quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we een redelijk open relatie.
Ja, straks is hij Paul of tong80. Je weet het niet he.quote:
Dat zou wel erg zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, straks is hij Paul of tong80. Je weet het niet he.
De vraag is nu voor hoelang!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ben weer schoon
kusjes voor iedereen
Ach een extra slowchat user kan geen kwaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Daarom, misschien wil ik het wel niet weten
Hij wil nieeeequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach een extra slowchat user kan geen kwaad
Dit is de voorganger van de komende nacht slowchat !quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
dit word echt een bazentopic, ik zeg het jullie
Dat is het al.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
dit word echt een bazentopic, ik zeg het jullie
Maak een account aan voor hem, en laat dan Fok op dat account openstaan op z'n pc, dat als hij achter z'n pc gaat zitten, stiekem wel gewoon gaat rondkijken op Fok en dan komt die uit bij onzin /bagger, en dan kunnen we gezellig met z'n allen baggeren.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maak een account aan voor hem, en laat dan Fok op dat account openstaan op z'n pc, dat als hij achter z'n pc gaat zitten, stiekem wel gewoon gaat rondkijken op Fok en dan komt die uit bij onzin /bagger, en dan kunnen we gezellig met z'n allen baggeren.
quote:Nee
Als hij gaat fokken dan heeft hij wel geen tijd meer voor haar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maak een account aan voor hem, en laat dan Fok op dat account openstaan op z'n pc, dat als hij achter z'n pc gaat zitten, stiekem wel gewoon gaat rondkijken op Fok en dan komt die uit bij onzin /bagger, en dan kunnen we gezellig met z'n allen baggeren.
Samen FOK!kenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als hij gaat fokken dan heeft hij wel geen tijd meer voor haar.
Ja twylight verwaarloost mij ook al ..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als hij gaat fokken dan heeft hij wel geen tijd meer voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |