Ik hoop voor je dat het lijden wel meevalt .quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef Palingvis het volgende:
Maar ik zit er weer aan te denken, en ben helaas te laat om me in te schrijven.
Over een paar maandjes kan dat weer.
Zal ik het gewoon spontaan doen? kijken waar het naar toe lijdt.
Als het niks is, is de ervaring altijd leuk om mee gemaakt te hebben!
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:34 schreef Rave_NL het volgende:
Laat je goed informeren, want het os en blijft een baan met een vast contract waar je moeilijk onderuit komt.
Mocht je er redelijk onbezonnen in zijn gegaan en je komt er na je 'proefperiode' van een half jaar achterkomen dat het toch niets voor je is, dan moet je nog 3,5 jaar uitzitten.
Dus bezint eer gij begint..
Voor de rest: succes!
Hahaha Let's hope so!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het lijden wel meevalt .
Als ik jou was zou ik me er even wat verder in verdiepen , zodat je echt geen twijfels meer hebt en er 100% voor kunt gaan. Het klinkt zo namelijk alsof je het maar gaat doen, omdat de rest je niet bevalt. Dan kun je misschien beter nog even alle mogelijkheden tegen elkaar afwegen en kijken wat je wilt.
Ik doe op het moment geen opleiding.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:08 schreef Esses het volgende:
De eerste 6 mnd'en kan je zo kappen. Maar ik weet niet wat voor vooropleiding je hebt?
Ja, in januari 2011 kan je je pas weer opgeven voor de marechaussee.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:11 schreef Ypmaha het volgende:
Ze zitten idd voor 2010 al vol. Maar houdt dat in dat je het in september weer kan proberen? of pas echt in januari?
Jij niet alleen. In principe blijft alleen de landmacht nog voor me over.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:28 schreef Palingvis het volgende:
Ja, in januari 2011 kan je je pas weer opgeven voor de marechaussee.
Wat wilt zeggen, dat ik in principe een hele boel tijd heb om er over na te denken!
De kans dat je word uitgezonden bij de koninklijke marechausse is heel klein.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Is de politie anders geen idee? hoef je ook niet naar het buitenland, de Amsterdamse opleiding staat goed bekend en het is een enorm veelzijdig korps.
Als beveiliger zeg ik je hierbij alvast... Ga niet bij de KMar solliciteren, want bijna alle functies zijn toch echt wachtmeester. Je weet wel, iets met opsporingsambtenaar. En een uitzending niet reëel? Ik zie beveiligers al 4 maanden na hun opleiding in de buitenland opleiding zitten... Mja...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Palingvis het volgende:
[..]
De kans dat je word uitgezonden bij de koninklijke marechausse is heel klein.
Dat word ook gezegd op de open-dagen, maar der is wel een kans.
Maar dan moet je zeker een aantal jaar in dienst zijn.
Verder spreekt politie me totaal niet aan, ik zou ook geen wachtmeester willen worden.
Totaal niks voor mij, dat weet ik nu al, je kan veel richtingen op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |