abonnement Unibet Coolblue
pi_84452315
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef kwiwi het volgende:
En ligt het dan aan het feit dat jullie beiden niet weten wat je nog moet zeggen na een aantal minuten? Of is het meer dat jij niet veel over jezelf vertelt en blijft hangen in de 'ja/nee' antwoorden als ze wat vraagt?
Beide wel. Ik ben gewoon ´saai´ zeg maar, niet gezellig in gezelschap. Dus ook bij dat soort contact komt dat al gauw naar voren ook al probeer ik in het begin nog ´wel wat spontaan´ te doen. :') Ik ben gewoon een rustige jongen.
pi_84452326
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Socios het volgende:
Haha, denk het wel... Maar je moet je daar allemaal (vrijwel) naakt rondlopen dan? :')

Liever gewoon chillen in gewone kleren en dan een plekje opzoeken? :+

Echt geen idee hoe dat daar gaat. Van seksclub weet ik wel dat je gewoon in normale kleding kan lopen (en vrouwen in lingerie lopen).
Volgens mij is het eerst gewoon gekleed en dan in je boxershort? Dan zoek je gewoon een uit die redelijk verhullend is, dan is het niet erger dan op het strand.
pi_84452363
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Denk dat jullie een verschillende manier van abnormaal bedoelen. Een IQ van 200 is ook abnormaal. Maagd zijn op je 26ste is inderdaad ook alles behalve gemiddeld. Het is toch wat, 10 jaar later dan het gemiddelde? Dus zo raar is jouw mening niet, maar ik denk dat anderen je woorden te veroordelend en negatief oppikken.
Zo bedoel ik het helemaal niet, ik wil hem echt niet afkraken. -O- Socios lijkt me echt een leuke gozer.

Ik probeer meer aan te geven dat het leven geen film is met een goed einde, en dat je dus echt na 26 jaar als het nog niet gelukt is wel iets moet veranderen. Want de huidige strategie blijkt voor hem niet te werken, zegmaar. :P Als je dan denkt dat het allemaal wel komt ben je zo weer jaren verder en wordt het alleen maar moeilijker.
pi_84452377
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef thespindoctor het volgende:
Naast de treinen neem ik toch aan dat je algemeen ook gewoon bij bent? Redelijkerwijs op de hoogte van wat er gebeurt in de wereld? Je hebt vast een baan ergens? Zijn er geen leuke collega's waar je een raakvlak mee hebt?
Ik studeer nog en heb een part time baan. Ik weet goed wat er in de wereld speelt verder.
quote:

Vraag jezelf eens af wat je deed bij dat meisje op het VWO die plotseling een vriend kreeg. Het lijkt er dan verdacht veel op dat je het wel kunt maar er gewoon niet heel erg bedreven in bent :P
Daar was ik echt kapot van, ja.
pi_84452415
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef Socios het volgende:
Beide wel. Ik ben gewoon ´saai´ zeg maar, niet gezellig in gezelschap. Dus ook bij dat soort contact komt dat al gauw naar voren ook al probeer ik in het begin nog ´wel wat spontaan´ te doen. :') Ik ben gewoon een rustige jongen.
Open vragen (geen ja / nee) en vervolgvragen stellen, niet bang zijn er wat loze praat aan toe te voegen (zeggen waar iets je aan doet denken, of zeggen goh dat had ik niet achter je gezocht want) en na een paar replies kun je best zeggen dat je een rustig type bent dus dat je hoopt dat je niet te ongeinteresseerd overkomt en of ze af wil spreken op een openbare plek. Je hoeft niet eerst een half jaar te msnen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:00:21 #106
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84452487
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:

Maar het punt is wel dat je niet moet doen alsof het allemaal normaal is om met 26 maagd te zijn, want dan is het al helemaal geen stimulans voor hem om iets te veranderen.
En waarom zouden andere mensen Socios moeten stimuleren om wat te veranderen? Als hij al moet veranderen moet hij dat zelf willen. Het is niet aan anderen om te bepalen wanneer of wat hij moet veranderen op een bepaalde leeftijd.

quote:
En voor je het weet ben je in de 30 zonder nog enkele ervaring.
Ja, en? Als iemand daar geen problemen mee heeft maakt dat toch verder niks uit. En als iemand er wel problemen mee heeft zal hij/zij wel proberen er iets aan te veranderen.

Het punt is dat niemand, behalve Socios zelf, hoeft te beslissen wat hij wel of niet moet doen, met wie, of wanneer en vooral niet hoeft te beslissen wanneer dit nodig is omdat het 'abnormaal' is. Als hij zelf iets wil veranderen is dat prima, en is het hartstikke leuk als mensen hem proberen te voorzien van advies. Maar hem gelijk een stempel opdrukken heeft daar totaal geen zin bij, dat verandert niks. Sterker nog, dat maakt iemand alleen maar onzekerder.
pi_84452491
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik studeer nog en heb een part time baan. Ik weet goed wat er in de wereld speelt verder.
[..]

Daar was ik echt kapot van, ja.
Alleen het feit dat je algemeen bij bent, studeert en werkt moeten toch genoeg aanknopingspunten geven in een gesprek?

Dat je rustig bent moet niet het probleem zijn lijkt mij. Klinkt eerder alsof je nog niet de juiste persoon tegen bent gekomen qua karakter :)

beetje offtopic, ik weet dat het over een wallen meet gaat
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:01:49 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_84452539
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Socios het volgende:

[..]

Haha, denk het wel... Maar je moet je daar allemaal (vrijwel) naakt rondlopen dan? :')

Liever gewoon chillen in gewone kleren en dan een plekje opzoeken? :+

Echt geen idee hoe dat daar gaat. Van seksclub weet ik wel dat je gewoon in normale kleding kan lopen (en vrouwen in lingerie lopen).
aan de bar mag je in je gewone kloffie zitten.
wil je je echter door het pand gaan bewegen, dan moet je lingerie, of smakelijke onderkleding aan.
een leuke boxer met een leuk paar schoenen/slippers is dus prima :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_84452633
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef Mirjam het volgende:
aan de bar mag je in je gewone kloffie zitten.
wil je je echter door het pand gaan bewegen, dan moet je lingerie, of smakelijke onderkleding aan.
een leuke boxer met een leuk paar schoenen/slippers is dus prima :)
Kom je daar zelf ook regelmatig? :)
pi_84452656
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En waarom zouden andere mensen Socios moeten stimuleren om wat te veranderen? Als hij al moet veranderen moet hij dat zelf willen. Het is niet aan anderen om te bepalen wanneer of wat hij moet veranderen op een bepaalde leeftijd.
Jezus wat ben jij vermoeiend. Hij wil toch seks? Hij wil toch al heel lang een vriendin?
Als dat na 26 jaar nog niet gelukt is, ondanks zijn inspanningen, lijkt het me logisch dat er iets moet veranderen. Want dan doet hij blijkbaar iets verkeerd. En we weten nu ook al wat het probleem is, hij kan geen gesprek op gang houden. Nou, dat moet er dus veranderen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:05:46 #111
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84452689
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Open vragen (geen ja / nee) en vervolgvragen stellen, niet bang zijn er wat loze praat aan toe te voegen (zeggen waar iets je aan doet denken, of zeggen goh dat had ik niet achter je gezocht want) en na een paar replies kun je best zeggen dat je een rustig type bent dus dat je hoopt dat je niet te ongeinteresseerd overkomt
Wellicht kun je ook een lijstje met vragen maken voor als je op een gegeven moment vastloopt. Vrouwen praten meestal nogal graag :P Dus als je wat vragen weet te stellen, dan gaat zij waarschijnlijk wel praten en kun je daar af en toe op inhaken als je een raakvlak vindt in iets dat ze zegt. Daar vertel jij dan weer even over etc etc :) Niet bang zijn om dingen te vertellen die niet helemaal bij het onderwerp van dat moment horen inderdaad. Daar vloeien vaak weer hele gesprekken uit voort.
pi_84452700
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:

Ja, en? Als iemand daar geen problemen mee heeft maakt dat toch verder niks uit. En als iemand er wel problemen mee heeft zal hij/zij wel proberen er iets aan te veranderen.
Hij heeft er dus wel problemen mee en staat daarom op het punt het met een hoer te doen.
Als het zo makkelijk was om te veranderen bestond dit topic uberhaupt niet.

-O-
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:07:37 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_84452754
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef Socios het volgende:

[..]

Kom je daar zelf ook regelmatig? :)
hoezo, wil je mee dan? :P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:08:32 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84452787
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jezus wat ben jij vermoeiend. Hij wil toch seks? Hij wil toch al heel lang een vriendin?
Als dat na 26 jaar nog niet gelukt is, ondanks zijn inspanningen, lijkt het me logisch dat er iets moet veranderen. Want dan doet hij blijkbaar iets verkeerd. En we weten nu ook al wat het probleem is, hij kan geen gesprek op gang houden. Nou, dat moet er dus veranderen.
Vermoeiend? Ik ga gewoon een discussie aan omdat ik het niet eens ben met wat je zegt. Ik vind discussiëren niet vermoeiend, eerder leuk :) Daarbij mis je mijn hele punt uit de post.

Verder heb je volgens mij gewoon je woorden al steeds wat verkeerd gekozen waardoor je niet goed begrepen wordt.

