Been there, done that;bij mij was de halve kabelboom uitgefiktquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:38 schreef RonVibbentrop het volgende:
Startkabels verkeerd om aansluiten, telt dat ook. Karretje heeft trouwens nog een half jaar daarna rondgereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden een mooie blunder gemaakt. Ik heb er een hele fotoreportage van maar die staat op mijn andere computer.
Ik had een ander modeljaar achterklep gekocht voor mijn Volvo 360 omdat ik het model mooier vond. Helaas was ook het slottype anders en ik had het oude type slot niet. Oplossing: geschikt maken voor het nieuwe type slot. Dat kon ik doen door het plaatdeel waar het slot ingeschroefd zat er uit te slijpen en een nieuwe plaat in te lassen met het juiste gatenpatroon.
Zo gezegd, zo gedaan. Uurtje bezig geweest om het nieuwe slotplaatje te maken, aftekenen op de klep, slijptol er in, lasapparaat erbij getrokken en alles netjes vast gelast. Toen het slot geprobeerd en het paste perfect in het nieuwe gatenpatroon.
Helemaal afgelast rondom, lasjes gladgeslepen, plamuur er over om het strak te maken, in de primer, in de aflak en helemaal klaar.
Ik monteer nadat de verf droog is het slot weer in de nieuwe plaat, past allemaal perfect, ik gooi de achterklep dicht: *kloenk*. Huh? Hij sluit niet. GVD, slotplaat op zijn kop in de achterklep vastgelast
Het was gelukkig gewoon een dekkende laklaag over de primer die verder niet boeiend was en toch nog ooit overnieuw moest, maar het was wel kut. Zomaar 4 uur werk naar de klote en ik kon weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die doet het ook aardig in de top 10
Vooral het feit dat het spul al gespoten was
Kom op met die verhalen! .quote:
Opzouten met je tvpquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:55 schreef Turquaz52 het volgende:
tvp
Ik verwacht van jou een epistel trouwensquote:
3 maar ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opzouten met je tvp
Ik verwacht van jou minimaal 3 ernstige fuckup verhalen
Wie ben jij met je 30 posts.? N00bquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:03 schreef PimOstermann het volgende:
[..]
Kom op met die verhalen! .
Ow.. ik weet al eentje van je hand: een BMW blok eruit lepelen voor een ander 2.8 liter blok met supercharger en turbo, en dan erachter komen dat het lastiger gaat dan je dacht. XD.
Okee..quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opzouten met je tvp
Ik verwacht van jou minimaal 3 ernstige fuckup verhalen
Slaap er een nachtje over; morgen later vandaag deel 1quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee..
ik ben niet zo'n goede verhalen schrijvert, maarja..
pfff.. zoveeel kleine dingetjes.. serieus jullie zijn erger dan mij
Dat was mijn Visa.. De olievlekken zitten nog overal...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef 2cv het volgende:
Olie verversen maar de carterplug er pas in draaien als de verse olie er al in zit. En bij een Visa (tweecilinder) olie verversen. Er past zo'n 20 liter in, wist je dat ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:53 schreef T42 het volgende:
zelf een motor bouwen en dan met schrik een jaar er meer te hebben gereden. (kever motor)
hij heeft het ook nog vrij goed gedaan voor een sloop blok + 125 euro aan onderdelen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:59 schreef PimOstermann het volgende:
Das geen fuckup dan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |