abonnement Unibet Coolblue
pi_88506518
http://dreamvillain.net/

Nog maar 2 dagen en 13 uur :D

Aftellen voor Friday Night Lights >>> aftellen voor oud&nieuw
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:56:13 #277
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:19:40 #278
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_88517604
Een paar tracks van Man on the Moon 2 geluisterd... Maar ik krijg er niet echt kippevel van... :N

Lijkt wel alsof Cudder al zijn tracks in de vroege ochtend op de plee heeft geschreven terwijl hij nog wakker moet worden ofzo...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_88519606
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:56 schreef HipHopBunnie het volgende:
J. Cole, Hip Hop is back?

Check die snippet in de link boven jouw post. Die snippet = O+
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:17:38 #280
232909 Kneivster
Let's hug it out, bitch!
pi_88526715
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]



Check die snippet in de link boven jouw post. Die snippet = O+
Oeh die snippet is inderdaad nice! Begon de hoop voor Cole al een beetje op te geven omdat het allemaal zo lang duurt voordat er een album ligt, maar dit maakt me weer enthousiast!
King is much more than the weight of a crown
Natural patent of nobility
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:37:30 #281
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_88527784
Geweldig topic hier. Las vaak mee, maar wordt ook tijd om eens te posten. Veel nieuwe (goede) rappers leren kennen, zoals Tha Realest en Deams waar ik nog niet van gehoord had :Y .
pi_88532528
Conscience do cost.
pi_88533197
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_88534666
Daar lijden de meeste rappers aan maar ik vind hem alsnog leuk ;)
Conscience do cost.
pi_88536552
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef Kneivster het volgende:

[..]



Oeh die snippet is inderdaad nice! Begon de hoop voor Cole al een beetje op te geven omdat het allemaal zo lang duurt voordat er een album ligt, maar dit maakt me weer enthousiast!
Over 2 dagen komt er een mixtape uit met 18-20 nieuwe tracks. Er zou ook een track met Drake op staan. Z'n album zou eerst in december uitkomen, maar ik neem aan dat die release datum wordt verschoven. Hij heeft wel gezegd dat Friday Night Lights alleen de mixtape-titel heeft omdat hij gratis is, maar dat hij wel albumwaardig zou zijn.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_88536590
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Een paar tracks van Man on the Moon 2 geluisterd... Maar ik krijg er niet echt kippevel van... :N

Lijkt wel alsof Cudder al zijn tracks in de vroege ochtend op de plee heeft geschreven terwijl hij nog wakker moet worden ofzo...
Eens. Of terwijl hij KO in een auto lag.
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:46:35 #287
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_88537098
Heb nog eens een remix gemaakt, ben er nog niet zo goed in...
http://soundcloud.com/hiphop-bunnie/fok-remix
  woensdag 10 november 2010 @ 09:58:36 #288
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_88545961
Op de site van de melkweg:

quote:
Bij deze willen we reageren op de ophef die ontstaan is in de media over het vermeende homofobe karakter van hiphopgroep Jedi Mind Tricks, die aanstaande donderdag optreedt in de Melkweg.

De Melkweg is zich bewust van het radicale karakter van deze hiphopgroep. De groep staat bekend om haar anti-establishment houding en kritische, soms agressieve teksten, met betrekking tot van alles en nog wat: de overheid, christenen maar ook bijvoorbeeld radicale moslims.

Er kan niet gezegd worden dat ze erop uit zijn om één bepaalde bevolkingsgroep, zoals homoseksuelen, te beledigen. Als progressief cultureel podium hechten wij weliswaar veel waarde aan de vrijheid van meningsuiting, maar tegelijkertijd is ons beleid om artiesten die discrimineren of erop uit zijn één bepaalde bevolkingsgroep te stigmatiseren pertinent te weigeren.

Jedi Mind Tricks is een groep die de grenzen van de vrije meningsuiting opzoekt, maar daar in onze ogen niet overheen gaat. Daarin speelt mee dat bepaalde teksten uit de begintijd van de groep, die discutabel zijn, al sinds jaar en dag niet meer worden gespeeld door de band.

Sinds 2004 treden ze regelmatig op in Nederland, op verschillende podia, waaronder vijf keer eerder in de Melkweg. Nooit is er sprake geweest van het ten gehore brengen van beledigende teksten ten opzichte van homos of andere specifieke groepen tijdens de optredens. Bij ons zijn ook uit het buitenland geen situaties bekend waarbij een optreden van de groep onder druk is komen te staan of is afgezegd om dergelijke redenen.

In deze verklaring willen wij duidelijk maken waar wij staan en waarom wij geen aanleiding zien om dit concert geen doorgang te laten vinden.

De Directie
:') :')
Je weet..
  woensdag 10 november 2010 @ 12:28:33 #289
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_88550821
Before I'm Gone staat er nu helemaal op... Wat is precies dreamvillain is dat nieuwe naam van J. Cole of wat? Album gaat waarschijnlijk Cole World heten en nieuwe mixtape Friday Night Lights, dus wat is dreamvillain?

1 time for the city
2 times for you
  woensdag 10 november 2010 @ 13:57:26 #290
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88554495
Heb echt zin in Friday Night lights _O_

Vind de mixtapes van J.Cole echt geweldig, luister er al best lang naar :P ken ook bijna al z'n nummers uit m'n hoofd lol :P. . T zijn ook gewoon gruwelijke mixtapes, beter dan meeste hiphop albums tegenwoordig.

Daarom kijk ik ook erg uit naar FNL.. shit gaat gruwelijk worden.

Nieuwe Kanye album is ook wel erg vet trouwens _O_. Zeker beter dan die rommel 808 bullshit.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 november 2010 @ 14:10:25 #291
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_88555056
Zeker... J. Cole is meer echte rap dan die andere zooi tegenwoordig. En Kanye West is gruwelijk goed en denk dat het nieuwe album ook wel ziek wordt, maar dat zei ik ook over I Rep The West... Had 808 niet iets te maken met dat zijn moeder toen was gestorven?
  woensdag 10 november 2010 @ 14:32:48 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88555907
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef HipHopBunnie het volgende:
Zeker... J. Cole is meer echte rap dan die andere zooi tegenwoordig. En Kanye West is gruwelijk goed en denk dat het nieuwe album ook wel ziek wordt, maar dat zei ik ook over I Rep The West... Had 808 niet iets te maken met dat zijn moeder toen was gestorven?
Dunno volgens mij wilde hij gewoon even een andere weg inslaan. Maarre Kanye album ( clean ) is te vinden hoor dus je kunt em checken. Erg vet album _O_.

En J.Cole is zeker mn favo @ het moment.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 november 2010 @ 16:45:37 #293
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_88561037
Las laatst ook dat Kid Cudi rap een beetje zat was... Dus zijn volgende album of whatever zal wel een andere stijl zijn. Zoiets als Erase Me van Man On The Moon II denk ik. Betekent overigens niet dat het slecht hoeft te zijn, alleen is Cudi nog niet zo lang in de game... en als het stoner blijft :7
pi_88570348
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:58 schreef Jenglejack het volgende:
Op de site van de melkweg:

[..]

:') :')
Say what? :') Welke media-ophef?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 10 november 2010 @ 21:01:44 #295
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_88571154
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef Lolaatje het volgende:

[..]



Say what? :') Welke media-ophef?
:') Het heeft geloof ik ook nog in de spits gestaan.
http://www.elsevier.nl/we(...)mo-moslimrappers.htm

Vinnie P. :
"Jedi Mind Tricks is niet anti-homo. Hiphop is een kunstvorm waarin een grote rol is weggelegd voor opschepperij. Helaas wordt deze opschepperij soms verkeerd begrepen door mensen die niet bekend zijn met de context."
Je weet..
  woensdag 10 november 2010 @ 21:23:23 #296
324690 HipHopBunnie
As I Reminisce...
pi_88572241
Hoe slecht is dat stukje van Kanye West - Runaway met die facebook shit gewoon... :'(
  woensdag 10 november 2010 @ 21:48:45 #297
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88573463
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef HipHopBunnie het volgende:
Hoe slecht is dat stukje van Kanye West - Runaway met die facebook shit gewoon... :'(
Aan het eind? Kun je toch makkelijk zelf eraf knippen :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 november 2010 @ 21:49:31 #298
232909 Kneivster
Let's hug it out, bitch!
pi_88573502
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef Jenglejack het volgende:

[..]



:') Het heeft geloof ik ook nog in de spits gestaan.
http://www.elsevier.nl/we(...)mo-moslimrappers.htm

Vinnie P. :
"Jedi Mind Tricks is niet anti-homo. Hiphop is een kunstvorm waarin een grote rol is weggelegd voor opschepperij. Helaas wordt deze opschepperij soms verkeerd begrepen door mensen die niet bekend zijn met de context."
Las het stukje vandaag in de spits idd... Als zij niet mogen komen, mag er geen enkele rapper meer in Nederland het podium op klimmen, aangezien ze allemaal iets in hun lyrics hebben met 'faggots'. Het zal wel de combinatie Moslim/rapper zijn, daar zijn 'we' niet zo dol op ;)

Before i'm gone is inmiddels helemaal vrijgegeven:
King is much more than the weight of a crown
Natural patent of nobility
pi_88575057
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef Jenglejack het volgende:

[..]



:') Het heeft geloof ik ook nog in de spits gestaan.
http://www.elsevier.nl/we(...)mo-moslimrappers.htm
Die Google ads ook onder dat artikel :')

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef Kneivster het volgende:

[..]



Las het stukje vandaag in de spits idd... Als zij niet mogen komen, mag er geen enkele rapper meer in Nederland het podium op klimmen, aangezien ze allemaal iets in hun lyrics hebben met 'faggots'. Het zal wel de combinatie Moslim/rapper zijn, daar zijn 'we' niet zo dol op ;)

Before i'm gone is inmiddels helemaal vrijgegeven:
Zal meer om het moslim dan om het rapper zijn gok ik :P

Ik kende J. Cole niet. Het is niet helemaal mijn stijl, maar het klinkt goed.

Zelf wacht ik hoopvol op het nieuwe album van EL-P. Was al helemaal blij toen ik las dat hij weer met een album bezig is.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88582042
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef HipHopBunnie het volgende:
Zeker... J. Cole is meer echte rap dan die andere zooi tegenwoordig.
J. Cole is dope en is op het moment na Joe Budden me favo maar dit is wel onzin.

Ik noem een:
Mood Muzik 4
Kendrick Lamar EP
ACMD 2
How I Got Over
K.R.I.T. wuz here
Album Of The Year
Pilot Talk
Left Back

Uit het hoofd & allemaal in 2010 uitgekomen. Er is genoeg "echte rap", zolang je maar goed zoekt.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')