Daar heb je een punt. Antwoord is idd neequote:Op zondag 8 augustus 2010 21:47 schreef Trystar het volgende:
[..]
Zit er wel een verhaal in zijn films?
Hoop dat dit geen serieuze post is. Leonardo DiCaprio is de laatste jaren enorm gegroeid als acteur.quote:
Kon het me ook niet voorstellen, toen hij nog maar 18 ofzo was in Whats Eating Gilbert Grape was ie al fenomenaal. Ik denk dat de meeste mensen hun haat op Titanic op de acteurs projecteren ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoop dat dit geen serieuze post is. Leonardo DiCaprio is de laatste jaren enorm gegroeid als acteur.![]()
Ik nomineer Megan Fox. Kan echt tótaal niet acteren. En zo lekker vind ik haar ook niet eens.
dicaprio is een goeie acteurquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoop dat dit geen serieuze post is. Leonardo DiCaprio is de laatste jaren enorm gegroeid als acteur.![]()
Ik nomineer Megan Fox. Kan echt tótaal niet acteren. En zo lekker vind ik haar ook niet eens.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Danielle83 het volgende:
Ik zal beginnen met Steven Seagal. Hij kan naar mijn mening gewoon het verhaal in een film niet brengen
Haha, ik weet niet hoe je eraan komt. Maar ik vind hem goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]. Heiligschennis!
[ afbeelding ].
Zeg nou zelf, dat kunnen alleen de groten!
Die heb ik altijd bij de hand, omdat je nooit weer wanneer je het nodig hebt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet hoe je eraan komt. Maar ik vind hem goed
Je wilt toch niet zeggen dat je een Steven Seagal collectie hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die heb ik altijd bij de hand, omdat je nooit weer wanneer je het nodig hebt.
Zelfs als kindacteurtje speelde hij al mening collega van het scherm, o.a. in Growing Pains, Roseanne, en in zijn eerste films.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen in Zwartboek!?quote:
Zelfs Drew Barrymore is beter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs als kindacteurtje speelde hij al mening collega van het scherm, o.a. in Growing Pains, Roseanne, en in zijn eerste films.
Dit dus.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef SigmundFreud het volgende:
Nicholas Cage vind ik eigenlijk altijd hetzelfde, en altijd even slecht.
Mee eens, wat een irritant en niet-grappig kereltje.quote:
Ik vind Monic Hendrix, Willeke van Ammelrooy, Robert de Hoog, Dragan Bakema, Rutger Hauer, Derek de Lint, Johanna ter Steege, Annet Malherbe, Eva van der Wijdeven, Marlies Heuer, Cees Geel, Marcel Hensema en nog veel meer die ik nu vergeet anders ontzettend goedquote:
Alleen Rutger Hauer heb ik wel eens van gehoord, maar niet dat ik hem zou herkennen ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind Monic Hendrix, Willeke van Ammelrooy, Robert de Hoog, Dragan Bakema, Rutger Hauer, Derek de Lint, Johanna ter Steege, Annet Malherbe, Eva van der Wijdeven, Marlies Heuer, Cees Geel, Marcel Hensema en nog veel meer die ik nu vergeet anders ontzettend goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |