abonnement Unibet Coolblue
pi_78740349
Nou, ik leek na de morfine wel een spook, zo wit was ik. En ik wilde dolgraag gaan liggen! Maar dat kon ik niet. Voel de frustratie Het stomste blijft gewoon dat ik nu niets voel terwijl ik hier zit te kletsen. Helemaal niets En dat heb ik al de hele week zo en dan ga ik liggen en is het weer helemaal mis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78740506
Elf en Isa, wat klote van jullie pijn
Steer, fijn van je pa!
MeMo hoe is het met de labuitslagen van May? Lezen bloes, maandag pas


Zo poesje ophalen
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:33:18 #103
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78740511
Dus alleen als je ligt heb je pijn Dan drukken je organen op een bepaalde manier tegen elkaar aan waar je staand of zittend geen last van hebt?

Er is een permanente oplossing: astronaut worden en permanent in de ISS wonen Gewichtloosheid én staand slapen
Confidence through competence
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:33:49 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78740534
Dubbel
Confidence through competence
pi_78740580


voor iedereen en elke poes die zich beter voelt..
voor iedereen die zich minder voelt..

Ik was zowaar op tijd thuis! Had een onverwachte lift dus hoefde niet met het openbaar vervoer. Scheelt bijkans 45minuten..
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:39:57 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78740745
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Scheelt bijkans 45minuten..
Bijkans. Wat een mooi zelden gebruikt woord.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78740875
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dus alleen als je ligt heb je pijn Dan drukken je organen op een bepaalde manier tegen elkaar aan waar je staand of zittend geen last van hebt?

Er is een permanente oplossing: astronaut worden en permanent in de ISS wonen Gewichtloosheid én staand slapen
Nou, ik zal NASA eens bellen voor een plekje! Goed plan.

Als ik lig en de pijn komt hevig opzetten, dan helpt het direct als ik vooroverbuig. Dat wijst op een retroperitoneaal proces. Daar liggen je nieren ook, retroperitoneaal. En een deel pancreas. En ik heb hoog CRP en leuko's en soms koorts = ontsteking. Abces misschien ergens? Maar dan beiderzijds is zo vaag.
De pijn is weer typisch voor obstructie van een hol orgaan met gladde musculatuur, ook omdat de pijn heel snel kan opkomen en ook helemaal weg kan zijn.

Geneeskundepuzzles zijn best leuk. Maar toch iets minder leuk als het om jezelf gaat.

Bluezz, fijn dat Xena weer naar huis kan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78740900
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Bijkans. Wat een mooi zelden gebruikt woord.
vond het wel weer eens tijd worden..
pi_78740944
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Als ik lig en de pijn komt hevig opzetten, dan helpt het direct als ik vooroverbuig. Dat wijst op een retroperitoneaal proces. Daar liggen je nieren ook, retroperitoneaal. En een deel pancreas. En ik heb hoog CRP en leuko's en soms koorts = ontsteking. Abces misschien ergens? Maar dan beiderzijds is zo vaag.
De pijn is weer typisch voor obstructie van een hol orgaan met gladde musculatuur, ook omdat de pijn heel snel kan opkomen en ook helemaal weg kan zijn.

Geneeskundepuzzles zijn best leuk. Maar toch iets minder leuk als het om jezelf gaat.
Ik zou niet verder komen dan: PIJN!!!! DAARO.. HIERO!! AUUUUWWWW
pi_78741117
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik zal NASA eens bellen voor een plekje! Goed plan.

Als ik lig en de pijn komt hevig opzetten, dan helpt het direct als ik vooroverbuig. Dat wijst op een retroperitoneaal proces. Daar liggen je nieren ook, retroperitoneaal. En een deel pancreas. En ik heb hoog CRP en leuko's en soms koorts = ontsteking. Abces misschien ergens? Maar dan beiderzijds is zo vaag.
De pijn is weer typisch voor obstructie van een hol orgaan met gladde musculatuur, ook omdat de pijn heel snel kan opkomen en ook helemaal weg kan zijn.

Geneeskundepuzzles zijn best leuk. Maar toch iets minder leuk als het om jezelf gaat.

Bluezz, fijn dat Xena weer naar huis kan!
pi_78741158
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik zou niet verder komen dan: PIJN!!!! DAARO.. HIERO!! AUUUUWWWW
Jaaaa, zo begon ik ook zonder veel interesse in de preciese diagnose. Ik had wel wat anders aan m'n hoofd Maar nu ik voor de zoveelste keer geen pijn heb en 's nachts door de grond ga van de pijn heb ik maar eens besloten wat speurwerk te verrichten. Ik denk elke keer weer: nou, dit was het dan en dan heb ik het weer mis.

Ik ga straks de Ben & Jerry's test doen Zou elk ziekenhuis moeten doen. Kijken of je na een (vette en koolhydraatrijke) maaltijd toename van de pijn krijgt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78741297
O, DH, ik vond en passant nog dat 30% van de gezonde bevolking afwijkende leverwaarden heeft.

Als ze op de MRI niets vinden bel ik Dr House wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78741328
Ohhhh ik heb echt zin in 'De Troon'!!! Kostuums, drama en Nederlandse geschiedenis!!
Alleen klote dat ze het op zaterdag uitzenden en niet op de tijd van Schavuit van Oranje. Dat was perfect te volgen.. Zaterdag wordt lastiger..

Zo eens kijken of de wortel en venkel al een beetje gaar zijn, dan ga ik een enorme lap zalm bakken.. helemaal alleen voor mij
Oh en de dag behoorlijk zonder trek doorgekomen!! Zelfs mijn gebruikelijke hongerdip om 10.30 niet gehad

Alleen of ik afval weet ik niet.. merk er nog niet veel van.. Maar goed, we gaan gewoon door!!
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:56:25 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78741342
Ja ik haak ook af

Bijkans bijt ik mijn tanden al stuk in het Herengezichtsverzorgingstopique over het sunscreenparadox

was dat een beetje correct taalgebruik met het woord bijkans?
Confidence through competence
pi_78741348
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:
O, DH, ik vond en passant nog dat 30% van de gezonde bevolking afwijkende leverwaarden heeft.

Als ze op de MRI niets vinden bel ik Dr House wel
Ah, helaas ben ik net begonnen aan fooled by randomness. Daaruit blijkt dat je aan dat soort cijfer toch weinig waarde kan hechten
pi_78741551
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik haak ook af

Bijkans bijt ik mijn tanden al stuk in het Herengezichtsverzorgingstopique over het sunscreenparadox

was dat een beetje correct taalgebruik met het woord bijkans?
Nee, bijkans betekent bijna en dat staat een beetje raar in die zin.

En enlighten ons, wat is de sunscreenparadox.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78741592
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Den_Haag het volgende:

Ah, helaas ben ik net begonnen aan fooled by randomness. Daaruit blijkt dat je aan dat soort cijfer toch weinig waarde kan hechten
In de geneeskunde betekenen op zichzelf staande cijfertjes eigenlijk al helemaal niets. Context is alles
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78741627
Isa: test eens een eitje?

Isa heeft mij ooit een keer geflikt om te zeggen 'als het je gal is, krijg je meer last als je een ei eet. Het was m'n gal '

Maar verder is het wel mooi ruk Nierbekkenontsteking kan niet?
pi_78741702
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:04 schreef freecell het volgende:
Isa: test eens een eitje?

Isa heeft mij ooit een keer geflikt om te zeggen 'als het je gal is, krijg je meer last als je een ei eet. Het was m'n gal '

Maar verder is het wel mooi ruk Nierbekkenontsteking kan niet?
Heb deze week al een eitje gehad, deed niks (beetje risky test als je aan je gal denkt, voor je het weet lig je weer te kronkelen van de pijn )

En het is vreemde pijn voor een nierbekkenontsteking omdat het helemaal verdwijnt tussen de aanvallen door.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:07:49 #120
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78741777
Wat een goed nieuws over Xena en Isa wat een interessante, maar helaas pijnlijke puzzel. Ik vind het maar een beetje eng hoor, allemaal. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en weer lekker slaapt naast Dr. Rossi.

DE'tje ook nog pijn, wel verdorie. Gelukkig een hoeraatje voor steerpa!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:08:11 #121
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78741792
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, bijkans betekent bijna en dat staat een beetje raar in die zin.

En enlighten ons, wat is de sunscreenparadox.
Uit onderzoek eind vorige eeuw bleek, dat mensen die sunscreen gebruikten even vaak melanomen ontwikkelden in de gezichtshuid als degenen die dat niet deden

Mijn take: vorige generaties zonnebrandcremes bevatten slechte of geen UV-A filters. Terwijl iedereen zit te hameren op UV-B. Ook nu nog. Het SPF getal heeft geen ruk te maken met het UV-A interval.
Confidence through competence
pi_78741872




zoo fout weer maar wel tof
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:13:25 #123
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78741979
Leruk Memo! Waar gekocht?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:13:36 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78741990
Gruwelijk, Memo
Confidence through competence
pi_78742033
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:

Uit onderzoek eind vorige eeuw bleek, dat mensen die sunscreen gebruikten even vaak melanomen ontwikkelden in de gezichtshuid als degenen die dat niet deden

Mijn take: vorige generaties zonnebrandcremes bevatten slechte of geen UV-A filters. Terwijl iedereen zit te hameren op UV-B. Ook nu nog. Het SPF getal heeft geen ruk te maken met het UV-A interval.
Als tiener kocht je in de jaren 80 en 90 zonnebrandcremes met factor 3-4. Dat bestaat volgens mij niet eens meer Het is nu allemaal vele malen hoger, dus ik denk ook dat die cremes van een veel slechtere kwaliteit waren dan nu. Daar moet toch wetenschappelijk over geschreven zijn zou je denken.

Sunny veel plezier met je kostuumdrama al smullend van de zalm
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')