Npu, laat jij nou net 1 van die 10 in de uitzondering zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef Fuzzysham het volgende:
Hallo,
Vandaag was ik bij een garage. De verkoper vertelde me dat 9 van de 10 mensen bij hem een auto kopen zonder proefrit. Ik geloof hier echt niks van maar ik ben dan ook erg ouderwets.
Is dat tegenwoordig normaal? Een (tweedehands-) auto kopen zonder proefritje maken?
Ik heb geen probleem hoor. Was gewoon benieuwd hoe andere hier tegenaan kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Npu, laat jij nou net 1 van die 10 in de uitzondering zijn
opgelost
donder een eind op man..quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef Uro het volgende:
Autoverkopers zijn natuurlijke leugenaars, dus geloof er maar niks van.
Dat dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef Uro het volgende:
Maar dat is nieuw.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:44 schreef vosss het volgende:
Zo heeft mijn broertje een tijdje geleden een Audi A5 gekocht.
Hoef je er niet in te rijden? Nee, hij is toch de kleur die ik wil of niet?
Hij wilde graag een zilvergrijze en had hem niet eens gezien.
Gewoon gebeld of ze die hadden in het grijs met die en die opties en wat dat kostte.
Ja is goed, doe maar.
Die verkoper reageerde ook een beetje verbouwereerd
Lijkt me sterk dat je telefonisch een auto kan bestellen. Je zal toch op een gegeven moment een handtekening moeten zetten onder een koopcontract.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:44 schreef vosss het volgende:
Zo heeft mijn broertje een tijdje geleden een Audi A5 gekocht.
Hoef je er niet in te rijden? Nee, hij is toch de kleur die ik wil of niet?
Hij wilde graag een zilvergrijze en had hem niet eens gezien.
Gewoon gebeld of ze die hadden in het grijs met die en die opties en wat dat kostte.
Ja is goed, doe maar.
Die verkoper reageerde ook een beetje verbouwereerd
Marktplaats, duh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je telefonisch een auto kan bestellen. Je zal toch op een gegeven moment een handtekening moeten zetten onder een koopcontract.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:22 schreef Uro het volgende:
Check ook even de verkoper op internet, het blijkt dat bepaalde garages notoire oplichters zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef Fuzzysham het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem hoor. Was gewoon benieuwd hoe andere hier tegenaan kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |