Tevens lol.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:41 schreef SingleCoil het volgende:
Paardenworst, paardenbiefstuk, frikandellen, hamburgers...ik zie mogelijkheden
Precies 3 baantjes in de maand dan zou ik eerder aan 2000 euro minimaal denkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:47 schreef Martin_V het volgende:
3 baantjes voor 1300eur in de maand hebbenover falen gesproken.
Misschien werkt ze voor elk baantje maar 3 uur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:47 schreef Martin_V het volgende:
Dat zou ik niet zo snel zeggen, maar iemand die alleen is kan makkelijk van een simpel fulltime baantje leven. Met kinderen erbij wordt het weer iets lastiger.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef karr-1 het volgende:
Armoede is een keuze in dit land, geen verplichting.
Armoede... is... een... keuze... in... dit... land, geen... verplichting!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat zou ik niet zo snel zeggen, maar iemand die alleen is kan makkelijk van een simpel fulltime baantje leven. Met kinderen erbij wordt het weer iets lastiger.
Inderdaad, dat heb je met 1 baan al.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:47 schreef Martin_V het volgende:
Als ik bijvoorbeeld een auto wil kopen overweeg ik ook alles. Kan ik de verzekering wel betalen, kan ik de belsting wel betalen etc. Daarbij kijk ik ook naar het feit dat je ook in een financiele dip kunt komen te zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:04 schreef Pinterman het volgende:
Zeer terechte klacht. In dit geval zijn het paarden, maar het is altijd wat. Elke baan voorziet in je primaire levensbehoeften in dit land.
Mensen die zelf falen en daarom geld krijgenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:09 schreef willempjewever het volgende:
Gewoon paarden wegdoen en de bijstand in, heeft ze nog meer geld te besteden dan nu
En lekker veel vrije tijd.
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef karr-1 het volgende:
Armoede is een keuze in dit land, geen verplichting.
Kinderen zijn ook een keuze.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen, maar iemand die alleen is kan makkelijk van een simpel fulltime baantje leven. Met kinderen erbij wordt het weer iets lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |