En ik zit aan de Vitalinea met peer-smaak. Woensdag yoghurtdag hier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Er wordt me hier zo een bakje warme chocomelk geleverd als ik me niet vergis
09:28| Opposites - Licht Uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
Is de opposites nog langs geweest de laatste uren ?
Wordt het dan gratis verstrekt ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik zit aan de Vitalinea met peer-smaak. Woensdag yoghurtdag hier.
En nee, dat betekent niet dat mensen hier massaal worden volgeyoghurt...
http://zappen.blog.nl/bnn(...)an-tot-s-avonds-laatquote:Een nieuwtje voor de 3fm-deejays die dit jaar in het Glazen Huis van Serious Request kruipen: de missie wordt opnieuw met enkele uurtjes verlengd. Waar het marathon-trio dit jaar tegen de klok van 20.00 uur het Glazen Huis mocht verlaten, is dat aankomende december pas tegen 22.00 uur ’s avonds. Nederland 3-netmanager Roek Lips wil het populaire evenement op de finaleavond uitbouwen tot een avondvullende tv-show.
Vond ik ook wel eigenlijk, vooral op kerstavond...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond 20u 's avonds wel mooi genoeg eigenlijk
Konden we daarna mooi door naar de kroegquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vond ik ook wel eigenlijk, vooral op kerstavond...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:59 schreef Sj0rSz het volgende:
GoedeMORGEN trouwens
Staat er iets tegenover de kerstavondmis denk ik. 20.00 is een mooie eindtijd .quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vond ik ook wel eigenlijk, vooral op kerstavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |