaters heeft de strijd om de Ron Berteling Schaal verloren. In de eigen hal in Geleen werd het 8-5 voor Nijmegen. Om de schaal wordt gestreden tussen de landskampioen en de bekerwinnaar.

Geleen won afgelopen seizoen de beker en Nijmegen werd kampioen. Na de eerste periode leidde Eaters nog met 3-2, maar in het tweede deel gaf Nijmegen gas en werd het 1-4. De laatste periode eindigde in 1-1 en daarmee was het Nijmegen dat de schaal uitgereikt kreeg door record-international Ron Berteling zelf.
Bron
Sheet: Klik

Erg jammer.

[ Bericht 6% gewijzigd door nattermann op 19-09-2010 23:13:47 ]
Tics van je petten.
pi_86629100
Turnhout - Zoetermeer gezien. McKague is een versterking voor Turnhout. Turnhout viel niet tegen. Het moet veel slechter geweest zijn tegen Eindhoven. Zoetermeer viel me niet mee overigens. Turnhout is wsl. geen team dat mee gaat doen voor de play off-plaatsen.
pi_86725412
Blanchette dan toch naar Zoetermeer. Camelbeeck en Topic zijn afgetest en zullen dus waarschijnlijk in de 1e divisie uit gaan komen.
pi_86787784
DESTIL TRAPPERS-GELEEN GAAT NIET DOOR
Vrijdag 24 september 2010

De bekerwedstrijd tussen Destil Trappers en Eaters Geleen, die vanavond in Tilburg gespeeld zou worden, gaat niet door.

Een storing vannacht in de vriesmachine in het IJssportcentrum heeft de ijsvloer dusdanig aangetast, dat het onmogelijk is daarop vandaag een wedstrijd te spelen. Een nieuwe speeldatum moet door de ijshockeybond worden vastgesteld.

Bron. Trappers.nl
pi_86797603
Doelman Casper Swart is deze week op proef bij Zoetermeer Panthers. De oud-goalie van Nijmegen en Amsterdam is de belangrijkste kandidaat voor de opvolging van de weggestuurde Björn Wallberg.

Dat meldt AD/Haagsche Courant. Swart traint een week mee bij Zoetermeer om te laten zien wat hij in huis heeft. De 29-jarige doelman was afgelopen jaar de eerste man in Amsterdam. Eerder won hij landskampioenschappen in zowel Amsterdam als Nijmegen en was hij actief voor Geleen en Den Haag.

Swart is niet de enige speler op proef bij Zoetermeer. Ook verdediger Wesley Hendriks krijgt een kans bij Panthers. Hendriks speelde afgelopen seizoen in Heerenveen en speelde afgelopen weekeinde al mee in de door Zoetermeer gewonnen wedstrijd.

De club heeft niet alleen afscheid genomen van Vincent Camelbeeck en Mike Topic, maar ook van Dexter Anthony Schreutelkamp. De Nederlander met ook een Zwitsers paspoort werd in juni als één van de eerste spelers door Zoetermeer gepresenteerd.


Bron: IJshockey.com
pi_86835133
Vanavond naar Kemphanen vs Trappers. :Y
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 22:55:55 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_86844900
en we zijn weer begonnen *O*

Zoetermeer won met 1-5 van Heerenveen en Eindhoven won met 5-4 van Tilburg ... geloof dat dit voor de beker is
beloofd iig een spannend seizoen te worden dit jaar, zolang je de wedstrijden tegen de Belgen wegdenkt

volgende week eerste thuiswedstrijd van Zoetermeer in de eredivisie *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 26 september 2010 @ 01:04:50 #11
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86849218
Wordt er wel eens wat online gestreamed van deze wedstrijden?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 02:07:30 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_86850723
zal wel weer niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_86851083
En zendt SBS 6 weer een samenvatting uit op zondag?
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 03:54:36 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_86851922
ik hoop het

vorige jaren (vorig jaar was niet sbs trouwens maar ik weet ook nie tmeer wie het wel was) begon dat echt pas tegen het eind van het seizoen/ begin van de playoffs pas in januari oid

zag wel dat zoetermeer wat video's online zet, zit schijnbaar een kerel op de tribune te filmen oid
geen commentaar ook maar het is beter dan niets

http://vimeo.com/channels/zoetermeerpanthers2010

nog niet heel veel interessants (presentatie e.d.) tussen maar iig a de oefenwedstrijd tegen HYS en de nieuwe boarding in de Uithof ziet er goed uit _O_

strafbanken nog steeds erg eenvoudig te bereiken voor het publiek though :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_86853749
Eindhoven - Tilburg gezien in het IJssportcentrum in Eindhoven. 5-4 voor Eindhoven geworden. Ivy van den Heuvel maakte voor Eindhoven 2 goals, de nieuwe import van Tilburg, Yetman, had voor zijn ploeg 3 assists.

Het ging redelijk gelijkwaardig op. Eindhoven lijkt in elk geval even sterk in vergelijking met vorig jaar, Tilburg heeft misschien wel wat klasse ingeleverd. Imports van Tilburg werkten wel hard, pakten ook meer penalties dan Eindhoven.

Als het gelijk opgaat, dan geeft 'n goede keeper weleens de doorslag. Anthony deed het gisteren weer prima. Meierdres vond ik tegenvallen. Erg onzeker en geeft zeker in vergelijking met Anthony erg veel gelegenheid tot rebounds.
pi_86855068
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:55 schreef sp3c het volgende:
en we zijn weer begonnen *O*

Zoetermeer won met 1-5 van Heerenveen en Eindhoven won met 5-4 van Tilburg ... geloof dat dit voor de beker is
beloofd iig een spannend seizoen te worden dit jaar, zolang je de wedstrijden tegen de Belgen wegdenkt

volgende week eerste thuiswedstrijd van Zoetermeer in de eredivisie *O*
Dit is voor de beker inderdaad.

De Belgen doen in de competitie pas mee. Die zullen wel de rol van Amsterdam en Groningen overnemen.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 13:37:06 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87130372
dat is mooi want dan kunnen ze in Heerenveen weer gaan hockeyen ... staan op 0 uit 4 nu met 24 tegendoelpunten!!

gister naar Zoetermeer vs Geleen geweest, leuke wedstrijd vond ik
het liep alleen niet voor Geleen, stonden heel snel tegen een flinke achterstand aan te kijken en bovendien stond Casper Zwart heel goed te keepen voor Zoetermeer

eindstand 7-3 ... leuk thuisdebuut voor de Zoetermeerders _O_

woensdag thuis tegen Eindhoven dat gister met 7-1 gehakt maakte van Heerenveen, misschien ga ik die ook kijken want ik heb toch nix beters te doen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 19:29:29 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87141733
ik zit nu een beetje Tilburg vs Zoetermeer te volgen via de live sheet

http://www.trappers.nl/wedstrijd/uitslag/72/?seed=2132#tabs

1-1 nu, lijkt een spannende pot te zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 21:35:22 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87147744
Tilburg bezorgt Zoetermeer zijn eerste verliespartij!

4-3 in de verlenging
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:08:29 #20
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87150097
Dramatisch weekend voor Geleen. Zaterdag uit verloren van Zoetermeer met 7-3, en vanavond thuis verloren van Den Haag met 1-4.
Tics van je petten.
pi_87183062
Vrijdag naar HIJS - Tilburg. Altijd een leuk potje. Tilburg wint toch weer van Zoetermeer, dus ook dit seizoen moet het een aardig potje worden, ook al lijkt Tilburg behoorlijk verzwakt.
pi_87183473
Binnenkort ook maar weer eens een keer naar de Trappers. Ik zit er niet heel kort op, het hele ijshockeygebeuren, maar vind het wel altijd mooi om naar zo'n wedstrijd te gaan.
pi_87256267
De ijshockeycompetitie is amper twee weken bezig en er zijn al geen ongeslagen teams meer over. Tilburg Trappers won in eigen huis met 3-2 van Den Haag, zodat ook Hijs de eerste punten verloor.

Tilburg en Den Haag schotelden de zestienhonderd fans in Stappegoor een aantrekkelijke en spannende wedstrijd voor, waarbij alle doelpunten in het eerste deel van de ontmoeting vielen. De winnende treffer kwam op naam van Josh Liebenow, die na 32 minuten een schot vanaf de blauwe lijn toucheerde om Tim Knudsen kansloos te laten.

Het was de derde keer in de wedstrijd dat Tilburg op voorsprong kwam en deze keer kon Den Haag in het restant van de speeltijd niet meer terugkomen. Omdat Trappers de voorsprong zelf ook niet uitbouwde, bleef het echter spannend tot de laatste seconde van de wedstrijd.

Via Diederick Hagemeijer, die bij Trappers voorlopig op een punt per wedstrijd loopt, greep Tilburg na elf minuten spelen het initiatief. Het was de tweede seizoensgoal voor de uit Eindhoven naar het oude nest teruggekeerde forward. De na vier jaar uit Tilburg vertrokken Daryl Bat maakte anderhalve minuut later alweer gelijk.


Dankzij Steven Yetman ging Tilburg toch met een voorsprong de eerste pauze in. Na acht minuten in de tweede periode was het echter opnieuw Daryl Bat die de stand in evenwicht bracht. De voormalige Tilburger trof hiermee al voor de zesde keer dit seizoen, daarmee is hij vooralsnog de succesvolste schutter in de Nederlandse competitie. De treffer van Liebenow zorgde ervoor dat de punten in Tilburg bleven.

Met twaalf punten uit vijf wedstrijden staat het team van Gary Prior nog wel dik bovenaan. Tilburg klimt door de zege naar de tweede plaats, maar heeft uit hetzelfde aantal wedstrijden vier punten minder. De meeste andere teams hebben nog twee wedstrijden in de hand en kunnen zich nog rond de ploegen van vanavond nestelen. Zoetermeer heeft voorlopig de minste verliespunten.


Bron: IJshockey.com
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 23:50:29 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87269253
3-1 geworden tussen Zoetermeer en Eindhoven *O*
erg leuk weer maar prijzen zitten er nog niet in denk ik ... ik geloof dat ze iedere wedstrijd met twee lijnen spelen omdat de jonge spelers (zitten er bij van 15 jaar geloof ik!) gewoon niet meekunnen, daar word je moe van!!

als ze hier en daar wat ervaring opdoen (zeker als strax de beide Belgische teams meedoen) en wat jaartjes ouder worden dan word het zeker nog wel wat maar dan moeten er wel meer dan 250 man publiek op komen dagen want zo uberveel drink ik nu ook weer niet in mijn eentje want anders vrees ik dat het geen langdurig avontuur word in de eredivisie, imports waren niet goedkoop geloof ik :')

wel goede goalies aan beide kanten _O_

Heerenween heeft zijn eerste puntjes inmiddels ook binnen door met 3-1 te winnen van Geleen, en HIJS verloor gister van Tilburg dus die hebben hun eerste verliespuntjes binnen

edit: Casper Swart (zoetermeerse goalie) was man of the match geloof ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87341466
Eaters fan hier.
Flesje bier
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:55:21 #26
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87342207
Geleen pakt met 3-4 in een uitwedstrijd de overwinning van Nijmegen. Eindelijk weer eens gewonnen *O*
Tics van je petten.
pi_87342636
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef nattermann het volgende:
Geleen pakt met 3-4 in een uitwedstrijd de overwinning van Nijmegen. Eindelijk weer eens gewonnen *O*
Zal spannend zijn geweest om te zien, als je die sheet zo bekijkt. :Y
Flesje bier
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:19:40 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87343148
Tilburg heeft HYS te grazen genomen :D

Panthers morgenavond de kans om de eerste plek over te nemen door van Heerenveen te winnen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:20:35 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87343185
in Zoetermeer zelfs :D

maar deze sla ik denk ik over
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:26:33 #30
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87343407
Morgen maar weer naar Geleen, kijken of er nog meer punten te pakken zijn. Vorig jaar hadden ze zo'n gruwelijk goed team, en dit jaar is het (tot nu toe dan) aanpappen. Doodzonde.
Tics van je petten.
pi_87348330
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef sp3c het volgende:
Tilburg heeft HYS te grazen genomen :D

Panthers morgenavond de kans om de eerste plek over te nemen door van Heerenveen te winnen
Wezen kijken?

Net terug uit Den Haag. Trappers waren echt te sterk vanavond voor HYS. Matte wedstrijd trouwens. Eerste periode maar een penalty en daar hoefde zelfs niemand voor te zitten omdat de Trappers 'm in het netje legden voor HYS de puck onder controle had.
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 02:23:54 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87348427
nee ik woon inweer in zoetermeer tegenwoordig -O-

volgende keer als je in de buurt bent (zoetermeer of den haag) moet je ff roepen :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87348493
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 02:23 schreef sp3c het volgende:
nee ik woon inweer in zoetermeer tegenwoordig -O-

volgende keer als je in de buurt bent (zoetermeer of den haag) moet je ff roepen :D
Daar hebben ze ook ijshockey op Eredivisie-niveau, dus nog niet zo verkeerd. :)

De 15e ga ik denk ik weer, dan is het HYS tegen de Panthers.
pi_87356420
quote:
Een reus van 2 meter en 100 kilo" dat is samengevat Marek Jancek, de laatste aanwinst van White Caps. Jancek (°Bratislava 02.05.1985) speelde na zijn jeugdopleiding bij Trencin (SVK), Piestany (SVK), Zamky (HUN), Dijon (FRA) en vorig jaar in de USA bij de Arizona Sundogs (CHL-Central Hockey League) en de West Michigan Blizzard (AAHL-All American Hockey League). Scoorde vorige zaterdag reeds in zijn debuutmatch tegen Charleroi.
Versterking voor Turnhout dus. Is nodig ook. Pugliese en McKague liggen nog in de lappenmand, Scarlato geschorst.

Hasselt Haskey heeft zich teruggetrokken, dus geen Haskey - HYC vanavond. Vorige keer werd het 21-0, dus veel missen we er niet aan.
pi_87357067
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:26 schreef nattermann het volgende:
Morgen maar weer naar Geleen, kijken of er nog meer punten te pakken zijn. Vorig jaar hadden ze zo'n gruwelijk goed team, en dit jaar is het (tot nu toe dan) aanpappen. Doodzonde.
Ik ben ook present vanavond.
Flesje bier
pi_87357256
Zoetermeer - Heerenveen vanavond. Heerenveen vind ik niet heel boeiend. Affiche is me niet interessant genoeg om helemaal naar Zoetermeer te kachelen.

Morgen dan maar naar Eindhoven - Zoetermeer of TIlburg - Nijmegen.
pi_87369340
Godver de godver, Eaters hebben weer helemaal niks gepresteerd. Eerste periode speelden ze nog redelijk goed, maar vanaf de 2e periode ging het alleen maar bergafwaarts. :N
Flesje bier
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:46:17 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87370132
zoetermeer verloord weer in OT

verrassend want ze speelden tegen Heerenveen, lijkt een spannende pot geweest te zijn op papier maar Zoetermeer speelde niet sterk gok ik
weer maar 280 man op de tribune ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87377947
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Gezicht het volgende:
Godver de godver, Eaters hebben weer helemaal niks gepresteerd. Eerste periode speelden ze nog redelijk goed, maar vanaf de 2e periode ging het alleen maar bergafwaarts. :N
Eindhoven schat ik dan ook wel wat sterker in dan Geleen. Zag dat Pohlman z´n eerste voor Eindhoven maakte. Tegen Tilburg vond ik hem ook al erg sterk spelen.
pi_87377995
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:46 schreef sp3c het volgende:
zoetermeer verloord weer in OT

verrassend want ze speelden tegen Heerenveen, lijkt een spannende pot geweest te zijn op papier maar Zoetermeer speelde niet sterk gok ik
weer maar 280 man op de tribune ...
Da´s erg weinig. Hoeveel zouden er tegen HIJS zitten? Die wedstrijd spreekt vast wat meer aan dan de wedstrijd tegen Heerenveen.
pi_87394303
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eindhoven schat ik dan ook wel wat sterker in dan Geleen. Zag dat Pohlman z´n eerste voor Eindhoven maakte. Tegen Tilburg vond ik hem ook al erg sterk spelen.
Klopt inderdaad, maar ook tegen de minder sterke ploegen presteren de Eaters dit jaar slecht.
Flesje bier
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 14:32:16 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87418187
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da´s erg weinig. Hoeveel zouden er tegen HIJS zitten? Die wedstrijd spreekt vast wat meer aan dan de wedstrijd tegen Heerenveen.
dat durf ik echt niet te zeggen, blijft woensdag en echt geadverteerd word er niet in Zoetermeer die denken dat het wel bijtrekt omdat het eerste divisieteam vorig jaar wel redelijk volle zalen trok ... volgens mij weet gewoon nog niemand dat het seizoen al is begonnen :')

maar er zullen allicht meer Hagenezen op komen dagen dan Friezen :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87470249
quote:
Jamie Dumont stapt per direct op bij Ruijters Eaters
Geschreven door Michel Ruipers
dinsdag, 12 oktober 2010 12:22

Jamie Dumont zal per direct, als hoofdcoach van de Ruijters Eaters, opstappen.
De 37 jarige Amerikaan heeft dit besluit wegens prive-omstandigheden genomen, nadat Jamie
dit had aangegeven aan het Bestuur hebben zij in goed overleg afscheid van elkaar genomen.
Jamie Dumont kwam aan het begin van het seizoen als vervanger voor Mike Pellegrims.
Onder zijn leiding speelde de Ruijters Eaters 9 wedstrijden. In de voorbereiding werd er twee gewonnen van
Belgische teams, Herentals en Turnhout. De Ron Berteling Schaal ging verloren tegen Nijmegen Devils.
In de bekercompetitie werd er wel nog twee gewonnen van het zelfde Nijmegen. De overige vier duels
werden verloren.
Het Bestuur en Management hopen deze week nog de vervanger te presenteren.
Bron. Eaters.nl
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:33:53 #44
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87504241
quote:
Chris Eimers nieuwe HEADCOACH Ruijters Eaters

Een dag na het afhaken van Jamie Dumont als coach van de Ruijters Eaters heeft het Bestuur en Management een meer dan waardige vervanger weten binnen te halen.
Het is niemand minder dan Chris Eimers.
Chris coachte Nijmegen vorig jaar naar de landstitel. In de halve finale wist dit team onder leiding van Eimers de Eaters na een 0-2 achterstand, in een best of five, te verslaan en pakte later tegen Tilburg in, een "clean sweep", de titel.

Chris is geen onbekende in Geleen want hij speelde als speler reeds drie seizoenen voor de Eaters, dit was in de periode 1993 - 1996. Later speelde Chris ook nog voor Heerenveen en Amsterdam. Als coach was hij naast Nijmegen ook actief bij Heerenveen.
Ruijters Eaters hoopt met de keuze voor de 38-jarige Groninger het tij te keren en zich te plaatsen voor de halve finales om de beker. Daarvoor heeft het nog zes duels de tijd, te beginnen komende zaterdag uit bij Eindhoven Kemphanen en zondag thuis tegen A6.nl Heerenveen Flyers.
Chris Eimers zal vanavond, van 18.45 uur tot 20.00 uur, de eerste training leiden op het Geleense ijs.
Bron
Tics van je petten.
pi_87550104
Morgen naar Trappers vs Kemphanen.

Ik ben benieuwd naar de Eindhovenaren. Ik zag ze voor het laatst in actie in februari 2009, toen waren ze net nieuw in de eredivisie en duidelijk nog een ploeg in opbouw. Ondertussen draaien ze goed mee. Dus ben ik benieuwd naar het verschil. :)
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 01:00:04 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87558176
omg ik let ff 1 wedtrijd niet op!

Den haag trashed zoetermeer in zoetermeer!!!
zat wel redelijk vol hoor ik maar damn ... iets minder doelpunten van de bezoekende partij graag :')

nog geweest Hathor?
die paar spelers en het zware rooster heeft zoetermeer echt parten gespeeld hoor ik
ploeg was gewoon op na d eeerste helft!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87563982
Ik heb het idee dat Zoetermeer wat te hard van stapel is gelopen :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 23:24:45 #48
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87655002
Eaters pakt met 6-2 de overwinning op Herenveen, nadat er gisteren in Eindhoven ook al gewonnen is met 3-4. Mooie wedstrijd gezien vanavond *O*
Tics van je petten.
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 23:27:49 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87655143
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik heb het idee dat Zoetermeer wat te hard van stapel is gelopen :P
hoezo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:12:16 #50
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87735200
Eaters pakken de 3e overwinning op rij onder leiding van Chris Eimers. 3-2 gewonnen van Tilburg *O*
Tics van je petten.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:43:14 #51
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87848235
Geleen wordt afgemaakt door Den Haag :')
Tics van je petten.
pi_87898896
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:06 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik heb het idee dat Zoetermeer wat te hard van stapel is gelopen :P
Valt wel mee. Hebben gewoon 'n aantal hele goede spelers, maar in de breedte zijn ze minder dan bv. HIJS. Dan kan dit gebeuren. HIJS heeft ook gewoon een heel goed team.

Trappers in de Continental Cup met 4-7 verloren van Sputnik. Dat is einde oefening dus.

5-11 is het weer Den Haag tegen Zoetermeer. Moet kiezen wat ik ga doen: of DH - Zoetermeer of Tilburg - Herentals...
pi_87914857
Eaters - Panthers is helemaal kapotgefloten. Of beter gezegd NIET gefloten. De Wilde die idioot zat volgens mij met z'n neus op het ijs en niet op het spel.

Overigens waren de Eaters ook niet op hun best. Veel slordigheidsfoutjes en gemiste kansen.
Flesje bier
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 21:52:05 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87914926
ja het is wel heel erg dit seizoen }:|

die wedstrijden met een extra scheidsrechter zijn helemaal verschrikkelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87948180
Bij de wedstrijden die ik tot nu toe heb gezien wemelde het van de dubieuze arbitrale beslissingen en kreeg vaak een ploeg opvallend veel voor en de ander opvallend veel tegen.

Wanneer ga je weer kijken, sp3c?
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 19:49:23 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87949644
ik wil iig die wedstrijd den haag-zoetermeer gaan kijken :)

verder weet ik het nog niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87950065
5 November ?
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 20:08:43 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87950701
yes, in de Uithof geloof ik?

maar Zoetermeer heeft nog een kans op de Playoffs en dat is komend weekend geloof ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87950823
Het wordt mogelijk hogere wiskunde komende dinsdag om te bepalen welk team als laatste doorgaat naar de halve finales. Als Panthers wint in Nijmegen, is het pleit beslecht. Bij puntverlies van Panthers komt Eaters in beeld, mits de ploeg van Chris Eimers zelf minimaal een punt haalt in Tilburg. Als zowel Eaters als Panthers verliezen is er zelfs nog een scenario denkbaar waarbij Nijmegen Devils de vierde plek overneemt.

Panthers hebben nog 'n goede kans inderdaad. :)
pi_87950874
Buitenlandse Zaken: Wayne Aarts
quote:
Hij is twaalf jaar, Nederlands en ijshockeyt in Slowakije. Wayne Aarts wil alles er aan doen om zijn doel te bereiken: spelen in Amerika. In de zomer maakte hij de overstap van Nijmegen naar Bratislava om zichzelf nog meer te verbeteren. 'Alles gaat hier een tandje sneller.'

Sinds hij bij HC Slovan Bratislava speelt, moet Wayne vechten voor een plek. Er zitten dertig ijshockeyers in zijn team, terwijl er per wedstrijd maar gespeeld wordt met drie lijnen. 'Wayne zit in de middenmoot', zegt zijn vader Arian. Van de vijf wedstrijden die gespeeld zijn, heeft hij er maar aan twee mogen meedoen. Dat is volgens zijn vader niet zo erg. 'Zo wordt hij gestimuleerd om z'n best te doen en met die trainingen daar maakt hij ook meer progressie. Hij moet vechten voor zijn plaats.'

De aanpassing aan de cultuur van Slowakije loopt prima daar. Hij zit op een Slowaakse school en woont daar bij een gastgezin. 'Wayne vindt het niet erg. Hij zegt zelfs dat hij het daar helemaal te gek vindt. Zijn gastouders vindt hij heel aardig en die helpen hem goed met zijn taal', zegt zijn vader. Wayne is naast een Tsjech de enige buitenlander in het team. Toch is dat opvallend omdat de ijshockeyers tijdens het try-outkamp uit verschillende landen komen.

Tijdens dat kamp, ongeveer een jaar geleden, heeft hij trainingen gehad van Slowaakse toppers uit de NHL. Zo kreeg hij onder ander les van zijn voorbeelden Pavel Demitra en Marcel Hossa. 'Het was spannend om dat mee te maken. Het is mooi om te trainen met Marian Gaborik', zegt Wayne, die ondertussen wat aan het wegdromen was naar de NHL. Hopend dat hij daar net zo kan schitteren als zijn grote held Sidney Crosby. 'Het is en blijft een avontuur om naar Slowakije te gaan.' Wayne besluit: 'Mocht het niet lukken om in Amerika te spelen, dan is dit alles toch nog een levenservaring geweest, denk ik.'
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 20:20:02 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87951391
ja ik las het ook net, hoop dat het wat word _O_

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Halcon het volgende:
Het wordt mogelijk hogere wiskunde komende dinsdag om te bepalen welk team als laatste doorgaat naar de halve finales. Als Panthers wint in Nijmegen, is het pleit beslecht. Bij puntverlies van Panthers komt Eaters in beeld, mits de ploeg van Chris Eimers zelf minimaal een punt haalt in Tilburg. Als zowel Eaters als Panthers verliezen is er zelfs nog een scenario denkbaar waarbij Nijmegen Devils de vierde plek overneemt.

Panthers hebben nog 'n goede kans inderdaad. :)
ja wat dat betreft is dit seizoen echt goed
hekkensluiter Heerenveen won afgelopen weekend zelfs nog van Eindhoven _O-

alleen dat gefluit word ik echt gek van, soms net alsof je veldhockey zit te kijken maar dan zonder knappe meisjes met korte rokjes }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87952647
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:20 schreef sp3c het volgende:
ja ik las het ook net, hoop dat het wat word _O_
[..]



ja wat dat betreft is dit seizoen echt goed
hekkensluiter Heerenveen won afgelopen weekend zelfs nog van Eindhoven _O-

alleen dat gefluit word ik echt gek van, soms net alsof je veldhockey zit te kijken maar dan zonder knappe meisjes met korte rokjes }:|
Zou leuk zijn. Klinkt positief in elk geval allemaal.

Heerenveen krabbelt weer wat op. Hebben zich ook wat verstrekt. Alleen maar goed voor de competitie. Teams die er a la Groningen en Amsterdam bij hangen, heb je weinig aan.

Arbiters werd ik ook elke keer dat ik ben wezen kijken moe van. Beslissingen waren onnavolgbaar en wedstrijdverziekend. Jammer, lijkt voetbal wel.
pi_87999192
Eaters kunnen de play-offs nu wel vergeten.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:52:02 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88003638
zoetermeer won in OT van Nijmegen en gaat halve finales spelen tegen HYS *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88033898
Twee keer een leuke streekderby in de halve finale. :)
pi_88100207
Lees net dat Zoetermeer geen coach meer heeft..
Ben benieuwd wie de opvolger gaat worden.
pi_88195403
Nu wordt weer gezegd dat Visschers niet ontslagen is. Vraag me ook af of het de juiste oplossing is. Zo slecht doet Zoetermeer het niet. Men moet zich niet verkijken op de kwaliteit van enkelen, maar meer kijken naar de kwaliteit van het geheel en dan denk ik dat Zoetermeer het gewoon aardig heeft gedaan.

Tilburg ook naar de finale.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 03:27:30 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88198527
schijnt wel wat aan de hand te zijn geweest maar zaterdag stond hij gewoon in de bank ... en terecht _O_

al had hij tegen HYS wel thuis kunnen blijven ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88256588
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 03:27 schreef sp3c het volgende:
schijnt wel wat aan de hand te zijn geweest maar zaterdag stond hij gewoon in de bank ... en terecht _O_

al had hij tegen HYS wel thuis kunnen blijven ;)
Hopelijk zijn het de kinderziektes die horen bij het 1e jaar Eredivisie en zijn er geen structurele problemen. Zou zonde zijn, want het is wel leuk dat er ´n nieuwe ploeg bij is en dat die nieuwe ploeg ook meteen mee kan doen voor de tickets voor de play offs en niet 'n soort Groningen of Utrecht is.
pi_88295051
Bruinsma naar Zoetermeer :Y
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 18:10:09 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88295109
ik wil het net posten idd ^O^
moeten er nog 1 of 2 bijkomen geloof ik maar het blijft een krappe selectie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88295269
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef sp3c het volgende:
ik wil het net posten idd ^O^
moeten er nog 1 of 2 bijkomen geloof ik maar het blijft een krappe selectie
Volgens IJshockey.com 3 nieuwe spelers waarvan Bruinsma er eentje is. Dat zou al een aardige stap zijn. Sowieso valt het niet tegen voor het 1e jaar.

Ze hebben gekozen voor kwaliteit en wat opvulling i.p.v. een wat meer evenwichtige selectie zonder echte uitschieters. Dat laatste is ook lastig in Nederland. Je moet het daarvoor hebben van Nederlandse spelers en er is weinig verloop voor wat betreft de betere spelers in Nederland.
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 18:26:43 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88295720
valt zeker niet tegen!

als het team goed uitgerust is en niet te veel domme straffen maakt (opgelegd krijt }:| ) kan het van iedereen winnen ^O^
alleen als het op is dan is hetook echt goed op!!

maja ik zie dit liever dan Utrecht dat met een volle spelersbank alles verliest idd ;)

gebeurt iig weer wat in de Eredivisie :)
http://www.westonline.nl/sportitem/45616
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88296312
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:26 schreef sp3c het volgende:
valt zeker niet tegen!

als het team goed uitgerust is en niet te veel domme straffen maakt (opgelegd krijt }:| ) kan het van iedereen winnen ^O^
alleen als het op is dan is hetook echt goed op!!

maja ik zie dit liever dan Utrecht dat met een volle spelersbank alles verliest idd ;)

gebeurt iig weer wat in de Eredivisie :)
http://www.westonline.nl/sportitem/45616
Yep, ze doen het gewoon leuk. Qua budget kunnen ze wsl. bij lange na niet tippen aan HIJS, dus logisch dat je dan 'n paar keer van HIJS verliest.

En inderdaad, liever wat prima spelers en dan af en toe een keer instorten in de 3e periode, dan 'n hoop spelers die gelijkwaardig zijn aan elkaar, maar bij elkaar 'n dusdanig niveau bereiken dat het elke keer na de 2e periode al 0-7 staat ofzo. :)

Bij EIndhoven is de coach ontslagen.
pi_88401883
HIJS - Zoetermeer 7-4
Nijmegen - Turnhout 5-2
Tilburg - Herentals 10-1.
pi_88402579
Jammer dat het geen 10 - 0 is geworden. :')
Flesje bier
pi_88402599
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:42 schreef Gezicht het volgende:
Jammer dat het geen 10 - 0 is geworden. :')
Herentals is niet zo slecht als Feyenoord he. :')
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 15:47:07 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88402701
hoe is turnhout?

5-2 vindik niet zo'n overdreven uitslag (blijft ijshockey) dus misschien hebben ze wat kansjes op punten onderaan de ranglijst?

of speelde Nijmegen gewoon dramatisch :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88402810
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef sp3c het volgende:
hoe is turnhout?

5-2 vindik niet zo'n overdreven uitslag (blijft ijshockey) dus misschien hebben ze wat kansjes op punten onderaan de ranglijst?

of speelde Nijmegen gewoon dramatisch :D
Heb deze wedstrijd niet gezien. Wat ik tot nu toe van Turnhout heb gezien is niet veel, maar ze hebben intussen wat wijzigingen in hun team aangebracht. 5-2 is voor Turnhout, denk ik, geen hele slechte uitslag. Dat denk ik op basis van wat ik heb gezien. Ik zie Turnhout weinig punten pakken.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 15:56:09 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88402952
naja het moet ergens beginnen he

volend jaar 2 duitsers uit de oberliga een Duitser proberen aan te trekken?
uit de regionalliga oid of hoe dat ook heet daar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  One tough cookie zaterdag 6 november 2010 @ 16:33:52 #81
169210 liesje1979
pi_88404013
Even een kusje geven aan sp3c. :* O+
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 16:35:47 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88404049
TROLLL!!!!!!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 16:38:27 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88404111
.nou goed, ook een kusje voor jou :*

maar het blijft offtopic tenzijwe dat een keerin de uithof doen *)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88404152
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:56 schreef sp3c het volgende:
naja het moet ergens beginnen he

volend jaar 2 duitsers uit de oberliga een Duitser proberen aan te trekken?
uit de regionalliga oid of hoe dat ook heet daar
De stap van Belgie naar Nederland is ook wel een grote. Zie bv. Jens Engelen. Een van de betere spelers bj Herentals en bij Tilburg kwam hij weinig op het ijs. Is nu ook weer terug naar Herentals.

Het is denk ik overleven en proberen beetje bij beetje aan te kunnen pikken. De stap in een jaar maken is moeilijk. Dan moet je een leuk budget hebben, zoals bijvoorbeeld Zoetermeer. 5-2 als uitslag valt niet echt tegen, maar Nijmegen behoort ook niet meer tot de toppers.

Tilburg -.Herentals is een duidelijke uitslag en dan heeft TIlburg wsl. een tijd met de rem erop gespeeld. Als je ziet dat bv. Meierdres werd vervangen en zo... Geeft wel aan dat ze het wel geloven.

Ter info: Herentals won met 12-0 van Turnhout.

Ik ga morgen eens kijken naar Turnhout - Heerenveen. Daar zou Turnhout op zich een aardige uitslag neer moeten kunnen zetten. Herentals thuis tegen Nijmegen ook wel. Winnen zal in beide gevallen niet gebeuren, maar een kleine nederlaag geeft alweer aanknopingspunten.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 16:41:31 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88404186
ik ga zo naar panthers vs trappers denk ik :)

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 06-11-2010 16:52:30 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88404469
Ik ook. Begint al om 20.15 uur, dus ik moet zo weg.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 16:58:37 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88404730
cool :D

veel plezier iig, misschien kom ik jenog tegen :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88404780
Het is daar niet zo snel uitverkocht neem ik aan?

Ik hoop op een leuke en spannende wedstrijd. Misschien zie ik je nog wel idd!
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 17:01:29 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88404827
nah, ik heb het nog niet meegemaakt iig

wedstrijden tegen den haag komen wel redelijk wat mensen op dagen maar die komen allemaal uit Den Haag ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88404876
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:01 schreef sp3c het volgende:
nah, ik heb het nog niet meegemaakt iig

wedstrijden tegen den haag komen wel redelijk wat mensen op dagen maar die komen allemaal uit Den Haag ;)
Dan ga ik wel aan een kaartje geraken dus. :)

Het leeft niet echt in Zoetermeer?
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 17:04:59 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88404954
nog niet

maar zoetermeer doet daar ook niet echt moeite voor
ja ze hebben een goed team opgezet en doen leuk met de grote jongens mee maar als je het niet weet dan kom je er ook nooit achter

wat raar is want zoetermeer heeft verder geen sport op topniveau ... moet toch ergens een subsidiepotje aan te spreken zijn

edit: dat en de ijsbaan is zonder auto niet echt bereikbaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88405034
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:04 schreef sp3c het volgende:
nog niet

maar zoetermeer doet daar ook niet echt moeite voor
ja ze hebben een goed team opgezet en doen leuk met de grote jongens mee maar als je het niet weet dan kom je er ook nooit achter

wat raar is want zoetermeer heeft verder geen sport op topniveau ... moet toch ergens een subsidiepotje aan te spreken zijn
Het is qua bevolkingssamenstelling toch wel een beetje te vergelijken met Almere en Amersfoort? Ook voormalige groeisteden. Het komt daar nergens echt van de grond.

Dat hele Omniworld-project in Almere is bijvoorbeeld ook mislukt. Toen wilden ze in diverse takken van sport op het hoogste niveau meedoen, maar daar is weinig tot niets van terechtgekomen.

Fanbase is wel 'n beetje de basis voor een club, helemaal als je wilt voorkomen dat je helemaal afhankelijk bent van 'n paar geldschieters.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 17:09:46 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88405117
het eerste divisie team had een redelijke fanbase maar die zijn met dat team verdwenen

hopelijkkomen ze weer terug in de loop van het seizoen *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88405227
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:09 schreef sp3c het volgende:
het eerste divisie team had een redelijke fanbase maar die zijn met dat team verdwenen

hopelijkkomen ze weer terug in de loop van het seizoen *O*
De mensen die kwamen kijken naar de Panters in de 1e divisie komen nu niet meer? Da's ook wel apart. Qua prestaties doet Zoetermeer het aardig. Misschien wat meer acties ofzo?
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 17:19:46 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88405463
daarlijkt het op idd

of ze hebben een beetje gelogen over de bezoekersaantallen vorig jaar
zou me ook niet zo verbazen ... blijt Nederlands ijshockey ;)

maar wat acties lijken me (in combinatie met de prstaties) wel op hun plaats ja, er valt gewoon niets anders te doen in Zoetermeer, of er valt wel vanalles te doen maar niemand weet er van af _O-

ik zou me best opgeven als vrijwilliger voor zoiets
we kunnen niet die hagenezenal onz ijshockey laten betalen dmv de drankrekening *)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88405854
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:19 schreef sp3c het volgende:
daarlijkt het op idd

of ze hebben een beetje gelogen over de bezoekersaantallen vorig jaar
zou me ook niet zo verbazen ... blijt Nederlands ijshockey ;)

maar wat acties lijken me (in combinatie met de prstaties) wel op hun plaats ja, er valt gewoon niets anders te doen in Zoetermeer, of er valt wel vanalles te doen maar niemand weet er van af _O-

ik zou me best opgeven als vrijwilliger voor zoiets
we kunnen niet die hagenezenal onz ijshockey laten betalen dmv de drankrekening *)
:D

Je zou denken dat je het aantal van vorig jaar minimaal zou moeten kunnen verdubbelen. Al liegen ze er dan over, dan nog zouden het er nooit minder kunnen zijn.

Prestaties gaan wel aardig vind ik. Een beetje promotie in combinatie met actietarieven doet vaak al wonderen. IJshockey is 'n mooie en snelle sport en wedstrijden zijn vaak behoorlijk spannend. Dat zou mensen die eens 'n keer gaan kijken toch moeten laten terugkomen.

Je kunt naast de bekercompetitie en de Eredivisie de Zuid Holland Cup organiseren, met in totaal 18 wedstrijden tegen HIJS in het Silverdome... :) Zonder gein, fanbase is toch de basis. Een geldschieter is leuk, maar structurele inkomsten bepalen wel of je op langere termijn mee gaat doen of alsnog af moet haken.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 18:11:24 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88407187
ja die basis moet blijkbaar ook nog opgebouwt worden en daar is misschien geen geldmeer voor??

gewoon vrijwilligers ronselen en het komt wel goed denk ik ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 18:16:03 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88407336
die zuid holland cup zou ik niet te hardop zeggen want voor je het weet vind iemand het wel een aardig idee om tussen de beker en de competitie in 18 wedstrijden te plannen :')

maar een regionaal toenooi lijkt mewel tof eigenlijk :D
zoetermeer en den haag tegen dordrecht en utrecht (versterkt met spelers van hys?)
dan moet je wel wat supporters op de been kunnen krijgen voor een dag of een weekend ^O^

dordrecht wil sowieso naar de eredivisie met hun nieuwe ijsbaan ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88425710
Gisteren in het Silverdome wezen kijken. Mooie hal vind ik, alleen qua temperatuur was het echt een drama. Zelfs buiten was het warmer volgens mij.

Heb sp3c helaas niet gezien. Echt druk was het niet. Ik vond dat er weer redelijk makkelijk straffen uit werden gedeeld. Dit keer door Britse referees die een wedstrijdje in Nederland mochten fluiten.

Zoetermeer vond ik tegenvallen eigenlijk. De keeper maakte een enorm zwakke indruk en met ´n zwakke keeper is het al lastig winnen. Tilburg staat als team vrij goed. Je ziet ook wel dat ze qua punten niet afhankelijk zijn van ´n paar spelers, maar dat veel spelers punten pakken. Schembri speelde aardig aan de kant van Zoetermeer, voor de rest viel niemand me echt op in positieve zin. Zoetermeer had wel kansen, maar ze lijken niet echt makkelijk te scoren. Vanavond misschien naar Turnhout - Heerenveen of Herentals - Nijmegen.
pi_88425717
Het programma voor vanavond:

07-11-10 19:00 Geleen - Den Haag
07-11-10 19:45 Herentals - Nijmegen
07-11-10 20:00 Turnhout - Heerenveen
  zondag 7 november 2010 @ 10:14:10 #101
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_88425728
Ik ga vanavond naar Geleen. Zal toch wel weer niks worden.
Flesje bier
pi_88426380
Het kan meevallen natuurlijk...
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 11:00:23 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88426500
ik was er wel :D

ik was die bruine kerel die steeds moest hoesten en zijn neus moest snuiten :')
ben op een gegevenmoment maar naar huis gegaan want het leek me ongezond in die vrieskou daar

wel een leuke hal idd, zeker als het vol zit maar dat zit het voorlopig niet
als zoetermeer op deze manier speelt dan gaat dat ook niet gebeuren ook :')

meierdres had wel een aardig dagje _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88426640
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:00 schreef sp3c het volgende:
ik was er wel :D

ik was die bruine kerel die steeds moest hoesten en zijn neus moest snuiten :')
ben op een gegevenmoment maar naar huis gegaan want het leek me ongezond in die vrieskou daar

wel een leuke hal idd, zeker als het vol zit maar dat zit het voorlopig niet
als zoetermeer op deze manier speelt dan gaat dat ook niet gebeuren ook :')

meierdres had wel een aardig dagje _O_
Welke tribune zat je? Als je niet ziek was bij aankomst, dan ben je het wel als je 'n half uurtje binnenzit. Ik vind de hal leuk, ook met die ijsbaan bovenin, maar het is echt te koud. Niet iets om met je kinderen naar toe te gaan. Mijn vrouw zat ook constant te zeuren dat het wel erg koud was. Moest zeggen dat ik er geen ongelijk kon geven. Je gaat in de pauze buiten staan om op te warmen.

Op zich speelde Zoetermeer niet echt onaardig. Het ontbreekt wel 'n beetje aan een echte afmaker, 'n goede keeper en een soort van cultheld. Meierdres deed het aardig vandaag en als je het dan vergelijkt met die keeper van Zoetermeer, dan kan Zoetermeer zo'n wedstrijd nooit winnen. Ik vond dat de referee ook wel erg makkelijk straffen uitdeelde.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 11:13:50 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88426767
ja ik was al ziek toen ik erheen ging, ik zat in het begin bij de in/uitgang bij die houten bankjes maar voora in de kantine :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88427112
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:13 schreef sp3c het volgende:
ja ik was al ziek toen ik erheen ging, ik zat in het begin bij de in/uitgang bij die houten bankjes maar voora in de kantine :D
Bij de Tilburg-supporters of juist aan de overkant?

Ik ben bij ingang West naar binnen gegaan en daar zaten wat mensen van de Tilburg Trappers. Beneden stond een kraampje met versnaperingen. Denk dat jij dan aan de overkant zat?
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 11:37:52 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88427406
ik zag vooral hagenezen, wel aardige gasten trouwens _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88427572
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:37 schreef sp3c het volgende:
ik zag vooral hagenezen, wel aardige gasten trouwens _O_
Heb ik er ook een paar van gezien inderdaad. :)
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 11:51:57 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88427879
eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon door elkaar heen moet zitten zoals het hoort!

dan is een heel stuk tribune goed bezet en dan krijg je het nog een beetje warmer ook :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88428031
Nijmegen Devils vs White Caps Turnhout 5-2 (3-1 / 1-0 / 1-1)

Nijmegen kon pas scoren nadat White Caps met 3 spelers op het ijs stond. Vanuit de sponsortribune klonk het dan ook snel: oef we hebben die blinde mol mee. Deze ref heeft zelfs de kwaliteiten nog niet om een junior wedstrijd in goede banen te leiden, laat staan een ERE divisie wedstrijd. Wij kunnen de Nijmeegse sponsors enkel maar gelijk geven. Blijkbaar is ijshockey geen contactsport meer of toch zeker niet voor deze ref, man wat was die slecht. Nu ja een hond bijt ook niet naar de hand die hem eten geeft. 2e doelpunt voor Nijmegen natuurlijk op power play nu met 5 tegen 4. White Caps leek in de wedstrijd te komen maar helaas de ref dacht hier anders over en al snel kreeg het thuisteam een nieuwe powerplay, waarop echter niet gescoord werd. Net een halve minuut met 5 en ja alweer moest er iemand naar de strafbank. Dus doelpunt 3 was in aantocht. Toch konden we deze periode nog afsluiten met een tegendoelpunt. Na mooi voorbereidend werk van Niels Oerlemans en Darren McKague kon Jens Eriksson de 3-1 netjes afwerken. Met bijna continu een man minder op het ijs, train je wel je penalty killing.

1e periode

3:42 straf Marek Jancek

4:23 straf Darren McKague

6:57 straf Marek Jancek

7:52 straf Peter Bartek

8:25 doelpunt Nijmegen power play

8:41 doelpunt Nijmegen power play

9:12 straf Ayron Mikkelsen

11:48 straf Peter Bartek

12:49 doelpunt Nijmegen power play

17:19 doelpunt White Caps Jens Eriksson ass Darren Mc & Niels O

18:28 straf Nijmegen

In de tweede periode ging het spel min of meer gelijk opgaand. Het spel moest zonder contact verder gespeeld worden, tenminste toch van één kant. Tot 3 maal toe kreeg Ayron een high stick in het gezicht maar je kan natuurlijk ook niet alles gezien hebben als ref. Leek wel of de ref zijn fluitje vergeten was in de kleedkamer. In deze periode kon Nijmegen 1 keer scoren, natuurlijk in een power play.

2e periode

20:49 straf Armando Scarlato

26:20 straf Nijmegen

29:45 straf Christoph De Ridder

31:30 straf Peter Bartek

33:54 straf bench

34:07 doelpunt Nijmegen power play

37:22 straf Sjef Szarzynski

White Caps was niet van plan om zich zomaar gewonnen te geven en bleef terugvechten. Met veel vechtlust kon Peter Bartek tegenscoren op 4-2 ass van Darren McKague en Marek Jancek. Het spel bleef goed op en neer gaan met meerdere kansen aan beide zeide maar de goalies waren elkaar meer dan waard, geen van beide gaf een krimp. Op een 10 tal minuten van het einde zag de referee weer iets. Heeft iemand iets gezien klonk het op de tribune? Of was het al te lang geleden dat het thuisteam nog eens kon dreigen. En ja hoor de referee zijn gebeden werden beloond met het vijfde power play doelpunt. Met deze 5-2 score zit de eerste wedstrijd erop. Algemeen goed resultaat enkel moeten we overwegen om bij de aankoop van de volgende shirts te kiezen voor "rose", tenminste als ijshockey geen kontactsport meer mag zijn.

3e periode

46:32 doelpunt White Caps Peter Bartek ass Darren Mc & Marek J

49:53 straf Peter Bartek

50:16 doelpunt Nijmegen power play.
pi_88428061
quote:
Op zondag 7 november 2010 11:51 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon door elkaar heen moet zitten zoals het hoort!

dan is een heel stuk tribune goed bezet en dan krijg je het nog een beetje warmer ook :D
Ja, kan ook best volgens mij. Bij HIJS tegen Tilburg gaat dat ook goed. Zag toen tenminste wel wat Trappers-fans lopen en die hebben allemaal zonder problemen de uitgang weten te bereiken na de wedstrijd. :)
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 12:00:45 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88428134
die scheidsrechters }:|

nu was het niveau al niet echt hoog maar ze fluiten echt overdreven!
moet van de NIJB geloof ik, met als hoogtepunt die kutwedstrijden met 4 scheidsrechters |:(

wie dit een goed plan vond houd absoluut niet van ijhockey
daarom zie je ook zoveel spelers straffen krijgen omdat ze praatjes maken bij de refs ... die snappen gewoonniet dat ze in Nederland de regels voor het dames ijshockey aanhouden!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88428270
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:00 schreef sp3c het volgende:
die scheidsrechters }:|

nu was het niveau al niet echt hoog maar ze fluiten echt overdreven!
moet van de NIJB geloof ik, met als hoogtepunt die kutwedstrijden met 4 scheidsrechters |:(

wie dit een goed plan vond houd absoluut niet van ijhockey
daarom zie je ook zoveel spelers straffen krijgen omdat ze praatjes maken bij de refs ... die snappen gewoonniet dat ze in Nederland de regels voor het dames ijshockey aanhouden!!
Ik vind het ook jammer. Als ik zoiets wil zien, dan ga ik wel kijken bij het korfbal of veldhockey. Bij IJshockey hoort stevig fysiek contact. Geen speler die daar problemen mee heeft en volgens mij komen er meer mensen voor het fysiek stevige spel dan dat er mensen thuisblijven omdat er fysiek gespeeld zou worden.

Heb die wedstrijd niet gezien, maar kan me de frustratie van Turnhout wel voorstellen. Minimaal 50% van de straffen is erg flauw gegeven.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 12:08:39 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88428366
ja precies

ze willen het spel aantrekkelijker maken voor het grote publiek maar als ik een random collega aanspreek over ijshockey of het komt op ergens ter sprake dan is het altijd 'ja ijshockey isvet al dat vechten en dit en dat'

dat wil ik best wat nuanceren dat het best meevalt maar het hoort er wel bij
en 60 minuten lang powerplay kijkenis afschuwelijk saai
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 12:11:37 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88428449
dat verslag klinkt trouwens niet heel erg verschrikkelijk qua spel (over het fluiten zal ik maar nix meer zeggen ;) ) ... respect turnhout ^O^
ff uitzoeken wanneer turnhout hier in de buurt speelt :D

toch ook weer een frisse wind, ben benieuwd :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88428666
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:08 schreef sp3c het volgende:
ja precies

ze willen het spel aantrekkelijker maken voor het grote publiek maar als ik een random collega aanspreek over ijshockey of het komt op ergens ter sprake dan is het altijd 'ja ijshockey isvet al dat vechten en dit en dat'

dat wil ik best wat nuanceren dat het best meevalt maar het hoort er wel bij
en 60 minuten lang powerplay kijkenis afschuwelijk saai
Dat gaan ze op deze manier niet bereiken. Mensen komen voor de actie. Ik denk dat het gebrek aan actie meer toeschouwers kost dan dat het gebrek aan actie toeschouwers oplevert.

Gisteren was het ook vrij vaak powerplay, paar keer 3 tegen 4 of 3 tegen 5. Daar is weinig aan inderdaad.
pi_88428732
quote:
Op zondag 7 november 2010 12:11 schreef sp3c het volgende:
dat verslag klinkt trouwens niet heel erg verschrikkelijk qua spel (over het fluiten zal ik maar nix meer zeggen ;) ) ... respect turnhout ^O^
ff uitzoeken wanneer turnhout hier in de buurt speelt :D

toch ook weer een frisse wind, ben benieuwd :D
Die verslagen blinken meestal niet uit in objectiviteit. :)

Als je ziet hoe lang ze de 1e periode penalties hebben moeten killen, dan valt 2-5 alleszins mee. Benieuwd hoe ze het er vanavond vanaf gaan brengen tegen Heerenveen.

De keren dat ik ze dit seizoen heb zien spelen was het niet veel. Wel behoorlijk fysiek, maar qua spel was het echt behelpen.

26-11 is het HIJS - Turnhout en 17-12 Zoetermeer-Turnhout.
pi_88455121
Zojuist terug van Turnhout - Heerenveen. Het is geeindigd op 2-8 en dat is totaal niet geflatteerd. 3e periode speelde Heerenveen met de rem erop en kregen de mindere goden wat ijstijd. Turnhout werd compleet weggespeeld. Of dat betekent dat Heerenveen zo goed is valt te betwijfelen.

Weer volop tijdstraffen, met name voor Turnhout. Kan niet zeggen dat ze nu zo hard spelen. Hoop domme straffen, ook een paar keer 10 minuten voor een misconduct.

1e periode lag de wedstrijd nog een tijd stil omdat er glas op het ijs lag. Er was een lamp gesneuveld na een afgeweken shot.

Herentals won met 11-9 van Nijmegen. Nijmegen speelde met een jong team. Meteen puntverlies. Gewoon dom.

HIJS verloren in Geleen.
pi_88455173
Nijmegen heeft een 4-9 voorsprong weggegeven trouwens.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 22:44:16 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88455438
LOL?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88455744
Keeper Cesas werd er bij 4-9 afgestuurd wegens roughing en toen ging het hard...

5 goals van de Belgische Canadees Morgan trouwens.

Achteraf gezien maar naar Herentals moeten gaan i.p.v. Turnhout. Buiten die lamp die aan gort werd geschoten was het constant n soort powerplay van Heerenveen. Ook op de momenten dat Turnhout met alle spelers op het ijs stond.
pi_88455859
59:56: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 61: Tj CAIG 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Crosschecking
59:56: PEN Ruijters Eaters Geleen: 10: John RONAN 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 61: Tj CAIG 2 min Roughing
59:56: PEN Ruijters Eaters Geleen: 19: Erik TUMMERS 2 min Roughing
59:56: PEN Ruijters Eaters Geleen: 10: John RONAN 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 61: Tj CAIG 10 min Abuse of Officials
59:56: PEN Ruijters Eaters Geleen: 19: Erik TUMMERS 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Roughing

Drukke slotfase. :)
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 22:54:28 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88456062
10 spelers op 4 seconden voor het einde naar de strafbank 8)7

wel aardig van Caig trouwens
9 man aan het vechten, krijgen allemaal 2 minuten
Caig zegt wtflul? en we hebben weer evenveel spelers op het ijs _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 22:54:59 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88456096
owee

sommige namen zijn dubbel :')
Korthus heeft er ook 2 3 zie ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88456288
Ze hebben bij Zoetermeer toch nog 350 toeschouwers geteld. Toch wat meer dan ik had ingeschat.

Volgende week zondag de derby van de Kempen: Herentals tegen Turnhout. Dat zal er wel flink op gaan zoals atlijd. Dinsdag naar HYC tegen HIJS, oftewel Herentals tegen Den Haag en woensdag is het schiettent in Turnhout, want dan gaat Tilburg daar voor de dubbele cijfers.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 23:01:38 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88456475
ik had 250 gegokt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88456593
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:01 schreef sp3c het volgende:
ik had 250 gegokt
Ja zoiets inderdaad.

HIJS en Tilburg gaan over de 1.000. Geleen 870 en de rest 400 of minder.

Wanneer ga je weer kijken, sp3c ?
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 23:05:45 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88456717
geen idee, de centjes zijn binnenkort op voor deze maand dus ik wil wel echte krakers zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 7 november 2010 @ 23:07:08 #129
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88456801
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef Halcon het volgende:
59:56: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 61: Tj CAIG 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Crosschecking
59:56: PEN Ruijters Eaters Geleen: 10: John RONAN 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 61: Tj CAIG 2 min Roughing
59:56: PEN Ruijters Eaters Geleen: 19: Erik TUMMERS 2 min Roughing
59:56: PEN Ruijters Eaters Geleen: 10: John RONAN 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 61: Tj CAIG 10 min Abuse of Officials
59:56: PEN Ruijters Eaters Geleen: 19: Erik TUMMERS 2 min Roughing
59:56: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Roughing

Drukke slotfase. :)
Maar wel een wedstrijd die zeer zeker de moeite waard was _O_ Hele vette wedstrijd.
Tics van je petten.
pi_88456842
Vrijdag de 19e is het Tilburg - HIJS. Ik ben de 26e weer in DH denk ik voor HIJS - White Caps.
pi_88456876
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:07 schreef nattermann het volgende:

[..]



Maar wel een wedstrijd die zeer zeker de moeite waard was _O_
Als ik het allemaal lees, dan heb ik vandaag echt de verkeerde wedstrijd uitgekozen. Maarja, dat heb je soms. De friet was wel lekker. :)
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 23:10:00 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88456956
tilburg/hijs is wel interessant :D

misschien doe ik ook wel hijs - whit caps want dan is payday iig geweest :D
iig veel doelpunten _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88457095
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:10 schreef sp3c het volgende:
tilburg/hijs is wel interessant :D

misschien doe ik ook wel hijs - whit caps want dan is payday iig geweest :D
iig veel doelpunten _O-
Hoop dat ze gewoon voluit gaan. Zijn leuke wedstrijden voor mannen als Aucoin en Korthuis om de stats wat op te krikken en Mulally kan zich ook uitleven.

Irritant trouwens dat bij veel teams spelers spelen met oude shirts of nog niet bedrukte shirts. Zo speelde Paul Kelly met de Belgische vlag van de weggestuurde Camelbeeck en bij Turnhout zag ik Vlna, McRae en Steele rondrijden...

Qua spanning en niveau is Tilburg - HIJS de absolute topper natuurlijk. Daar wil ik sowieso naar toe.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 23:19:46 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88457449
Royal Panthers - A6.NL Flyers Heerenveen 21:00 uur 12-11-2010 - , - , -
Royal Panthers - Eindhoven Kemphanen 20:15 uur 17-11-2010 - , - , -
Royal Panthers - Herentals HYC 20:15 uur 20-11-2010 - , - , -

dan twijfel ik nog tussen heerenveen en eindhoven
Kemphanen heb ik op de een of andere manier welaltijd een zwak voor gehad O+
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88457562
Herentals is ook een garantie voor goals. 30 goals in 2 wedstrijden zijn er te zijn geweest in de wedstrijden dat Herentals op het ijs stond.

Denk dat Panthers - Eindhoven de leukste is. Zijn w.m.b. twee gelijkwaardige teams. Eindhoven heb ik tegen Tilburg zien winnen en ik vond ze toen alleraardigst spelen.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 23:26:16 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88457677
zoetermeer/herentals moeten ze echt reclame voor maken hoor, lekker lokkertje denk ik :)

misschien print ik een flyer op een pak printerpapier en dump ik het in het openbaar vervoer ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88457719
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:26 schreef sp3c het volgende:
zoetermeer/herentals moeten ze echt reclame voor maken hoor, lekker lokkertje denk ik :)

misschien print ik een flyer op een pak printerpapier en dump ik het in het openbaar vervoer ofzo
:Y

Je moet ze niet onderschatten, zie Nijmegen, maar zo'n wedstrijd kun je aan klantenbinding doen. Kaartjes uitdelen en dan heb je aan het eind van de avond een paar honderd nieuwe toeschouwers wijs gemaakt dat Zoetermeer echt heel goed is. :)
pi_88462187
Eaters - HYS was geweldig gisteravond. _O_ Wat een wedstrijd.
Flesje bier
pi_88608789
Wist niet zo goed waar ik m moest plaatsen.
Link naar live beelden van Polen - Holland.

http://www.fromsport.com/v-0/10/78/v-107824.html

Edit: met dat ik 'm post gaat de channel offline :')
pi_88664956
Polen - Nederland 10 - 1
Rusland B - Nederland 9 - 1
pi_88692881
Heerenveen wint (zonder v/d Braak en Dijkstra) met 5-4 (OT) van Herentals. Toch weer 'n puntje voor Herentals en vanavond staat de Kempense derby tegen de White Caps op het programma.\

NL met 3-0 verloren van Oekraine.
pi_88713304
Haha dat wordt niet veel daar in Polen he? :')
Flesje bier
  Moderator zondag 14 november 2010 @ 20:55:26 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88713455
tis al afgelopen :D

en men verwachtte ook niet veel want veel belangrijke spelers deden niet mee
leuke ervaring voor de groentjes, dat wel ^O^

3-0 van oekraine verliezen klinkt trouwens nog best redelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88753460
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Gezicht het volgende:
Haha dat wordt niet veel daar in Polen he? :')
Niet echt. Nederland was ook niet op volle oorlogssterkte. Rusland B en Oekraine zijn ook als Nederland compleet is te sterk. 9-1 tegen Rusland met allemaal KHL-spelers is niet slecht en 3-0 tegen Oekraine ook niet. Afgelopen WK verloren ze met 9-2 ofzo van Oekraine.

10-1 tegen Polen is natuurlijk wel waardeloos.
pi_88753564
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef sp3c het volgende:
tis al afgelopen :D

en men verwachtte ook niet veel want veel belangrijke spelers deden niet mee
leuke ervaring voor de groentjes, dat wel ^O^

3-0 van oekraine verliezen klinkt trouwens nog best redelijk
Zo vaak speel je niet tegen KHL-spelers als Nederlandse ijshockeyers. Das toch n beetje als dat n speler van FC Lienden mag spelen tegen spelers uit de Serie A ofzo.. :)

3-0 tegen Oekraine is zeker niet slecht. Afgelopen WK verloren ze er 9-2 ofzo van.

Positief is dat Joly, Harrison, Anthony en Brandasu erbij zijn gehaald en volgens Hartogs een toegevoegde waarde zijn. Joly en Harrison kunnen wel pas vanaf 2013 meedoen en Anthony moet eerst een Nederlandse pas regelen.
pi_88753796
En we hebben een Belgische koploper. :D Herentals won de derby van de Kempen met 3-2. Niet slecht voor Turnhout. In de Belgische beker verloren ze met 12-0.

Turnhout heeft twee nieuwe imports gehaald. Eentje uit de NCAA en n Canadees die vorig jaar voor Liege Bulldogs speelde.

Morgen is het Herentals - HIJS en daar ben ik van de partij.
pi_88754396
Ook nog wat transfers/geruchten:

Ronald Wurm van HIJS naar Zoetermeer (bevestigd)
Mike Smietana van Zoetermeer terug naar NA (bevestigd)
Steve Yetman van Trappers terug naar Zweden (gerucht)

Er komt bij HIJS een plekje voorin vrij. Dat maakt wellicht de weg vrij voor Jan Jaap Natte, die alweer weg is bij Dortmund. Al wordt ook de naam van Yetman zijn. Dat laatste zou wel een spectaculaire transfer zijn die wat olie op het vuur gaat gooien bij de komende wedstrijden tussen HIJS en Tilburg.
pi_88791306
Dalijk de sheet van Herentals - Den Haag F5'en. :)

Zin in komend weekend en het weekend daarna. Zaterdag Eaters - Turnhout. De week daarna Eaters - Zoetermeer. En dan Eaters - Devils. :D

Ga het waarschijnlijk wel in m'n beurs voelen. ;(

--

Nog geen 2 minuten gespeeld en het staat al 2 - 0 voor Den Haag. :')! Dit wordt wat.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gezicht op 16-11-2010 20:09:01 ]
Flesje bier
pi_88868315
Afgelopen dinsdag bij Herentals - Den Haag geweest.

Zoals de uitslag al doet vermoeden was Den Haag veel beter. 1e periode stond het al 1-6 en het had veel meer kunnen zijn. Daarna heeft Den Haag rustig uitgebold. Niet een penalty gepakt volgens mij. Hadden ze voluit gespeeld, dan zou het 2-20 geworden zijn ofzo.

Zoetermeer pakt de eerste overwinning. 4-3 tegen Eindhoven.
Turnhout wist gisteren Tilburg op 0-3 te houden.
pi_88934609
HIJS wint van Tilburg en de Kemphanen van de Flyers.

Morgen naar Turnhout - Zoetermeer.
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:09:51 #151
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_88937368
Vanavond weer naar HYS, was even afkicken 2 vrijdagen geen thuiswedstrijd.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_88938049
Ik ben vanavond bij Eaters - Turnhout te vinden.

Toch niet. :P

[ Bericht 59% gewijzigd door Gezicht op 20-11-2010 15:07:52 ]
Flesje bier
pi_88948254
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef Halcon het volgende:

[..]



Niet echt. Nederland was ook niet op volle oorlogssterkte. Rusland B en Oekraine zijn ook als Nederland compleet is te sterk. 9-1 tegen Rusland met allemaal KHL-spelers is niet slecht en 3-0 tegen Oekraine ook niet. Afgelopen WK verloren ze met 9-2 ofzo van Oekraine.

10-1 tegen Polen is natuurlijk wel waardeloos.
Inderdaad! 10-1 tegen Polen oO/
Mijn helden: Mijn dochter Eline, Oprah Winfrey, Obama, Nederlandse hockeyploeg vrouwen.
Mijn favoriete TV programma's: DWDD, ATWT, Netwerk, Show Nieuws, VI.
Mijn favoriete shops: Hema, H&M shop online, Albert Heijn, IKEA.
  zondag 21 november 2010 @ 00:06:02 #154
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88961618
Tics van je petten.
pi_88967835
HYS weer verloren. Sprak afgelopen dinsdag wat supporters van HYS en die dachten Nijmegen wel even op te gaan rollen. Eindhoven ook verrassend thuis verloren van Heerenveen.

Wedstrijden van Herentals zijn altijd een garantie voor veel goals. Ook nu weer. De broertjes Morgan pakken toch behoorlijk wat punten mee. Ben benieuwd hoe lang Mitch nog bij Herentals blijft hockeyen. Zou een leuke speler zijn voor bv. Tilburg.

Vanavond Turnhout - Zoetermeer.
pi_88967913
Die Belgen stellen inderdaad niet veel voor. Eaters hebben gister ook mooi wat punten meegekregen van Turnhout. ^O^
Flesje bier
pi_88967995
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:52 schreef Gezicht het volgende:
Die Belgen stellen inderdaad niet veel voor. Eaters hebben gister ook mooi wat punten meegekregen van Turnhout. ^O^
Herentals is niet te onderschatten. Wonnen na een 4-9 achterstand met 10-9 van Nijmegen en Heerenveen had het er knap lastig mee. Best knap, want ze spelen maar met 4 imports.

Turnhout is een ander verhaal. Spelen erg fysiek en hebben een goede keeper, dat maskeert een hoop. Technisch gezien is het immers niet veel soeps. Vanavond eens kijken wat ze er van bakken tegen Zoetermeer.
pi_88970138
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:56 schreef Halcon het volgende:

[..]



Herentals is niet te onderschatten. Wonnen na een 4-9 achterstand met 10-9 van Nijmegen en Heerenveen had het er knap lastig mee. Best knap, want ze spelen maar met 4 imports.

Turnhout is een ander verhaal. Spelen erg fysiek en hebben een goede keeper, dat maskeert een hoop. Technisch gezien is het immers niet veel soeps. Vanavond eens kijken wat ze er van bakken tegen Zoetermeer.
Turnhout heeft inderdaad een hele goeie goalie, als die er niet had gestaan dan had de uitslag van gister er heel anders uit gezien. Want Geleen heeft heel veel kansen gehad maar stuitte steeds op de goalie.
Ik vond Turnhout niet eens zo slecht spelen, ze hadden er echt een flinke snelheid in, iets wat Geleen niet zo zeer heeft.
pi_88971103
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef Lauuwtje het volgende:

[..]



Turnhout heeft inderdaad een hele goeie goalie, als die er niet had gestaan dan had de uitslag van gister er heel anders uit gezien. Want Geleen heeft heel veel kansen gehad maar stuitte steeds op de goalie.
Ik vond Turnhout niet eens zo slecht spelen, ze hadden er echt een flinke snelheid in, iets wat Geleen niet zo zeer heeft.
Goalie deed het tegen Heerenveen en Tilburg ook al erg goed. Met n mindere goalie waren de uitslagen n stuk minder hoopgevend geweest voor Turnhout. Ze hebben n betere goalie dan bv. Herentals, maar voor de rest is het in elke linie een stuk minder dan Herentals.

Tegen Heerenveen werden ze compleet weggespeeld, maar de uitslagen tegen Tilburg, Herentals en Geleen zijn redelijke uitslagen voor Turnhout. Misschien dat ze vanavond tegen Zoetermeer kunnen stunten. :)
  zondag 21 november 2010 @ 13:39:05 #160
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_88972611
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:49 schreef Halcon het volgende:
HYS weer verloren. Sprak afgelopen dinsdag wat supporters van HYS en die dachten Nijmegen wel even op te gaan rollen. Eindhoven ook verrassend thuis verloren van Heerenveen.

Wedstrijden van Herentals zijn altijd een garantie voor veel goals. Ook nu weer. De broertjes Morgan pakken toch behoorlijk wat punten mee. Ben benieuwd hoe lang Mitch nog bij Herentals blijft hockeyen. Zou een leuke speler zijn voor bv. Tilburg.

Vanavond Turnhout - Zoetermeer.
HYS had een totale offday gister, ging helemaal nergens over. Als de spelers zelf tot 3 keer toe over de puck heen maaien :')
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_88972710
Dat gebeurde tegen HYC ook een aantal malen. Toen zonder gevolgen. Ze stonden toen al ver voor en konden rustig uitbollen. HYC speelt ook met 2 * 5, dus die waren al aardig opgebrand.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 15:50:57 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88977081
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:51 schreef Halcon het volgende:

[..]



Goalie deed het tegen Heerenveen en Tilburg ook al erg goed. Met n mindere goalie waren de uitslagen n stuk minder hoopgevend geweest voor Turnhout. Ze hebben n betere goalie dan bv. Herentals, maar voor de rest is het in elke linie een stuk minder dan Herentals.

Tegen Heerenveen werden ze compleet weggespeeld, maar de uitslagen tegen Tilburg, Herentals en Geleen zijn redelijke uitslagen voor Turnhout. Misschien dat ze vanavond tegen Zoetermeer kunnen stunten. :)
geweldig seizoen _O_

iedereen kan ieder weekend punten pakken!
zelfs die domme Belgen vertrouw ik voor geen meter meer :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88977299
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:50 schreef sp3c het volgende:

[..]



geweldig seizoen _O_

iedereen kan ieder weekend punten pakken!
zelfs die domme Belgen vertrouw ik voor geen meter meer :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep. Had vooraf het idee dat HIJS er bovenuit zou steken en dat Heerenveen en Nijmegen wat uit de toon zouden vallen samen met onze Vlaamse vrienden, maar dat blijkt allemaal mee te vallen in de praktijk.

Qua uitslagen een spannend seizoen, qua spel zitten er aardige wedstrijden tussen, alleen de arbiters zijn echt dramatisch inderdaad. Hebben dit seizoen al menig wedstrijd kapot gefloten.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 16:13:48 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88977924
Heerenveen Flyers _O_

echt respect voor wat die doen met bijna nix ^O^

hopelijk is er volgend jaar weer geld om echt mee te doen want dat is toch echt 1 van de ijshockeysteden van Nederland, ik weet nog dat ik als klein manneke fan was van Feenstra Flyers :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89019597
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef sp3c het volgende:
Heerenveen Flyers _O_

echt respect voor wat die doen met bijna nix ^O^

hopelijk is er volgend jaar weer geld om echt mee te doen want dat is toch echt 1 van de ijshockeysteden van Nederland, ik weet nog dat ik als klein manneke fan was van Feenstra Flyers :')
Ja, is knap inderdaad. Qua budget en qua namen schat ik ze elke keer in als hekkensluiter, maar keer op keer weten ze toch weer te verrassen.

Gisteren bij Turnhout - Zoetermeer wezen kijken. De eerste drie punten voor Turnhout. Verdiend overigens. Zoetermeer had wel wat overwicht, sloot de eerste periode af met 0-2, maar was eigenlijk nooit echt gevaarlijk. Beste kansen waren voor Turnhout. Zoetermeer had heel wat powerplays mee en hebben zelfs een poos met 5 tegen 3 gestaan, maar kon geen goal maken. Een goal werd nog wel onterecht afgekeurd.

Zoetermeer maakte niet bepaald een goede indruk op me. Swart, Winchester en Hendriks waren er niet bij. Er schijnt wat gerommel te zijn. Achterin was het een chaos. De vorige keer dat ik Zoetermeer aan het werk zag vond ik Schotel al zwak spelen, nu was hij weer een drama. Heel verschil met Turnhout, want die keeper pakte alles. Zoetermeer bleef het maar van afstand proberen en dat had weinig zin, want Bielek is een van de betere keepers in de NSC. Verder dan wat schieten en gepiel voor de goal kwam Zoetermeer niet.

Leuk zo´n Wurm die ze even halen, maar ze hebben meer aan ´n paar goede verdedigers en een goede goalie. Of het gewoon even aankijken en eens aan het werk gaan met de selectie i.p.v. telkens maar weer mensen te blijven vervangen. Waar andere teams ingespeeld raken, is Zoetermeer nog steeds een ongeorganiseerd boeltje. :)
pi_89021850
Ben benieuwd wat de Eaters morgen in Tilburg gaan maken.
Flesje bier
pi_89022740
Tilburg - Geleen
Den Haag - Eindhoven.

Twee mooie potten.

Woensdag speelt Nijmegen thuis tegen Zoetermeer en vrijdag is het Den Haag - Turnhout en Nijmegen Tilburg.

Zaterdag ga ik naar Turnhout - Eindhoven.
pi_89022934
Swart en Hendriks "in goed overleg" vertrokken bij de Panthers en Winchester zou vanwege prive-omstandigheden terugkeren naar Canada, maar is niet meer op komen dagen en in Tsjechie opgedoken.

Binnenkort weer wat nieuwe spelers dus bij Zoetermeer.
pi_89024517
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef Halcon het volgende:
Swart en Hendriks "in goed overleg" vertrokken bij de Panthers en Winchester zou vanwege prive-omstandigheden terugkeren naar Canada, maar is niet meer op komen dagen en in Tsjechie opgedoken.

Binnenkort weer wat nieuwe spelers dus bij Zoetermeer.
Dan mogen ze wel opschieten, ze hebben de kans tot 1 december ;)
pi_89024625
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Lauuwtje het volgende:

[..]



Dan mogen ze wel opschieten, ze hebben de kans tot 1 december ;)
Als ze het op hun heupen krijgen, dan vervangen ze het hele team nog voor die tijd. :)

Nieuwe D voor Geleen trouwens: http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=45023 Lijkt me geen verkeerde te zijn.
pi_89026067
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:32 schreef Halcon het volgende:

[..]



Als ze het op hun heupen krijgen, dan vervangen ze het hele team nog voor die tijd. :)

Nieuwe D voor Geleen trouwens: http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=45023 Lijkt me geen verkeerde te zijn.
Ja zag het net toevallig, het is nog niet bevestigd dus ben eens benieuwd.
Hij zou naar wat ik heb gelezen donderdag aankomen en van t weekend al spelen..
We zullen t zien :D
Want defenders hebben we niet echt, Thomas Maldonado.. een smurf die mensen zoals Kars tegen moet kunnen houden, haha
pi_89027705
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Lauuwtje het volgende:

[..]



Ja zag het net toevallig, het is nog niet bevestigd dus ben eens benieuwd.
Hij zou naar wat ik heb gelezen donderdag aankomen en van t weekend al spelen..
We zullen t zien :D
Want defenders hebben we niet echt, Thomas Maldonado.. een smurf die mensen zoals Kars tegen moet kunnen houden, haha
Het lijkt rond te zijn allemaal, maar we zullen zien dit weekend. Heb Geleen nog niet zien spelen dit seizoen. Marcel Kars wel en daar ben ik nooit echt kapot van geweest. :)
pi_89072039
Eaters verliezen in Tilburg na wat een spannende pot moet zijn geweest. 2000 toeschouwers :o
Flesje bier
pi_89072282
HYS - Kemphanen staat 4-4 en draait uit op OT.
pi_89073850
HYS heeft het nog gehaald binnen de reguliere speeltijd. Winnende treffer is gemaakt door Bat.
  donderdag 25 november 2010 @ 15:49:06 #176
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_89138393
quote:
Panthers trekt de stekker eruit


Zoetermeer Panthers trekt zich per direct terug uit de Nederlandse Eredivisie. Volgens het bestuur van Zoetermeer is er onvoldoende steun van buiten de club om actief te kunnen blijven.


Dat meldt een woordvoerder van de ploeg aan IJshockey.com. 'Al vanaf de start hebben we het gevoel op vele gebieden te worden tegengewerkt, of blijft medewerking uit. Dat geldt voor de gemeente, andere instanties en de - dure - accomodaties.'

'Dit alles afgezet tegen de extreem lage bezoekersaantallen en het ontbrekende enthousiasme voor nieuwe sponsorcontracten heeft ons doen concluderen dat de sport niet leeft in Zoetermeer. Het enige mogelijke besluit in deze is dan ook per direct te stoppen, daar het niet langer realiseerbaar is Eredivisie ijshockey in Zoetermeer voort te zetten.'

De bevestiging volgt op diverse meldingen van spelers, die donderdagmorgen via social media lieten weten dat het team gestopt was.

Door het terugtreden van Zoetermeer zal zowel het programma als de stand in de Eredivisie aangepast moeten worden. Hoe dit exact zal gebeuren is op dit moment nog niet duidelijk. De Nederlandse IJshockey Bond heeft vrijdagochtend een ontmoeting met vertegenwoordigers van Zoetermeer.

Zoetermeer trad deze zomer toe tot Nederlands hoogste divisie en pakte de zaken stevig aan. Het vizier werd direct op de prijzen gericht en het team onderging in de eerste maanden een behoorlijk aantal spelerswisselingen. De ploeg beschikte over een aantal sterke, ervaren spelers, waaronder internationals Casper Swart, Marcel Kars en Marcel Bruinsma.

Panthers haalde de halve finales om de beker, door Geleen nipt voor te blijven in de bekercompetitie. In de halve finale werd de ploeg echter kansloos door Den Haag uitgeschakeld.
In de North Sea Cup staat de ploeg zevende, met zes punten uit evenveel wedstrijden. Begin deze week verlieten Wesley Hendriks, Casper Swart en Jeff Winchester de ploeg.
Zoetermeer speelde haar laatste wedstrijd woensdagavond in Nijmegen.

Later meer...

Meer lezen: http://www.ijshockey.com/(...)-eruit#ixzz16J1DIdut
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
http://www.ijshockey.com/(...)ekt-de-stekker-eruit
Tics van je petten.
  Moderator donderdag 25 november 2010 @ 17:42:25 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89143305
bah -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89144628
Jammer.
Flesje bier
  donderdag 25 november 2010 @ 22:39:34 #179
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_89157876
quote:
Ryan Crane, nieuwe Defence voor Geleen


Geschreven door Michel Ruipers
donderdag, 25 november 2010 22:48

Het management en bestuur heeft zojuist Ryan Crane als nieuwe defence bekend gemaakt. De dertige jarige Canadees heeft zich vanavond bij het team gevoegd en het bestuur doet er alles aan om hem dit weekend speelgerechtigd te krijgen.

Ryan Crane is een "stay at home" defence, 1,83 groot en weegt 95 kg.
Hij zal gaan spelen onder het nummer 44.

Het is niet zijn eerste Europese avontuur, hij speelde in 2006 in Lillehammer(Noorwegen) en in 2008 in Rodovre (Denemarken). Grotendeels speelde Ryan in de ECHL(160 games) en CHL.
Zijn laatste team was de Charlotte Checkers.


Ik ben benieuwd :)
Tics van je petten.
pi_89160078
Altijd leuk een nieuwe import.
Flesje bier
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:08:17 #181
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_89170929
Jammer van Zoetermeer. Ik ben benieuwd of de spelers nog onderdak weten te vinden voor de rest van 't seizoen. Vooral voor de Nederlandse spelers zou het zonde zijn als ze de rest van 't seizoen niet meer aan spelen toekomen..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_89186660
De wedstrijd Eaters - Panthers van zondag is Eaters - Devils geworden, waar ik zeker aanwezig ben. Zin in!
Flesje bier
pi_89190206
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef MutedFaith het volgende:
Jammer van Zoetermeer. Ik ben benieuwd of de spelers nog onderdak weten te vinden voor de rest van 't seizoen. Vooral voor de Nederlandse spelers zou het zonde zijn als ze de rest van 't seizoen niet meer aan spelen toekomen..
Ik vind het een blamage voor het Nederlandse ijshockey. De strijd om de tickets voor de playoffs wordt nu niet heel erg spannend. Nog zes teams over in de Eredivisie.

Het is ook gezichtsverlies. Niet goed voor de naam en faam van de competitie als n team er zo opeens mee stopt. Hoop jongens zitten nu zonder club. Zuur voor een Paul Kelly en Marcel Bruinsma die net waren overgekomen, zuur voor Ronald Wurm die net HIJS had ingeruild voor Zoetermeer en zuur voor Oranje dat met Kars, Bruinsma en Wurm drie spelers heeft die nu zonder club zitten en Harisson die mogelijk de twee jaar niet vol gaat maken in Nederland. Zuur ook voor Turnhout dat op nul punten blijft staan en het meest zure is nog dat we het allemaal wel aan zagen komen. Dat gesmijt met geld, voortdurende gewissel. Ze hebben hun hand overspeeld. Ze hadden een stabiel 1e divisieteam en nu niets meer.

Slechte zaak voor het Nederlandse ijshockey.
pi_89196245
HIJS met 3-0 voor tegen Turnhout.

De wedstrijd van de penaltykings Mulally v.s. Scarlatto.
pi_89198538
5-0 inmiddels. 3 goals al van Alan van Bentem.
pi_89217836
9-1 geworden.

Nijmegen won dankzij 3 goals van Joly met 4-1 van Tilburg.

HYS heeft overigens Marcel Kars binnengehaald.
pi_89220037
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:42 schreef Halcon het volgende:
9-1 geworden.

Nijmegen won dankzij 3 goals van Joly met 4-1 van Tilburg.

HYS heeft overigens Marcel Kars binnengehaald.
Was natuurlijk wel te verwachten dat HYS er geen gras over zou laten groeien.
Achja goede spelers maken nog geen goed team ;)
pi_89220668
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:08 schreef Lauuwtje het volgende:

[..]

Was natuurlijk wel te verwachten dat HYS er geen gras over zou laten groeien.
Achja goede spelers maken nog geen goed team ;)
Waarschijnlijk hebben ze het nog rustig aan gedaan de 2e en de 3e periode. Deden ze tegen Herentals ook.

Ik ben niet zo kapot van Marcel Kars, maar wel gunstig dat n speler van het nationale team in Nederland blijft spelen. Is hij in elk geval beschikbaar voor het WK in Budapest.

Hopen dat Wurm, Bruinsma en Harisson nog onderdak gaan vinden in NL.
pi_89248909
Gisteren twee wedstrijden gezien:

Turnhout - Eindhoven 1-7
Herentals - Geleen 3-6

HYC deed het weer best aardig, alleen als je na 5 minuten weer met 0-3 achter staat wordt het nooit wat natuurlijk.

Turnhout kwam enorm tekort tegen Eindhoven. Pakken ook veel domme straffen. Scoorden net zoals tegen HIJS nog wel shorthanded. :)
pi_89249012
Vanavond naar Kemphanen - HYC en dan woensdag naar Turnhout - HIJS.
pi_89277120
Eaters verliezen thuis van Nijmegen. Eerste en tweede periode waren de twee teams zeer gewaagd aan elkaar, ze gingen dan ook de 2e pauze in met 3 - 3. Derde periode hebben de Eaters helemaal weggeven. Al na 14 seconden viel de eerste treffer voor de Devils, waarop er nog 2 vielen. In powerplay situaties nog 6 - 5 ervan kunnen maken. Goalie voor de Eaters ging er 1 minuut voor tijd nog af waarna de 7 - 5 werd gemaakt in een open net.
Flesje bier
  maandag 29 november 2010 @ 09:25:23 #192
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_89287435
Herentals wist zich ruim twee periodes lang heel goed overeind te houden tegen Eindhoven. De derde periode werd gestart met 1-1 op de klok. Ook in de derde periode zijn er over en weer genoeg kansen geweest, maar helaas voor onze belgische vrienden trok eindhoven toch net aan het iets langere eind.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_89495735
Eaters staan op 8-1 achterstand in Den Haag na de 2e periode. :N

EDIT: Met dat ik dit bericht post wordt de 9-1 gemaakt. ;(
Flesje bier
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:53:36 #194
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_89496175
Ze worden finaal afgemaakt idd.
Tics van je petten.
pi_89497693
Daar is iets helemaal misgelopen bij Geleen. Ik ging al niet uit van winst in Den Haag maar 11 - 1 is wel heel erg. Ik hoop dat ze het morgen thuis tegen Eindhoven beter doen.
Flesje bier
  zondag 5 december 2010 @ 10:24:17 #196
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_89543528
Eaters winnen thuis na penalty shots alsnog van Eindhoven!

Na nog geen 2 minuten in de 3e periode zag het er somber uit voor Geleen wat met 3 - 1 achterstond. Maar via briljante combinaties van Lapointe en Smulders en later nog een combinatie van Ronan, van Sloun en Ronan werd het alsnog 3 - 3. Enkele minuten later viel zelfs de 4 - 3 voor Geleen via Ronan. Het dak ging er af in Glanerbrook! In een gevaarlijke laatste aanval wist Eindhoven er 3 minuten voor tijd het nog gelijk te maken. De overtime ging redelijk gelijk op, beide teams hadden een paar kansen waar niets uit werd gehaald.

Bij de penaltyshots kwam Geleen er als winnaar uit met 1 doelpunt in 2 shots en Eindhoven met 0 doelpunten in 2 shots.

Al met al een heel leuke wedstrijd om bij te zijn geweest. :)
Flesje bier
pi_89546756
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:24 schreef Gezicht het volgende:
Eaters winnen thuis na penalty shots alsnog van Eindhoven!

Na nog geen 2 minuten in de 3e periode zag het er somber uit voor Geleen wat met 3 - 1 achterstond. Maar via briljante combinaties van Lapointe en Smulders en later nog een combinatie van Ronan, van Sloun en Ronan werd het alsnog 3 - 3. Enkele minuten later viel zelfs de 4 - 3 voor Geleen via Ronan. Het dak ging er af in Glanerbrook! In een gevaarlijke laatste aanval wist Eindhoven er 3 minuten voor tijd het nog gelijk te maken. De overtime ging redelijk gelijk op, beide teams hadden een paar kansen waar niets uit werd gehaald.

Bij de penaltyshots kwam Geleen er als winnaar uit met 1 doelpunt in 2 shots en Eindhoven met 0 doelpunten in 2 shots.

Al met al een heel leuke wedstrijd om bij te zijn geweest. :)
Eindhoven maakte in de laatste 3 seconden gelijk, en Eindhoven miste alle 3 de penalty shots.
  zondag 5 december 2010 @ 14:00:57 #198
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_89549085
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:50 schreef Lauuwtje het volgende:

[..]

Eindhoven maakte in de laatste 3 seconden gelijk, en Eindhoven miste alle 3 de penalty shots.
Typfout jong!
Flesje bier
pi_89728785
Marc LEFEBVRÉ tekent bij Ruijters Eaters

quote:
Geschreven door Michel Ruipers
donderdag, 09 december 2010 14:58

Zojuist is bekend gemaakt dat Marc LEFEBRVRÉ de Ruijters Eaters komt versterken. Marc komt over van Zoetermeer Panthers, hij speelde daar 14 wedstrijden, had zeven goals en 5 assist. Marc is 28 jaar, 182 cm en weegt 76 kg. Lefebvrė schiet links en gaat spelen onder nummer 91.
Het bestuur en management heeft ook alle papieren rond, dus Marc is speelgerechtigd en zou morgen tegen Nijmegen kunnen spelen, maar dat bepaald Chris Eimers.
Marc Lefebvrė, die vorig jaar op het hoogste niveau in de Britse liga speelde komt uit Kanata in Ontario en had vorig jaar in 38 wedstrijden voor de Edinburgh Capitals vier goals en dertien assists. Lefebvrė speelde drie seizoenen in de sterke Ontario Hockey League. In 156 wedstrijden had hij vijftien goals en twintig assists.
Lefebvrė speelde ook in het Verenigd Koninkrijk, waar hij twee jaar bij Sheffield Steelers en een jaar bij Coventry Blaze speelde. De afgelopen vier jaar kwam hij twee jaar uit op lager profniveau in de Verenigde Staten en een stuk van een seizoen op het hoogste niveau in Frankrijk.
Volgens zijn oude coach van Zoetermeer is Marc " een echte teamspeler met veel ervaring en sterke verdedigende kwaliteiten. Een speler die van nature veel leiderschap in huis heeft en dit ook uitstraalt naar de rest van zijn team. Hij heeft in het verleden ook vaak de rol als aanvoerder gehad en zorgt daarnaast voor veel energie op het ijs."
pi_89741115
Klinkt goed.
Flesje bier
  Moderator donderdag 9 december 2010 @ 22:41:51 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89741370
lefebvre vond ik een leuke speler *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:53:44 #202
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_89751588
En toch had ik liever gezien dat eerst alle Nederlandse spelers van Zoetermeer ergens onderdak gevonden hadden..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_89785548
Eaters geven het verdomme WEER weg in 3 minuten tijd. :(
Flesje bier
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 23:01:22 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89785809
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:53 schreef MutedFaith het volgende:
En toch had ik liever gezien dat eerst alle Nederlandse spelers van Zoetermeer ergens onderdak gevonden hadden..
welke :D

Casper Swart vond ik heel sterk maar er zijn geen plekjes meer vrij
jammer want niet lang geleden was Tilburg op zoek naar een tweede maar die hebben ze al gevonden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 12 december 2010 @ 13:09:23 #205
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_89830116
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

welke :D

Casper Swart vond ik heel sterk maar er zijn geen plekjes meer vrij
jammer want niet lang geleden was Tilburg op zoek naar een tweede maar die hebben ze al gevonden
Joey Oosterveld bijvoorbeeld. En anders die Harrisson, die kan wellicht nog van waarde zijn voor ons Nationaal Team.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_89839834
Straks naar Eaters - Trappers. Ben benieuwd.
Flesje bier
  Moderator zondag 12 december 2010 @ 17:48:32 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89840046
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:09 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Joey Oosterveld bijvoorbeeld. En anders die Harrisson, die kan wellicht nog van waarde zijn voor ons Nationaal Team.
ja was wat kort door de bocht idd
flauwe grapje richting het grote pecentage imports bij wijlen royal panthers ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89845598
Daar in Geleen worden ze ook afgemaakt zie ik.. het staat in de 2e periode al 1-4 voor Tilburg.
Had ook niet anders verwacht eigenlijk..
pi_89848488
Afgelopen, 1-5 voor Tilburg.
Wel schandalig dat het publiek een fluitconcert heeft gegeven omdat Geleen niet in het aanvals vak kwam nadat Tilburg 2 man op de strafbank had zitten.
pi_90026590
Tilburg en Nijmegen hebben het financieel zwaar.. Ik hoop niet dat we dalijk nog een club uit de Nederlandse eredivisie zien verdwijnen.
Flesje bier
pi_90036457
quote:
Bestuur en Management Ruijters Eaters grijpen in!
Geschreven door Michel Ruipers
woensdag, 15 december 2010 19:06

Het team van Ruijters Eaters maakt een wisselvallig seizoen door. Na
wisseling van coach werden er vier wedstrijden achter elkaar gewonnen
waardoor we helaas nog nipt de play-offs voor de bekerfinale
misgelopen zijn.
De eerste punten voor de North Sea-Cup werden vervolgens binnengehaald, maar
momenteel blijven de gewenste resultaten uit.
Hedenavond heeft het management en bestuur dan ook ingrijpende maatregelen
genomen binnen de selectie Ruijters Eaters.
Afscheid is genomen van 2 spelers uit onze selectie, te weten Tom
Maldonado en Daniel LaPointe, voor beiden geldt dat ze niet voldoen
aan de verwachtingen.
Jack America citeert: "Ons team moet elke week voor de punten strijden
en spelen met volle overgave en een enorme teamspirit."
Het bestuur en management hopen met deze beslissing een signaal af te
geven en hiermee de kracht en werklust terug te vinden op het ijs!
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:33:53 #212
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90038432
Vreemd. Dat Maldonado eruit zou liggen had ik eerlijk gezegd al verwacht toen Cane aangetrokken werd. Maar Lapointe deed 't in mijn ogen niet slecht, zeker niet slechter dan de andere buitenlanders.

Zullen wel twee man hebben moeten laten gaan omdat ze ook twee nieuwe hebben gehaald.. Budgettechnisch kon ik me al niet voorstellen dat daar veel ruimte voor was..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90050638
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:33 schreef MutedFaith het volgende:
Vreemd. Dat Maldonado eruit zou liggen had ik eerlijk gezegd al verwacht toen Cane aangetrokken werd. Maar Lapointe deed 't in mijn ogen niet slecht, zeker niet slechter dan de andere buitenlanders.

Zullen wel twee man hebben moeten laten gaan omdat ze ook twee nieuwe hebben gehaald.. Budgettechnisch kon ik me al niet voorstellen dat daar veel ruimte voor was..
Helemaal mee eens. Volgens Nattermann en Lauuwtje presteerde Lapointe onder de maat, nu kan het natuurlijk altijd beter maar naar mijn mening is hij de afgelopen wedstrijden een van de betere spelers van Geleen geweest.
Flesje bier
pi_90053521
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Volgens Nattermann en Lauuwtje presteerde Lapointe onder de maat, nu kan het natuurlijk altijd beter maar naar mijn mening is hij de afgelopen wedstrijden een van de betere spelers van Geleen geweest.
Nee dat klopt niet, ik heb gezegd dat Lapointe totaal geen teamspeler is, hij speelt voor zijn eigen statistieken en niet voor zijn team.
pi_90090195
Hoe dan ook, is Turnhout - Eaters afgelast ofzo? Zou om 17:45 beginnen en op de sheet van NIJB staat dat de game is afgelopen met niets gebeurd...? :?
Flesje bier
pi_90115224
Geleen verliest met 7-2 (!) van het punten loze Turnhout.. dit had ik nooit verwacht.
Er is echt iets goed mis binnen het team.
Vanavond volgt de volgende slachting door Den Haag..
pi_90119078
Hopen dat ik vandaag bij Kemphanen - Devils kan komen. :)
pi_90129973
Ik hoop van harte dat de nieuwe lijn van Eimers het vanavond beter doet, maar dat zal er helaas niet inzitten, vooral niet tegen Den Haag.
Flesje bier
pi_90151299
Overwinning na penalty shots voor Nijmegen. De Kemphanen kwamen in de eerste periode met 2-0 voor, maar de Devils vochten zich nog terug.

Eindhoven wist grotendeels shorthanded de over time te overleven, maar verloor alsnog in de penaltyreeks.
pi_90151699
Wat een wedstrijd in Geleen vanavond!
Flesje bier
  zondag 19 december 2010 @ 23:10:39 #221
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_90152274
Zeer mooie overwinning van Geleen, en een bijzonder onsportief einde van HYS.
Tics van je petten.
pi_90152454
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:10 schreef nattermann het volgende:
Zeer mooie overwinning van Geleen, en een bijzonder onsportief einde van HYS.
Op het ijshockey.com forum zeiden ze al dat Geleen had gewonnen dankzij de scheids. :')
Flesje bier
pi_90154168
Den Haag was zeer onsportief, met name Knudsen.
Kan zeker niet tegen zijn verlies en gaat ie maar iemand uit het publiek uitdagen.
Mullally kan er schijnbaar ook niet tegen als hij tegen de boarding wordt geplakt dus hij diegene maar met zijn stick slaan.
Korthuis wilde op zijn Amerikaans met een 20-jarige jongen vechten, handschoenen uit dus douchen :W
Ook lekker makkelijk om te zeggen dat het aan de ref. heeft gelegen.
Wat laat Den Haag zich kennen :')
pi_90154622
Maar o wat geweldig om te zien als Geleen supporter. >:O
Flesje bier
  maandag 20 december 2010 @ 14:45:25 #225
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90177401
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:50 schreef Lauuwtje het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet, ik heb gezegd dat Lapointe totaal geen teamspeler is, hij speelt voor zijn eigen statistieken en niet voor zijn team.
Dat doen alle (buitenlandse) spelers in de Nederlandse competitie. En zodra er een speler opstaat die voor 't team speelt krijgt hij 't verwijt niet genoeg te scoren.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90187800
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:45 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dat doen alle (buitenlandse) spelers in de Nederlandse competitie. En zodra er een speler opstaat die voor 't team speelt krijgt hij 't verwijt niet genoeg te scoren.
Om dat nou meteen over alle imports te zeggen... Neem Sami bijvoorbeeld. :P
Flesje bier
  maandag 20 december 2010 @ 21:49:41 #227
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_90201954
Voor de HYS supporters, filmpje van de wedstrijd tegen Geleen staat hier. Missen een aantal belangrijke stukken, maar geeft toch een idee van de wedstrijd.
Tics van je petten.
pi_90202013
Inderdaad erg jammer dat een aantal belangrijke momenten eruit zijn gelaten. Vooral die game-penalties en de check op Mullally en wat daarop volgde had ik graag terug willen zien.

Er is trouwens nog wat onduidelijkheid bij mij over deze penalty:

15:43: PEN Ruijters Eaters Geleen: 46: Sami HEINONEN 2 min Goalkeeper Penalty

Deze werd gegeven nadat Sami na ik meen een tegentreffer zijn doel verliet en vermoedelijk protesteerde bij de ref. Is dit bestrafbaar?

[ Bericht 43% gewijzigd door Gezicht op 21-12-2010 00:15:33 ]
Flesje bier
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:52:09 #229
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90229071
Ja, dat is strafbaar.. Maar ik weet niet of hij daar die minor penalty voor kreeg.. Hij kreeg 'm op dezelfde tijd als de hooking van lefebvre. Ik zag 't in 't filmpje op de eaterssite helaas niet terug komen, dus weet niet wat er gebeurd is.

