Bij deze te koop aangeboden, een hele hoop verschillende spullen. Het gros zal moeten worden verzonden met de pakketdienst van TNT. Het liefst verkoop ik zo veel mogelijk in 1 keer (bijv. alle boeken uit de Twilight serie, of alle games + bijbehorende handheld samen) om in verzendkosten en moeite te besparen. Handiger voor beide partijen. Maak bij het bieden a.u.b. duidelijk of je inclusief of exclusief verzendkosten biedt. In deals waarbij ik uiteindelijk bijna niks overhoud na aftrek van verzendkosten, heb ik geen interesse. In dat geval is het mij de moeite niet waard, hopelijk kunnen jullie dat begrijpen. Ophalen bij meerdere/duurdere items is evt. mogelijk in Amsterdam.
Ik heb zo veel mogelijk richtprijzen (excl. verzendkosten) bij alle items geprobeerd te zetten, maar over alles valt te onderhandelen, zeker als men interesse heeft in meerdere items! Overigens is er op de dingen waarbij ik pakketprijzen noem ook gewoon apart per item te bieden. Foto's kunnen op verzoek gemaakt worden en alles in principe compleet, tenzij anders aangegeven.
GamePark:GP32 Front Lit Unit (FLU) --> 40 euro
Gameboy: Metroid II, alleen inclusief cartridge en handleiding --> 10 euro
Super Nintendo (SNES):Illusion of Time, inclusief doosje (redelijke staat) en kaart (matige staat, met plakband bij elkaar gehouden) --> 10-15 euro
Xbox 360: Marvel Ultimate Alliance --> 10 euro
Gameboy Advance: --> 60 euro totaal
![]()
Gameboy Advance SP + tasje & link-kabel
Advance Wars (US)
Kuru Kuru Kururin
Bomberman Tournament
Fire Emblem
Castlevania
Super Monkey Ball Jr.
Xbox: --> 10 euro totaal
![]()
Project Gotham Racing 2
Links 2004
Top Spin
Moto GP 2
Unreal Championship
NFL Street
Nintendo DS: --> 85 euro totaal
![]()
Nintendo DS, excl. Metroid demo
Advance Wars Dual Strike (US)
Wario Ware Touched (US)
Super Mario 64 DS (US)
Brain Training
Polarium
Apple Producten:
![]()
Apple Wired Keyboard --> 10 euro
Apple iPod 5G 30GB + oplader + iSkin hoesje, exclusief koptelefoon en heeft wat krasjes op de achterkant en een klein deukje in de zijkant, maar werkt perfect --> 40-50 euro
Studieboeken Bedrijfswetenschappen/IBA: allemaal in redelijk tot zeer goede (als nieuw) staat--> ongeveer 40% van de nieuwprijzen die op sites als bol.com zijn te vinden
![]()
A Comprehensive Introduction to Communication, Wietzema & Jansen, ISBN/EAN: 9789078590019
Corporate Information Strategy and Management, Austin; Applegate; Warren McFarlan, ISBN/EAN: 9780071244190
Human Resource Management, Hollenbeck; Gerhart; Noe, ISBN/EAN: 9780071116282
Management and Organizational Behaviour, Cook; Hunsaker; Bloisi, ISBN/EAN: 9780077099459
Management Information Systems, Kennedy; Boonstra; Boddy, ISBN/EAN: 9780273686354
Organization Theory and Design, Richard L. Daft, ISBN/EAN: 9789053561157
Services Marketing Management, Kasper; van Helsdingen; Gabbott, ISBN/EAN: 9780470091166
Strategy (Process, Content, Context), de Wit & Meyer, ISBN/EAN: 9781861529640
Social Networks and Organizations, Tsai & Kilduff, ISBN/EAN: 9780761969570
Wetenschapsfilosofie voor Economen en Bedrijfskundigen, Krijnen & Kee, ISBN/EAN: 9789013048308
Engelse Boeken:
Twilight Saga: --> 20-25 euro voor allemaal
Twilight, Stephenie Meyer, paperback
New Moon, Stephenie Meyer, paperback
Eclipse, Stephenie Meyer, paperback
Breaking Dawn, Stephenie Meyer, paperback
Diversen:The Da Vinci Code, Dan Brown, paperback
Angels and Demons, Dan Brown, paperback
Deception Point, Dan Brown, paperback
The Lost Symbol, Dan Brown, hardcover --> 20 euro voor alle Dan Brown boeken samen
Super System 2: A Course in Power Poker, Doyle Brunson, paperback --> 8 euro
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 04-06-2010 10:25:59 ]