abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84369214
Via mijn werk kan ik een PC kopen, ik mag daarbij precies aangeven welke eisen ik er aan stel. Probleem is echter dat ik weinig verstand heb van pc's, vandaar dat ik het hier even kom vragen. Mijn belangrijkste eisen zijn dat ie niet al te snel verouderd is, alle spellen van dit moment en als het even kan ook van de komende paar jaar kan draaien. Waar moet ik op letten? Wat raden jullie aan? Verlos mij.

Tevens heb ik nu nog niet zo'n flatscreen, die wil ik er dus ook wel graag bij, zijn daar nog speciale merken die ik wel of niet moet hebben? Ik hoor graag van jullie!
Smile, it confuses people.
pi_84369308
qua beeldscherm is iiyama altijd top, verder wil ik niet teveel adviseren, ben ook niet zo'n held daarin
Music is my love...
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:12:04 #3
311174 FopNegert
Van alle markten thuis.
pi_84369350
als je mag eisen wat je wil ga dan voor een dik ram/werk geheugen en een goeie grafische kaart!!
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
pi_84369382
Budget?
Zelfbouw of moet dit een standaard ding van een winkel zijn?
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:13:37 #5
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_84369506
Hoeveel mag het kosten, moet het een kant en klaar systeem zijn of wil je hem zelf (laten) bouwen?
pi_84369646
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
Hoeveel mag het kosten, moet het een kant en klaar systeem zijn of wil je hem zelf (laten) bouwen?
Ik wil er eigenlijk maximaal 700 euro aan besteden, liefst nog wel wat minder. Het hoeft geen kant en klaar ding te zijn, ik laat hem dan bouwen. Kant en klaar kan eventueel ook.
pi_84369800
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:19 schreef Gilead het volgende:

[..]

Ik wil er eigenlijk maximaal 700 euro aan besteden, liefst nog wel wat minder. Het hoeft geen kant en klaar ding te zijn, ik laat hem dan bouwen. Kant en klaar kan eventueel ook.
Puur voor privé gebruik? Dus wat gamen.
En is 700 incl flatpanel?

En hier:

PC kopen
Welke grafische kaart kopen voor max. 100 euro?
Ik ga nieuwe computer kopen. (tips nodig!!!)
pi_84369821
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef FopNegert het volgende:
als je mag eisen wat je wil ga dan voor een dik ram/werk geheugen en een goeie grafische kaart!!
Een dik ram/werk geheugen en een goeie grafische kaart is mij iets te vaag. Wat voldoet om de komende paar jaar mee vooruit te kunnen?
pi_84369955
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Adames het volgende:

[..]

Puur voor privé gebruik? Dus wat gamen.
En is 700 incl flatpanel?

En hier:

PC kopen
Welke grafische kaart kopen voor max. 100 euro?
Ik ga nieuwe computer kopen. (tips nodig!!!)

Ja, puur voor privé gebruik, maar het moet wel een beetje vlot draaien als ik meerdere programma's open heb staan. En incl. flatpanel inderdaad.
pi_84370335
http://tweakers.net/revie(...)010-gamesysteem.html

Misschien is het budget gamesysteem wel iets voor jou, als je de randapparatuur weglaat behalve het beeldscherm kom je rond de 750 euro uit.
pi_84623389
Op www.laptopplusteylingen.nl kan je alle soorten computers kopen, samenstellen via de website is ook mogelijk, zeer makkelijk en handig!

Mvg,
Mark.
pi_84631780
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:02 schreef markvdvoort het volgende:
Op www.laptopplusteylingen.nl kan je alle soorten computers kopen, samenstellen via de website is ook mogelijk, zeer makkelijk en handig!

Mvg,
Mark.
Die pc's zijn echt belachelijk duur 8)7 Zeker 4 a 500 euro te duur :')

Die laptop voor 3000 euro met een 2Ghz Intel Core 2 Quad processor :D

[ Bericht 10% gewijzigd door editoor op 29-07-2010 16:30:36 ]
pi_84631958
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:02 schreef markvdvoort het volgende:

Mvg,
Mark.
oh kijk, spam
pi_84632031
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef editoor het volgende:
Die pc's zijn echt belachelijk duur 8)7 Zeker 4 a 500 euro te duur :')

Die laptop voor 3000 euro met een 2Ghz Intel Core 2 Quad processor :D
Mja, markvdvoort moet natuurlijk wel tijd over hebben om spam te kunnen plaatsen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84632385
Ik koop altijd alles bij gistron.com maar woon dan ook in de buurt, wel topservice daar maar opsturen heb ik dus geen ervaring mee.

Je kan bij systemen ook complete pc's selecteren, alleen scherm dus nog bijkopen, maar niet duur voor de kwaliteit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_84633258
quote:
Mijn belangrijkste eisen zijn dat ie niet al te snel verouderd is, alle spellen van dit moment en als het even kan ook van de komende paar jaar kan draaien.
dat kan je vergeten dus... Het spul verouderd nu eenmaal snel. Wat je nu koopt is over een paar maanden alweer veroudert en als 't tegen zit zelfs al niet meer te krijgen. Je kan hooguit hopen dat ie over een paar jaar nog wat games wil draaien, maar daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Met het gegeven budget van 700 incl. scherm (dus hou je pakweg 500 voor je pc over) kun je weinig daarin verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')