abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 juni 2010 @ 00:31:32 #226
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_82426339


Mensen, dit mag toch niet
Sorry alvast als de eigenaar van deze auto ook hier op het forum zit maar ik vind het slecht
吴 曼 迪
pi_82463714



2010 Saab 9-5 2.8T V6 Aero van Victor Muller
  maandag 7 juni 2010 @ 20:43:57 #228
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_82463850
leuk bakkie
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_82464400
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen in Maleisië, Engeland en een paar zuid-oost aziatische landen geleverd

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Perodua Kelisa GXi
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Groot-Brittannië
Locatie: York
Datum: 27 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens vakantie van Alex en Odette in Engeland
Beter laat dan nooit - er heeft een paar jaar geleden zo'n auto met belgische platen rondgereden in Maastricht. Stond regelmatig in de wijk De Heeg geparkeerd. Helaas nooit aan gedacht om er foto's van te maken...
Vroeger was ik iemand anders
pi_82476122
Mitsubishi Lander Evolutiom VII.

n




En nog een mismaakte XJ gespot..




[ Bericht 36% gewijzigd door JK1982 op 08-06-2010 00:42:26 ]
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:48:49 #231
261627 sciter
The world is my playground.
pi_82478007
Ik wilde volg topic klikken maar ik denk dat ik nog maar even ga nadenken of dit topic in myat mag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82529239
Ik weet niet zo goed of deze hier ook thuishoort, maar dit kwam ik vanmiddag tegen op de A1

pi_82529323
En deze afgelopen zondag in Londen:



  woensdag 9 juni 2010 @ 00:09:20 #234
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_82530001
hahaha ik wil ook met zo'n bus op trip!!
  woensdag 9 juni 2010 @ 02:52:28 #235
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_82533363
Vandaag een paar uurtjes deze meegekregen om in te scheuren proefrijden, of telt dat niet?





Conclusie: Gave bak om te hebben, sportief zat

[ Bericht 1% gewijzigd door Type-R op 09-06-2010 02:58:30 ]
¯ _(ツ)_/¯
pi_82533881
9,9 sec naar de honderd met 124 pk, ja lekker sportief

Het uiterlijk van dat ding vraagt om een veel zwaardere motor imo
  woensdag 9 juni 2010 @ 09:02:36 #237
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_82535331

Ding ziet eruit als 180pk+..
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:18:23 #238
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_82545966
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef JK1982 het volgende:
Ik weet niet zo goed of deze hier ook thuishoort, maar dit kwam ik vanmiddag tegen op de A1

[ afbeelding ]
lol, die bus ben ik ook al eens tegengekomen, in Gent.
Heb er ook een foto van, een vriend en ik staan ervoor, alletwee met een thumbs-down.
Jusqu'ici tout va bien
pi_82548127
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 02:52 schreef Type-R het volgende:
Vandaag een paar uurtjes deze meegekregen om in te scheuren proefrijden, of telt dat niet?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Conclusie: Gave bak om te hebben, sportief zat
ik vind het geen mooi model
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82550499

Tijdje geleden al eens elders gepost, stond in de file voor Brussel.


En deze stond in Maastricht voor me in de file...
Vroeger was ik iemand anders
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:44:43 #241
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_82554310
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 06:36 schreef Faxie het volgende:
9,9 sec naar de honderd met 124 pk, ja lekker sportief

Het uiterlijk van dat ding vraagt om een veel zwaardere motor imo
Tuurlijk zien we liever een K20 Type-R blok erin, maar om te zeggen omdat het 124 pk / 9.9s heeft, de hele auto niet sportief is, is te makkelijk. Rij hem eens zelf zou ik zeggen

[ Bericht 0% gewijzigd door Type-R op 09-06-2010 16:25:27 ]
¯ _(ツ)_/¯
pi_82554519
9,9 sec is niet sportief nee. Da's gewoon gemiddeld. FWD ook nog zeker?
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:02:19 #243
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_82563278
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 06:36 schreef Faxie het volgende:
9,9 sec naar de honderd met 124 pk, ja lekker sportief

Het uiterlijk van dat ding vraagt om een veel zwaardere motor imo
Zegt natuurlijk ook alles he Misschien rijdt hij wel heel goed en zit er een lekker sportief geluid in. Het sportieve uiterlijk heeft ie al.

http://www.autozine.nl/text/845.html
quote:
Sport!

Tenminste, zo lang de eco-modus is gekozen. Want met een druk op de "sport"-knop wordt het karakter van de auto compleet veranderd. In de sport-stand wordt de besturing zwaarder, wat meteen meer gevoel geeft met de auto. De reactie op het gaspedaal is veel alerter en in plaats dat de CR-Z aanmoedigt om zuinig te rijden, hitst de auto de bestuurder op er het maximale uit te halen!
Honda CR-Z

Nu is het doel van de hybride-aandrijving niet om de CR-Z zuiniger te maken. In plaats daarvan werken beide motoren samen om beter te presteren. Honda is zonder enige twijfel in de opzet geslaagd: de CR-Z biedt veel meer rijplezier dan de bestaande hybrides.

Dat plezier komt vooral van het gevoel van snelheid, niet van absolute prestaties. De sprint van 0 naar 100 km/u kost 9.9 seconden en de topsnelheid bedraagt 200 km/u. Daarmee is de CR-Z vlot, maar niet uitgesproken snel. Dankzij de lage zit, de sportieve ambiance en de gretige reactie op het gaspedaal is de sensatie er niet minder om. De grootste verdienste van de CR-Z is dat deze sportcoupé ook bij stevig doorrijden zuinig blijft. Ook na een haastige rit noteerde de boordcomputer een beschaafde 6 liter per 100 km.

Bij een plotselinge stuurbeweging breekt de achterkant gemakkelijk uit. De CR-Z is standaard voorzien van een elektronisch stabiliteitssysteem, maar dat grijpt laat in. Het advies is daarom de CR-Z voorzichtig te leren kennen, dan is het uitdagende karakter geen nadeel maar zorgt het uiteindelijk voor nog meer plezier.

Conclusie

Is Honda er in geslaagd om een hybrideauto te maken die niet alleen zuinig, maar ook nog eens spannend is? Zeker! Dat is te danken aan een concept dat van begin tot einde perfect is bedacht en uitgevoerd.

De belevenis begint met de spannende vormgeving, de lage zit, het kleine stuurwiel en de vele elektronische gadgets. De hooggespannen verwachtingen worden waargemaakt door de directe besturing en het levendige karakter. Daarbij zorgt de hybride aandrijving voor prima prestaties, maar dat was zeker niet het belangrijkste doel. In plaats daarvan heeft Honda een unieke balans gevonden tussen prestaties en verbruik. Daarom is de CR-Z niet bijzonder snel, maar wel degelijk heel leuk.



[ Bericht 30% gewijzigd door leolinedance op 09-06-2010 19:08:36 ]
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:10:28 #244
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82563657
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef KipSiam het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdje geleden al eens elders gepost, stond in de file voor Brussel.

[ afbeelding ]
En deze stond in Maastricht voor me in de file...
't Is jammer dat die M geen M is. Volgens mij een kit

Nice Lambo though
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82563668
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zegt natuurlijk ook alles he Misschien rijdt hij wel heel goed en zit er een lekker sportief geluid in. Het sportieve uiterlijk heeft ie al.

http://www.autozine.nl/text/845.html
[..]


Jij bent duidelijk niets gewend

Het uiterlijk is dus het enige wat deze auto heeft. Wat mij betreft is het een mislukte poging om de hybrides een beter imago te geven. Traag is traag, en zal nooit sportief zijn, maakt niet uit hoe het klinkt of stuurt.
pi_82574679
Vanochtend een vw phaeton v10 5 liter voor mijn auto, maar ik reed bijna onder een vrachtwagen met mijn eigen auto toen ik het fototoestel zocht om een foto te maken voor hier

Vanaf nu leg ik hem weer voor het grijpen, echt zonde dat dit niet gelukt is. Nieuwprijs van die bak is 140.000 euro (damn!)
pi_82577842
quote:
Tenminste, zo lang de eco-modus is gekozen. Want met een druk op de "sport"-knop wordt het karakter van de auto compleet veranderd. In de sport-stand wordt de besturing zwaarder, wat meteen meer gevoel geeft met de auto. (automatische stuurbekrachtiging uitschakelaar, oh nee, wacht, sport modus )De reactie op het gaspedaal is veel alerter en in plaats dat de CR-Z aanmoedigt om zuinig te rijden, hitst de auto de bestuurder op er het maximale uit te halen!
Honda CR-Z

Nu is het doel van de hybride-aandrijving niet om de CR-Z zuiniger te maken. In plaats daarvan werken beide motoren samen om beter te presteren. Honda is zonder enige twijfel in de opzet geslaagd: de CR-Z biedt veel meer rijplezier dan de bestaande hybrides. (want alle vorige hybrides hadden al zo enorm veel rijplezier )

Dat plezier komt vooral van het gevoel van snelheid, niet van absolute prestaties. De sprint van 0 naar 100 km/u kost 9.9 seconden en de topsnelheid bedraagt 200 km/u. Daarmee is de CR-Z vlot, maar niet uitgesproken snel. Dankzij de lage zit, de sportieve ambiance (dat kun je nog van een Suzuki Wagon R+ zeggen als je voldoende paddo's op hebt ) en de gretige reactie op het gaspedaal is de sensatie er niet minder om. De grootste verdienste van de CR-Z is dat deze sportcoupé ook bij stevig doorrijden zuinig blijft. Ook na een haastige rit noteerde de boordcomputer een beschaafde 6 liter per 100 km.

Bij een plotselinge stuurbeweging breekt de achterkant gemakkelijk uit. De CR-Z is standaard voorzien van een elektronisch stabiliteitssysteem, maar dat grijpt laat in. Het advies is daarom de CR-Z voorzichtig te leren kennen, dan is het uitdagende karakter geen nadeel maar zorgt het uiteindelijk voor nog meer plezier.

Conclusie

Is Honda er in geslaagd om een hybrideauto te maken die niet alleen zuinig, maar ook nog eens spannend is? Zeker! Dat is te danken aan een concept dat van begin tot einde perfect is bedacht en uitgevoerd.
(spannend?..... apart ja.....maar niet in de positieve zin van het woord )

De belevenis begint met de spannende vormgeving, de lage zit, het kleine stuurwiel en de vele elektronische gadgets. De hooggespannen verwachtingen worden waargemaakt door de directe besturing en het levendige karakter. Daarbij zorgt de hybride aandrijving voor prima prestaties, maar dat was zeker niet het belangrijkste doel. In plaats daarvan heeft Honda een unieke balans gevonden tussen prestaties en verbruik. Daarom is de CR-Z niet bijzonder snel, maar wel degelijk heel leuk.

Welke werkloze randdebiel met een vaag Melkertverleden hebben ze nou weer op dit artikel gezet? , ik moet meteen denken aan dat dumpertfilmpje met die gozert van de Turbo Polyp
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_82588156
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Qebbel het volgende:

[..]

't Is jammer dat die M geen M is. Volgens mij een kit

Nice Lambo though


Deze heeft een 3.0 met 170Kw/231pk, een echte M heeft volgens mij nog iets meer cylinderinhoud en 325pk.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef willempjewever het volgende:
Vanochtend een vw phaeton v10 5 liter voor mijn auto, maar ik reed bijna onder een vrachtwagen met mijn eigen auto toen ik het fototoestel zocht om een foto te maken voor hier

Vanaf nu leg ik hem weer voor het grijpen, echt zonde dat dit niet gelukt is. Nieuwprijs van die bak is 140.000 euro (damn!)
Dat is klote hè? Had ik van het weekend ook met een zwarte Nissan GT-R en een Ferrari F430 op de M-zoveel bij Londen, e.o.a. Aston Martin in de stad etc. En oh ja, kwam ook nog een aantal Bentley's tegen..
  donderdag 10 juni 2010 @ 00:45:35 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_82591632
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk niets gewend

Het uiterlijk is dus het enige wat deze auto heeft. Wat mij betreft is het een mislukte poging om de hybrides een beter imago te geven. Traag is traag, en zal nooit sportief zijn, maakt niet uit hoe het klinkt of stuurt.
Wat een onzin zeg. Wel knap van je dat je hard rechtuit kunt rijden! Zeer sportief!
pi_82592549
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef willempjewever het volgende:
Vanochtend een vw phaeton v10 5 liter voor mijn auto, maar ik reed bijna onder een vrachtwagen met mijn eigen auto toen ik het fototoestel zocht om een foto te maken voor hier

Vanaf nu leg ik hem weer voor het grijpen, echt zonde dat dit niet gelukt is. Nieuwprijs van die bak is 140.000 euro (damn!)
Ik vind die dingen zo overrated. Je hebt er zo een geimporteerd voor zo'n 28/29 k.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')