Officieel gezien niet. Het is pas een tornado/windhoos als het de grond raakt. Maar het kan ook zijn dat je niet de hele slurf ziet en hij al op de grond isquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mag je dan al van een tornado spreken?
Maakt niet uit, ik was na je vraag toch gaan kijken hoe het ook weer precies zat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
SorryWas ongeveer tegelijkertijd.
Ik ben benieuwd hoe het zich straks gaat ontwikkelen.
Pff van de spanning ga ik poep typen, my bad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wall cloud toch?![]()
Is echt een mooie bui, zou het een voorproefje zijn?
tornadoquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Officieel gezien niet. Het is pas een tornado/windhoos als het de grond raakt. Maar het kan ook zijn dat je niet de hele slurf ziet en hij al op de grond is
Ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
tornado
Een luchtwerveling met een doorsnede van slecht enkele honderden meters, die dankzij zijn sterke zuigende werking grote schade kan aanrichten.
Gevonden op http://www.digischool.nl/ak/onderbouw-vm
Dat zou mooi zijn, in een weiland zonder dieren dan....quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pff van de spanning ga ik poep typen, my bad.
Prachtig voorproefje alleen zijn wij hier niet zo voorbereid , laat staan dat we niet weten wat we moeten doen bij een tornado. Hopelijk gaat het meevallen of komt er een Ef1/2 in een weiland...
Is dat geen vlieguig of een vrachtwagen? Zie nog geen convectie hier verder...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Samzz het volgende:
Hier begint het te rommelen.
Hier is Glanerbrug/Enschede.
Zul je net zien, vallen de Duitsers binnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Samzz het volgende:
Hier begint het te rommelen.
Hier is Glanerbrug/Enschede.
Ik zit midden in een woonwijk en het is absoluut geen vrachtwagen, dat geluid ken ik uit duizenden. Maar ik kan het inderdaad heel goed mis hebben, het klinkt heel ver weg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Is dat geen vlieguig of een vrachtwagen? Zie nog geen convectie hier verder...
Hehe hij gaat terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef kahaarin het volgende:
Lol, sat24 is in de war: http://www.sat24.com/eu
Zal wel druk zijn.
De 20ste kan nog een 30+ dagje worden volgens de pluimen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef rubje het volgende:
terugkomend op het weer. Ze zeggen nou wel op de journaals dat het weer warmer wordt maar ik zie het niet hoor,sterker nog 30+ wordt het voorlopig tot eind vd maand zeker niet meer.
we krijgen frisse koele lucht binnen en alles schommelt tussen de 22 en 27 graden tot eind deze maand! met af en toe zelfs een fikse bui op sommige dagen.
Enschede hier, hoor nog niets, wel steeds meer bewolking en super benauwd 33 graden volgens mijn thermo in de tuin..quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit midden in een woonwijk en het is absoluut geen vrachtwagen, dat geluid ken ik uit duizenden. Maar ik kan het inderdaad heel goed mis hebben, het klinkt heel ver weg.
Ik weet niet als jij kan bbqen. Niet aan gaan steken met spiritus hequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef j95 het volgende:
Kan ik zaterdag bbq (kan altijd maar het liefst met lekker weer)?
33?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Enschede hier, hoor nog niets, wel steeds meer bewolking en super benauwd 33 graden volgens mijn thermo in de tuin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |