abonnement Unibet Coolblue
pi_85919498
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 01:06 schreef julian6 het volgende:
The DJ Producer op lowlands _O_ TOA - Hell's Basement knalde zo hard in die bunker :9~ hoop dat ze zn setje nog online knallen!
Staat idd op 3voor12.nl en ook op LSDB. ;)

Ook de Q-Base warm-up set van Sequence & Ominous (millenium hardcore & TTM spul) en de 3e editie van DJ Mercenary's Merciless Monsers staan op LSDB trouwens. Zijn ook wel interessant om even te checken. :)
pi_85920192
Ewww bah mainstream, populair, veel mensen, eng, vies ;(

Kanker ik ook dat eeuwige industrial van jullie :')? Komop man, steeds dat gezeik. Richt een promo fanclub op ofzo. Dit is een hardcore topic, dus ook het gezicht van de hardcore: mainstream :W
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:18:28 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85921694
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ewww bah mainstream, populair, veel mensen, eng, vies ;(

Kanker ik ook dat eeuwige industrial van jullie :')? Komop man, steeds dat gezeik. Richt een promo fanclub op ofzo. Dit is een hardcore topic, dus ook het gezicht van de hardcore: mainstream :W
Huilie huilie.

Die tracklist is gewoon om van te janken. Over troep binnen de mainstream gesproken. Lekker origineel man.

Mainstream troep van de laaste 2 jaar het gezicht van de hardcore noemen :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85921968
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Huilie huilie.

Die tracklist is gewoon om van te janken. Over troep binnen de mainstream gesproken. Lekker origineel man.

Mainstream troep van de laaste 2 jaar het gezicht van de hardcore noemen :').
Jij bent juist de huilie huilie, want jij zeurt elke keer (net als je mattie, Promo) op alles wat mainstream is.
Gelukkig is elke industrial plaat wel helemaal uniek. Zelfde geldt voor alle early hardcore. Lijkt totaaaaaaaaaaal niet op elkaar zeg. Hebben ook totaaaal geen break zoals die huidige mainstreambagger wel heeft.
Nee je hebt gelijk ^O^

En owja, misschien moet je het begrip 'mainstream' eens googlen :)

edit: echte gabbers hier in dit topic :') saamhorigheid tot op het bot en met name veel respect naar elkaars favo subgenre :) Top dit!
begint beetje partyflockachtig te worden hier

[ Bericht 6% gewijzigd door Neo-Mullen op 31-08-2010 19:33:04 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_85922501
Om deze verhitte discussie tot een goed eind te brengen presenteer ik u hier een plaatje uit den ouden doosch die wij, allen tesamen, werkelijkwaar prachtig vinden.
pi_85922690
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:37 schreef T-Force het volgende:
Om deze verhitte discussie tot een goed eind te brengen presenteer ik u hier een plaatje uit den ouden doosch die wij, allen tesamen, werkelijkwaar prachtig vinden.
:D!
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:35:14 #107
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_85924652
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ewww bah mainstream, populair, veel mensen, eng, vies ;(

Kanker ik ook dat eeuwige industrial van jullie :')? Komop man, steeds dat gezeik. Richt een promo fanclub op ofzo. Dit is een hardcore topic, dus ook het gezicht van de hardcore: mainstream :W
T kan toch ook gewoon dat je de cd kut vind? Ik ben meer vd mainstream dan industrial (hoewel mainstream 96-'04 beter is dan nu) maar k vind de cd ook niet echt jippiekayee...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:41:04 #108
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85924877
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Jij bent juist de huilie huilie, want jij zeurt elke keer (net als je mattie, Promo) op alles wat mainstream is.
Gelukkig is elke industrial plaat wel helemaal uniek. Zelfde geldt voor alle early hardcore. Lijkt totaaaaaaaaaaal niet op elkaar zeg. Hebben ook totaaaal geen break zoals die huidige mainstreambagger wel heeft.
Nee je hebt gelijk ^O^

En owja, misschien moet je het begrip 'mainstream' eens googlen :)

edit: echte gabbers hier in dit topic :') saamhorigheid tot op het bot en met name veel respect naar elkaars favo subgenre :) Top dit!
begint beetje partyflockachtig te worden hier
Ik vind mainstream prima, maar dan wel fatsoenlijke mainstream. Niet die kauwgomballen pippi langkous hardcore van Neophyte en consorten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:50:37 #109
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85925263
Hier een paar voorbeeldjes van mainstream die ik wel kan waarderen.

(kutkwaliteit, geen zin om verder te zoeken)

(alhoewel dit geen mainstream is te noemen :@)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85926367
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:37 schreef T-Force het volgende:
Om deze verhitte discussie tot een goed eind te brengen presenteer ik u hier een plaatje uit den ouden doosch die wij, allen tesamen, werkelijkwaar prachtig vinden.
_O-
"Ik ben m'n gymnspullen vergeten"
" - Wat heb je aan dan?"


Uit die zelfde tijd:
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Koepert het volgende:

[..]

T kan toch ook gewoon dat je de cd kut vind? Ik ben meer vd mainstream dan industrial (hoewel mainstream 96-'04 beter is dan nu) maar k vind de cd ook niet echt jippiekayee...
Ik moet zeggen dat ik die TL ook niet bijster interessant vind (hoewel er op zich best wel leuke nummers tussen staan). Het is niet meteen 'hebbe, hebbe, hebbe' bij mij iig. ;)
pi_85928863
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:50 schreef fathank het volgende:
Hier een paar voorbeeldjes van mainstream die ik wel kan waarderen.


Dik! ^O^
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:19:35 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85929399
Was een toevalstreffer in de platenzaak O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:42:10 #113
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_85930727
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:50 schreef fathank het volgende:
Hier een paar voorbeeldjes van mainstream die ik wel kan waarderen.

(kutkwaliteit, geen zin om verder te zoeken)

(alhoewel dit geen mainstream is te noemen :@)
Nice, tenminste niet van die uitgekauwde kermis-hardcore. Zie je wel, het is mogelijk!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:47:05 #114
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_85933578
Mainstream hoeft zeker niet vervelend te zijn :D Maar eensch dat wel heel veel mainstream hardcore gewoon hardstylehardcore is wat allemaal hetzelfde klinkt en erg gemakkelijk gemaakt is.

Wel goede mainstream imho:
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_85934785
Hier is toch niets mis mee?
Snap niet wat sommige mensen zeuren op de mainstream van tegenwoordig. Knalt lekker hoor. In elke periode (al sinds het begin der hardcore) zit er bagger tussen, in elk subgenre.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_85936706
Die nummers op die neophyte CD vind ik nou niet echt het toonbeeld van creativiteit. Die nummers in de posts hierboven wel.
  woensdag 1 september 2010 @ 05:54:32 #118
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_85937808
Bij velen speelt het waarschijnlijk mee dat je nummers ook te veel aan moet horen, liveset voor liveset, mix voor mix, na x aantal keer is de lol er wel vanaf :P

Ik luister soms nog wat maar veel CDs laat ik al links liggen omdat het toch veelal hetzelfde is. In mijn ogen in ieder geval.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_85937894
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Jij bent juist de huilie huilie, want jij zeurt elke keer (net als je mattie, Promo) op alles wat mainstream is.
Gelukkig is elke industrial plaat wel helemaal uniek. Zelfde geldt voor alle early hardcore. Lijkt totaaaaaaaaaaal niet op elkaar zeg. Hebben ook totaaaal geen break zoals die huidige mainstreambagger wel heeft.
Nee je hebt gelijk ^O^

En owja, misschien moet je het begrip 'mainstream' eens googlen :)

edit: echte gabbers hier in dit topic :') saamhorigheid tot op het bot en met name veel respect naar elkaars favo subgenre :) Top dit!
begint beetje partyflockachtig te worden hier
Zelfs als je 1x per maand hardcore luistert en af en toe op een feestje een set hoort, zoals ik, zijn dat uitgekauwde tracks. Die set van Neophyte op Decibel was precies hetzelfde verhaal.. voorspelbaar, saai, uitgemolken.

En dan opeens die tracks met die 'emotionele' liedjes erin verwerkt, Evil inside of me ofzo en die Lost in Dreams remix van Masters of Ceremony.. Buiten dat is veel van die CD jij noemt technisch ook niet echt hoogstaande hardcore. :N
pi_85945682
Maar dat betekent toch niet dat het keer op keer door jullie gelabeld moet worden?
Ik heb weinig met industrial of early en daar wordt dit topic mee volgepompt. Hoor je mij klagen?
Jullie hebben je punt duidelijk gemaakt door al heeeeeel vaak te zeggen wat jullie wel en niet leuk vinden, maar ook Neophyte hardcore = hardcore en dat is waar dit topic om draait.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_85945796
quote:
Op woensdag 1 september 2010 06:58 schreef 16meter het volgende:

[..]

Zelfs als je 1x per maand hardcore luistert en af en toe op een feestje een set hoort, zoals ik, zijn dat uitgekauwde tracks. Die set van Neophyte op Decibel was precies hetzelfde verhaal.. voorspelbaar, saai, uitgemolken.

En dan opeens die tracks met die 'emotionele' liedjes erin verwerkt, Evil inside of me ofzo en die Lost in Dreams remix van Masters of Ceremony.. Buiten dat is veel van die CD jij noemt technisch ook niet echt hoogstaande hardcore. :N
Wil ik toch nog ff op inhaken: wat is er mis met emotie in de hardcore scene? De scene wordt al helemaal belachelijk gemaakt "platvloerse kutherrie zonder diepgang en geschikt voor kortzichtige mensen". Alleen daarom al ben ik blij dat er wat meer emotie in de hardcore komt :)

En daarbij, ik heb vaker emotionele breaks gehoord in de vroegere hardcore, voorbeeldje:
Zelfs jullie held deed eraan mee :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 1 september 2010 @ 13:08:55 #122
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_85945973
ik vind industrial op mijn beurt weer nix an :{
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 1 september 2010 @ 13:09:31 #123
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_85945991
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 1 september 2010 @ 18:57:22 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85957790
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar dat betekent toch niet dat het keer op keer door jullie gelabeld moet worden?
Ik heb weinig met industrial of early en daar wordt dit topic mee volgepompt. Hoor je mij klagen?
Jullie hebben je punt duidelijk gemaakt door al heeeeeel vaak te zeggen wat jullie wel en niet leuk vinden, maar ook Neophyte hardcore = hardcore en dat is waar dit topic om draait.
Ik zal voortaan een vreugdedansje doen als ik een tracklist zie vol met uitgekotste en weer herkauwde tracks.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85958498
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zal voortaan een vreugdedansje doen als ik een tracklist zie vol met uitgekotste en weer herkauwde tracks.
Zwart-wit denkbeeld heb jij. Misschien moet je met je harses wat minder op PF rondhangen :)
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')