abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 15 augustus 2010 @ 21:58:10 #76
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_85325710
Soemp, ik heb het op me genomen om de mount uit Winterspring te halen. Dat is Reputation grinden van neutral naar exalted :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_85325807
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, ik heb het op me genomen om de mount uit Winterspring te halen. Dat is Reputation grinden van neutral naar exalted :')
Waarom in hemelsnaam? :')

Koop gewoon een mount. :P Ik heb een panter gekocht en een draak gewonnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage zondag 15 augustus 2010 @ 22:00:45 #78
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_85325865
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam? :')

Koop gewoon een mount. :P Ik heb een panter gekocht en een draak gewonnen.
Ik heb nu 5 mounts geloof ik :P En ik wil 'm hebben omdat hij er waarschijnlijk uitgaat als cataclysm uitkomt én hij is nogal rare. Maar door dat eerste is het druk geworden in Winterspring, dat is kut :(
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_85326022
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik heb nu 5 mounts geloof ik :P En ik wil 'm hebben omdat hij er waarschijnlijk uitgaat als cataclysm uitkomt én hij is nogal rare. Maar door dat eerste is het druk geworden in Winterspring, dat is kut :(
Ik heb al maanden niet gespeeld. Heb ook helemaal geen zin in cataclysm. Ben ik eindelijk level 80 krijg ik dit weer. Was ook al zo toen ik net level 70 was. }:| :r
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage zondag 15 augustus 2010 @ 22:04:06 #80
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_85326080
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb al maanden niet gespeeld. Heb ook helemaal geen zin in cataclysm. Ben ik eindelijk level 80 krijg ik dit weer. Was ook al zo toen ik net level 70 was. }:| :r
:o Maar het is toch leuk :P Vooral nu je 80 bent kun je aan achievements gaan werken enzo, en Heroics doen, en leuke gear verzamelen en geld verdienen met je professions :9
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:07:26 #81
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_85326289
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, ik heb het op me genomen om de mount uit Winterspring te halen. Dat is Reputation grinden van neutral naar exalted :')
Lastig he, dat breien...
pi_85326450
Achievements en professions zijn maar saai. Questen ook.
Enige wat ik echt leuk vind zijn de battlegrounds en soms met een groepje een dungeon. Maar de battlegrounds zijn dus niet leuk als iedereen een hoger level heeft, dus dan moet je wel questen. :r Al is het nu ook mogelijk te levellen in de battlegrounds, dat is dan wel weer positief.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:12:12 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Redactie Frontpage zondag 15 augustus 2010 @ 22:12:49 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_85326555
Ik vind questen juist wel leuk, maar hangt wel een beetje van de quests af. Heb nu net de White Hills Like Elekks ofzo gedaan, is wel geinig :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_85326851
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind questen juist wel leuk, maar hangt wel een beetje van de quests af. Heb nu net de White Hills Like Elekks ofzo gedaan, is wel geinig :)
't Is altijd hetzelfde:

- vermoord zoveel beesten
- vermoord beesten om die en die spullen
- neem deze robot, dit beest en doe dit of dat
- begeleid deze meneer
- verzamel bloemen of weet ik wat
- vermoord weer beesten

En dan elke keer met een ander verhaaltje in de opdracht, terwijl het gewoon op hetzelfde neer komt. En dat al 80 levels lang. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage zondag 15 augustus 2010 @ 22:18:29 #86
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_85326889
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:17 schreef Soempie het volgende:

[..]

't Is altijd hetzelfde:

- vermoord zoveel beesten
- vermoord beesten om die en die spullen
- neem deze robot, dit beest en doe dit of dat
- begeleid deze meneer
- verzamel bloemen of weet ik wat
- vermoord weer beesten

En dan elke keer met een ander verhaaltje in de opdracht, terwijl het gewoon op hetzelfde neer komt. En dat al 80 levels lang. ;(
:D Daarom doe ik ze ook vooral voor de achievements. Oh en voor het goud natuurlijk O-)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_85326928
En het is ook helemaal geen kunst om die beesten af te maken. :')

In de battlegrounds gaat het tenminste nog een beetje om skills. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage zondag 15 augustus 2010 @ 22:21:26 #88
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_85327078
Ik heb geen skills :') Mijn dps zuigt nog steeds aan alle kanten :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_85327167
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Etcetera het volgende:

[..]

:D Daarom doe ik ze ook vooral voor de achievements. Oh en voor het goud natuurlijk O-)
Ik 'leen' goud altijd van Sven en laatst van Sirda. :D :@

Anders kan ik geen reparaties betalen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85327249
Dus, toen Sven begon te zeuren dat ik zelf m'n goud moest leren verdienen ben ik gestopt met spelen. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85327293
Sorry MM.

Etcie begon! :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85327363
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage zondag 15 augustus 2010 @ 22:26:53 #93
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_85327384
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:23 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik 'leen' goud altijd van Sven en laatst van Sirda. :D :@

Anders kan ik geen reparaties betalen. :')
Omg _O-
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
Dus, toen Sven begon te zeuren dat ik zelf m'n goud moest leren verdienen ben ik gestopt met spelen. :+
I'm not surprised :') Ik heb net weer wat leer op de AH gegooid, verdien 20G per stack ofzo, afhankelijk van het leer. Easy money :P
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Soempie het volgende:
Sorry MM.

Etcie begon! :o
Ja :@
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_85327490
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Omg _O-
[..]

I'm not surprised :') Ik heb net weer wat leer op de AH gegooid, verdien 20G per stack ofzo, afhankelijk van het leer. Easy money :P
[..]

Ja :@
En ik maar denken dat ik Nederlands snapte :P
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Redactie Frontpage zondag 15 augustus 2010 @ 22:31:22 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_85327620
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik Nederlands snapte :P
In WoW:
- beestjes jagen
- slachten
- van hun huid ontdoen
- een stack (=20 huiden) naar het veilingshuis brengen
- wachten tot er iemand het koopt
- geld ophalen bij de post

:P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_85327711
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:


I'm not surprised :') Ik heb net weer wat leer op de AH gegooid, verdien 20G per stack ofzo, afhankelijk van het leer. Easy money :P

Vind het zonde van m'n tijd. Het is zoooo saaaaaai om geld te verdienen. Ik wil gewoon horde vermoorden. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:34:23 #97
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85327766
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:33 schreef Soempie het volgende:

[..]

Vind het zonde van m'n tijd. Het is zoooo saaaaaai om geld te verdienen. Ik wil gewoon horde vermoorden. :9
Dat vind ik niet.

Gewoon iets zoeken waarin je goed bent en proberen er een bestaan van te maken.

Iets extra is altijd welkom.
pi_85327868
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dat vind ik niet.

Gewoon iets zoeken waarin je goed bent en proberen er een bestaan van te maken.

Iets extra is altijd welkom.
Ik heb een rijke vriend met veel goud en als hij weigert kijk ik lief naar zijn beste vriend.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_85327887
Zo kom je er ook wel in de wereld.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:38:45 #100
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85327934
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb een rijke vriend met veel goud en als hij weigert kijk ik lief naar zijn beste vriend.

[ afbeelding ]
Een gewetensvraag:

Doe jij momenteel een Tatjana Simic?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')