abonnement Unibet Coolblue
pi_79069600
Hoi allen,

ik ben op dit moment bezig met het onderzoeken en optimaliseren van een verpakkingstube. Een bekend probleem bij de tubes is dat er vaak resten achter blijven welke aan het eind van het gebruik moeilijk uit te nemen zijn. Hierdoor wordt vaak aanzienlijk veel inhoud weggegooid of moeten diverse stunts uitgehaald worden om bij dit laatste restje te kunnen komen.

Ervaren jullie dit ook als een probleem?

Ik vind het erg interessant om jullie reactie hierop te 'horen'.
Wellicht zal dit mij verder kunnen helpen om hier wat aan te kunnen doen.

Ik heb wat richtvragen welke ik graag aan jullie wil voorleggen. Reacties, bevindingen en dergelijke buiten deze vragen om zijn natuurlijk ook van harte welkom!

1- Ervaar je het achterblijven van de inhoud in een tube als een probleem? (Vindt je het erg dat er wat in de tube achterblijft?)

2- Heb je er veel voor over om zoveel mogelijk inhoud uit de tube te halen? (Verricht je veel kracht en gebruik je hulpmiddelen om zo alles uit de tube te kunnen halen?)

3- Wat doe je om zoveel mogelijk inhoud uit de tube te halen? (Maak je gebruik van vervorming van de tube, knip je de tube open of heb je andere trucjes voor het uitnemen van de laatste inhoud?)

4- Ondervind je andere nadelen van de verpakkingstube? (Wat voor tekortkomingen zie je bij het gebruik van een tube?)

Ik wil je alvast hartelijk danken voor jouw tijd. Ik hoop dat je mij hier verder in kunt helpen!

Vriendelijke groeten,

Jeroen.
pi_79069733
Heeft Jeroen hier toestemming voor?
pi_79070955
Het beste idee van Nederland ---> al minstens 5 keer voorbij gekomen?
pi_79079598
Het probleem ondervind ik met tandpasta.
De enige manier om het laatste restje er uit te krijgen is er een beetje water in te doen en door schudden de tandpasta op te lossen.
Meestal kan ik de tandpasta dan nog enige dagen blijven gebruiken.
pi_79079733
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Schonedal het volgende:
Het probleem ondervind ik met tandpasta.
De enige manier om het laatste restje er uit te krijgen is er een beetje water in te doen en door schudden de tandpasta op te lossen.
Meestal kan ik de tandpasta dan nog enige dagen blijven gebruiken.
Als ze tandpasta tubes nou van aluminium zouden maken - dan kon je ze oprollen en zo ook het laatste beetje er uit krijgen!
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 22:10:40 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_79079870
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:07 schreef charon het volgende:

[..]

Als ze tandpasta tubes nou van aluminium zouden maken - dan kon je ze oprollen en zo ook het laatste beetje er uit krijgen!
Vroegah waren ze van aluminium en kon je ze inderdaad oprollen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79093056
Geen toestemming.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')