ik had een keer een meisje ontmoet, en die zei dat ze de wallen in amsterdam wel kende. en daar soms rondliep voor de lol, en alleen maar gezellig vond. en boel 'foute' winkels enzo.
dus het kan wel. waar blijven de dames !?

en ik heb net nog eens dit meet topic gelezen .
en ik las - strawberry schrijft: "
quote:
Je wordt echt niet een compleet ander persoon als je het wel eenmaal met hoer hebt gedaan. Neem
Mylifeisgrey als voorbeeld
ik denk dat het je hoogstwaarschijnlijk wel op de 1 of andere manier meer zelfvertrouwen gaat geven.
ik had dat ook.
toen ik ontmaagd was, keek ik iedereen die ik daarna voor de eerste keer weer eens zag, eventjes anders aan. zo van : ik ben nu geen maagd meer, vorige keer dat ik je zag wel. wat zou jou sexleven zijn.
en met meisjes had ik ook eventjes iets meer zelfvertrouwen. Toen voelde het een beetje van : "ik weet/heb gezien. wat er onder die kleding kan zitten. ik heb een meisje echt naakt gezien"
denk dat dat voor meeste mannen/jongens wel geld.
voor minder jongens:
Denk wel dat er redelijk groot herhalingsgevaar is, dat je het nog een keer doet. want het is wel een stuk makkelijker dan in normale leven seks krijgen.
en voor de 'uitzonderingen als ik':
en maar heeeeel klein beetje gevaar, dat je net als mij wordt.
maar dat zal bij socios waarschijnlijk (hopelijk) niet het geval zijn
en ging nog over condoom gebruiken, en strawberry schreef:
quote:
"Mylifeisgrey heeft dat overigens niet gedaan zei die. Om het echter te doen lijken."
dat is waar. ik ken 'echte','normale' seks niet. en dat zou ik graag willen.
ik hoop nu eigenlijk iemand gevonden te hebben, die me niet walgelijk vind. en het ook een beetje 'met me wil' doen.
hoop-hoop-hoop.