het is gewoon een winnaar en die zijn niet altijd even aardig nee maar om dan maar meteen even al zijn 7 titels als oneerlijk behaald te beschouwen gaat te ver en is ook niet waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef k_man het volgende:
Er is elk seizoen wel iets aan de hand geweest, wat een smet(je) op de titel vormde. Waarschijnlijk had ie die zeven titels ook wel bemachtigd zonder smerige trucs en onsportief gedrag (ik ontken niet dat een enorm goede coureur is). Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken. En daarom is het een lul. Wel een lul die idioot goed kan autoracen, maar nog altijd een lul.
Ken je quote-mining?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter een lul met 7 titels dan een jankert zonder
Hier ben ik het dus echt totaal mee eens, die andere sites moeten natuurlijk weer gelijk doen alsof het wereldnieuwsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ken je quote-mining?
D'r wordt aan Barri gevraagd of hij nog een excuus heeft gekregen van Schumacher en hij geeft daar antwoord op. Vervolgens publiceert een F1 site dat en citeren alle andere sites het alsof het nieuws is.
't Is echt niet zo dat Barrichello naar de pers stapt om dit effe kenbaar te maken.
Nee dat geloof ik zeker, mijn reactie was niet zozeer daarop maar Stiggie maakte Barri uit voor jankert en k_man Shumi voor lul, toen was het bruggetje snel gemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ken je quote-mining?
D'r wordt aan Barri gevraagd of hij nog een excuus heeft gekregen van Schumacher en hij geeft daar antwoord op. Vervolgens publiceert een F1 site dat en citeren alle andere sites het alsof het nieuws is.
't Is echt niet zo dat Barrichello naar de pers stapt om dit effe kenbaar te maken.
1995? Niks aan het handje: hij werd met een mindere Benetton kampioen, zelfs terwijl Hill hem er twee keer afroste.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef k_man het volgende:
Er is elk seizoen wel iets aan de hand geweest, wat een smet(je) op de titel vormde. Waarschijnlijk had ie die zeven titels ook wel bemachtigd zonder smerige trucs en onsportief gedrag (ik ontken niet dat een enorm goede coureur is). Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, zou je denken. En daarom is het een lul. Wel een lul die idioot goed kan autoracen, maar nog altijd een lul.
Sterker nog, als DC die nu voor de BBC de hoeder van de eerlijke strijd speelt en tevens enthousiast meedoed met bijltjesdag voor zijn vroegere vernederaar altijd eerlijk was geweest, dan had hij Schumacher er niet af gereden en was die misschien wel 8 keer kampioen geworden. En dan heb ik het niet over een direct gevecht maar over aan de kant gaan als je op 3 ronden wordt gezeg omdat je in de regen zoveel trager bent.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef Tarado het volgende:
Hij heeft ze toch echt gewonnen, ja er is wel eens wat gebeurd maar je wil toch niet beweren dat alle 7 titels op een oneerlijke manier verkregen zijn?
1995 is (imho) de enige titel zonder smet. Niet dat de andere niet terecht zijn, maar er hangt een zweem van illegaliteit rond de wagens waar hij in reed.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1995? Niks aan het handje: hij werd met een mindere Benetton kampioen, zelfs terwijl Hill hem er twee keer afroste.
2000? Na een geweldige inhaalslag van Hakkinen levert Schumacher in de laatste drie races wat ie moet leveren: pole, overwinning en snelste ronde. Prachtig gedaan van Schumie.
2001-2002? Ik kan hier alleen de GP van Oostenrijk boven water halen.
2003? Stond ie onder grote druk van o.a. Montoya. Wint ie ook wanneer ie moet winnen.
2004? Erg snelle Ferrari.
Ik zie niet wat hier oneerliljk aan is. Of je moet het hebben over 1994...? Voor mij ook de enige titel met een smet(je).
quote:At the hearing, Ferrari acknowledged that multiple vertical transitions had been used by many teams in the past, including Ferrari itself, and argued that all such prior uses (including its own) had constituted a technical violation of the TR which had been tolerated.
En dus zijn we het grotendeels eens. Hakkinen/McLaren hadden in 1997-8 ook het beruchte tweede rempedaal. En ook hier kun je auto's vinden die op het randje van legaal-illegaal rijden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1995 is (imho) de enige titel zonder smet. Niet dat de andere niet terecht zijn, maar er hangt een zweem van illegaliteit rond de wagens waar hij in reed.
1994 hadden we de beruchte Optie 13, de verboden elektronische hulpmiddelen. En dan natuurlijk nog de zwarte vlag, diskwalificatie voor een race en de botsing met Hill in de laatste race.
Een of meer titels met Ferrari zijn (deels) gewonnen door een (gedoogde) illegale Ferrari. Dit is ook toegegeven door Ferrari tijdens de hoorzitting over de dubbele diffuser vorig jaar (Bron pdf).
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |