Neehoor, het is voortgekomen uit het kerkelijke leven in 1948, dus eigenlijk gewoon een soort processie. Die waren toen heel normaal in de heel brabant/limburg en heeft dus niks met Bergen te maken.. Dus ook geen excuus ergens voorquote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
welke "de oorlog"? Als je de 2e Wereldoorlog bedoelt dan hebben ze een vreemde manier om dat te symboliseren, met middeleeuwse (of ouder) gewaden....
edit: ok,blijkbaar de 2e WO inderdaad. Ik zie het voornamelijk als excuus om maar weer met iets door de straten te lopen. Dat vindt men hier prachtig.
Da's toch niet lekker als al dat zand eronder waaitquote:
Jurkje + legging danquote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Da's toch niet lekker als al dat zand eronder waait? Hoe dan ook, als ik zo'n DutchyDress had, zou ik hem nooit meer uitdoen.
Heb ik zeer zeker gedaan. Vaak vind ik het te warm op het strand, maar de zonde brandde niet super erg gelukkig. Water was nog wel flink koud.. maarja, dat deert deze jongen niet he.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:09 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh ben jaloers!! Geniet er lekker van!
Ik ben net thuis van m'n werk, zonder airco
Heu, ik ook misschien nog. Tante van een vriend heeft daar een huisje. Afgelopen jaren wel gegaan, dus hopelijk dit jaar ook weer.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:22 schreef teknomist het volgende:
Over een paar weken een weekendje Zoutelande met vrienden + hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Arme Rizzoquote:
Dat wel idd, wij zaten eerst ff aan de overkant, maar dan kan je door de parasols niets zien. Maar toen we even later bij de Sjoes op het terras gingen zitten was het prima te volgen. Wel rlxd hoor, dik HD beeld, lekker fel. Uiteraard een lekker biertje erbijquote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef EDMAN- het volgende:
ja netjes he? ze mochten het alleen wel wat hoger hangen.. Straks om 15:00 naar huis crossen en de markt weer op.
Ja, zwaar relaxt. De hele dag rondgehangen en gedanst, mijn voeten doen nog steeds pijn! Veel DJ's gezien en veel bekenden ontmoet. Uiteindelijk niet meer geafterd maar op een terrasje in Rotterdam-Noord gezeten tot een uurtje of 3.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef EDMAN- het volgende:
ja netjes he? ze mochten het alleen wel wat hoger hangen.. Straks om 15:00 naar huis crossen en de markt weer op.
goeiemorgen trouwens, allemaal ook zo'n geweldig weekend gehad?
Tekno: awake + camping was magisch! alleen the belleville 3 vielen wat tegen. Hoe was het bij jou?
Ik had het gezien jaquote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef teknomist het volgende:
Ook nog naar de UVT-meet geweest op het eilandje.
Ik ben maar heel even op de meet geweest, ik was met een klein groepje vrienden en die hadden (terecht) niet zoveel behoefte aan een fok-meeting.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja, maar geen tijd voor gehad verder. Ken ook alleen Rabieluh verder (mee in de klas gezeten eventjes in Breda). Was dat nog geslaagd dan?
So ik ben ook kapot he! Maar oh oh wat was het het waard. En wat een groot aantal mooie vrouwen daar, werd er haast gek van
Heb je niks aan man, allemaal exen van mijquote:Op maandag 28 juni 2010 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
So ik ben ook kapot he! Maar oh oh wat was het het waard. En wat een groot aantal mooie vrouwen daar, werd er haast gek van
muhaaa, dan was je wel een koning geweest. Maar helaas :pquote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb je niks aan man, allemaal exen van mij
Ha, dat groepje travestieten dus dat ik op het festival zag! Maar dat bedoelt EDMAN niet...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heb je niks aan man, allemaal exen van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |