abonnement Unibet Coolblue
pi_80206580
minder mutsig, ik hoop dat je een super mooie dag hebt met beter weer dan de onze
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_80208143
fijne dag morgen minder mutsig!

En dat reserve onderdelen lijstje is handig!!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_80214038
Ben er weer... Had bewust een weekje "vrij" genomen van Fok. Lekker alleen het nieuws bijhouden & het forum helemaal vermijden . Rust in de tent, zullen we maar zeggen.
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
@Rvlaak van harte gefeliciteerd hoe was je dag??
Om hier mee te beginnen...

Helemaal het einde. Dag ervoor wat biertjes tot mij genomen om een slaap te garanderen. Niet te veel, maar genoeg . Op de dag zelf netjes uitgeslapen, hoefde immers pas om 10 uur op te staan. is om 11 uur naar de bloemist/vriend/getuige vertrokken om daar haar haar & make-up te laten doen. Ikzelf hier de motor schoongemaakt van het ritje van de dag ervoor (ophalen was 100km ver). Mijn make-up gedaan (ging in Blues Brothers pak, heb mn haar zwart geverfd en mn wenkbrauwen & wimpers zijn hoogblond. Die dus ff aangepakt met oogpotlood en mascara), pak aangetrokken en de conclusie getrokken dat ik veel te vroeg klaar was. Efin, toch maar naar de bloemist/vriend/getuige gegaan aangezien ik thuis niets meer kon doen.

De vroege aankomst daar had 1 groot voordeel, we konden het bloemstuk op tijd testen op de motor. Bleek niet te passen, snel ff een oplossing gefixed bij de schoonouders. Bij het zien van , waren mijn eerste woorden "wat ben je allerjezus mooi", en dat was (en is) ze.

op de motor gezet, zelf opgestapt en richting gemeentehuis gereden. Volgens vele was het een spectaculaire aankomst . 35 minuten naar de BABS geluisterd, 2 keer "ja" zeggen, handtekeningen zetten en uiteindelijk onder de klanken van "Dag Vriendjes" van Bassie en Adriaan de zaal uitgelopen.

Netjes weer met op de motor weggereden naar het huis van bloemist/vriend/getuige om daar mijn motorpak aan te trekken. ging in de auto van de schoonouders mee. Met de hele stoet naar het restaurant gereden via een omweg (mooie route voor de stoet & mij en we waren wat vroeg). Daar heerlijk gegeten, heerlijk gefeest, mezelf nog voor lul gezet door a-capelle "Stand by your man" zo vals mogelijk te zingen, aan het einde van de avond thuisgebracht door de schoonouders.

Was een lange, maar mooie dag. Al weten we nauwelijks nog wie er allemaal waren

Foto's volgen na censuur

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2010 05:32:02 ]
pi_80214043
Minder Mutsig, alvast van harte gefeliciteerd, en een geweldige dag gewenst!

Wij hebben van het weekend eindelijk de ontwerpen voor de kaartjes gezien. Maar het is toch niet wat we in gedachten hadden. We zijn zelf meteen even aan de slag gegaan, en dat zag er eigenlijk al hartstikke leuk uit! Dus nu gaan we toch zelf proberen het ontwerp te maken. Het moeilijkste aan het geheel vind ik om dat tegen mijn vriendin tevertellen die de eerste ontwerpen gemaakt heeft, meestal pakt die dat soort nieuws niet zo goed op.....
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_80214152
@Elvy: da's het moeilijke aan werken met vrienden/ bekenden. Het moet wel naar tevredenheid van jullie zijn en als dat niet zo is, dan gewoon wat zeggen

Ik neem aan dat ze werkt en dat kaartjes maken geen hobby is? Daar moet ze ook met kritiek/feedback om kunnen, dus als jullie het netjes zeggen dan moet 't goedkomen.

Wij hebben ook een keer of 3 over en weer contact gehad met onze kaartjesmaker. Dat hoort er gewoon bij
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_80214445
quote:
Op maandag 12 april 2010 05:31 schreef RvLaak het volgende:
Ben er weer... Had bewust een weekje "vrij" genomen van Fok. Lekker alleen het nieuws bijhouden & het forum helemaal vermijden . Rust in de tent, zullen we maar zeggen.
[..]

Om hier mee te beginnen...

Helemaal het einde. Dag ervoor wat biertjes tot mij genomen om een slaap te garanderen. Niet te veel, maar genoeg . Op de dag zelf netjes uitgeslapen, hoefde immers pas om 10 uur op te staan. is om 11 uur naar de bloemist/vriend/getuige vertrokken om daar haar haar & make-up te laten doen. Ikzelf hier de motor schoongemaakt van het ritje van de dag ervoor (ophalen was 100km ver). Mijn make-up gedaan (ging in Blues Brothers pak, heb mn haar zwart geverfd en mn wenkbrauwen & wimpers zijn hoogblond. Die dus ff aangepakt met oogpotlood en mascara), pak aangetrokken en de conclusie getrokken dat ik veel te vroeg klaar was. Efin, toch maar naar de bloemist/vriend/getuige gegaan aangezien ik thuis niets meer kon doen.

De vroege aankomst daar had 1 groot voordeel, we konden het bloemstuk op tijd testen op de motor. Bleek niet te passen, snel ff een oplossing gefixed bij de schoonouders. Bij het zien van , waren mijn eerste woorden "wat ben je allerjezus mooi", en dat was (en is) ze.

op de motor gezet, zelf opgestapt en richting gemeentehuis gereden. Volgens vele was het een spectaculaire aankomst . 35 minuten naar de BABS geluisterd, 2 keer "ja" zeggen, handtekeningen zetten en uiteindelijk onder de klanken van "Dag Vriendjes" van Bassie en Adriaan de zaal uitgelopen.

Netjes weer met op de motor weggereden naar het huis van bloemist/vriend/getuige om daar mijn motorpak aan te trekken. ging in de auto van de schoonouders mee. Met de hele stoet naar het restaurant gereden via een omweg (mooie route voor de stoet & mij en we waren wat vroeg). Daar heerlijk gegeten, heerlijk gefeest, mezelf nog voor lul gezet door a-capelle "Stand by your man" zo vals mogelijk te zingen, aan het einde van de avond thuisgebracht door de schoonouders.

Was een lange, maar mooie dag. Al weten we nauwelijks nog wie er allemaal waren

Foto's volgen na censuur
was aanwezig.. en vond het een heerlijke doch ietwat lange dag
Maar denk dat dat meer aan mij lag

en een stukje van dat liedje heb ik nog op mn telefoon staan
Help me teach her how to fly......
pi_80214755
quote:
Op maandag 12 april 2010 05:31 schreef RvLaak het volgende:
Ben er weer... Had bewust een weekje "vrij" genomen van Fok. Lekker alleen het nieuws bijhouden & het forum helemaal vermijden . Rust in de tent, zullen we maar zeggen.
[..]

Om hier mee te beginnen...

Helemaal het einde. Dag ervoor wat biertjes tot mij genomen om een slaap te garanderen. Niet te veel, maar genoeg . Op de dag zelf netjes uitgeslapen, hoefde immers pas om 10 uur op te staan. is om 11 uur naar de bloemist/vriend/getuige vertrokken om daar haar haar & make-up te laten doen. Ikzelf hier de motor schoongemaakt van het ritje van de dag ervoor (ophalen was 100km ver). Mijn make-up gedaan (ging in Blues Brothers pak, heb mn haar zwart geverfd en mn wenkbrauwen & wimpers zijn hoogblond. Die dus ff aangepakt met oogpotlood en mascara), pak aangetrokken en de conclusie getrokken dat ik veel te vroeg klaar was. Efin, toch maar naar de bloemist/vriend/getuige gegaan aangezien ik thuis niets meer kon doen.

De vroege aankomst daar had 1 groot voordeel, we konden het bloemstuk op tijd testen op de motor. Bleek niet te passen, snel ff een oplossing gefixed bij de schoonouders. Bij het zien van , waren mijn eerste woorden "wat ben je allerjezus mooi", en dat was (en is) ze.

op de motor gezet, zelf opgestapt en richting gemeentehuis gereden. Volgens vele was het een spectaculaire aankomst . 35 minuten naar de BABS geluisterd, 2 keer "ja" zeggen, handtekeningen zetten en uiteindelijk onder de klanken van "Dag Vriendjes" van Bassie en Adriaan de zaal uitgelopen.

Netjes weer met op de motor weggereden naar het huis van bloemist/vriend/getuige om daar mijn motorpak aan te trekken. ging in de auto van de schoonouders mee. Met de hele stoet naar het restaurant gereden via een omweg (mooie route voor de stoet & mij en we waren wat vroeg). Daar heerlijk gegeten, heerlijk gefeest, mezelf nog voor lul gezet door a-capelle "Stand by your man" zo vals mogelijk te zingen, aan het einde van de avond thuisgebracht door de schoonouders.

Was een lange, maar mooie dag. Al weten we nauwelijks nog wie er allemaal waren

Foto's volgen na censuur
Bassie en Adriaan ja?
Klinkt als een leuke dag en nog gefeliciteerd!

Ik zit lekker aan een kop thee en is de honden uitlaten. Zo maar even in de kleding hijsen en dan schoonouders om af te leveren en dan met mijn moeder richting kapper/visagiste. De bloemen worden bezorgd bij mijn schoonouders en verder komt ook iedereen daar dus daar heb ik verder geen omkijken naar.
Het is heel mooi weer hier!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80214876
Mimu veel plezier vandaag! Het is ook heerlijk weer! Wel een matchend kleurtje nagellak op?
All good things are wild and free.
pi_80214973
Klinkt als een erg leuke dag!
Bassie en adriaan whehe humor!
pi_80214981
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Klinkt als een erg leuke dag!
Bassie en adriaan whehe humor!
iedereen deed heel hard lachen ja Was erg leuk
  maandag 12 april 2010 @ 09:44:05 #136
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80215993
MinderMutsig, de dag is al begonnen! Ik hoop dat je geniet!

RvLaak, wat klink je grappig in je bluesbrother pak, incl. make up! Fijn dat het zo gaaf was en dat jullie zo genoten hebben!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 12 april 2010 @ 10:37:34 #137
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_80217461
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef ReWout het volgende:
14-04-2010: error_404

Die 404 zal vast geen toeval zijn _!?


Nog 2 nachtjes slapen!

Vanmiddag de trouwauto alvast ophalen en vanavond maar eens het gas open trekken tijdens een proefritje ( ik rij zelf ). Heb een oude Alfa Giuilia racemonster
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  maandag 12 april 2010 @ 17:37:41 #138
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80233205
Rvlaak klinkt als een super leuke en gezellige dag.. wel orgineel zeg op het liedje van bassie en adriaan

MinderMutsig gefeliciteerd je hebt igg mooi weer tot nu toe. Ik ben benieuwd hoe het vandaag is geweest

eror dat schiet al op 2 nachtjes
Be happy with the little things in life
  maandag 12 april 2010 @ 19:35:44 #139
151515 verita
Happy days
pi_80237403
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef error_404 het volgende:

[..]



Nog 2 nachtjes slapen!

Vanmiddag de trouwauto alvast ophalen en vanavond maar eens het gas open trekken tijdens een proefritje ( ik rij zelf ). Heb een oude Alfa Giuilia racemonster

Error, 14-04 was ook mijn trouwdag. Dus ik zal woensdag aan je denken! Veel plezier vanavond met even scheuren
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_80258475
Goeiemorgen!
Gisteren was geweldig.

's Ochtends eerst maar eens rustig wakker geworden en de laatste spullen bij elkaar gezocht en toen naar mijn schoonouders. Daar hadden ze boven de oprit een boog gemaakt met witte en rode ballonnen en het huis was versierd met witte vlaggetjes. Na een kop thee en een broodje zijn we ons toen maar gaan omkleden en even later kwamen mijn ouders en ben ik met mijn moeder richting kapper vertrokken.
bleef achter bij de zenuwpees zijn moeder om de rest van de gasten op te wachten en de bloemen in ontvangst te nemen die bezorgd zouden worden.

Toen mijn moeder en ik terugkwamen heb ik mijn bloemen in ontvangst genomen (zo mooi!) en was er nog net even tijd voor wat foto's en toen gingen we in een hele stoet richting gemeentehuis.

We kwamen binnen op de Forest Gump suite. Wat erg lame klinkt maar het is zo'n mooi muziekstuk.


Voor bij het tekenen hadden we dit meegenomen


En deze voor na de plechtigheid


Maar de mevrouw van het gemeentehuis heeft ergens iets verkeerd gedaan en kreeg die laatste twee niet afgespeeld hoewel we uitgebreid getest hadden op verschillende CD-spelers of het wel werkte. Jammer, maar heeft verder niet echt afbreuk gedaan.
De plechtigheid zelf was heel mooi. De BABS had precies die dingen uit het gesprek gepikt die voor ons ook belangrijk waren.

Bij het verlaten van het gemeentehuis stond iedereen ons op te wachten met bellenblaas.

Daarna in stoet naar het restaurant waar wij het cafégedeelte hadden afgehuurd. Na de koffie, thee en petit fours zijn wij met mijn zus en zwager naar het park van het landgoed achter het restaurant gelopen om wat foto's te maken.

Toen we terugkwamen waren er bubbels met een toast van mijn vader, toch nog een stukje door de familie (ik had gedreigd weg te gaan als ze dat deden maar als het dan persé moest iig pas na de drank ) en daarna een tapasbuffet.

Rond half 10 waren de laatste gasten weg en werden wij door een vriend naar huis gebracht. Daar was ons ineens duidelijk dat de vrienden die halverwege het feest ineens even verdwenen leken ook inderdaad weg waren toen want vanaf het tuinpad lagen er een spoor van rozen tot aan het bed.
Een bed dat overigens ook helemaal vol lag met gedroogde bonen en bovendien omgekeerd was.

Ook de kussens van de bank lagen op de kop, de rugkussens op zolder en de stoel in de schuur. Handig hoor, die twee schapendoezen als waakhonden.

Alleen jammer dat ze ook de vuilnisbak uit de bijkeuken in de keuken hadden gezet want daarmee hebben onze honden een feestje gehouden. De inhoud van de vuilniszak lag door het hele huis verspreid.
Zij konden natuurlijk niet weten dat een van onze honden zo'n rotzooibak is maar dat was wel even iets minder. Gelukkig was de vriend er nog en die heeft alles snel opgeruimd terwijl wij ons aan het omkleden waren.

Daarna eindelijk even de tijd gehad om de cadeau's goed te bekijken. Wat er voor ons het meest uitspringt was het cadeau van een vriend van ons. Die heeft kunstacademie gedaan en heeft ons een tegoedbon voor een mooi schilderij gegeven. Hij maakt zulke mooie dingen!

De hele dag was precies zoals we in gedachten hadden! Gezellig, ongedwongen, prachtig weer, zag er fantastisch uit in zijn pak en eerlijk gezegd mocht ik er ook wel wezen in mijn jurk.

Mijn zwager heeft alle foto's gemaakt en mijn zus heeft gefilmd. Dat krijgen we allemaal als ruw materiaal zodat we dit zelf kunnen bewerken tot een mooi fotoboek en film. Zodra we die hebben zal ik eens kijken of er iets bij zit om hier te posten waar we niet al te herkenbaar op staan.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:24:13 #141
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80259426
mindermutsig van harte gefeliciteerd Het klinkt als een geweldige dag.. ik ben benieuwd naar de foto's..
Be happy with the little things in life
pi_80259760
Mindermutsig, klinkt als een super dag (alleen jammer van het vuilnisbakkenverhaal aan het einde)

als het goed is krijgen wij binnen enkele dagen de foto's van de fotograaf en dan komen er hier ook wat fototjes staan van onze dag
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_80259807
leuk MiMu! door hier te lezen krijg ik er alleen nog maar meer zin in. Zowat alles is al klaar dus eigenlijk zouden we ook wel nu kunnen trouwen
Ja doei.
pi_80260915
MiMu, foto's!!!!!
In ieder geval van je outfit Dan knip je je hoofdje er maar af!
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:24:23 #145
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80261267
heel leuk mimu, gefeliciteerd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80294066
Leuk dat jullie zo'n mooie dag(en) gehad hebben RvLaak en MinderMutsig! Ben erg benieuwd naar jullie foto's!

Aurum, die vriendin heeft een communicatiebureau, en dit soort dingen doet ze dus inderdaad professioneel. Toch weet ik inmiddels uit ervaring dat ze dit soort dingen HEEL erg persoonlijk neemt, het zal dus toch niet zo eenvoudig worden. Maar goed, dat had ik moeten bedenken voor ik haar erbij betrok, nu niets meer aan te doen.
We zijn inmiddels wel zelf met het ontwerpen bezig, en volgens mij wordt het wel leuk!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_80294137
Gefeliciteerd MM!!
pi_80294686
Bedankt allemaal!
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:19 schreef elvy het volgende:
Leuk dat jullie zo'n mooie dag(en) gehad hebben RvLaak en MinderMutsig! Ben erg benieuwd naar jullie foto's!

Aurum, die vriendin heeft een communicatiebureau, en dit soort dingen doet ze dus inderdaad professioneel. Toch weet ik inmiddels uit ervaring dat ze dit soort dingen HEEL erg persoonlijk neemt, het zal dus toch niet zo eenvoudig worden. Maar goed, dat had ik moeten bedenken voor ik haar erbij betrok, nu niets meer aan te doen.
We zijn inmiddels wel zelf met het ontwerpen bezig, en volgens mij wordt het wel leuk!
Was dit het eerste ontwerp? Is het in dat geval niet mogelijk om aan haar door te geven wat je veranderen wilt zodat zij dit kan doen?


En oei wel heel laat maar heel veel plezier vandaag error! Ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben.
Jullie hebben er wel prachtig weer bij zeg.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80297215
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:44 schreef MinderMutsig het volgende:

Was dit het eerste ontwerp? Is het in dat geval niet mogelijk om aan haar door te geven wat je veranderen wilt zodat zij dit kan doen?
Dat dus! Ze heeft wel tijd gestoken in dat ontwerp, ik vind het persoonlijk niet zo aardig om dan haar niet nog eens kans te geven.
pi_80303329
Hmmm.. nou zo zwart-wit is het niet helemaal in mijn ogen...

Onze 'kaart' wordt (als het goed is) geen kaart maar een boekje. We hebben een voorbeeld gevonden van zo'n kaart/boekje dat héél erg lijkt op wat wij zouden willen. We hebben haar dat voorbeeld gegeven met daarbij een aantal teksten, foto's en gegevens die ze zou kunnen gebruiken.
Wat we nu van haar terug ontvangen hebben is nog geen kant-en-klaar ontwerp maar meer een opzet.
Het heeft echter wel maanden geduurd voordat we dit kregen, en het 'gevoel' van het boekje is het eigenlijk net niet, en in onze ogen ziet het er ook behoorlijk amateuristisch uit. Eigenlijk dus niet waarom je het door een professional zou laten doen.

Met wat googelen en een half uurtje zelf prutsen hadden we iets in elkaar gedraaid dat er volgens ons professioneler uitziet dan waar haar bedrijf zo lang over gedaan heeft. Ons plan is nu om in ieder geval eens een deel zelf in elkaar proberen te zetten, en haar daarmee beter te kunnen laten zien wat onze bedoeling was. Misschien zijn we niet duidelijk genoeg geweest, en kan ze het daarna weer over nemen, en beter maken, maar misschien ook dat het inderdaad beter is als we het gewoon zelf doen, en misschien ziet zij dat dan ook wel zo, als ze het verschil ziet.

Beetje moeilijk om zo uit te leggen, maar we zijn er dus nog niet helemaal over uit.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')