abonnement Unibet Coolblue
pi_119533543
Gelukkig weinig last gehad van pratende mensen om me heen. Alleen bij John Talabot hoorde ik het gepraat van het publiek door de muziek heen.

The xx was geweldig. Heb echt zitten genieten.
pi_119533562
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat viel nog wel mee, eigenlijk. Het was gewoon fantasieloos, eentonig en saai. Voor een live-act spelen ze ook bar weinig zelf.
Kan me voorstellen dat het wel een leuke DJ-act is en vooral tot zijn recht komt op de plaat :) maar niet in zo'n setting.

Maar goed, leuk dat the XX tof was. Ik denk dat ondanks dat ik de albums erg saai vind ik het wel zonde vind dat ik het gemist heb live, dat lijkt me echt vet ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119536008
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:50 schreef Norrage het volgende:
[..]

Haha leuk :) Ik hoorde het al van mijn maatjes die gingen gisteravond, wat een ongelooflijk huppelkutjes publiek begint het te worden voor dat soort bands....En nog steeds moeten we uitleggen aan jan en alleman waarom we het kut vinden als "onze" Paradiso bandjes te groot worden voor Paradiso. Suf commercieel 3fm huppelkutjes publiek ;(
Het gebeurt bij steeds meer bands ja ;(. Ik denk dat je het live niet saai had gevonden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef Zocalo het volgende:
Dat praten tijdens zon concert snap ik ook echt niet.
Maar meesterlijk concert. Voor mijn gevoel duurde de toegift wel langer? Intro, Tides en Stars. Geen Hot Like Fire..
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:00 schreef Tchock het volgende:
Intro, tides en stars inderdaad :Y. Dat voorprogramma was trouwens echt waardeloos. Thuis typ ik wel meer :D
Merkwaardig, onlangs bij Radiohead had ik ook al nummers gemist en dingen verkeerd herinnerd. Mijn troost is dat "Stars" best op "Hot Like Fire" lijkt en dat die drie nummers tezamen ook niet heel lang duren.
Stay on my arm, you little charmer
pi_119536156
Ik weet trouwens niet wat ik irritanter vind, mensen die praten bij concerten of mensen met die afschuwelijke hipster wij-kenden-ze-al-lang-houding. :')
pi_119537522
Ik heb nog nooit bij een concert gehad dat mensen er door heen gingen praten.. maar ik heb ook altijd het liefst een staplek, zitten kan ik wel als ik 80 ben. Maar als ze eht wel zouden doen zou ik er wat van zeggen.
Ik ben uiteindelijk niet naar dit concert geweest. Ik vind de laatste cd erg goed, maar ik vond ze op youtube live wat tegenvallen.
En teveel 3fm publiek? Ik heb nog nooit iets van de XX op 3fm gehoord.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 november 2012 @ 14:20:13 #231
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_119537791
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_119537923
Praters hou je toch wel, ik stond een tijdje achter 2 die het hadden over een concert a.s. zaterdag. Om ons heen keek iedereen alleen maar vuil, dus toen heb ik heel hard sssst geroepen. Ze werden er gelukkig wel stil van :) Daarna hebben ze vooral vals meegezongen. Ben uiteindelijk toch wat verder naar voren gaan staan waar het wel redelijk rustig was.
Maar om nou te zeggen dat 'tegenwoordig' van die huppelkutten hier op af komen, ik weet niet. Heb ook wel eens bij de Editors of Arcade fire gestaan en daar is het niet andres. Alleen bestaat heb je dan een wat ouder mannelijk publiek die gaan chagrijnen en ook praten. Al ben ik pas sinds 2005 een actief concertganger (toen was ik 17) misschien zien jullie mij ook als een huppelkut! :D

Al met al heb ik enorm genoten! Van de muziek, de lichtshow en de band ^O^
pi_119538022
Ik vindt ze ook heeeeel goed. Ken ze al langer en ook veel vriendinnen van mij vinden het super...^^
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:29:35 #234
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_119538178
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Haha leuk :) Ik hoorde het al van mijn maatjes die gingen gisteravond, wat een ongelooflijk huppelkutjes publiek begint het te worden voor dat soort bands....En nog steeds moeten we uitleggen aan jan en alleman waarom we het kut vinden als "onze" Paradiso bandjes te groot worden voor Paradiso. Suf commercieel 3fm huppelkutjes publiek ;(
En "jullie" zijn allemaal zelf onderdeel van dat commercieel 3fm huppelkutjes publiek, maar jullie hebben het zelf niet door.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_119538186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef Markeerstift het volgende:
Praters hou je toch wel, ik stond een tijdje achter 2 die het hadden over een concert a.s. zaterdag. Om ons heen keek iedereen alleen maar vuil, dus toen heb ik heel hard sssst geroepen. Ze werden er gelukkig wel stil van :) Daarna hebben ze vooral vals meegezongen. Ben uiteindelijk toch wat verder naar voren gaan staan waar het wel redelijk rustig was.
Maar om nou te zeggen dat 'tegenwoordig' van die huppelkutten hier op af komen, ik weet niet. Heb ook wel eens bij de Editors of Arcade fire gestaan en daar is het niet andres. Alleen bestaat heb je dan een wat ouder mannelijk publiek die gaan chagrijnen en ook praten. Al ben ik pas sinds 2005 een actief concertganger (toen was ik 17) misschien zien jullie mij ook als een huppelkut! :D

Al met al heb ik enorm genoten! Van de muziek, de lichtshow en de band ^O^
Huppelkutjes is het ene uiterste, dronken hard pratende mannen het andere uiterste. Huppelkutjes vind ik dan minder erg, want daar kan je doorgaans tenminste nog overheen kijken :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119538353
Het was waanzinnig goed. Jamie is een kunstenaar, de beats die hij eruit gooide waren bizar en nog veel verder ontwikkeld sinds Lowlands. Het blokje met Reunion, Sunset, Night Time, Swept Away en Shelter was gewoon één grote trip. Sowieso was het geluid subliem, door zo'n klein boxje op het podium kregen we qua geluid eigenlijk gewoon een goed gebalanceerd privéconcert :) Briljant trouwens dat die hekken vooraan een bar/leuning/tafeltje hadden. Dat was echt heel relaxt. Maar echt een klasse apart deze band :)
pi_119538381
Ik heb trouwens voor het eerst gezeten gister, beviel prima. Geluid was optimaal, wachten was chiller en tijdens de show een ongekend overzicht :)
  maandag 17 december 2012 @ 12:24:57 #238
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120411332
ParadisoAdam twitterde op maandag 17-12-2012 om 12:20:18 Paradiso presenteert The xx in @HMH op maandag 20 mei. Kaarten à 35,50 gaan morgen om 12:00 via ticketservice.nl in de voorverkoop. #thexx reageer retweet
Voor degene die het gemist heeft.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120411399
Oef lastig. De show en setlist zal niet veel anders zijn... maar die was de afgelopen twee keer wel briljant!
  maandag 17 december 2012 @ 12:41:28 #240
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_120411858
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef F_JD het volgende:
Oef lastig. De show en setlist zal niet veel anders zijn... maar die was de afgelopen twee keer wel briljant!
Bekend dilemma.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 17 december 2012 @ 12:46:02 #241
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120412023
Hier zijn al tickets te verkrijgen:
http://thexx.info/live/
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120412102
Hmm. De show in Utrecht was echt een van de beste van dit jaar, maar of ik nou voor 35,50 excl naar de HMH wil...
  maandag 17 december 2012 @ 13:04:22 #243
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120412693
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef donroyco het volgende:
Hier zijn al tickets te verkrijgen:
http://thexx.info/live/
Besteld.
Zal de 1e keer zijn dat ik voor iets anders dan boemboemboem-muziek in de HMH kom. :7

[ Bericht 14% gewijzigd door mstx op 17-12-2012 13:24:24 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_120423958
Die kerstcover. :o
pi_120469379
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef donroyco het volgende:
Hier zijn al tickets te verkrijgen:
http://thexx.info/live/
Jaaaa, gister maar meteen besteld!
I would date the hell out of me.
pi_120469713
Ervan uitgaande dat de setlist niet heel anders zal zijn en HMH alleen maar groter is hoeft het van mij niet (voor dat bedrag).
pi_121173871
Gisteren/vandaag is "The xxmas" gratis in de iTunes store te downloaden, met daarop een Jamie xx-edit van "Sunset". Blijkbaar zijn veel mensen ermee in aanraking gekomen, blijkbaar zijn er twaalf dagen lang dingen gratis te downloaden. Hier wat reacties:

quote:
Titel: Mevrouw u kan niet zingen!!!
door Tim Vogel
Wat een slechte stem!!! Na de eerste 30 seconde alweer afgezet omdat ik die stem echt niet aankan, zo slecht!
quote:
Titel: Saai
door: .,!;!:&/&:
Waarom alleen naar saaie boeken/liedjes ?! :s
quote:
Titel: Wat een prut
door: Koning Bolo
Ongelooflijk wat een prut die in deze twaalf dagen wordt uitgestort.
Zou eigenlijk aangepakt moeten worden wegens ernstige vervuiling van de samenleving
quote:
Titel: St3rf
door: Bobby Zhao
Nu gehad met die skeere 12 dagen prut. Nekschot doodstraf alles
Stay on my arm, you little charmer
  vrijdag 4 januari 2013 @ 23:32:41 #248
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121175321
Mensen die een recensie plaatsen = :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_123755292
Even volgen. :) Utrecht was erg mooi, maar geen HMH voor mij denk ik.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')