Nee, want nou is het gevolg dat er hier nog maar eentje post.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Anne het volgende:
En dat elkaar afvallen is dus niet nodig.
Nou poste op busfreaks iemand dat die groningse wagens geen airco zouden hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Nee, want nou is het gevolg dat er hier nog maar eentje post.
Anderzijds is het vakantie en is er van uit Oost Groningen weinig te melden: er rijden Qbuzz citaro's LE en dat was het. Geen bijzonderheden als geledes, ex-bussen enzovoort.
Die is toen mooi ingekortquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:11 schreef BeefRWijker het volgende:
Oh, en het is vandaag DanceValley dag, te oordelen naar 't konstante gedreun buiten dat zelfs tot binnenshuis doordringt. Bij de vorige keer zette Arriva nog een gelede Citaro dwars voor een trein.
Ontkoppeld zal ik zeggen...quote:
beetje Pattex er tussen en je ziet er niks meer vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Maxx Ambassador 8205 is vanmiddag ook een stukje lichter geworden (disclaimer: niet door mij)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:31 schreef NoBody122 het volgende:
Net voor 't FEC een groene, duitse, gelede Setra gezien
Mja , daar verbleekt zo'n dobberbusje van 280 meter lang en een vervoerscapaciteit van 3000 passagiers (staanplaatsen niet meegerekend), toch wel geheel bij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
En nu morgen maar weer op je echte hobby richten
Ontopic: wel een apart gezicht trouwens om lijn 50 tussen Dokkum en Leeuwarden langs Quatrebras te zien rijden. Blijkt wel iets om te zijn tov. de normale route, maar het lijkt best mee te vallen.
Er is in de dienstregeling al rekening gehouden met die omleiding.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
En nu morgen maar weer op je echte hobby richten
Ontopic: wel een apart gezicht trouwens om lijn 50 tussen Dokkum en Leeuwarden langs Quatrebras te zien rijden. Blijkt wel iets om te zijn tov. de normale route, maar het lijkt best mee te vallen.
Nope en daarvoor zijn andere hobby's die veel leuker zijn dan datquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:54 schreef BeefRWijker het volgende:
Maar zeg nou zelf, je kan je toch niet de godganse dag met serieuze zaken bezig houden
De eeuwige incompetentie van (lokale) overheden...quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Er is in de dienstregeling al rekening gehouden met die omleiding.
Van de provincie mogen we de normale route, die wel te gebruiken is, niet eens gebruiken
Dat lijkt haast wel een hele korte wielbasis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
D'r viel me ineens iets raars op aan deze foto. Jullie ook?
is het ook. Ze rijden die dingen zo de fabriek in.Daarna wordt het geheel uitelkaar gehaald en er een bus van gemaakt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt haast wel een hele korte wielbasis.
Enkellucht achterbanden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
D'r viel me ineens iets raars op aan deze foto. Jullie ook?
Geef die meneer 's gauw een sigaar.quote:
Dubbel is ook niet nodig als je met die chassis slechts enkele meters over het terrein hoeft te crossenquote:
Toch raar dat ze het de ene keer dan wel direct monteren en de andere keer niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dubbel is ook niet nodig als je met die chassis slechts enkele meters over het terrein hoeft te crossen
Mja, het lijkt vrij kaal chassis te zijn. Ik betwijfel zelfs of de meegeleverde assen bijvoorbeeld wel gebruikt worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef BastiaanL het volgende:
[..]
Toch raar dat ze het de ene keer dan wel direct monteren en de andere keer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |