Dat is inderdaad ondertussen niet meer leuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, nog erger: dat volkomen kut gezeik.
Al aardig kapot gedraaid. Tijd voor de nieuwe single die ook fantastisch is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goedmakertje van de ochtendLittle Lion Man
Helemaal waar, maar was toch een lichtje aan de donkere horizonquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al aardig kapot gedraaid. Tijd voor de nieuwe single die ook fantastisch is.
Eensquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar was toch een lichtje aan de donkere horizon
Vsnaf volgende week word ik gewoon na 10:00 uur wakkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar echt mensen, luister gewoon niet maar naar de ochtendshow als dat zoveel irritatie opwekt. Ik schakel tegenwoordig echt pas in om 10:00.
Ik zet hem ook pas na 10 uur op 3. Tussen 9 en 10 staat hij op Radio2, gouden uren. Draaien wat wisselend qua muziek, maar er wordt in ieder geval muziek gedraaid!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens![]()
Maar echt mensen, luister gewoon niet maar naar de ochtendshow als dat zoveel irritatie opwekt. Ik schakel tegenwoordig echt pas in om 10:00.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef Againzender het volgende:
Over klassiekers gesproken mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |