abonnement Unibet Coolblue
pi_78931398
wij zijn ook weer druk bezig; manvriend is bezig met het regelen van de trouwkaart, ik ben bezig met de giveaways

Dit wordt 'm:

moet wel zelf alles in elkaar vouwen, onze namen komen onder het Just Married textje. We doen er wat trouwgerelateerde snoepjes in; zuurtjes waarop just married staat en zuurtjes waarop Mr & Mrs staat.

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:04:30 #177
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_79011445
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wij hadden deze bedankjes: met een bedankkaartje
Owja, het meisje had ook nog een kettinkje om..
[ afbeelding ]

Bedankt voor je komst, deze dag was er "eendje" om nooit te vergeten!
Onze namen en de datum

Veel plezier MoBlo
Grappig.. dat zijn ook onze bedankjes... en ook onze "originele" boodschap En ik vond mezelf nog wel zo creatief
Heowel we er nog over nadenken er een winkelmuntje erbij te doen... helemaal custom made van ons zeg maar. op www.winkelwagenmunt.nl .... leek ons een leuke touch...

Inmiddels zijn we in de laatste 3 maanden aanbeland, maar volgens mij is alles redelijk onder controle ...

Een laatste bespreking bij de lokatie gehad .. en de offerte is nog wat verder gezakt, terwijl wij echt het gevoel hadden dat we het nogal ge-upgrade hadden... maar goed.. ik zal niet klagen...

Kerk geregeld, lokatie, auto, fotograaf, bloemen, DJ, kaarten zijn we nu aan het uitzoeken...

En m'n pak besteld. Collega van m'n vader importeert maatpakken uit thailand. Vorige week ben ik helemaal opgemeten en over 2 weken zou ik al kunnen gaan afpassen..

Heb er zo'n zin in..

Zit me alleen wat af te vragen... hebben jullie vast ook een mening over. Ik zit een beetje met de kleur van m'n stropdas. Mijn aanstaande heeft me met 2 lapjes stof opgezadeld, een ivoor witte en een donker paarse. Dus de eerste reactie is natuurlijk m'n overhemd iets minder ivoor wit dan haar jurk en dan een paarse stropdas.
Maar na overleg met de bloemist komt er waarschijnlijk een donkerpaarse orchidee achtige bloem in de corsage. Ik wil het zelf niet te druk maken verder. Dus wat nu met de kleur van m'n stropdas te doen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_79012152
Als je een effen kleurig shirt (ivoor) en een effen kleurige stropdas (paars) neemt dan lijkt me dat helemaal niet te druk met een paarse orchidee in de corsage hoor, mooi juist!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_79030405
Zo, nog vier drieėnhalve week te gaan.

Gemeentehuis: check
Trouwen uit het huis van schoonouders: check
Restaurant: gereserveerd maar menu moet nog vastgelegd worden
Foto's: check
Gastenlijst: check
Jurk: check
Schoenen voor mij: check
Jasje voor mij: geeeeeeen idee. Het jasje dat ik op het oog had komt misschien op tijd binnen maar we gaan ondertussen ook op zoek naar een alternatief voor het geval dat.
Bloemen: nog helemaal niet over nagedacht
Pak voor : gaan we morgen kopen
Schoenen voor : geeeeeen idee
Overhemd: geeeeeeeen idee, is afhankelijk van mijn jasje en die moet er nog komen.
Ringen: schoon laten maken en laten graveren

Volgens mij hebben we alles. Wij houden het klein en dat vind ik al veel werk. Ik heb zwaar respect gekregen voor mensen die 100+ gasten uitnodigen. Ik moet er niet aan denken.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:30:27 #180
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79055531
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:50 schreef MinderMutsig het volgende:

Volgens mij hebben we alles. Wij houden het klein en dat vind ik al veel werk. Ik heb zwaar respect gekregen voor mensen die 100+ gasten uitnodigen. Ik moet er niet aan denken.
160 hier
Ik las je lijstje en dacht al, goh, dat gaat makkelijk bij hen...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_79093190
Ons lijstje:

trouwzaal: check
borrel: check
diner: check
feestzaal: check
muziek: check
fotograaf: check
jurk: check
schoenen voor bij jurk: check
kapster + makeup: check (afspraken gemaakt)
jurk in laten nemen: check (afspraken gemaakt)
ringen: check!
'vervoer': check (gewoon, met de auto.. )
kaartjes: zijn gemaakt, alleen nog laten drukken en versturen
getuigen: check
ondertrouw: check
stropdas voor : check

nog regelen:
pak voor
BABS

dat was 't zo ongeveer geloof ik wel !

nog 4 maanden en 9 dagen te gaan

gisteren bruiloft van schoonzusje (zus van ) gehad, en dat was echt leuk. Krijgen er zelf ook echt steeds meer zin in...
Ja doei.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:54:22 #182
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79093375
fotograaf gisteren geregeld

Morgen ff zitten voor de uitnodigingen en volgens mij zijn we er dan wel

nahja.. op een pak enzo na
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:23:26 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_79094318
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:54 schreef teamlead het volgende:
fotograaf gisteren geregeld

Morgen ff zitten voor de uitnodigingen en volgens mij zijn we er dan wel

nahja.. op een pak enzo na
hmm volgens mij vergeet je nog wat dingetjes hoor.. bloemen, ringen, lingerie voor mij, bedankjes (wel al een idee hoef alleen +/- 4 weken van te voren aan te geven)
en over 9 weken is het zover whoehoe heb er zin in
Be happy with the little things in life
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:29:23 #184
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79094481
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:23 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

hmm volgens mij vergeet je nog wat dingetjes hoor.. bloemen, ringen, lingerie voor mij, bedankjes (wel al een idee hoef alleen +/- 4 weken van te voren aan te geven)
en over 9 weken is het zover whoehoe heb er zin in
da's "enzo"
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_79099243
lingerie? daar doe ik niet aan
Ja doei.
pi_79099252
oh, en de ringen we hebben ze! Even fotootjes uploaden!
Ja doei.
pi_79099476












Ja doei.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:24:24 #188
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_79101034
mooie ringen
Be happy with the little things in life
pi_79102175
Mooi

En crap. Kapper en make-up. Helemaal niet aan gedacht!
Maandag maar eens even rondbellen. Hoe lang van tevoren doe je normaal gesproken een proefmake-up?

W zijn geslaagd voor een pak voor . Zo mooi! Hij heeft ook al een overhemd en stropdas en dat alles in een combi waarbij het niet uitmaakt wat de kleur van mijn jasje wordt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79102706
Mooie ringen! Ik heb bijna dezelfde als verlovingsring

Ongeveer 3 weken vantevoren MM

Ik heb gister een jurkje voor mijn bruidsmeisje (mijn dochtertje) besteld
Heb de bloem gevonden die ik in mijn bruidsboeket en op de corsages wil, heb als t goed is de "kadootjes" voor de getuigen geregeld.

Nu nog langs de locatie waar we heel graag foto's willen maken...een oude fabriekhal met hele mooie grote ramen..lastig uit te leggen maar heel tof in elk geval. hopen dat we toestemming krijgen!
pi_79103673
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

serieus zo weinig??
Ik heb op onze bruiloft maar 1 minibekertje thee gedronken Maar is 6 a 8 drankjes pp niet verschrikkelijk veel? Aan een stuk of 3 moet je toch zeker meer dan genoeg hebben? (wij hadden gewoon een vast bedrag overdag, zat geen verschil in voor aantal drankjes ofzo)
I had a signature once. It was awful.
pi_79105426
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooie ringen! Ik heb bijna dezelfde als verlovingsring

Ongeveer 3 weken vantevoren MM

Ik heb gister een jurkje voor mijn bruidsmeisje (mijn dochtertje) besteld
Heb de bloem gevonden die ik in mijn bruidsboeket en op de corsages wil, heb als t goed is de "kadootjes" voor de getuigen geregeld.

Nu nog langs de locatie waar we heel graag foto's willen maken...een oude fabriekhal met hele mooie grote ramen..lastig uit te leggen maar heel tof in elk geval. hopen dat we toestemming krijgen!
Dat soort locaties zijn erg gaaf voor het maken van foto's! Ik hoop dat jullie toestemming krijgen
O+ 11-06-2009 O+
pi_79119529
zo kom ik aan met mijn lijstje:

trouwzaal: check
diner: check
feestzaal: check
muziek: check
fotograaf: check
jurk: check
lingerie: check
juwelen: check
schoenen voor bij jurk: check
kapster + makeup: check
jurk in laten nemen: check
ringen: check
vervoer: check
kaartjes: check
gastenboek: check
bedankjes: check
getuigen: check
ceremoniemeester: check
ondertrouw: check
pak vriendje: check
huwelijksreis: check!

nog regelen:
BABS (gesprek met babs, is ongeveer 2 weken van tevoren dus zal deze week wel bericht ontvangen)
fotolocatie (elke locatie word of afgewezen door hun of is schreeuwend duur)

gelukkig is zo goed als alles gecheckt, mag ook wel met nog minder dan 2,5 week te gaan

o ja we hadden trouwens ongeveer 150 genodigden, en daarvan hebben 107 mensen bevestigd en zo hectisch is het niet, we hebben alles redelijk makkelijk kunnen regelen in de tijd die we hadden. maar we zien bijvoorbeeld wel dat je het zo hectisch kan maken als je zelf wil. een nicht van ons gaat bv ook trouwen en die wil per se een designer jurk maar dan goedkoop. is (ik gok) meer dan 20 winkels af gegaan en laat nu de jurk maar maken. terwijl ik bv maar 4 jurken heb gepast en de goede had. maar ik vind het ook niet erg om in een 'fabrieksjurk' te lopen.
en ook de locatie waar we eten/feesten. hier hebben we niet proefeten gedaan omdat we al weten van anderen dat het eten gewoon goed is (je moet je ook niet teveel ervan voorstellen, maar het is eetbaar zeg maar ) maar dat komt ook omdat vriendje en ik eigenlijk het liefst bij bv een beer restaurant wouden gaan eten met iedereen (www.beren.nl) dus we zijn makkelijker daarmee. meer het: doe maar normaal dan doe je al gek genoeg principe.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_79120487
Over gasten laten bevestigen: Dat wilde ik ook gaan doen.
Vooral omdat we na het trouwen zeeer waarschijnlijk een receptie/kleine lunch bij ons thuis doen voor de mensen die niet naar het feest komen.

Maar ook voor het feest zelf is het handig natuurlijk.
Hoe hebben jullie dat afgesproken bij de locatie voor het feest?

En verder: Straks met de kaarten bezig!
pi_79120616
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:23 schreef Kekaa het volgende:
Over gasten laten bevestigen: Dat wilde ik ook gaan doen.
Vooral omdat we na het trouwen zeeer waarschijnlijk een receptie/kleine lunch bij ons thuis doen voor de mensen die niet naar het feest komen.

Maar ook voor het feest zelf is het handig natuurlijk.
Hoe hebben jullie dat afgesproken bij de locatie voor het feest?

En verder: Straks met de kaarten bezig!
wij moeten minimaal een week van te voren aangeven hoeveel er precies komen, voor inkoop. verder is drank en zo wel op basis van nacalculatie dus is dat niet zo erg. maar als jij voor 150 man taartjes hebt, en er komen er maar 75 word het lastiger

edit: en verwacht trouwens van zeker de helft geen bevestiging. maar je kan nog een beetje inschatten bij sommige of ze wel of niet komen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_79120850
Proefeten hebben wij wel gedaan. Ik wil op mijn trouwdag wel iets specialer en lekkerder eten dan ik op een gemiddelde doordeweekse dag zelf thuis kook. Ik zou er echt stevig van balen als ik op die dag het gevoel zou krijgen dat ik dat thuis net zo goed of zelfs beter had gekund. Wij hadden dus liever minder gasten en de perfecte locatie met goed eten dan een groot feest bij het lokale schnitzelparadijs.

Dat proefeten overal heeft uiteindelijk meer gekost dan onze trouwkleding bij elkaar maar op die manier konden we wel heel veel locaties af laten vallen omdat het toch niet helemaal was wat we zochten en nu zijn we er ook helemaal blij mee. Zowel qua look als qua eten. En het mooiste is nog dat we helemaal niemand hebben hoeven schrappen van de gastenlijst die we er eigenlijk toch wel graag bij hadden willen hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79120874
hier hangt het eten af van de gasten zelf: kunnen ze fatsoenlijk BBQ-en of niet
Ja doei.
pi_79151503
Eindelijk mag ik hier dan ook posten!!! Over 2 jaar ( ) gaan ik en mijn vriend dan eindelijk trouwen! Het moet gebeuren in de lente/zomer van 2012, dan zijn we 10 jaar bij elkaar . Het gaat geen grootste bruiloft worden hoor, maar we trouwen wel op vrijdag en ook voor de kerk. Maar ik ga proberen om er een redelijke low-budget bruiloft van te maken. Ik heb in ieder geval genoeg tijd om voorbereidingspret te hebben
And so the lion fell in love with the lamb
pi_79154258
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
Eindelijk mag ik hier dan ook posten!!! Over 2 jaar ( ) gaan ik en mijn vriend dan eindelijk trouwen! Het moet gebeuren in de lente/zomer van 2012, dan zijn we 10 jaar bij elkaar . Het gaat geen grootste bruiloft worden hoor, maar we trouwen wel op vrijdag en ook voor de kerk. Maar ik ga proberen om er een redelijke low-budget bruiloft van te maken. Ik heb in ieder geval genoeg tijd om voorbereidingspret te hebben
Gefeliciteerd!

Zo doen wij het ook. Wij gaan trouwen op de dag en de tijd (bij benadering ) dat we elkaar 10 jaar geleden voor het eerst ontmoet hebben met als gasten ouders, broers en zussen, oma en enkele goede vrienden. In totaal ongeveer 30 gasten die er dan ook de hele dag bij zijn en verder houden we geen receptie o.i.d. Inclusief kleding en restaurant zijn wij klaar voor ongeveer ¤3000-¤3500.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 15 maart 2010 @ 09:23:21 #200
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_79158887
Gefeliciteerd Bamba!

Ik heb mn jurk vrijdag gepast en hij zat als gegoten! Er hoefde dus niks aan vermaakt te worden alleen een heel klein ministukje van de onderkant. Deze passessie was veel leuker dan de 1e, echt zoals het hoort te zijn!

Wij trouwen in een andere gemeente dan dat we wonen. Iemand enig idee hoe het dan met de BABS zit? zo maar weer een rondje bellen denk ik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')