zelf bakken, weet je HOEVEEL MOEITEquote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Morgen trakteren Qutje, en zelf iets bakken is ook leuk![]()
Of een arretjescake maken
ja sorry...quote:
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellendequote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef P.F het volgende:
Wat een drama oh-oh..
Ik laat pakjes altijd bij mijn ouders bezorgen, daar is altijd wel iemand thuis!!
Wat Morretje zegt idd! Nu weet ik ook meteen wie mijn nieuwste buur isquote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kom jij aan dat kippenhok!!!!
Wat!!!! Ik niet!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Morretje het volgende:
Tombola, ik heb ook al een kippenhok! Was een gift van Farmville!
toch wel!!!!!quote:
Nice!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellende![]()
Maar goed, nu krijg ik die decoder voor nop![]()
Ok, das ook fijn. Je moet er wat voor over hebben, zeg maarquote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellende![]()
Maar goed, nu krijg ik die decoder voor nop![]()
Ja maar ik geloof het pas als ik m heb en als dr niks afgeschreven wordt hequote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok, das ook fijn. Je moet er wat voor over hebben, zeg maar
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]