Ligt eraan hoeveel ouderquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ze heeft een rijbewijs, dus sowieso 18+, of is dat té oud voor je?
Ireyonquote:
Ahh...quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Volgende week woensdag is het trouwens NK iets met wielrennen bij ons in Oudenbosch. Heel het dorp natuurlijk afgesloten![]()
Als ik het goed heb gezien kan ik nog net thuiskomen, anders moet ik echt 10 km omrijden...
Dat staat gewoon op mijn profielquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud ze is
Twee zelfs, en nog twee enkel slechts gezoend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:28 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe kom ik op dat landkaartje?
Meen je dat nou Tekno, een UVT meisje geplayed?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:23 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is zelfs een keer naar bed geweest met een fokster die niet veel later mijn collega-mod op UVT werd.![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Twee zelfs, en nog twee enkel slechts gezoend.Tegenwoordig ben ik niet zo'n player meer.
Weet je hoeveel moeite dat kost om naar jouw profiel te surfen?quote:
Tjonge jonge, lui ding...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat kost om naar jouw profiel te surfen?
Surfen![]()
Nou ze zou bijna naakt zijn gegaan voor fok, maar dat ging opeens niet meer door. Dus geen foto's!quote:
Heehee ik ben de jongste hier en dat wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo te zien is Automatic_ voor mij ...
[ afbeelding ]
![]()
Ohquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kpedo_Norci.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Shamequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou ze zou bijna naakt zijn gegaan voor fok, maar dat ging opeens niet meer door. Dus geen foto's!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou ze zou bijna naakt zijn gegaan voor fok, maar dat ging opeens niet meer door. Dus geen foto's!
Dat is waarquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
Aint no party like an Automatic_ party
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |