Ik wil er eigenlijk maximaal 700 euro aan besteden, liefst nog wel wat minder. Het hoeft geen kant en klaar ding te zijn, ik laat hem dan bouwen. Kant en klaar kan eventueel ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
Hoeveel mag het kosten, moet het een kant en klaar systeem zijn of wil je hem zelf (laten) bouwen?
Puur voor privé gebruik? Dus wat gamen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:19 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk maximaal 700 euro aan besteden, liefst nog wel wat minder. Het hoeft geen kant en klaar ding te zijn, ik laat hem dan bouwen. Kant en klaar kan eventueel ook.
Een dik ram/werk geheugen en een goeie grafische kaart is mij iets te vaag. Wat voldoet om de komende paar jaar mee vooruit te kunnen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef FopNegert het volgende:
als je mag eisen wat je wil ga dan voor een dik ram/werk geheugen en een goeie grafische kaart!!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Puur voor privé gebruik? Dus wat gamen.
En is 700 incl flatpanel?
En hier:
PC kopen
Welke grafische kaart kopen voor max. 100 euro?
Ik ga nieuwe computer kopen. (tips nodig!!!)
Die pc's zijn echt belachelijk duurquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:02 schreef markvdvoort het volgende:
Op www.laptopplusteylingen.nl kan je alle soorten computers kopen, samenstellen via de website is ook mogelijk, zeer makkelijk en handig!
Mvg,
Mark.
oh kijk, spamquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:02 schreef markvdvoort het volgende:
Op www.laptopplusteylingen.nl kan je alle soorten computers kopen, samenstellen via de website is ook mogelijk, zeer makkelijk en handig!
Mvg,
Mark.
Mja, markvdvoort moet natuurlijk wel tijd over hebben om spam te kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef editoor het volgende:
Die pc's zijn echt belachelijk duurZeker 4 a 500 euro te duur
Die laptop voor 3000 euro met een 2Ghz Intel Core 2 Quad processor![]()
dat kan je vergeten dus... Het spul verouderd nu eenmaal snel. Wat je nu koopt is over een paar maanden alweer veroudert en als 't tegen zit zelfs al niet meer te krijgen. Je kan hooguit hopen dat ie over een paar jaar nog wat games wil draaien, maar daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Met het gegeven budget van 700 incl. scherm (dus hou je pakweg 500 voor je pc over) kun je weinig daarin verwachten.quote:Mijn belangrijkste eisen zijn dat ie niet al te snel verouderd is, alle spellen van dit moment en als het even kan ook van de komende paar jaar kan draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |