daarom doe ik zo mn best op mn werk, verdien ik meer, en kan ik meer pakjes sigaretten kopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:04 schreef Puntneus het volgende:
[..]
Ja, echt zonde eigenlijk, heb wel nuttigere doelen voor ogen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:19 schreef Fat_Mike het volgende:
[..]
daarom doe ik zo mn best op mn werk, verdien ik meer, en kan ik meer pakjes sigaretten kopen
nicotinekick:P heb ik altijd sochtends XDquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kreeg zo'n lekkere tinteling in mijn hoofd, nu zo nu en dan nog steeds
Hoop alleen dat ik dat over 10 jaar nog hebquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:55 schreef afro het volgende:
[..]
nicotinekick:P heb ik altijd sochtends XD
Ik kwam op het Gymnasium gelijk 4 kilo aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:13 schreef Paul het volgende:
Ik weet nog was op de MAVO, iemand zei hee Paul boy, neem jij eens een sigaret man. dus ik zo zuigen en hoesten en rood aankomen
Zijn die er ooit nog afgekomen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam op het Gymnasium gelijk 4 kilo aan.
Is toch gewoon zuurstoftekortquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kreeg zo'n lekkere tinteling in mijn hoofd, nu zo nu en dan nog steeds
Ja ik ook, of als ik weinig gegeten heb of als ik een tijdje niet heb gerookt. En dan ook in mn vingers en schoudersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:55 schreef afro het volgende:
[..]
nicotinekick:P heb ik altijd sochtends XD
Faalhaas.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef Krantenman het volgende:
Ik heb er zelfs door moeten kotsen.
kan niet of je at heel veel want als je rookt val je 10% af in een maand!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam op het Gymnasium gelijk 4 kilo aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |