abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:03:11 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_113726098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Fockker het volgende:

[..]

Laat die bashers en stronttaartengooiers. Geen woorden aan vuil maken. We willen geen 2e politieke moord.
Politieke moorden zijn onzinnig en ook niet nodig om de PVV om zeep te helpen, bleek vandaag.
Daar zijn ze zelf veel beter in :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:20:15 #227
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_113726887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Fockker het volgende:

[..]

Laat die bashers en stronttaartengooiers. Geen woorden aan vuil maken. We willen geen 2e politieke moord.
Twee jaar zitten broeden op die reactie?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:20:44 #228
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_113726909
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Politieke moorden zijn onzinnig en ook niet nodig om de PVV om zeep te helpen, bleek vandaag.
Daar zijn ze zelf veel beter in :D
Ik denk niet dat dit de PVV 'om zeep helpt'. Het zal wat schade doen maar Geert heeft nog genoeg trouwe secondanten om zich heen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 3 juli 2012 @ 20:07:01 #229
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113729183
Wat ik tot dusver heb gehoord over dat programma, dat is toch om te huilen :') Zijn er serieus mensen die dat serieus nemen?
Dit, dus.
pi_113729565
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:07 schreef Buitendam het volgende:
Wat ik tot dusver heb gehoord over dat programma, dat is toch om te huilen :') Zijn er serieus mensen die dat serieus nemen?
Helaas wel :')

Nou ja, ze lezen dat programma gewoon niet, natuurlijk.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:06:45 #231
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_113735635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit de PVV 'om zeep helpt'. Het zal wat schade doen maar Geert heeft nog genoeg trouwe secondanten om zich heen.
Noem ze maar eens?
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:12:11 #232
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_113735929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Helaas wel :')

Nou ja, ze lezen dat programma gewoon niet, natuurlijk.
Nee, we moeten die VVD, SP, GL, D66, CU, SGP, PVDA en CDA plannen nemen. Dat zijn we pas "goed"bezig. ROT TOCH OP! Ze bakken er toch allemaal niets van.En liegen doen ze allemaal, stuk voor stuk En toch zijn er mensen die die partijen serieus nemen.
Met aan het hoofd een premier die ook al sinterklaas is aan het spelen zoals destijds Bos bij de banken.

Dus zeur eens over die partijen. Zeuren over de PVV wordt zo eentonig.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:24:57 #233
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_113743807
Alsof er alleen maar over de PVV wordt gezeurd :') Wat een calimero-gedrag.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_113744936
Ik vond Wilders niet zo goed overkomen bij Nieuwsuur. Probeerde er een beetje geforceerd een promotieverhaal van te maken voor de PVV. Beetje goedkoop ook om het vertrek van die 2 leden af te doen met dat ze last hebben van rancune. Wat ik van de PVV weet is het wel degelijk een tamelijk sektarisch gebeuren.

Verder spreekt het idee van Wilders om uit de euro te stappen mij wel aan, vrees alleen dat het niet realistisch is. Maar dat je als EU-lid wordt gedwongen om geld te blijven storten in de bodemloze put van Zuid-Europa, terwijl er in ons eigen land moet worden bezuinigd...daarin gaat Geert wel gelijk krijgen. De EU helpt ons vroeg of laat naar de verdommenis.
  woensdag 4 juli 2012 @ 01:19:30 #235
300718 Kenju
Say It!!??
pi_113745894
Zwak van de twee heren die vertrokken zijn. Het gaat ze om twee specifieke zaken die zij zich kennelijk meer aantrekken. Maar soortgelijke redenaties kunnen over tal van andere vlakken waar het programma zich over uitspreekt getrokken worden. Kennelijk interesseerde zij zich alleen voor hun hobby, en niet voor het algemene belang. Stereotiepe gelukszoekers. Een beetje zoals Matt Herben op basis van zijn vliegtuighobby zo enthousiast was voor de JSF.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:18:03 #236
104871 remlof
Europees federalist
pi_113750313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond Wilders niet zo goed overkomen bij Nieuwsuur. Probeerde er een beetje geforceerd een promotieverhaal van te maken voor de PVV. Beetje goedkoop ook om het vertrek van die 2 leden af te doen met dat ze last hebben van rancune. Wat ik van de PVV weet is het wel degelijk een tamelijk sektarisch gebeuren.

Verder spreekt het idee van Wilders om uit de euro te stappen mij wel aan, vrees alleen dat het niet realistisch is. Maar dat je als EU-lid wordt gedwongen om geld te blijven storten in de bodemloze put van Zuid-Europa, terwijl er in ons eigen land moet worden bezuinigd...daarin gaat Geert wel gelijk krijgen. De EU helpt ons vroeg of laat naar de verdommenis.
Ook mooi dat Wilders uit de euro wil en de gulden opnieuw wil invoeren maar dat ie die gulden dan wel aan de euro wil koppelen _O-
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:44:53 #237
225540 Pugg
Friends forever
pi_113750861
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:07 schreef Buitendam het volgende:
Wat ik tot dusver heb gehoord over dat programma, dat is toch om te huilen :') Zijn er serieus mensen die dat serieus nemen?
Henk en Ingrid snappen het ook al niet meer , wat een puinhoop, opdoeken die hap :r
  woensdag 4 juli 2012 @ 10:59:39 #238
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_113752820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:12 schreef Fockker het volgende:

[..]

Nee, we moeten die VVD, SP, GL, D66, CU, SGP, PVDA en CDA plannen nemen. Dat zijn we pas "goed"bezig. ROT TOCH OP! Ze bakken er toch allemaal niets van.En liegen doen ze allemaal, stuk voor stuk En toch zijn er mensen die die partijen serieus nemen.
Met aan het hoofd een premier die ook al sinterklaas is aan het spelen zoals destijds Bos bij de banken.

Dus zeur eens over die partijen. Zeuren over de PVV wordt zo eentonig.
Hou toch op. Heb je het programma gelezen? Heb je een IQ hoger dan je schoenmaat? Dan moet je je ogen uit je hoofd schamen om dat caf'e-achterkamergebazel te vergelijken met de programma's van normale partijen. Je kunt het niet met de partijen die jij noemt eens zijn, maar hun programma's en plannen zijn in ieder geval realistisch en niet gericht op het slopen van Nederland in Europa en de wereld.

Uit de Euro stappen, geen geld naar de VN als er islamitische landen in zitten, iedereen mag vrij reizen, behalve Polen, Roemenen, Bulgaren etc, geen moskee binnen de bebouwde kom en het summum: Bijzonder onderwijs blijft bestaan, behalve islamitisch onderwijs.
Welk weldenkend mens kan zulk dronkemansgereutel zelfs maar met droge ogen lezen, laat staan in het openbaar verdedigen?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:15:44 #239
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113753406
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond Wilders niet zo goed overkomen bij Nieuwsuur. Probeerde er een beetje geforceerd een promotieverhaal van te maken voor de PVV. Beetje goedkoop ook om het vertrek van die 2 leden af te doen met dat ze last hebben van rancune. Wat ik van de PVV weet is het wel degelijk een tamelijk sektarisch gebeuren.

Verder spreekt het idee van Wilders om uit de euro te stappen mij wel aan, vrees alleen dat het niet realistisch is. Maar dat je als EU-lid wordt gedwongen om geld te blijven storten in de bodemloze put van Zuid-Europa, terwijl er in ons eigen land moet worden bezuinigd...daarin gaat Geert wel gelijk krijgen. De EU helpt ons vroeg of laat naar de verdommenis.
Uit de euro stappen betekent een complete afhankelijkheid van Duitsland. Waarom zouden die in Godsnaam dat kleine landje met die waardeloze gulden onder hun hoede nemen. Nu doen we mee, met de gulden zijn we slechts een aanhangsel van Duitsland. Geen enkel weldenkend mens zou dat willen.
Dit, dus.
pi_113755960
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Uit de euro stappen betekent een complete afhankelijkheid van Duitsland. Waarom zouden die in Godsnaam dat kleine landje met die waardeloze gulden onder hun hoede nemen. Nu doen we mee, met de gulden zijn we slechts een aanhangsel van Duitsland. Geen enkel weldenkend mens zou dat willen.
Ik ben geen econoom, maar heb niet de indruk dat de landen die niet in de euro zitten het zo slecht doen (Scandinavie etc.)

Ik ben geen goeroe, visionair of doemdenker maar die euro, EU en ESM gaan ons veel ellende bezorgen. De politiek is om schijtziek van te worden. Het gros van de bevolking zag op voorhand al gebeuren dat de kosten van bijvoorbeeld de JSF de pan uit zouden rijzen, maar toch werd het doorgezet. Idem met de steun aan Griekenland. Dat geld zouden we zeker terug krijgen.

Wanneer een politicus iets beweert kan je er maar beter vanuit gaan dat het tegendeel de waarheid is.
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:49:50 #241
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_113769086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond Wilders niet zo goed overkomen bij Nieuwsuur.
Eerlijk gezegd vond ik Twan ook niet erg sterk want hij luisterde niet zo goed.

quote:
Probeerde er een beetje geforceerd een promotieverhaal van te maken voor de PVV.
Hij moest wel.
quote:
Beetje goedkoop ook om het vertrek van die 2 leden af te doen met dat ze last hebben van rancune. Wat ik van de PVV weet is het wel degelijk een tamelijk sektarisch gebeuren.
Die twee stonden gewoon te laag op de lijst. En dat vind niemand leuk.

quote:
Een sekte is een geloofsgemeenschap met opvattingen en gebruiken die zich onderscheiden van overige geloofsgemeenschappen die behoren tot dezelfde stroming als de sekte. Sekten zijn vaak gesticht door een charismatische leider met een nieuwe leer of openbaring.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sekte

quote:
Verder spreekt het idee van Wilders om uit de euro te stappen mij wel aan, vrees alleen dat het niet realistisch is.
Helaas niet.De ¤ delen van de EU grondwet zijn ons gewoon door de strot (verdrag van Lissabon)geduwd.Ondanks dat wij in 2005 TEGEN gestemd hebben!!!
quote:
Maar dat je als EU-lid wordt gedwongen om geld te blijven storten in de bodemloze put van Zuid-Europa, terwijl er in ons eigen land moet worden bezuinigd...daarin gaat Geert wel gelijk krijgen. De EU helpt ons vroeg of laat naar de verdommenis.
Maar natuurlijk. Zo werkt het. Het is als met iemand die niet kan zwemmen. Die redt je. Maar juist door de paniekerigheid van de drenkeling, hij klampt zich uit angst aan je vast, verzuip je zelf ook.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:55:53 #242
104871 remlof
Europees federalist
pi_113769345
Ik heb voor gestemd in 2005 en zou dat nu nog steeds doen. Met beter verdrag waarin dingen beter geregeld waren zoals die "grondwet" hadden waarschijnlijk veel problemen voorkomen kunnen worden.

En die definitie van sekte doet me inderdaad behoorlijk aan de PVV denken.
pi_113777680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:49 schreef Fockker het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vond ik Twan ook niet erg sterk want hij luisterde niet zo goed.

Ik vond Twan juist wel goed. Stelde kritische vragen waar Wilders weinig zin in had. Twan had gewoon door dat Wilders telkens hetzelfde riedeltje afdraaide en probeerde daar doorheen te prikken.
  donderdag 5 juli 2012 @ 07:01:24 #244
225540 Pugg
Friends forever
pi_113793920
Het ergste is dat zijn aanhangers hem nog trouw blijven ook.
In ieder andere partij zou de helft weglopen, zo niet hier, bij dit Nederlandse Politbureau.

Onbegrijpelijk, ze geloven hem. |:(
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:25:29 #245
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_113796820
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 07:01 schreef Pugg het volgende:
Het ergste is dat zijn aanhangers hem nog trouw blijven ook.
In ieder andere partij zou de helft weglopen, zo niet hier, bij dit Nederlandse Politbureau.

Onbegrijpelijk, ze geloven hem. |:(
Lees de reacties overal maar eens: Het is een complot van de media en andere partijen om Geert zwart te maken, die twee zijn gewoon [vul maar wat in], Geert is gewoon de enigste die foor Neederland zijn, etc etc
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_113797153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 07:01 schreef Pugg het volgende:
Het ergste is dat zijn aanhangers hem nog trouw blijven ook.
In ieder andere partij zou de helft weglopen, zo niet hier, bij dit Nederlandse Politbureau.

Onbegrijpelijk, ze geloven hem. |:(
Dat beeld van "trouw blijven" is ook maar iets dat komt uit wat opiniepeilingen waarvan de selectie van de onderzochte populatie een sterk zelfselecterend vermogen in zich draagt. Elke statisticus of wetenschappelijk onderzoeker kijkt zeer kritisch naar dit soort opiniepeilingen omdat de uitkomsten slecht dan wel niet generaliseerbaar zijn.

Wat 93,7 procent van de Nederlanders moet weten over opiniepeilingen

Wiskundige bijsluiter van opiniepeilingen


en meer van dat. korreltjes zout. Maar denk dat het voor H&I wel beeldbepalend is. Daar zat het kuddegedrag ook wel de overhand hebben
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_113960010
quote:
Wilders: RTL Nieuws voert hetze tegen PVV

Met het invoeren van een kliklijn over kandidaten op de PVV-kieslijst, voert RTL Nieuws een hetze tegen de PVV. Dat heeft Geert Wilders zondag gemeld in een Twitterbericht.
http://frontbencher.nl/20(...)ert-hetze-tegen-pvv/

Alleen Wilders mag kliklijnen invoeren.
pi_113960492
Het journaille wordt wel wat lui. Voorheen spitten ze zelf nog wel eens naar de achtergrond van (kandidaat-)Kamerleden (en bewindslieden: Bijlhout struikelde ook over een door RTL-Nieuws opgedoken fotootje). Nu moet het volk het maar voor ze doen. ;(
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_114989656
Het anti europese unie standpunt is reden genoeg om PVV te stemmen, natuurlijk ben ik het niet eens met veel van hun standpunten maar ze zullen dan ook niet het land alleen gaan regeren.

Dat is wat de meeste kiezers en zelfs de partijen lijken te vergeten.

Voordeel is ook dat Wilders zijn mening geeft, hoewel zijn partijleden wel eens in opspraak komen lijkt het niet te zijn met zakkenvullen, waar vrijwel iedere andere partij zich wel schuldig aan lijkt te maken.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_114997988
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef Rhalius het volgende:
Het anti europese unie standpunt is reden genoeg om PVV te stemmen, natuurlijk ben ik het niet eens met veel van hun standpunten maar ze zullen dan ook niet het land alleen gaan regeren.

Dat is wat de meeste kiezers en zelfs de partijen lijken te vergeten.

Voordeel is ook dat Wilders zijn mening geeft, hoewel zijn partijleden wel eens in opspraak komen lijkt het niet te zijn met zakkenvullen, waar vrijwel iedere andere partij zich wel schuldig aan lijkt te maken.
Ze zullen nooit meer regeren tenzij ze een absolute meerderheid halen. PVV wil niet meer en andere partijen ook niet. Lekker schreeuwen langs de zijlijn, veel makkelijker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')