abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78319143
Ik weet het nog goed dat we met z`n drieën zo`n pakje Camel kochten met 10 peuken. Opgerookt tussen de stapels tegels bij een betonfabriek. Vond ze best lekker smaken toen.
Later nog wel eens geprobeerd en toen wel duizelig geworden. Gelukkig nooit echt doorgezet die sigaretten
  maandag 22 februari 2010 @ 20:59:34 #27
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78319407
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:02 schreef sararaats het volgende:
ik was er echt ziek van en zei tegen mezelf: nooit meer.

ik rook niet en ben er trots op !
Als je er ziek van wordt, is het niet echt iets om trots op te zijn... Dat is gemakkelijk
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 09:43:01 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_78382760
Ik heb dat natuurlijk ooit wel eens geprobeerd toen ik rond de 12/13 jaar was. Een keer een trekje genomen en ik was direct genezen. Het is te ranzig voor woorden.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 15 maart 2010 @ 15:02:30 #29
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_79170098
Ja dat weet ik nog wel. Stoer doen was het voor mij. Ik vond dat ik oud genoeg was om zelf te bepalen dat ik kon roken, ik was pas 13 Veel spijt van gehad, want ik ben niet meer gestopt. Van de zomer nog maar is een poging wagen .

Ik wist vroeger trouwens niet eens dat je moest inhaleren en toen iemand mij dat vertelde moest ik het meteen leren ook. Gatverdamme En ze vertelde me pas 3 maanden later ofzo dat er wiet inzat.
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 maart 2010 @ 16:12:44 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79173180
nooit gerookt, ik was van mezelf cool
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 15 maart 2010 @ 16:34:17 #31
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_79174218
Toen ik mijn eerste sigaret kreeg aangeboden was ik 13 jaar oud. Op die leeftijd probeerde ik echt om bij de populaire kinderen te horen. Ik kan mij nog herinneren dat ik die eerste sigaret meteen over mijn longen inhaleerde. Ik vond de sigaret niet echt lekker, maar ook niet echt smerig. Later was ik overgestapt op sjek. Maar na een tijdje ben ik gestopt met roken doordat iemand mij vroeg waarom ik rookte en ik geen antwoord kon geven. Vanaf dat moment heb ik toen besloten dat het beter was om te stoppen met roken. Wat ik ook zou doen, ik zou toch nooit stoer en populair worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 maart 2010 @ 12:15:40 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79249175
Hoe betaalden jullie dat roken eigenlijk? Van je zakgeld?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_79249271
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:15 schreef hasse8 het volgende:
Niet gehoest en vond het gelijk lekker
I'm not a sinner.
pi_79250290
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe achterlijk moet je zijn, om iets waarvan je moet hoesten vaker te gaan doen?
Omdat het daarna beter wordt voor sommige mensen ( waaronder ik ).

Je eerste biertje was ook super ranzig maar nu sta je ook geregeld in de kroeg te genieten van een goudgele rakker
pi_79250458
Eerste x was hoesten,
nja steeds vaker proberen;p

krijg je als meer dan de helft van je vrienden rookt.

Ja ik rook nu ook.

Het is het zelfde als met een biertje,
eerste is vies, steeds vaker drinken en je vind het lekker.

Biertje en sigaret
Tis un kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag,
Dat heel Holland Limburgs lult!
pi_79251273
De eerste keer dat ik rookte was het een jointje... voelde gelijk goed ben ik mee door gegaan pas 3 jaar later heb ik m'n eerste sigaret gerookt van wege geld te kort. en nu doe ik het alle 2
pi_79283538
Alsof ik dat van 15 jaar geleden nog weet
pi_79301376
ik weet het niet meer, ik weet alleen dat ik toen ik net begon altijd vet duizlig was na het roken.
pi_79315010
Nooit gerookt, als het goed is zijn mijn longen helemaal schoon
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_79315123
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef TLC het volgende:
Nooit gerookt, als het goed is zijn mijn longen helemaal schoon

Ja, want je longen worden alleen vervuild doordat je een sigaret opsteekt. Je hebt niet zoiets als fijnstof, ofzo.

Ik moest overigens niet hoesten bij mijn eerste sigaret (was een zonder filter).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_79315128
Mm ik had een beetje veel gedronken en toen leek het me wel leuk om te proberen. Echt hoesten hoefde niet, het kriebelde wel heeel erg. Vond het wel chill later nog een paar x gedaan en daarna niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 22:06:26 ]
pi_79317488
Dit jaar voor het eerst .

Een sigaar .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_79322884
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef Disavowed het volgende:
Dit jaar voor het eerst .

Een sigaar .
Als je die goed rookt komt er nauwelijks rook in je longen, en hoef je dus niet te hoesten.
pi_79334760
nou van die eerste peuk merkte ik niet zo veel nadat mijn luchtwegen waren verdoofd door die eerste joint (waar ik overigens ook niet van moest hoesten, later wel een keertje toen ik het nog eens probeerde. was niet zo fijn, het sloeg iets te hard in daardoor )

"en nu moet je een peuk erachteraan roken want dat hoort zo"

"whatever, is goed"

en toen belde mijn moeder
ben blij dat ik mn lachen kon inhouden

p.s.
vóórdat de anti-wiet reacties komen, ik blow niet, heb het alleen een paar keer gedaan en de laatste keer was 2 jaar geleden ofzo
pi_79334899
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:02 schreef Essiejj het volgende:
Ja dat weet ik nog wel. Stoer doen was het voor mij. Ik vond dat ik oud genoeg was om zelf te bepalen dat ik kon roken, ik was pas 13 Veel spijt van gehad, want ik ben niet meer gestopt. Van de zomer nog maar is een poging wagen .

Ik wist vroeger trouwens niet eens dat je moest inhaleren en toen iemand mij dat vertelde moest ik het meteen leren ook. Gatverdamme En ze vertelde me pas 3 maanden later ofzo dat er wiet inzat.
dat merk je toch wel als er wiet in zit?
naja, is wel lullig van "ze"
pi_79334907
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:05 schreef Westbroek het volgende:
Ik was helemaal blij door het feit dat ik er eindelijk bij hoorde.
Maar toen ik aan de drank ging wilden ze niet meer bij me horen, ik ging blijkbaar iets te snel.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_79335051
oh ja! dat had ik ook!

Toen was ik een jaar of 9 ofzo, en we kregen een sigaret met oud en nieuw om rotjes mee af te steken !
en toen gingen wel snel in een portiek staan om even stiekem te hijsen! Gatver, wat was dat ranzig!

later wel nog hele pakjes weggerookt, maar nu alweer 3 jaar gestopt!
Ja doei.
pi_79376997
Rood aangelopen, hoestend en met tranen in de ogen. Achteraf best grappig haha, ik werd toen ok pretty hard uitgelachen.
pi_79377127
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:15 schreef rubbereend het volgende:
Hoe betaalden jullie dat roken eigenlijk? Van je zakgeld?
Ja, echt zonde eigenlijk, heb wel nuttigere doelen voor ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')