abonnement Unibet Coolblue
pi_79158940
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:38 schreef larry91 het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een hele matige selectie. Het is hopen dat je misschien wint bij VVV en heel mischien tegen Feyenoord maar zelfs daar geloof ik niet meer in. Gelukkig hebben een aantal van onze concurrenten ook nog een pittig programma, dus het is hopen dat die ook maar weinig punten pakken.
Mwaaah matige selectie ben ik het niet mee eens. Er lopen genoeg goede spelers rond. Alleen ze halen het maximale er niet uit of missen zelfvertrouwen. Dat laatste was duidelijk het geval bij davids. Hij durfde bijna niks tegen Roda. Té veel veilige ballen naar achter, zelfs bij 2-0 achterstand.
pi_79159876
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:25 schreef Der_Onkel het volgende:

[..]

Mwaaah matige selectie ben ik het niet mee eens. Er lopen genoeg goede spelers rond. Alleen ze halen het maximale er niet uit of missen zelfvertrouwen. Dat laatste was duidelijk het geval bij davids. Hij durfde bijna niks tegen Roda. Té veel veilige ballen naar achter, zelfs bij 2-0 achterstand.
Opzich kan ik het wel met je eens zijn, maar dan nog vind ik dat we een echte selectie hebben voor degradatievoetbal. We hebben een aantal aardige voetballer, ik noem een vleminckx een saidi, zomer. Maar aangevoegd met de andere is het helemaal geen samenhangend geheel.
Dat reken ik onze faal TD Aalbers aan, deze man koopt totaal verkeerd in. Een 4-3-3 selectie willen en inkopen voor een 4-4-2, dat is natuurlijk te achterlijk voor woorden. Logisch dat een 100% spits en 0% rechtsbuiten als erton gewoon niet rendeert. Dat komt door het systeem, Vloet is hier aandeel in maar persoonlijk denk ik dat ie van hogeraf heeft gehoord niet te mogen veranderen van systeem. Vanaf dan is natuurlijk aalbers compleet ongeloofwaardig.

Ik zeg Aalbers opzouten
  maandag 15 maart 2010 @ 10:42:14 #128
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_79160876
Ze denken nu dan ook aan 4-4-2

Opvallend trouwens in het programmaboekje van zaterdag: die Janssen heeft dit seizoen al 43 gele kaarten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_79161961
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:42 schreef Mark het volgende:
Ze denken nu dan ook aan 4-4-2

Opvallend trouwens in het programmaboekje van zaterdag: die Janssen heeft dit seizoen al 43 gele kaarten
Dat is dan wel 27 speelrondes te laat. Iedereen heeft dat al vastgesteld na Roda uit vorig jaar in augustus. Nu komen de heren in hun ivoren toren er ook eens een keer achter
pi_79167819
De KNVB heeft Hadouir een schikkingsvoorstel gedaan van vier wedstrijden schorsing. De spelverdeler van Roda JC heeft dat direct geaccepteerd. Haouir mist de wedstrijden tegen FC Groningen, SC Heerenveen, RKC Waalwijk en NAC Breda
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_79170591
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef larry91 het volgende:

[..]

Dat is dan wel 27 speelrondes te laat. Iedereen heeft dat al vastgesteld na Roda uit vorig jaar in augustus. Nu komen de heren in hun ivoren toren er ook eens een keer achter
Zoals Vloet zelf aangeeft, kun je niet van de ene op de andere week van speelstijl veranderen. Bij Been ging 4-3-3 goed, en Lodeweges was te slap om een vuist te maken en ging voort op wat Been had neergezet. Vloet durft eindelijk een vuist te maken, maar wilde dit eigenlijk pas na dit seizoen doorzetten.

Ik ben benieuwd
Website: Sneaker-forum.nl
pi_79175424
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:15 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Zoals Vloet zelf aangeeft, kun je niet van de ene op de andere week van speelstijl veranderen. Bij Been ging 4-3-3 goed, en Lodeweges was te slap om een vuist te maken en ging voort op wat Been had neergezet. Vloet durft eindelijk een vuist te maken, maar wilde dit eigenlijk pas na dit seizoen doorzetten.

Ik ben benieuwd
Ik vind het heel leuk dat vloet een vuist durft te maken maar dat had hij 14 speelrondes geleden, toen hij werd aangesteld ook kunnen doen. Toen kon je nog van systeem veranderen en dat had hij na 1 of 2 speelrondes ook wel kunnen constateren dat dat beter was geweest. Dan had hij het gedurende de eerste seizoenshelft het erin kunnen slijten en het trainingskamp in Spanje, dan waren we nu al lang veilig geweest.
pi_79182023
Als je ergens binnen komt moet je juist niet alles direct veranderen. Vind ik juist heel logisch dat hij dat niet gedaan heeft. Daarnaast heeft hij toen op andere manieren een vuist gemaakt, door eerst orde op zaken te stellen binnen het team. Het kan niet binnen één dag zomer zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_79199538
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:57 schreef BasNijmegen het volgende:
Als je ergens binnen komt moet je juist niet alles direct veranderen. Vind ik juist heel logisch dat hij dat niet gedaan heeft. Daarnaast heeft hij toen op andere manieren een vuist gemaakt, door eerst orde op zaken te stellen binnen het team. Het kan niet binnen één dag zomer zijn.
Ik snap ook waarom ie het uiteindelijk gedaan had, maar hij had het al lang kunnen veranderen. Daar had ie de gehele winterstop voor!
pi_79214768
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:37 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik snap ook waarom ie het uiteindelijk gedaan had, maar hij had het al lang kunnen veranderen. Daar had ie de gehele winterstop voor!
Maar voor en na de winterstop zag je verbetering in het team. We gingen ineens punten pakken.... kan misschien wel een reden zijn geweest voor Vloet om het uit te stellen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_79215719
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Maar voor en na de winterstop zag je verbetering in het team. We gingen ineens punten pakken.... kan misschien wel een reden zijn geweest voor Vloet om het uit te stellen.
Klopt, Vleminckx ging ineens scoren. Ondanks wat ik allemaal op de tribunes hoor vind ik wel een goede spits. Hij moet zich alleen een beetje minder druk maken om vanalles. Dat doet hij ook al wel een beetje zag ik tegen Roda. Als hij zich volledig op het voetballen richt en wat fatsoenlijke ballen krijgt, tikt ie er volgend jaar rond de 15 in. Ben ik zeker van!
pi_79234250
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:13 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Maar voor en na de winterstop zag je verbetering in het team. We gingen ineens punten pakken.... kan misschien wel een reden zijn geweest voor Vloet om het uit te stellen.
Ik heb alleen tegen 2x tegen NAC echt een goede wedstrijd gezien. Verder werden er ook toen nauwelijks punten gepakt. En tegen RKC en sparta vielen de punten letterlijk met ontzettend veel geluk uit de lucht.
Ik kan nu niet zeggen dat die wedstrijd nou bevestigen dat het systeem zo goed werkte.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:27:38 #138
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79235673
Moet je sterk in je schoenen staan wil je na een (of meerdere) overwinningen van systeem veranderen. Ook al was het spel dan niet hoogstaand, als je de wedstrijd met het nieuwe systeem verliest dan word je gelyncht
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_79235849
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Elvislives het volgende:
Moet je sterk in je schoenen staan wil je na een (of meerdere) overwinningen van systeem veranderen. Ook al was het spel dan niet hoogstaand, als je de wedstrijd met het nieuwe systeem verliest dan word je gelyncht
Niet in Nijmegen. Iedereen met een klein beetje voetbalinzicht was het er al mee eens dat 4-4-2 veel beter bij deze selectie past. En daarbij had ie het voor de winterstop kunnen veranderen. In die serie hebben we namelijk nauwelijk punten bepaalt. Dat was het moment geweest om te switchen.
pi_79258980
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik heb alleen tegen 2x tegen NAC echt een goede wedstrijd gezien. Verder werden er ook toen nauwelijks punten gepakt. En tegen RKC en sparta vielen de punten letterlijk met ontzettend veel geluk uit de lucht.
Ik kan nu niet zeggen dat die wedstrijd nou bevestigen dat het systeem zo goed werkte.
het is niet zo dat de wedstrijd heel goed was, maar er was weel werklust op het veld. De voetballers wilden er weer voor gaan en er ontstond weer een team. Dat was bij Lodeweges niet het geval vond ik. En daar moet je mee beginnen, zonder team gevoel kun je geen goede wedstrijden spelen. Echter is dit na de winterstop weer minder geworden (behalve tegen Vitesse, maar dat is logisch).
Website: Sneaker-forum.nl
pi_79259628
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

het is niet zo dat de wedstrijd heel goed was, maar er was weel werklust op het veld. De voetballers wilden er weer voor gaan en er ontstond weer een team. Dat was bij Lodeweges niet het geval vond ik. En daar moet je mee beginnen, zonder team gevoel kun je geen goede wedstrijden spelen. Echter is dit na de winterstop weer minder geworden (behalve tegen Vitesse, maar dat is logisch).
Maar strijd kun je in ieder systeem voeren dus dit zegt verder niet veel over het wel of niet moeten veranderen van een systeem.
pi_79260985
Nee klopt, maar het was meer gericht op het feit dat ik verbetering zag na het verdwijnen van Lodeweges.

As vrijdag moeten we tegen Heerenveen. Mochten we hier een punt halen, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen. Dachten we eerst nog dat Vleminckx geschorst was, dat blijkt dus niet zo te zijn.... VI zat er dus blijkbaar naast. Bij Heerenveen doet Papudoupulos (of hoe je het schrijft ) en Svec niet mee. Dit is dus gunstig voor ons. Daar komt bij dat Vleminckx in de thuiswedstrijd een kwelling was voor Heerenveen. Hopelijk is hij dat vrijdag weer. Het veld ligt er ook niet goed bij in Friesland, en dat is in ons voordeel. Mits de wil er is, dan is NEC sterk in ploetervoetbal. Heerenveen moet het eerder hebben van mooi en goed voetbal.

Ik zal er iig weer bij zijn Stiekem hoop ik toch nog op iets moois.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:19:01 #143
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_79263239
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:26 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

het is niet zo dat de wedstrijd heel goed was, maar er was weel werklust op het veld. De voetballers wilden er weer voor gaan en er ontstond weer een team. Dat was bij Lodeweges niet het geval vond ik. En daar moet je mee beginnen, zonder team gevoel kun je geen goede wedstrijden spelen. Echter is dit na de winterstop weer minder geworden (behalve tegen Vitesse, maar dat is logisch).

Me dunkt dat de naderende degradatiestreep minstens zoveel motivatie, werklust en strijd op zou moeten leveren als een wedstrijd tegen Vitesse.
Wie dit leest is gek
pi_79263875
Degradatie voetbal is bikkel voetbal. Nooit mooi, maar op werklust beloond. Laten we hopen dat die werklust komt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_79291112
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef BasNijmegen het volgende:
Degradatie voetbal is bikkel voetbal. Nooit mooi, maar op werklust beloond. Laten we hopen dat die werklust komt.
Inderdaad. Het is belachelijk dat sommige spelers(bv Saidi ) nog steeds denken dat ze binnen no time veilig zijn en dat ze het op halve kracht wel af kunnen.
Werklust is het allerbelangrijkste. En daar moet men vrijdag mee beginnen! En niet pas in minuut 70 erachter komen zoals het al het gehele seizoen gaat
pi_79292691
quote:
NEC gaat het anders doen
NIJMEGEN - NEC speelt vrijdag bij sc Heerenveen voor het eerst dit seizoen in een 4-4-2 formatie. Dat bleek woensdag al op de training en dat bevestigde trainer Vloet donderdag.

Wiljan Vloet: "Aanvallend is het voor de spelers makkelijker en we willen zo meer initiatief krijgen." John Goossens krijgt een basisplek. Bram Nuytinck keert terug van een schorsing en Mitchell Burgzorg vervangt de geblesseerde Niels Wellenberg.

Vermoedelijke opstelling: Babos; Burgzorg, Pothuizen, Zomer, Nuytinck; Sibum, Radomski, Sarpong, Goossens; Vleminckx, Fejzullahu
Bron: Omroep Gelderland.

Hehe, ze hebben het eindelijk door. Goed van Vloet dat ie het aandurft(alleen wel 4 maanden te laat, maar beter laat dan nooit)
pi_79293835
Nu maar hopen dat alle spelers tijdens de wedstrijd beseffen dat ze in een nieuwe formatie spelen. Anders krijg je van die lullige gaten op het middenveld

Babos; Burgzorg, Pothuizen, Zomer, Nuytinck; Sibum, Radomski, Sarpong, Goossens; Vleminckx, Fejzullahu

---------------- Fehzullahu ----- Vleminckx -----------------
--- Goosens ----- Sibum ----- Radomski ------ Sarpong
--- Nuytinck ------ Zomer ----- Pothuizen ------ Burgzorg
---------------------------- Babos -----------------------------

[ Bericht 43% gewijzigd door BasNijmegen op 18-03-2010 13:59:22 ]
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:54:14 #148
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_79296064
Middenveld zal wel in een ruit spelen? Met Sarpong als voorste en Radomski als achterste punt?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_79299602
---------------------Babos-----------------------
Burgzorg------Potje-------Zomer---------Nuytinck
-----------------------Radomski-------------------
-------Sibum----------------------------Goossens
------------------------Sarpong---------------
-----------------Vlemickx--------Fejzullahu------

Met Erton in de rol van diepe spits. Radomski en Sibum kunnen omgedraaid worden, maar ik vind Radomski verdedigend minder sterk maar opbouwend veel sterker en dat vind ik eigenlijk belangrijker voor een verdedigende middenvelder.
pi_79329280
Ik ben het met je eens Larry, een prima opstelling.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')