Goalkeeper penalty krijg je normaal voor een van de volgende regels:

591 - GOALKEEPER BEYOND THE CENTER RED LINE
If a goalkeeper participates in the play in any manner when he is beyond the center red
line, he shall be assessed a:
- Minor penalty (2)

592 - GOALKEEPER GOING TO THE PLAYERS BENCH DURING STOPPAGE OF PLAY
If a goalkeeper goes to the players bench during a stoppage of play, except to be replaced
or during a time out, his team shall be assessed a:
- Bench Minor penalty (2)

593 - GOALKEEPER LEAVING HIS CREASE DURING AN ALTERCATION
If a goalkeeper leaves the immediate vicinity of his crease during an altercation he shall
be assessed a:
- Minor penalty (2)

594 - GOALKEEPER DROPPING THE PUCK ON THE GOAL NETTING
If a goalkeeper drops the puck on the goal netting to cause a stoppage of play, he shall
be assessed a:
- Minor penalty (2)
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90243458
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:52 schreef MutedFaith het volgende:
Ja, dat is strafbaar.. Maar ik weet niet of hij daar die minor penalty voor kreeg.. Hij kreeg 'm op dezelfde tijd als de hooking van lefebvre. Ik zag 't in 't filmpje op de eaterssite helaas niet terug komen, dus weet niet wat er gebeurd is.

Goalkeeper penalty krijg je normaal voor een van de volgende regels:

593 - GOALKEEPER LEAVING HIS CREASE DURING AN ALTERCATION
If a goalkeeper leaves the immediate vicinity of his crease during an altercation he shall
be assessed a:
- Minor penalty (2)
Dan is dat hiervoor geweest. Beetje onzinnig regel lijkt me zo maar goed.
Flesje bier
pi_90256534
Eaters wint met 9-4 van Herentals, abuse of officials is schijnbaar een nieuwe hobby onder de spelers en coach.

quote:
52:53: PEN Herentals HYC: HC: Andy TENBULT 20 min Abuse of Officials
Haha.
John Ronan had een hele goede avond, 4 van de 9 goals kwamen van hem.
Zondag was hij samen met Tejchma ook al op dreef!
Nu Lapointe weg is komen Ronan en Tejchma op gang.
pi_90259774
Zou je voor deb, wat Ben je toch een stoot ook een 20 min krijgen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:42:36 #233
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_90260459
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou je voor deb, wat Ben je toch een stoot ook een 20 min krijgen?
_O-
Tics van je petten.
pi_90260647
Ben de afgelopen maand naar een stuk of 6
Wedstrijden geweest en ik vind Turnhout en herentals Prima toevoegingen. Zeker als er volgend jaar maar 5 ploegen of zo zijn.

Ik denk dat Als Herentals en Turnhout een behoorlijke 3e lijn krijgen van spelers uit Belgie(kunnen ook long term imports zijn zoals Bouchard) of afvallers uit Nederland dat Ze dat al een stuk beter doen. Een 2e jaar wordt je normaal gesproken ook beter.

De Nederlandse spelers uit Zoetermeer in de eerste divisie zurren prima op nivo, misschien hebben Ze volgend jaar meer Geluk en verdienen ze een klein contract

Dat Harrison niet terugkeert is wel jammer natuurlijk maar in 2013 zou hij al 35 zijn, kleine kans dat hij dan nog speelt. Als je iets had gewild had je hem voor 2008-2009 morgen halen dan had hij in april mee kunnen doen

Als Nijmegen de imports moet wegsturen zou dat toch wel jammer zijn voor Joly, das een speler die zomaar jarenlang in Nederland kan spelen en voor oranje is hij goed genoeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90260716
Ga morgen denk ik ook naar Nijmegen en Donderdag kou lijen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90281302
Vanavond misschien naar Kemphanen vs Turnhout.
pi_90281404
Ik ook, ligt wel aan het weer en de wegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90281663
Ik zal in het nieuwe jaar ook eens kijken om een duel te bezoeken :) Lijkt me toch wel erg leuk :)
pi_90286550
Is ook de moeite, zeker als het dicht bij de po's is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 december 2010 @ 14:02:40 #240
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90287399
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:45 schreef Leatherface het volgende:
Vanavond misschien naar Kemphanen vs Turnhout.
Ik had er officieel heen gemoeten, maar heb ivm de weersverwachtingen afgezegd.

Postma en Zajac eruit gemikt bij Heerenveen! Vooral Postma vind ik erg opvallend, in mijn ogen toch een van de betere Nederlandse spelers in de competitie.

Jammer ook dat ze dit pas NA het verstrijken van de deadline voor nationale transfers doen. Hoop dat de bond Postma wel nog de kans geeft ergens in Nederland aan de bak te komen de rest van 't seizoen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90287684
Das in elk geval niet goed voor je carriere, volgens de berichten is hij een van de beste betaalde Nederlandse spelers en dat zal er dan volgend jaar zeker niet in zitten.

Ook in Oranje zal het wel einde oefening zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 december 2010 @ 14:24:50 #242
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90288613
Volgens ijshockey.com lag hij niet goed in de spelersgroep. Ach, misschien kan hij er in 't buitenland nog ergens tussen komen.. Ik hoop in elk geval dat hij snel onderdak vind, met name vanwege zijn waarde voor Oranje.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90289390
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef MutedFaith het volgende:
Volgens ijshockey.com lag hij niet goed in de spelersgroep. Ach, misschien kan hij er in 't buitenland nog ergens tussen komen.. Ik hoop in elk geval dat hij snel onderdak vind, met name vanwege zijn waarde voor Oranje.
Hij was er voor Polen ook niet bij, schat de kans dat hij er in april in als heel klein in. Hij is ook al een van de oudere Nederlandse spelers, kan je beter voor jongere spelers gaan

Misschien dat hij naar de Regionalliga of zo kan, veel meer kansen zullen er voor hem niet zijn denk ik. Dan heeft hij wel een ITC en dat maakt hem volgend seizoen gewoon een stuk minder interessant

Zou voor deze aanvallers gaan

Ivy
Teunissen
Van Biezen
Van Schagen
Hagemeijer
K. Bruijsten
Smulders
Korthuis
Demelinne
Bruinsma
Schaafsma
M. Bruijsten
Houkes

Als er een paar niet beschikbaar zijn zou ik Mason, Ramoul of Van Sloun oproepen

Persoonlijk zou ik Natte en Postma niet meer oproepen.

Vraag me ook af Van Lijden voor Oranje wil uitkomen, is wel te hopen want zo vaak komt het niet voor dat een Nederlandse speler op het 2e niveau in Oostenrijk uitkomt

Ben ook wel benieuwd of de long-term imports zoals Bat, Gross, Gordon, Vincent, Knudsen, Anthony, Mizerek ook nog ooit aan een Nederlandse pas komen. Volgens mij kan je als je een relatie hebt met een Nederlandse en een jaar of 4 in Nederland woont een Nederlandse pas aanvragen. Bij Tanner en Nazarov ging dat in elk geval wel zo

In de verdediging geen Verbruggen, Tanner, Euverman en Van Oorschot, alleen Brandasu zal er wel bij komen. Als je nu 2 of 3 spelers niet beschikbaar hebt zou ik toch eens met Rody gaan praten of hij zich weer beschikbaar wil stellen of je moet Bruinsma naar achter halen.

Als je Staats, Wijnen of Bakx een reguliere shift moet laten draaien komt het volgens mij niet goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90294331
Wat denken jullie van de Belgische vrienden? Ik zou proberen om ze er volgend jaar ook mee te nemen en als het enigsinds kan ook Leuven of Heist bijvoorbeeld

Bij Turnhout is Eriksson helaas weg, die stond in een prima lijn met Ross en Petersen. 7 punten in 12 wedstrijden bij een team dat 21 keer scoorde is ook prima. Jammer dat nu pas bekend is dat hij weg is anders hadden ze misschien zo iemand als Harrison kunnen overnemen. Hopelijk halen ze nog wel een import als Erikson niet meer terug komt

1999-2000 U16 SM Gold Medal
2006-2007 Division 1 (F) Best Face-Off Percentage (74.19)
Division 1 (F|Spring) Best Face-Off Percentage (72.22)
2007-2008 Division 1 (C|Spring) Best Face-Off Percentage (63.89)
Awards by league
- Division 1 (C|Spring) Best Face-Off Percentage 07/08
- Division 1 (F) Best Face-Off Percentage 06/07
- Division 1 (F|Spring) Best Face-Off Percentage 06/07
- U16 SM Gold Medal 99/00

Beste een leuke CV zo en semi prof ervaring in Zweden, Noorwegen, Frankrijk en Belgie/Nederland. Als Nederlandse ploeg met een klein budget zou ik hem zo halen voor volgend jaar

[ Bericht 39% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 22-12-2010 16:26:06 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90303239
Bakx lijkt me iig niet zo'n goed idee. De afgelopen wedstrijden van de Eaters loopt hij alleen maar tegen onnodige straffen aan.
Flesje bier
pi_90303692
Staats en wijnen ook niet. Jacobs zou makkelijk de top 6 halen. Overweg is nog te jong maar wel erg talentvol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90304038
Erg jammer om te zien dat Tilburg het eind van het seizoen misschien niet gaat halen. Ik hoop dat ze er nog bovenop komen.

1-1 in Eindhoven na de eerste periode. Volgens mij hebben de Kemphanen het niet makkelijk. Overigens gun ik Turnhout de winst ook wel.

[ Bericht 37% gewijzigd door Gezicht op 22-12-2010 21:35:12 ]
Flesje bier
pi_90321225
Tilburg haalt het echt wel. Volgend seizoen zal het wel nog moeilijker worden. Hopelijk komt er eindelijk weer een import limiet in de eredivisie.

Voordeel is wel dat het voor A'dam en misschien Leuven en/of Heist makkelijker om toe treden.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90321302
4-2 en net als bij de thuiswedstijd tegen Herentals was het verschil weer klein

Hele mooie ego goal van Lawrence
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90325212
Tobias Kathan Aanvaller Amsterdam Amsterdan Nederland 2e jaar
Yuri Kuzmenkov Verdediger Eindhoven Eindhoven Nederland 2e jaar
Aleksandrs Terjohins Verdediger Heerenveen Heerenveen Nederland 2e jaar
Aaron Wilson Verdediger Heerenveen Heerenveen Nederland 2e jaar
Stephane Cesar Goalie Heerenveen Nijmegen Nederland 2e jaar
Dan McGoff Verdediger Nijmegen Nijmegen Nederland 2e jaar
Jens Engelen Verdediger Tilburg Tilburg Nederland 2e jaar
Josh Liebenow Aanvaller Tilburg Tilburg Nederland 2e jaar
Andrew Schembri Aanvaller Eindhoven Zoetermeer Nederland 2e jaar
Jeff Winchester Verdediger Eindhoven Zoetermeer Nederland 2e jaar
Adam Blanchette Verdediger Geleen Zoetermeer Nederland 2e jaar
Brian Mullally Verdediger Den Haag Den Haag Nederland 3e jaar
John Gordon Verdediger Heerenveen Den Haag Nederland 3e jaar
Phill Aucion Aanvaller Nijmegen Den Haag Nederland 3e jaar
Matt Athony Goalie Eindhoven Eindhoven Nederland 3e jaar
Sami Heinonen Goalie Geleen Geleen Nederland 3e jaar
Niko Suoraniemi Verdediger Geleen Geleen Nederland 3e jaar
Tim Knudsen Goalie Den Haag Den Haag Nederland 4e jaar
Josh Mizerek Verdediger Den Haag Den Haag Nederland 4e jaar
Andrei Levitin Aanvaller Heerenveen Heerenveen Nederland 4e jaar
Mike Nason Aanvaller Heerenveen Heerenveen Nederland 4e jaar
Jochen Gross Aanvaller Amsterdam Amsterdan Nederland 5e jaar
Daryl Bat Aanvaller Tilburg Den Haag Nederland 5e jaar
Bohuslav Subr Aanvaller Eindhoven Eindhoven Nederland 5e jaar
Paul Vincent Aanvaller Heerenveen Heerenveen Nederland 7e jaar

Toch wel benieuwd of een paar van deze spelers nog voor Nederland gaan uitkomen. Dit jaar zijn er eigenlijk toch best veel imports in Nederland die er al lang(er) zitten, nog afgezien van de NC's

En waar de imports terecht zijn gekomen

Marty Dams Verdediger Nijmegen Belgie
Jason Dolgy Aanvaller Geleen CHL
Kory Scoran Verdediger Tilburg CHL
Travis Wright Aanvaller Nijmegen CHL
Andrew Winnik Aanvaller Amsterdam CHL
David Burgess Aanvaller Geleen Duitsland
Mike Forgie Aanvaller Geleen Duitsland
Doug Orr Aanvaller Nijmegen Duitsland
Aleksandr Selivanov Aanvaller Den Haag Duitsland
Chris Boucher Goalie Nijmegen Engeland
Peter Cartwright Aanvaller Groningen Engeland
Jeff Smith Verdediger Nijmegen Engeland
Chris St Jaques Aanvaller Tilburg Engeland
Brent Patry Verdediger Heerenveen Frankrijk
Ziga Svete Verdediger Geleen Frankrijk
Rob Dmytruk Verdediger Eindhoven Frankrijk
Don Nichols Verdediger Den Haag Italie
Jan Bohac Aanvaller Den Haag Italie
Nick Deschenes Aanvaller Nijmegen Italie
Yutaka FukuFuji Goalie Tilburg Japan
Julien Hernandez Goalie Nijmegen Roemenie
Robin Kovar Aanvaller Eindhoven Slowakije

Toch wel opvallend dat de import die vorig jaar het meest tegen viel(Kovar) nu op het hoogste niveau speelt. Frankrijk, Engeland, Italie en Oberliga is weliswaar een stap omhoog maar wel een kleine.

Fuku terug in Japan maar dat was ook wel te verwachten

En de kneusjes zonder club of gestopt zijn

Francis Walker
Mike McRae
Jason Baclig
Tyler Hilbert
Blair Tassone
Alexander Hult
Kent Merriam
Marty Mjelleli
Derek Bekar
Jonathan Jobin
Sergei Chernyavsky
Joey Wilson
Brady Olsen
Wyatt Russel
David Cornacchia
Brady Leavold
Victor Ignatjev
Carl-Johan Johansson
Mike Lalonde

Toch wel opvallend dat Hilbert, Baclig, Cornaccia en Tassone nergens spelen, toch vrij redelijke spelers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 23 december 2010 @ 11:10:51 #251
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90333581
Alexander Hult

Die heeft me 2 jaar geleden in januari een stel gekneusde ribben bezorgd in de wedstrijd Geleen-Amsterdam.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90335343
quote:
Op donderdag 23 december 2010 11:10 schreef MutedFaith het volgende:
Alexander Hult

Die heeft me 2 jaar geleden in januari een stel gekneusde ribben bezorgd in de wedstrijd Geleen-Amsterdam.
Kan je me pm sturen met wie je bent?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 23 december 2010 @ 13:45:55 #253
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90339911
PM gestuurd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90355751
Schembri naar het dortmund van Hofland, Burgess, lavalee, kreuzmann, gentges en ackers

Niet echt een stap omhoog maar nu kan hij wel in Europa blijven. In Nedereland zullen we hem wel niet meer zien

Jammer dat de NL ploegen zo weinig geld hebben want Gebara, Harrison en Schembri lijen me prima versterkingen voor iedere NL ploeg.

Zeker Harrison is jammer omdat hij anders misschien mee kon doen aan de kwalificatie voor de OS
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 25 december 2010 @ 00:26:40 #255
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_90419570
Nijmegen ook al bijna ten onder :{
Tics van je petten.
pi_90419807
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:26 schreef nattermann het volgende:
Nijmegen ook al bijna ten onder :{
Zal wel op het laatste moment een redding komen maar dan lijkt het me nog twijfelachtig of ze er volgend jaar bij zijn

Desnoods stuur je alle imports naar huis en speel je zo het seizoen uit al ga je dan wel in 3 wedstrijden kansloos naar huis in de PO
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90551662
Ik hoop op winst voor Nijmegen vanavond.
Flesje bier
pi_90566670
Volgens mij was er vanavond een fantastische wedstrijd in de vriescel

Joly vz. Keesey dat had ik wel willen zien, ben benieuwd wie won
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90566730
Zijn aan de sheets te zien inderdaad een aantal leuke wedstrijden geweest. Vooral Trappers - Nijmegen en Heerenveen - Den Haag. Zo hoort het. :)
Flesje bier
  woensdag 29 december 2010 @ 09:42:52 #260
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90571662
Tilburg - Nijmegen was een van de interessantere en boeiendere wedstrijden die ik de afgelopen tijd gezien heb.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90683108
Jammer dat ijshockey niet zo populair is op Fok! :P
Flesje bier
  zondag 2 januari 2011 @ 16:39:45 #262
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_90749759
Straks naar Eaters - Heerenveen.
Flesje bier
  zondag 2 januari 2011 @ 16:45:21 #263
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_90750025
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:39 schreef Gezicht het volgende:
Straks naar Eaters - Heerenveen.
Same here. Helaas vanavond nachtdienst, dus geen Jupiler van de tap voor mij.
Tics van je petten.
pi_90770049
2-4.
Helaas zijn de punten naar Heerenveen gegaan, geen goed begin van het nieuwe jaar.
Las op het ijshockeyforum een bericht dat Geleen met een ervaren import speler bezig zou zijn of hem al binnen hebben gehaald, het betreft een aanvaller.
Zelf heb ik dat verhaal nog niet gehoord.. maar we zullen zien ;)

Edit: zie net dat diegene dat bericht heeft gewijzigd.. misschien toch een verzonnen gerucht :{

[ Bericht 10% gewijzigd door Lauuwtje op 02-01-2011 23:38:53 ]
pi_90771865
quote:
Leo van den Thillart nieuwe ass. coach!
Geschreven door Michel Ruipers

Vanavond heeft het bestuur van de Ruijters Eaters, Leo van den Thillart gepresenteerd als nieuwe ass. coach van Chris Eimers. Patrick zal de goalies blijven ondersteunen. Leo werd begin november als, hoofdcoach, ontslagen bij Kemphanen Eindhoven, hij zal voornamelijk de defence van de Eaters gaan coachen. Dit is namelijk net het gedeelte van het team dat extra aandacht verdient. Chris en Leo kennen elkaar al jaren en speelden samen in Geleen, Amsterdam en het Nationale team.
Leo van den Thillart speelde zelf in de periode van 1987 t/m 1994 in Geleen voor hij op avontuur vertrok door Europa, zo speelde hij in Frankrijk, Duitsland en Italië. In 2001 keerde hij voor een jaartje terug in Geleen, hierna speelde hij nog bij Tilburg en Amsterdam. In 2009 werd hij coach in Eindhoven bij de Kempanen. Leo speelde in zijn carrieré ruim 950 officiële wedstrijden als defence dus die bagage neemt die mee.

Leo zal komende woensdag voor het eerst achter de bank staan, juist ja tegen in en Eindhoven(!). Het contract loopt tot het einde van het seizoen.
Leo welcome home!
  maandag 3 januari 2011 @ 14:55:38 #266
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_90793525
Erg jammer van gisteravond. Hebben de wedstrijd toch wel weer een beetje uit handen gegeven. Het fluiten kon overigens ook stukken beter vind ik zelf. Zeker een stuk of 3 keer gebeurd dat er niet werd gefloten voor een fout door Heerenveen.
Flesje bier
  maandag 3 januari 2011 @ 15:13:34 #267
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90794440
Voorbeelden van situaties waarin je graag een fluitsignaal tegen Heerenveen gezien had?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90794688
Halve straffen moet je sws niet affluiten komt het spel alleen maar ten goede
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90795677
Ik vond persoonlijk dat er gister best goed gefloten is. Maar er zijn gewoon mensen die moord en brand schreeuwen als een speler een harde duw krijgt en de tegenstander daar geen straf voor krijgt.
Dat gebeurd nou eenmaal in deze sport, en dat die van Geleen nou van die watjes zijn heeft niks met het fluiten van de ref. te maken.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:35:58 #270
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_90813043
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef MutedFaith het volgende:
Voorbeelden van situaties waarin je graag een fluitsignaal tegen Heerenveen gezien had?
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik vond persoonlijk dat er gister best goed gefloten is. Maar er zijn gewoon mensen die moord en brand schreeuwen als een speler een harde duw krijgt en de tegenstander daar geen straf voor krijgt.
Dat gebeurd nou eenmaal in deze sport, en dat die van Geleen nou van die watjes zijn heeft niks met het fluiten van de ref. te maken.
Het kan natuurlijk zijn dat ik het helemaal bij het verkeerde eind heb omdat m'n ogen nu al niet meer de beste zijn, maar ik meen gisteren toch wel een enkele keer een cross-check voorbij hebben zien komen in de laatste periode na de gelijkmaker van Heerenveen die onbestraft bleef. Ook een overduidelijke slashing gezien op de stick van (ik meen) Ronan toen die dreigde uit te breken.

De rest was wellicht roughing maar zoals gezegd is het misschien beter dat daar niet voor gefloten wordt, lichamelijk contact moet natuurlijk kunnen.

Linesmen deden het wel erg goed. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Gezicht op 03-01-2011 21:55:38 ]
Flesje bier
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 21:58:06 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90814317
http://www.ijshockey.com/item/3582/nijmegen---hijs-even-spannend

Claudia _O_

waar is de originele backup van HYS in vredesnaam gebleven???
ze deed het goed hoor maar dit kan toch niet *)

laat ze Casper scoren ofzo, of Rudy van der horst of hoe heet die gozer ook weer das nog een Hagenees ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:02:27 #272
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_90814546
Ik verheug me er nu al op om HYS weer hier in Geleen te zien spelen, puur en alleen omdat Knudsen een enorme held is. :')!
Flesje bier
pi_90823704
Gelukkig lijkt het er op dat de Devils door kunnen gaan.

Hopelijk verandert er wel wat, zou graag zien dat er maximaal 5 imports worden toegestaan, waarvan max. Een keeper. Daarnaast 2 plekken voor NC's die nog speelgerechtigd zijn. Zo dwing je om spelers die recht hebben op een Nederlandse pas aan te vragen er ook daadwerkelijk een aan te vragen, maak je de competitie spannender, de instap kleiner en kan een kapitaal krachtige club toch nog meer doen dan een andere club omdat ze ook 2 NC's kunnen halen. Daar gast Oranje dan op termijn van geniete
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:52:55 #274
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90830460
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 01:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig lijkt het er op dat de Devils door kunnen gaan.

Hopelijk verandert er wel wat, zou graag zien dat er maximaal 5 imports worden toegestaan, waarvan max. Een keeper. Daarnaast 2 plekken voor NC's die nog speelgerechtigd zijn. Zo dwing je om spelers die recht hebben op een Nederlandse pas aan te vragen er ook daadwerkelijk een aan te vragen, maak je de competitie spannender, de instap kleiner en kan een kapitaal krachtige club toch nog meer doen dan een andere club omdat ze ook 2 NC's kunnen halen. Daar gast Oranje dan op termijn van geniete
Niet helemaal mee eens. Door een importbeperking op te leggen zullen de (betere) Nederlandse spelers duurder worden. De competitie wordt er daardoor niet spannender op, aangezien de kapitaalkrachtige clubs niet alleen betere/duurdere buitenlanders kunnen halen, maar ook nog eens de 'goeie' Nederlanders bij de andere clubs wegkopen.

Een salarycap zoals in de Amerikaanse competities zie ik veel meer heil in.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90836148
Zoveel verdient een Nederlander echt niet om bijvoorbeeld om 4 keer in de week van pak hem beet van Geleen naar Den Haag te gaan.

Die jongens werken of studeren allemaal en zijn echt niet zo flexibel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:39:45 #276
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90840849
Er zijn nu anders al genoeg voorbeelden van Nederlandse spelers die meerdere Nederlandse clubs gehad hebben.

Landman, Postma, Ten Bokkel, Hendriks, Ramoul. Om er maar een paar te noemen. En als ze er meer voor betaald gaan krijgen, omdat talent schaarser wordt door minder buitenlanders, zullen er steeds meer spelers verkassen voor het geld. En dat hoeft dan niet direct van Heerenveen naar Geleen, maar vooral tussen Tilburg, Nijmegen en Eindhoven is de afstand al een stuk minder groot.

De spelers die nog studeren zullen wellicht minder snel overstappen, maar de werkenden zullen bij een verbeterde aanbieding uit een andere stad wellicht ook nog wel bereid zijn hun werk daarop aan te passen. En hoe groter de beloning uit zal vallen, hoe eerder ze daartoe bereid zullen zijn.

Niet al het talent zal dus massaal naar een andere club trekken, maar het wordt voor (minder bedeelde) clubs een stuk moeilijker om de betere Nederlandse spelers voor een 'normale' prijs in hun team te houden.

Met een salarycap geef je teams de keuze, halen ze 3/4 goeie imports of 5/6 middelmaatjes. Of een mix daarvan.. Daarnaast zorg je er ook nog voor dat niet al het geld dat een club binnenhaalt alleen in spelers gestoken wordt, maar dat er ook gebouwd kan worden aan een solide randorganisatie. Want dat is toch een van de zaken waar imho de clubs veel te weinig geld en tijd aan spenderen. Het hele ijshockey is gericht op het lopende seizoen, (bijna) niemand lijkt op langere termijn te (willen) denken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90840901
Het budget van Den Haag is 6 à 8 keer het budget van Heerenveen

Daar krijg je echt geen mouw aangepast, hoe graag je dat ook wil

Met een import limiet krijg je een veel gelijker speelveld en de club die niet 3 lijnen op de been kan brengen met imports, jeugd en Nederlanders van elders kan NC's halen. Dat deed Geleen ook een jaar of 6 geleden en daar plukt Oranje nu nog de vruchten van
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:48:01 #278
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_90841193
NC's worden ook schaarser, nu ze niet meer zo makkelijk aan een Nederlands paspoort kunnen komen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_90842246
Is alleen een probleem als de vader of moeder genaturaliseerd is

NC's zijn er voldoende, ook voldoende die in Nederland willen spelen. Pronk en Heersink zouden bijvoorbeeld gewoon goede Eredivisie spelers zijn die tegen oranje aan zouden zitten in 2012

Maar effe Den Haag nemend als benchmark, er van uitgaande dat niemand stopt

Knudsen
Back-up

Bitje
Mizerek
Gordon
jordy (kom snel terug!!!!!)

Korthuis
Demelinne
Bat
Aucoin
Kars
Houkes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90842786
Heb wat problemen met de iPhone maar deze aanvallers hebben ze nu al

Bat
Asbak
Korthuis
Demelinne
Houkes
Kars
Van bentem
Salomson

Dus grofgezegd kan je zeggen dat ze 1 verdediger en 2 aanvallers nodig hebben

Als je Safar moet vervangen kan je dat prima met bijvoorbeeld Euverman of Verbruggen, als je meer geld hebt haal je Brandasu en als je echt budget hebt haal dustin van Ballegoooie of Nick Kuiper

Voor de aanvallers kan je zo iemand als Schaafsma, Brown, JJ natte, Harrison halen of een NC met prof ervaring. Postma zou ook prima kunnen en die is toch klaar bij Heerenveen
Het zou natuurlijk best kunnen dat ze pak hem beet Bruijsten, Teunissen en Willemse halen maar mij lijkt dat niet erg waarschijnlijk.

De 6 ploegen die nu in de eredivisie spelen hebben gewoon allemaal een Nederlandse basis en zelfs met wat verschuivIngen blijft dat zo

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 04-01-2011 18:11:31 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90842910
Heutemaker of vd lijden kan ook prima bijvoorbeeld en het zou zomaar kunnen dat een van de imports van Den Haag een paspoort scoort, dan heb je een importplek meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90846345
Postma op proef bij een oberliga ploeg,
Hopelijk lukt het hem een Contractje te krijgen

Natte en Postma dan beide in Duitsland, helaas speelt Natte echt op een te laag niveau

Beide zullen ook wel niet meer in beeld zijn bij Tommy
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90880273
Ik hoop dat de Eaters vanavond de punten naar Geleen mee terug nemen. Is dat niet het geval dan ben ik bang dat het seizoen voor ons gedaan is voor zover dat niet al het geval is.
Flesje bier
pi_90882012
Waarschijnlijk vanavond aanwezig in Eindhoven.
pi_90898663
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Gezicht het volgende:
Ik hoop dat de Eaters vanavond de punten naar Geleen mee terug nemen. Is dat niet het geval dan ben ik bang dat het seizoen voor ons gedaan is voor zover dat niet al het geval is.
PO is sws al binnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90905785
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

PO is sws al binnen
Wat bedoel je? :P Play-offs zijn sowieso al binnen?
Flesje bier
pi_90905914
6 ploegen, 6 plekken

Had liever 4 gezien maar dan moest systeem omgegooid worden, nu heb je eigenlijk alleen spanning om plek 1 en 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90906620
6 Plekken? Dan lukt dat sowieso wel ja. :P Ik dacht dat er 4 plekken waren zoals bij de bekercompetitie.
Flesje bier
pi_90906992
Volgend jaar hopelijk

Eindhoven
Geleen
Tilburg
Den Haag
Amsterdam
Heerenveen
Tirnhout
Leuven
Herentals

Leuke competitie zo met 10 ploegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90907867
Ik kan niet wachten tot de start van het volgend seizoen als ik de sheet van Kemphanen - Eaters zo bekijk.

Periode 1:
13:14: 1-0 Eindhoven Kemphanen: 17: Bohuslav SUBR (43: Kevin YOUNG; 4: Reinier STAATS) [EQ]
00:00: Goalie voor Eindhoven Kemphanen: 29: Matt ANTHONY
00:00: Goalie voor Ruijters Eaters Geleen: 46: Sami HEINONEN

Periode 2:
37:29: 4-0 Eindhoven Kemphanen: 10: Akim RAMOUL (9: Mike VERSCHUREN; 43: Kevin YOUNG) [EQ]
35:17: 3-0 Eindhoven Kemphanen: 37: Jason LAWRENCE (18: Ronald WURM; 20: Ryan LANG) [EQ]
25:19: 2-0 Eindhoven Kemphanen: 43: Kevin YOUNG (17: Bohuslav SUBR; 91: Calvin POHLMAN) [EQ]

:|W
Flesje bier
pi_90914540
Afgetekende zege van Eindhoven vandaag.
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:40:08 #292
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_90916078
Eindhoven heeft verdiend gewonnen.

Wel mooi decor in het stadion :D
Tics van je petten.
pi_90917137
Ja, maar helaas moet je zeggen dat het met 340 mensen naar Eindhovense maatstaven al redelijk goed bezocht is.
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:57:05 #294
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_90927113
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:13 schreef Leatherface het volgende:
Ja, maar helaas moet je zeggen dat het met 340 mensen naar Eindhovense maatstaven al redelijk goed bezocht is.
Serieus? Wat een dooie boel daar zeg :D

Misschien is dat omdat het in Geleen elke week zo leeft
Tics van je petten.
pi_90942467
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef nattermann het volgende:

[..]

Serieus? Wat een dooie boel daar zeg :D

Misschien is dat omdat het in Geleen elke week zo leeft
Het is niet de meest sfeervolle hockeytempel daar. :)

Hoewel ik moet zeggen dat het IJssportcentrum op zich best een mooie hal is. Het is alleen te hopen dat ze eens wat meer publiek trekken. :)
pi_90944565
Bekerfinale


Oh nee toch niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90950318
De Eaters moeten toch echt gaan presteren morgen en zondag anders lopen we dalijk nog het risico door de Belgen te worden ingehaald.
Flesje bier
pi_90950604
Ik heb ze tegen Turnhout gezien en daar werden ze weggespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90951165
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb ze tegen Turnhout gezien en daar werden ze weggespeeld
Uit tegen Turnhout? De dag daarna walsten we over HYS heen, het blijft me dus nog steeds een dilemma hoe dat toen heeft kunnen gebeuren. Maar dat vind ik net mooi, dat bijna elke ploeg wel van elkaar kan winnen. Nu is dat natuurlijk lang niet altijd het geval deze competitie maar daar waar het kan gebeuren wordt het ook gedaan.
Flesje bier
pi_91031442
Bah weer niks gepresteerd.
Flesje bier
pi_91032753
Blijf het knap vinden dat Tilburg met voornamelijk spelers uit de eigen jeugd spelen en dan spelen er nog een stuk of 5,6 spelers elders ook nog

En Van Schagen, Nazarov en Jacobs die er al 100 jaar zitten

P.S. Blase heeft echt weinig goals tegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')