quote:Op maandag 19 juli 2010 10:28 schreef teknomist het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar de Roze Maandag in Tilburg? Ik zie allemaal collega's met roze kleding lopen; ik heb zelf ook een roze overhemd aan, maar dat is gewoon toeval.Maar ik ga niet, het schijnt heel druk te worden en ik denk niet dat ik dat trek tussen allemaal homo's, dronkelingen en vrouwen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Man man man, ik ga aan het eind van de middag met barstende koppijn naar huis denk, het begint nu al. Ben vannacht een aantal keer wakker geworden, 1 keer moest ik pissen, 2e keer om 4 uur ofzo dachten de katten dat het wel leuk was om even een half uur op bed te gaan rondrennen. Heb wel lang genoeg op bed gelegen, maar iedere keer wakker worden is echt verrot.
Nog 2 weken, dan heb ik gelukkig vakantie. Eindelijk!
http://www.tinypic.com/quote:Op maandag 19 juli 2010 10:53 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
weet iemand waar je een beetje makkelijk plaatjes kan uploaden.
kan hier op het werk niet op mijn ftp server
wordt ook geblocktquote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
http://www.tinypic.com/
Ga ook niet naar de roze maandag, eerst hele dag werken, en vanavond heb ik ook geen tijd. En sowieso hoef ik niet zonodig tussen allerlei relnichten te gaan lopen.
Niet toch? Wilde morgen gaan BBQ'en dus liever nietquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Word er morgen dan weer storm verwacht ?
Teknomist zegt dat morgen de hel uitbreekt en het weer normale temperaturen gaat wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Niet toch? Wilde morgen gaan BBQ'en dus liever niet
Ik wou dat ik me ook zo voelde, heb nog een berg werk liggen. Concentratie is ook niet meer wat het geweest is, moet echt niet teveel nadenken nu.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:40 schreef teknomist het volgende:
Ik voel me juist bijzonder fit deze maandag.
Voor je gaat werken een snuifje nemen telt niet he!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:40 schreef teknomist het volgende:
Ik voel me juist bijzonder fit deze maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |