abonnement Unibet Coolblue
pi_77634213
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef beachbabeification het volgende:

[..]

ik woon zelf in een studentenhuis en veel studentenhuizen hebben geen fatsoenlijke nooduitgang/trap, net maar ff met mn huisgenoten over gehad wat te doen bij een brand.. pff wil je niet over nadenken. toch vind ik onderhoud, trap, brandveiligheidsvoorschriften e.d. verantwoordelijkheid van de verhuurder, helaas zijn veel verhuurders toch meer geldbelust dan denkend om de veiligheid.
Studenten kunnen er zelf ook wel wat meer voor doen natuurlijk. Alleen zitten ze in de leeftijdscategorie die nooit wat overkomt, zo denken ze. Dat hoort bij die leeftijd, dat is ook geen verwijt, ik deed het toen ook niet. Maar vaak zijn de vluchtwegen geblokkeerd, ligt de brandblusser onder het oud papier en heeft niemand ooit de gebruiksaanwijzing doorgelezen, terwijl de batterijen uit de rookmelders zijn gehaald tegen het gepiep. Studentenhuizen vallen van alle kanten in een hoog risico, maar ook door de bewoners zelf.
quote:
Dat soort dingen doen ze toch altijd wel weer netjes daar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77634647
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef Inca het volgende:

[..]

gerucht gaat dat het meisje lieke heet
Lieke d'Hont, raar want haar hyves rept er nog geen woord over
You can trust me, trust nobody...
pi_77634912
Wat erg Ben benieuwd hoe het kan dat de bewoners wel het huis uit waren en zij niet (of logeerde ze juist bij de persoon die zelf niet aanwezig was)
Klussen deel 1 en 2
pi_77634979
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:51 schreef Neroje het volgende:

[..]

Lieke d'Hont, raar want haar hyves rept er nog geen woord over
Wel, een berichtje van iemand.
All good things are wild and free.
pi_77635001
Wow... ik heb daar jaren om de hoek gewoond... r.i.v.!
"Lik m'n reet en slik m'n scheet, flikker, ik ben wreed!"
- Per.verz - Ut beest in mij
pi_77635145
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wel, een berichtje van iemand.
Die is pas geplaatst om 16:55, na mijn post
You can trust me, trust nobody...
pi_77635379
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef Neroje het volgende:

[..]

Die is pas geplaatst om 16:55, na mijn post
Dat kan.
All good things are wild and free.
pi_77637482
In de bloei van haar leven... Bah!
Noot noot.
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:25:46 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77637635
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:51 schreef Neroje het volgende:

[..]

Lieke d'Hont, raar want haar hyves rept er nog geen woord over
Brr. Daar zit ik verschillende keren twee connecties vanaf. Ze komt uit Utrecht dus. Ken dr niet persoonlijk, maar jeez wat erg. Sterkte aan de nabestaanden...

Ik woon zelf ook in een studentenhuis en ik ga in gedachten ook weer even alle vluchtwegen af. Wij hebben bijvoorbeeld wel rookmelders, maar zulke slechte dat de batterijen na een week op zijn. Mn vader heeft op mijn kamer zo'n duo-rookmelder (ook koolstofmonoxide) geinstalleerd. En we hebben brandblussers en een branddeken. Brr. Maar toch, of ik dan goed zou weten wat te doen...
pi_77638198
Gadverdamme . Daar heb ik vlak bij gewoond, heel wat keren langs gekomen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_77638294
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:43 schreef du_ke het volgende:
Gadverdamme . Daar heb ik vlak bij gewoond, heel wat keren langs gekomen.
Same here, kom er ook nu nog regelmatig langs
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_77638757
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:25 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Brr. Daar zit ik verschillende keren twee connecties vanaf. Ze komt uit Utrecht dus. Ken dr niet persoonlijk, maar jeez wat erg. Sterkte aan de nabestaanden...

Ik woon zelf ook in een studentenhuis en ik ga in gedachten ook weer even alle vluchtwegen af. Wij hebben bijvoorbeeld wel rookmelders, maar zulke slechte dat de batterijen na een week op zijn. Mn vader heeft op mijn kamer zo'n duo-rookmelder (ook koolstofmonoxide) geinstalleerd. En we hebben brandblussers en een branddeken. Brr. Maar toch, of ik dan goed zou weten wat te doen...
Duorookmelders zijn niet zo zinvol omdat koolmonoxide naar beneden zakt en rook omhoog stijgt. Heb je een gaskachel, dan moet je een rookmelder tegen het plafond en een aparte koolmonoxidemelder laag bij de grond.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_77639302
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef Inca het volgende:

[..]

gerucht gaat dat het meisje lieke heet
Ik hoorde een studiegenoot, ook een vindi, ook over ene Lieke praten aan z'n telefoon.
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:21:58 #89
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_77639550
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:15 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik hoorde een studiegenoot, ook een vindi, ook over ene Lieke praten aan z'n telefoon.
Het is al duidelijk:
Het is Lieke D'Hont
http://liekedhont.hyves.nl/
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:43:15 #90
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_77640502
Ik hoorde via via dat ze in de kelder is gevonden. Wat raar, de brand was vooral boven.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_77640807
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik hoorde via via dat ze in de kelder is gevonden. Wat raar, de brand was vooral boven.
Ik zit dan te denken aan desorientatie door de combinatie rook, slaapdronken en onbekende woning. Maar dat blijft speculeren natuurlijk.
pi_77641266
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik hoorde via via dat ze in de kelder is gevonden. Wat raar, de brand was vooral boven.
Zijn ze dan niet in de war met de brand in het studentenhuis bij de Lage (of Hoge) der A wat maanden geleden? Toen werd er nml een student in de kelder gevonden.
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:38:03 #93
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77643053
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:59 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Duorookmelders zijn niet zo zinvol omdat koolmonoxide naar beneden zakt en rook omhoog stijgt. Heb je een gaskachel, dan moet je een rookmelder tegen het plafond en een aparte koolmonoxidemelder laag bij de grond.
O. Nja, gelukkig heb ik geen gaskachel, dus eigenlijk had ik aan alleen een gewone rookmelder wel genoeg gehad denk ik.
pi_77644394
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:21 schreef Radio-silence het volgende:

[..]

Het is al duidelijk:
Het is Lieke D'Hont
http://liekedhont.hyves.nl/
Plaatsvervangende schaamte altijd

4 maanden lang laat niemand wat van zich horen en dan is ze dood en hoppa, alle gravediggers komen boven tafel; met avatars die al beschamend zijn tijdens een dronken bui, zetten ze condoleances op de site. Jezus, wat een wansmaak...
I feel kinda Locrian today
pi_77644437
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik hoorde via via dat ze in de kelder is gevonden. Wat raar, de brand was vooral boven.
dat is vreemd want je zag het bij tv noord dat de lijk kist boven uit het dak werd getild
Twinning = boring
pi_77649790
RIP Lieke, dat dit jou moest overkomen..
pi_77650466
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:07 schreef starla het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte altijd

4 maanden lang laat niemand wat van zich horen en dan is ze dood en hoppa, alle gravediggers komen boven tafel; met avatars die al beschamend zijn tijdens een dronken bui, zetten ze condoleances op de site. Jezus, wat een wansmaak...
het trieste is toch wel al die mensen die condoleances doen maar daar eerst een heel verhaal over zichzelf neerplanten etc. etc. Als in ik heb dat en dit meegemaakt, ik moet er niet aan denken dat mij of mij naasten moet overkomen etc. etc. Echt soms wereldvreemd.
pi_77650768
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:07 schreef starla het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte altijd

4 maanden lang laat niemand wat van zich horen en dan is ze dood en hoppa, alle gravediggers komen boven tafel; met avatars die al beschamend zijn tijdens een dronken bui, zetten ze condoleances op de site. Jezus, wat een wansmaak...
Wel heel vreemd om die krabbels te lezen van 23 oktober en daarvoor. En dan ineens "Rust zacht".

Veel sterkte aan de nabestaanden.
pi_77653359
...
Oh, and that's a bad miss!
pi_77655169
Vanmorgen vroeg werd ik wakker door de sirenes en op weg naar de faculteit was ik nog aan het vloeken omdat ik mn fiets over die brandweerslangen moest tillen.

Wel netjes dat Vindi de festiviteiten afgelast heeft..
Lawamena hitihala Lawamena haulala
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')