Maar goed, inmiddels weten we inderdaad wat het probleem is ja :)
pi_84452797
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij heeft er dus wel problemen mee en staat daarom op het punt het met een hoer te doen.
Wehehe, ja, en in een ongedwongen sfeer is een meet daarvoor prima imo.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:09:24 #116
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84452811
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hoezo, wil je mee dan? :P
Misschien kan de FOK!meet beter op zo'n plaats worden gehouden :P
pi_84452823
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hoezo, wil je mee dan? :P
Als jij ook naar de meet in Amsterdam komt? ;)
pi_84452889
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:

Verder heb je volgens mij gewoon je woorden al steeds wat verkeerd gekozen waardoor je niet goed begrepen wordt.
Dat hoop ik dan maar. :P Want ik wilde dus echt niet Socios afkraken. Sorry als het zo klonk.
pi_84452939
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat hoop ik dan maar. :P Want ik wilde dus echt niet Socios afkraken. Sorry als het zo klonk.
Geen probleem, hoor. :*
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:15:03 #120
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_84453018
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Als jij ook naar de meet in Amsterdam komt? ;)
wtf moet ik nou op zo'n meet :')
nee, daar ga ike cht niet heen hoor :P
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_84453054
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Mirjam het volgende:
wtf moet ik nou op zo'n meet :')
nee, daar ga ike cht niet heen hoor :P
Jammer... Is lachen toch. Beetje rondlopen daar en wie weet naar binnen bij een bloedmooie vrouw...
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:33:50 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_84453766
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Jammer... Is lachen toch. Beetje rondlopen daar en wie weet naar binnen bij een bloedmooie vrouw...
ik ben een vrouw hoor ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_84453861
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Jammer... Is lachen toch. Beetje rondlopen daar en wie weet naar binnen bij een bloedmooie vrouw...
Zij is vrouw. :P

Als kwiwi nou mee wil, dan heb je je bloedmooie vrouw al gevonden, gezien haar fobo.
pi_84453926
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik ben een vrouw hoor ;(
Weet ik toch. Met je mooie gelakte nagels. :P
pi_84453943
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Zij is vrouw. :P

Als kwiwi nou mee wil, dan heb je je bloedmooie vrouw al gevonden, gezien haar fobo.
kwiwi mag ook mee, hoor. :+
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:39:09 #126
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_84453988
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Weet ik toch. Met je mooie gelakte nagels. :P
ik zou nog eerder met je naar een parenclub gaan en je informeren over hoe het er daar aan toe gaat, dan naar zo'n laffe wallenmeet, nofi :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_84455708
Wanneer is die meet nou jongens.
pi_84460340
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef l0c4lh0st het volgende:
Wanneer is die meet nou jongens.
Zie OP. Zaterdag 18 september a.s. Kom je ook?
  zondag 25 juli 2010 @ 11:00:26 #129
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_84461455
Ik dacht al, 1,5 topic vol lullen over een meet op de wallen, is er dan zoveel animo voor! :o
Maar het gaat vooral over het neuken van hoeren dus :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zondag 25 juli 2010 @ 11:08:48 #130
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84461622
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:38 schreef Socios het volgende:

[..]

kwiwi mag ook mee, hoor. :+
Kwiwi drijft op de 18e ergens op de altlantische oceaan, dus dat gaat lastig worden :P
  zondag 25 juli 2010 @ 13:49:58 #131
97111 ukga
Siewosie baas
pi_84465877
HE KWIWI ga jij ook mee ? :D

edit; hm nee dus :(
pi_84483050
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Kwiwi drijft op de 18e ergens op de altlantische oceaan, dus dat gaat lastig worden :P
Echt drijven ook. Waar ga je naartoe ft. wat ga je doen? :+
pi_84483119
Als er leuke dames komen ben ik ook van de partij :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84484249
Ik kom ook, maar ik ga niet naar de hoeren
pi_84484353
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kom ook, maar ik ga niet naar de hoeren
Ik zal never nooit van me leven betalen voor sex :{w

Zeker niet als ik het 50 meter van mijn huis for free kan krijgen :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84484611
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik zal never nooit van me leven betalen voor sex :{w

Zeker niet als ik het 50 meter van mijn huis for free kan krijgen :P
Jij krijgt sowieso altijd gratis als je verteld wie je oom is :')
pi_84484659
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Jij krijgt sowieso altijd gratis als je verteld wie je oom is :')
RIght :')

Ik ben geen familie van Cruijff :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84484690
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

RIght :')

Ik ben geen familie van Cruijff :')
Ik was sowieso een beetje sarcastisch ;(
pi_84485031
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik was sowieso een beetje sarcastisch ;(
Ow :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84492853
Kunnen we geen FOK!-orgie-meet organiseren? :D Iedereen is hier geil als boter, en een hoer kost geld. Dusss... :@
  maandag 26 juli 2010 @ 10:32:51 #141
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_84496255
quote:
Op maandag 26 juli 2010 02:59 schreef FOKkû het volgende:
Kunnen we geen FOK!-orgie-meet organiseren? :D Iedereen is hier geil als boter, en een hoer kost geld. Dusss... :@
correctie, de mannen zijn kennelijk zo geil als boter :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_84511817
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

correctie, de mannen zijn kennelijk zo geil als boter :')
Oeps... betrapt... :@ :@ :@
pi_84514984
Lijst in OP geüpdate.

Kom je ook naar meet? Laat het hier weten!
pi_84516537
Gaan er nog geen dames mee? :{
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:47:44 #145
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84605149
ik had een keer een meisje ontmoet, en die zei dat ze de wallen in amsterdam wel kende. en daar soms rondliep voor de lol, en alleen maar gezellig vond. en boel 'foute' winkels enzo.

dus het kan wel. waar blijven de dames !? :P

en ik heb net nog eens dit meet topic gelezen .
en ik las - strawberry schrijft: "
quote:
Je wordt echt niet een compleet ander persoon als je het wel eenmaal met hoer hebt gedaan. Neem
Mylifeisgrey als voorbeeld
ik denk dat het je hoogstwaarschijnlijk wel op de 1 of andere manier meer zelfvertrouwen gaat geven.
ik had dat ook.
toen ik ontmaagd was, keek ik iedereen die ik daarna voor de eerste keer weer eens zag, eventjes anders aan. zo van : ik ben nu geen maagd meer, vorige keer dat ik je zag wel. wat zou jou sexleven zijn.

en met meisjes had ik ook eventjes iets meer zelfvertrouwen. Toen voelde het een beetje van : "ik weet/heb gezien. wat er onder die kleding kan zitten. ik heb een meisje echt naakt gezien"

denk dat dat voor meeste mannen/jongens wel geld.

voor minder jongens:
Denk wel dat er redelijk groot herhalingsgevaar is, dat je het nog een keer doet. want het is wel een stuk makkelijker dan in normale leven seks krijgen.

en voor de 'uitzonderingen als ik':
en maar heeeeel klein beetje gevaar, dat je net als mij wordt.

maar dat zal bij socios waarschijnlijk (hopelijk) niet het geval zijn


en ging nog over condoom gebruiken, en strawberry schreef:
quote:
"Mylifeisgrey heeft dat overigens niet gedaan zei die. Om het echter te doen lijken."
dat is waar. ik ken 'echte','normale' seks niet. en dat zou ik graag willen.

ik hoop nu eigenlijk iemand gevonden te hebben, die me niet walgelijk vind. en het ook een beetje 'met me wil' doen.

hoop-hoop-hoop.
pi_84610878
Dat zelfvertrouwen was dan behoorlijk tijdelijk. En er kwamen nieuwe problemen voor in de plaats.
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:13:58 #147
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84613455
[quote]Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat zelfvertrouwen was dan behoorlijk tijdelijk. En er kwamen nieuwe problemen voor in de plaats.
[/quote

ik kkom zojuist terug van kermis.
ik kan niet zo goed lezen wat ik hier eerder heb gepost, maar ik heb overgegeven (buiten bebouwde kom ) inde berm. en dronken nu. en alles wat fucking faal vanavond.
denk dat ik vanavond ga uithuilen op de wallen.
ik heb 1 meisje gesproken. dat ik bijna niemand kende daar. vet goed eopeningszin.. en zij begon meteen over haar man.
en toen ik slingerde over de weg vroeg iemand me nog of het wel ging(2 meisjes op scooter). ik zei dat alles goed was.

alles faalt.
en ik heb gedronken
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:14:58 #148
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84616670
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef Socios het volgende:

[..]

Echt drijven ook. Waar ga je naartoe ft. wat ga je doen? :+
Zeilen ;)

OT: denk dat de dames een beetje bang zijn dat ze besprongen worden door de geile heren en zich daarom nog niet in grote getale hebben aangemeld :P
pi_84619136
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 01:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik kkom zojuist terug van kermis.
ik kan niet zo goed lezen wat ik hier eerder heb gepost, maar ik heb overgegeven (buiten bebouwde kom ) inde berm. en dronken nu. en alles wat fucking faal vanavond.
denk dat ik vanavond ga uithuilen op de wallen.
ik heb 1 meisje gesproken. dat ik bijna niemand kende daar. vet goed eopeningszin.. en zij begon meteen over haar man.
en toen ik slingerde over de weg vroeg iemand me nog of het wel ging(2 meisjes op scooter). ik zei dat alles goed was.

alles faalt.
en ik heb gedronken
En, kater? :+
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:59:36 #150
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84623293
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En, kater? :+
niet echt.
en ook geen poes gehad vanacht :P. want ben toch maar niet gegaan :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')