Ik kan absoluut niet dansenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"wij"gaan in amsterdam... doe je mee?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lapo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas je sig eens aan!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo dat is super..Mr heeft vliegangst en kreeg dus niets..
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, dat is er een van mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is dat er een van jou Chipsie? Hij ligt er wel prinsheerlijk zeg..
Fiets jung!
ik kan ook niet dansen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet dansen. Vind het wel leuk om naar te kijken, dus ga wel mee om te kijken hoe jij het doet
quote:
aaaaaaaah, zet er de OP in? Please?????quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FIETS!!! LAPO-STELER!!!!Wat is ermee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Pas je sig eens aan!!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is ermee??-edit- zie het al..thuis
Dat heb ik eerder gehoord. Ik heb daarom gewoon gezegd dat het een nacht-vlucht is en ik fit wil aankomen omdat ik moet werken de dag erna, en dat ik anders niet kan slapen in een vliegtuig. Beetje verhaaltje er omheen en toen was het goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo dat is super..Mr heeft vliegangst en kreeg dus niets..
is je oude topic nog...quote:
Thanksquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MrS! Ik wil je even een hele fijne vakantie wensen. Maak er iets tofs van!![]()
Mijn meneer komt morgen weer thuis, fijn is dat
Kan je niet dansen of heb je geen ritmegevoel?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaaaah, zet er de OP in? Please?????
oh, ik BARST van het ritmegevoelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan je niet dansen of heb je geen ritmegevoel?
Je mag hem ook in de mijne zetten?quote:
Je bent de liefste!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
MrS aan het plannen zie ik? Spannend hoor, die last minute voorbereidingen! Maar je hebt er zin an, begrijp ik.Moet ik af en toe langs je huis rijden om te kijken of het er nog staat?
![]()
Haartjes zitten in de henna. Dat spul 's nachts laten intrekken is een aanrader, ik slaap er goed mee en alles is blijven zitten! Kleur is weer niet spectaculair veranderd maar de vorige keer trok dat de eerste 2 weken nog flink bij.
F_R: ik duim nog steeds voor een goede uitslag. Jammer dat je schoonfamilie zo moeilijk ligt.
Ik heb eindelijk mijn kerstig buitenverlichting binnen gehaald. Dadelijk boodschappen doen en huis een beetje poetsen. En Youtubes zoeken van wat nummers die we morgen zingen, ik moet nog iets repeteren.
eeeeeh, kan je uberhaupt slapen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou echt niet kunnen slapen met henna op mn kop.
Ik kan al niet slapen met een elastiekje in mn haren![]()
Ik kan niet eens slapen met een pyama aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |