Je hebt een lievvvv konijntje van me gekregenquote:
serieus, kijk eens hoe pervers mijn dieren zijn!quote:
je bent de liefste!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt een lievvvv konijntje van me gekregen
En nu ga ik ook m'n lekkere warme bedje in!
en mooi dat jij die knuffel van Poit nog niet gekregen hebt zeker?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en mooi dat jij die knuffel van Poit nog niet gekregen hebt zeker?
Ik ga slapen... zal ik mn wekker zetten voor de aardbeien? twijfel twijfel...
Ik moet om 6.10 eruit. Als ik nou 5.50 eruit ga dan moe ik het toch bijna redden denk ik?
Arm knullie. En arme mamma.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:41 schreef Bamba het volgende:
![]()
Ik ga nu ook maar slapen. Zit hier met een ziek jongetje op de bank. Zal wel een lekkere nacht worden.
![]()
Slaap lekker iedereen![]()
zo zit ik dus ook... maar dan kom ik morgen online en dan zijn ze dood...quote:Op maandag 18 januari 2010 00:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arm knullie. En arme mamma.![]()
Welterusten slaperts!![]()
Ik moet echt mijn wekker zetten voor dei stomme aardbeien. Laptop mee naar boven en met één oog open inloggen? Of toch maar bedenken dat het maar een spelletje is, da's de vraag.
Sielugquote:Op maandag 18 januari 2010 00:41 schreef Bamba het volgende:![]()
Ik ga nu ook maar slapen. Zit hier met een ziek jongetje op de bank. Zal wel een lekkere nacht worden.
![]()
ah nee! Wat zielig... Kus voor Robin en sterkte vannacht!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:41 schreef Bamba het volgende:
![]()
![]()
Dode bytes.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo zit ik dus ook... maar dan kom ik morgen online en dan zijn ze dood...
Strontverkouden. Hij hoest z'n longen uit z'n leef en heeft verhoging. Hopelijk is het morgenochtend over, anders kan hij niet naar het kdv en m'n baas ziet me al aankomenquote:
ja, maar toch...quote:
ja, we hebben je gefipoooooooooooooo gemist!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
Jullie vroegen je natuurlijk al af waar ik was
Ik ben snotverkouden, dus lamlendig, dus neergestort op de bank
Aha! Ik voel een bandquote:Op maandag 18 januari 2010 00:47 schreef Bamba het volgende:
Strontverkouden. Hij hoest z'n longen uit z'n leef en heeft verhoging. Hopelijk is het morgenochtend over, anders kan hij niet naar het kdv en m'n baas ziet me al aankomen. Maar we zullen zien
![]()
Truste iedereen
Fi - hatsjoe - Poquote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef tombolafan het volgende:
ja, we hebben je gefipoooooooooooooo gemist!
sterkte!!!!
quote:
*knuf voor Elies*quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
Jullie vroegen je natuurlijk al af waar ik was
Ik ben snotverkouden, dus lamlendig, dus neergestort op de bank
Lol!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar toch...
Ik ga mn wekker over een uur zetten, dan is mn ene veld klaar. de rest kan morgen, die is nu 50% en kan dan wel geoogst... pffffff
![]()
![]()
![]()
![]()
beterschap eliesquote:Op maandag 18 januari 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha! Ik voel een band
Sterkte en beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |