Hij komt niet eens langs de Pewter City Gym.quote:
Mankey's low kick doet het goed tegen een onix.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef tarantism het volgende:
Hoi pokemannen
Ik ben bezig met firered maar ik krijg die brock met z'n onyx niet verslagen. Welke pokemons moeten daarvoor mitgebracht werden?
Groentjes henk aaltje en de kids
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef Kerol het volgende:
Huh kreeg je echt zomaar een Butterfree en een Pikachu? Hoort dat bij het spel of heb je gecheat?
Uhm nee:Squote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef Kerol het volgende:
Huh kreeg je echt zomaar een Butterfree en een Pikachu? Hoort dat bij het spel of heb je gecheat?
Nu ik het met een emulator speel zou ik willen dat er op de gameboy ook een highspeed knop zat. Als je al die "BWIEOEBWIOEBWIOE" "A wild ZUBAT has appeared" kan versnellen is dat helemaal niet meer vervelend.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:02 schreef MB23 het volgende:
Die grot met al die Zubat's enzoEn die spooktoren, godver, was was dat irritant zeg.
Ik geloof dat je iets in de winkel kon kopen zodat die pokemons je niet lastig vallen, alleen de naam weet ik ff nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:02 schreef MB23 het volgende:
Die grot met al die Zubat's enzoEn die spooktoren, godver, was was dat irritant zeg.
Repel ofzo, maar ik wist achteraf pas wat het wasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:14 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je iets in de winkel kon kopen zodat die pokemons je niet lastig vallen, alleen de naam weet ik ff niet
Repel inderdaad, en ik nu een item die ik aan mijn pokemon kan geven zodat ik niet meer aangevallen word zolang hij die bij zich draagt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:17 schreef MB23 het volgende:
[..]
Repel ofzo, maar ik wist achteraf pas wat het was
LoL, vroeg me al sinds Pokemon rood op de gameboy af wat Repel nou wasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Repel inderdaad, en ik nu een item die ik aan mijn pokemon kan geven zodat ik niet meer aangevallen word zolang hij die bij zich draagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |