Ja, snap ik! Ik mocht er gisteren "weer" één richting de afzondering begeleiden, maar ik had liever in een plas gesprongen met hemquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja zó schattig! Die dingen maken mijn werk tot het leukste werk dat er is
Het is ingekapseld ofzo, maar het vormt een risico. Dus beter nu afzetten en later een prothese dan zo laten.quote:
In de vorige OP staat een linkje naar de OP en dan kan je knippen en plakkenquote:
Ooo oke, maar goed; dan is het niet echt preventief, want dan zit het er alquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is ingekapseld ofzo, maar het vormt een risico. Dus beter nu afzetten en later een prothese dan zo laten.
Suuz_ is een snelle leerlingquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef teknomist het volgende:
Wow.Ik was even bang dat een newbie de regels niet kende.
Het voorkomt erger.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, maar goed; dan is het niet echt preventief, want dan zit het er al
Ja, maar dat is altijd. Dan kan je ook zeggen dat dat bij jouw vader preventief isquote:
Ja, maar het was nog niet uitgebroken! Je snapt toch wel wat ik bedoel?!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is altijd. Dan kan je ook zeggen dat dat bij jouw vader preventief is
Als ie rood is, is het een kater...en dan ist helemaal erg dat ie Suuz heetquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef teknomist het volgende:
Suuz_, zo heet de bekende rode buurtkat hier.
Ja, maar ik wil even bijdehand zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar het was nog niet uitgebroken! Je snapt toch wel wat ik bedoel?!
Qua aantal posts nog wel, qua registratiedatum overigens niet.quote:
Het is een rode poes.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Als ie rood is, is het een kater...en dan ist helemaal erg dat ie Suuz heet
Zonder underscore overigens, hoewel ik niet weet wat precies in haar paspoort staat...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef teknomist het volgende:
Suuz_, zo heet de bekende rode buurtkat hier.
Joh iedereen kent mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Qua aantal posts nog wel, qua registratiedatum overigens niet.
Die underscore doet het mquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zonder underscore overigens, hoewel ik niet weet wat precies in haar paspoort staat...
Jawel, 2-4% van de poezen is rood. Bij katers ligt dat percentage rond de 30%.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Rode poezen bestaan niet! Rode zijn altijd katers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |