Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:16 schreef Darkestrah het volgende:
[.gelukkig leefde ik nog.]
Ik vrees dat niet iedereen die mening deelt.
Wat is natuurlijke selectie mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:15 schreef hasse8 het volgende:
Niet gehoest en vond het gelijk lekker *bloos*..
Wat kom je hier doen dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Nooit van mijn leven gerookt, niet eens een sigaret aangeraakt!
Vooral in de begintijd hadden sigaretten voor mij zeker een 'lekkere' smaak.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:15 schreef hasse8 het volgende:
Zo is het bij mij ook gegaan ongeveer...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:59 schreef Giertje het volgende:
was een peuk gejat van mijn moeder vond et vreselijk smaken
en nu rook ik zware van nelle
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:15 schreef hasse8 het volgende:
Yup, alleen hele stoere mensen kunnen rokenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is natuurlijke selectie mooi
... en er weer mee ophouden.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:31 schreef hasse8 het volgende:
[..]
Yup, alleen hele stoere mensen kunnen roken
Als je er ziek van wordt, is het niet echt iets om trots op te zijn... Dat is gemakkelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 21:02 schreef sararaats het volgende:
ik was er echt ziek van en zei tegen mezelf: nooit meer.
ik rook niet en ben er trots op !
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:15 schreef hasse8 het volgende:
Niet gehoest en vond het gelijk lekker
Omdat het daarna beter wordt voor sommige mensen ( waaronder ik ).quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe achterlijk moet je zijn, om iets waarvan je moet hoesten vaker te gaan doen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef TLC het volgende:
Nooit gerookt, als het goed is zijn mijn longen helemaal schoon
Als je die goed rookt komt er nauwelijks rook in je longen, en hoef je dus niet te hoesten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef Disavowed het volgende:
Dit jaar voor het eerst.
Een sigaar.
dat merk je toch wel als er wiet in zit?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:02 schreef Essiejj het volgende:
Ja dat weet ik nog wel. Stoer doen was het voor mij. Ik vond dat ik oud genoeg was om zelf te bepalen dat ik kon roken, ik was pas 13Veel spijt van gehad, want ik ben niet meer gestopt. Van de zomer nog maar is een poging wagen
.
Ik wist vroeger trouwens niet eens dat je moest inhaleren en toen iemand mij dat vertelde moest ik het meteen leren ook. GatverdammeEn ze vertelde me pas 3 maanden later ofzo dat er wiet inzat.
Maar toen ik aan de drank ging wilden ze niet meer bij me horen, ik ging blijkbaar iets te snel.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:05 schreef Westbroek het volgende:
Ik was helemaal blij door het feit dat ik er eindelijk bij hoorde.
Ja, echt zonde eigenlijk, heb wel nuttigere doelen voor ogen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef rubbereend het volgende:
Hoe betaalden jullie dat roken eigenlijk? Van je zakgeld?
daarom doe ik zo mn best op mn werk, verdien ik meer, en kan ik meer pakjes sigaretten kopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:04 schreef Puntneus het volgende:
[..]
Ja, echt zonde eigenlijk, heb wel nuttigere doelen voor ogen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:19 schreef Fat_Mike het volgende:
[..]
daarom doe ik zo mn best op mn werk, verdien ik meer, en kan ik meer pakjes sigaretten kopen
nicotinekick:P heb ik altijd sochtends XDquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kreeg zo'n lekkere tinteling in mijn hoofd, nu zo nu en dan nog steeds
Hoop alleen dat ik dat over 10 jaar nog hebquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:55 schreef afro het volgende:
[..]
nicotinekick:P heb ik altijd sochtends XD
Ik kwam op het Gymnasium gelijk 4 kilo aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:13 schreef Paul het volgende:
Ik weet nog was op de MAVO, iemand zei hee Paul boy, neem jij eens een sigaret man. dus ik zo zuigen en hoesten en rood aankomen
Zijn die er ooit nog afgekomen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam op het Gymnasium gelijk 4 kilo aan.
Is toch gewoon zuurstoftekortquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kreeg zo'n lekkere tinteling in mijn hoofd, nu zo nu en dan nog steeds
Ja ik ook, of als ik weinig gegeten heb of als ik een tijdje niet heb gerookt. En dan ook in mn vingers en schoudersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:55 schreef afro het volgende:
[..]
nicotinekick:P heb ik altijd sochtends XD
Faalhaas.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef Krantenman het volgende:
Ik heb er zelfs door moeten kotsen.
kan niet of je at heel veel want als je rookt val je 10% af in een maand!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam op het Gymnasium gelijk 4 kilo aan.
Grapje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef gtalikker het volgende:
[..]
kan niet of je at heel veel want als je rookt val je 10% af in een maand!
OP
ik was 7 en dacht dat het leuk was want mijn broer van 20 deed het ook
dus een shag van hem gestolen en rookten hem helemaal open vond het lekker
![]()
ik kreeg 3 jaar geen zak geld meer![]()
Dat zou in mijn geval kunnen kloppen, maar in mijn maat's geval waar er thuis veel meer wordt gerookt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:55 schreef straatmadelief het volgende:
Ik hoefde ook niet te hoesten.. was trouwens een joint en geen sigaret.
ik denk dat mensen minder snel hoeven te hoesten als ze opgegroeid zijn met rokende mensen om zich heen
Haha, moest lachenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:19 schreef Fat_Mike het volgende:
[..]
daarom doe ik zo mn best op mn werk, verdien ik meer, en kan ik meer pakjes sigaretten kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |