quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*tring tring*
*klik*
zij: 喜酒店,我能帮助您?
ik: Hello, do you speak English"
zij: "Yesss"
ik: "I would like to make a reservation for a single room, next week monday"
zij" Yesss"
Ik: "Do you have any rooms available?"
Ik: "Okay..."
Ik: "You don't actually understand what I'm saying, do you?"
Ik werd gek van mijn omgeving die er niet tegen konden dat ik alleen maar zei "ik weet niet waar ik heen ga, ik weet niet of GSM daar werkt, ik weet niet of ik iets kan laten weten, ik weet niet of ik daar kan pinnen, ... etc"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed dat je het toch een béétje aan het plannen bent nog, last minute.
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het alweer veilig hier? Geen GAMers?
Als ik volgende keer acrylnagelvijlen bestel zal ik er 1 naar je opsturen om te proberen! Ik heb er nu1 voor mezelf waar ik wel even mee doe, maar zal er binnekort toch wel meer moeten bestellen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat schiet niet op, die heb ik voor mezelf en daar kom ik dr amper mee doorheen.
En nou hoorde ik van iemand dat ze de dikke nagels van haar peruanen altijd vijlt met een hars- of acrylnagelvijl.
Dus ik dacht ah dat wil ik nog wel es proberen.
Poit nog af en toe... Maar Cat en ik hebben besloten dat die lief is!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het alweer veilig hier? Geen GAMers?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*tring tring*
*klik*
zij: 喜酒店,我能帮助您?
ik: Hello, do you speak English"
ik: "I would like to make a reservation for a single room, next week monday"
zij" Yesss"
Ik: "Do you have any rooms available?"
Ik: "Okay..."
Ik: "You don't actually understand what I'm saying, do you?"
Ik ben een manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Rochelen boeren scheten en spugen heb je niet veel moeite mee hoop ik?
gaaf dat t nu dichterbij komt !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neuh zenuwachtig niet... maar wel leuk hoorvooral excited nu
Ik kijk wel even of ik er zelf een kan vinden, en ik wil er natuurlijk wel gewoon voor betalen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik volgende keer acrylnagelvijlen bestel zal ik er 1 naar je opsturen om te proberen! Ik heb er nu1 voor mezelf waar ik wel even mee doe, maar zal er binnekort toch wel meer moeten bestellen!
Jij bent de leukste!!!!!quote:
Huh, waarom vroeg dat vrouwtje bij de mcdonalds telkens "Hello, hotel speaking, how may I help you?"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Oh mn zusje deed ook niks als zulke gesprekken vertellen toen ze terug kwam uit China.
Ging ze bv bij MacDonalds eten es.
Bestelt ze een menu.
Vrouwtje achter balie: 喜酒店,我能帮助您????
Mn zusje": Sorry do you speak English?
Vrouwtje: Yes! 喜酒店,我能帮助您? ???
Zusje : I am so sorry, do you speak English???
Vrouwtje : YESSS! 喜酒店,我能帮助您? ????
Zusje haalt schouders op en geeft het op.
Vrouwtje nog een keer heeeeeeeeeel langzaam.
Bleek ze met een zwaar chinees accent "diet or regular" te vragen...
\
Maar ze snuiten hun neus in hun hand en kwakken dat zo naast je voeten neer hequote:
Nou als jij zo goed chinees kan, wast probleem dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh, waarom vroeg dat vrouwtje bij de mcdonalds telkens "Hello, hotel speaking, how may I help you?"
Ja i know... smeerlapjes daarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ze snuiten hun neus in hun hand en kwakken dat zo naast je voeten neer he
Het probleem is dat ik straks geen google translate bij me hebquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als jij zo goed chinees kan, wast probleem dan?
Ik hoor net dat je lief bent, dus ik ga akkoord. Zo ben ik.quote:
telefoon met internetaboquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik straks geen google translate bij me heb
Als ik mn zusje mag geloven zijn ze echt nergens zo erg als in Chinaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja i know... smeerlapjes daar
Van mij hoeft dat inderdaad niet, maar ik ben wel wat gewend van andere Aziatische landen
Want jij bent ook lief!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je lief bent, dus ik ga akkoord. Zo ben ik.
Hij is overgebleven van de GAM-uitwisseling!!!!quote:
Huh, bang voor mij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is overgebleven van de GAM-uitwisseling!!!!
Er waren gewoon jongens bij die bang waren voor jou!
ow...quote:
Ik gebruik je gewoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow...
Tegen mij ben je lief in elk geval...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
Trouwens Tombola, prachtige UI heb je
onder de indruk iig... Ik ga zoekenquote:
Daar doe ik het voor!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent de leukste!!!!!
Lekker geslapen?
Soort van uitwisselingsprojectbijeffectdinggevaliets.quote:
Als je zelf écht niets wilde plannen dan had je het niet gedaan, ongeacht 'je omgeving' waar je gek van werdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik werd gek van mijn omgeving die er niet tegen konden dat ik alleen maar zei "ik weet niet waar ik heen ga, ik weet niet of GSM daar werkt, ik weet niet of ik iets kan laten weten, ik weet niet of ik daar kan pinnen, ... etc"
Dus nu maar een schema aan het maken en wat kleine dingetjes aan het boeken zoals treinen, boottochten en hotels... zucht
Je DNF UI is in ieder geval goedgekeurdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar niet zo eigenlijk.. Ben niet ingestopt vannacht..![]()
[..]
Soort van uitwisselingsprojectbijeffectdinggevaliets.
Komt wel goed, ik laat wel weten wanneer ik ze bestel!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kijk wel even of ik er zelf een kan vinden, en ik wil er natuurlijk wel gewoon voor betalen hoor
Ene mevrouw Koei was nog helemaal verheugd dat je in de OP-lijst stondquote:
Kon je huis niet vinden...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar niet zo eigenlijk.. Ben niet ingestopt vannacht..![]()
en een grotequote:[..]
Soort van uitwisselingsprojectbijeffectdinggevaliets.
Oh god, gaan we weer met de pre-schiphol stressquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zelf écht niets wilde plannen dan had je het niet gedaan, ongeacht 'je omgeving' waar je gek van werdKortom, het is voor jezelf toch stiekem ook heus wel prettig om een béétje houvast te hebben
Oh en op tijd naar Schiphol he, ivm gladheid enzo![]()
Ik dacht nog zal ik vragen of ie niet vandaag alvast richting schiphol gaat...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zelf écht niets wilde plannen dan had je het niet gedaan, ongeacht 'je omgeving' waar je gek van werdKortom, het is voor jezelf toch stiekem ook heus wel prettig om een béétje houvast te hebben
Oh en op tijd naar Schiphol he, ivm gladheid enzo![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ene mevrouw Koei was nog helemaal verheugd dat je in de OP-lijst stond
Rond 18.00 uur... en om 18.30 gaat het slaappilletje erin en dan hoop ik om 9:00 uur wakker te worden in chinaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Hoe laat was je vlucht nog es morgen Mr???
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je DNF UI is in ieder geval goedgekeurd
quote:
ja nou ja...quote:
Oehh dan ook nog met slaappil, doe je goed! (off topic, krijg je die van je HA?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Rond 18.00 uur... en om 18.30 gaat het slaappilletje erin en dan hoop ik om 9:00 uur wakker te worden in china
doen ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou ja...
pm volgende keer een routebeschrijving dan!
Je begreep toch wel dat het sarcastisch bedoeld was, dat van Schiphol?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh god, gaan we weer met de pre-schiphol stressdit keer luister ik naar niemand en doe ik gewoon m'n ding en ga op het laatste moment
Mooie tussenweg toch!quote:En tuurlijk is het prettig om dingen gepland te hebben (geeft rust), maar ik irriteer me er aan als ik daar ben en alles ligt al vast... dus ik plan nu binnenlandse vluchten met 100% refund-annuleringsopties en zo
Wees blij dat ie geen Dora-liedjes zingt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
omg, 3fm staat op, en dat "REQUEST" sampletje speelt af...
Hoor ik napoleon iets zeggen wat verdacht op het woord request leek![]()
Hij luistert te vaak naar de radio
Oh mooi, ik had het al gelezen, en ik heb die moeder gisteren bij P & W gezien, wat een moordwijf!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:38 schreef Ynske het volgende:
**OUD-Help Alex en de Stichting naar school in Haiti**
spam ik weet tmaar tis voor een goed doel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Joh?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je begreep toch wel dat het sarcastisch bedoeld was, dat van Schiphol?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mooi, ik had het al gelezen, en ik heb die moeder gisteren bij P & W gezien, wat een moordwijf!
Ik heb net al geld naar haar overgemaakt want ik had haar een pb gestuurd
Yepquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh dan ook nog met slaappil, doe je goed! (off topic, krijg je die van je HA?)
Wij doen dan ook altijd op lange vluchten, echt ideaaaaaaal is datquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Yeptelefoontje met de assistente is voldoende. Let wel, sinds juni 2009 valt slaapmiddel niet meer onder verzekering en is eigen bijdrage altijd verplicht. In mijn geval 13 euro voor 5 pilletjes (prijs tussen 1 en 5 was ongeveer gelijk, dus 5 gepakt)
Oh nou, wie veel Lush kan kopen kan ook daar wel iets aan geven vind ik , en ik geef het dan veel liever aan een particulier die ik vertrouw dan aan een hulporganisatie , dit is veel directer.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh en trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh en trouwens:Flashmobs zijn leuk maar hier in NL stelt het nooit echt wat voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ja, daarom dusquote:
nee, nou ja, er is zelfs een oefenmiddagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Flashmobs zijn leuk maar hier in NL stelt het nooit echt wat voor
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Flashmobs zijn leuk maar hier in NL stelt het nooit echt wat voor
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
plus dat tombola als ffsc'er de vloek van het eeuwig vooruitschuivendemeetorganiseren met zich meedraagt,
ze brengt slechte mojo mee naar de flashmob, die staat straks in d'r eentje
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
plus dat tombola als ffsc'er de vloek van het eeuwig vooruitschuivendemeetorganiseren met zich meedraagt,
ze brengt slechte mojo mee naar de flashmob, die staat straks in d'r eentje
Oh ja maar dan is het een neppe flashmob, das helemaal erg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, nou ja, er is zelfs een oefenmiddag
T is een dans met ensemble ofzo, en ook zingen erbij...
quote:
t is ook meer zoiets als die van de sound of music... of dacht je dat die ongeoefend was?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja maar dan is het een neppe flashmob, das helemaal erg!
Pakje???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen komt als het goed is je pakje trouwens!![]()
(kon gisteravond pas naar het postkantoor)
jamaarjamaar, dan is het nog geen flashmobquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is ook meer zoiets als die van de sound of music... of dacht je dat die ongeoefend was?
Nee die is in scene gezet en daarom dus ook niet echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is ook meer zoiets als die van de sound of music... of dacht je dat die ongeoefend was?
waar...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die is in scene gezet en daarom dus ook niet echt
Give it to me baby,quote:
Geen idee wat je er voor nodig hebt, (zit niet thuis dus kan even niet kijken)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pakje???
Ooooooooh mn eten!!!!!
Was ik alweer helemaal vergeten joh, tof!
Oeh, weet je zo wat ik nodig heb voor die anananananasrijst, buiten rijst en dat pakje?
Dan haal ik dat vast in huis , kan ik dat zondag proberen
Dat is misschien een van de blokkades die de bewoners hebben gemaakt (van overledenen ja...) om hun onvrede te uiten...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef Ynske het volgende:
ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom er bij dit bericht Bescherming voor hulpverleners Haïti
een foto moet staan van overledenen?
Wat gaaf!!! Hadden ze vorige week moeten doen toen ik er wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind dat ik zaterdag op tokotrip ga![]()
er zijn twee toko's in rotjeknor die ik wil zien, en kijken wat ze hebben
ik weet dat die in alexandrium lekkere spekkoek heeft, en ik zag ook al sambal goreng telor liggen die er lekker uit zag![]()
en met een beetje mazzel heeft die bij de euromast een mooie oshizushi pers
daar staat niets over in dat stukje, dus vind t echt geen toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is misschien een van de blokkades die de bewoners hebben gemaakt (van overledenen ja...) om hun onvrede te uiten...
Het hoort nu helaas eenmaal bij het leven daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef Ynske het volgende:
ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom er bij dit bericht Bescherming voor hulpverleners Haïti
een foto moet staan van overledenen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar...
maar ze noemen het meer een streetprov ipv een flashmob
maar jij noemt het een flashmobquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
Weet je nog die "sound of music" flashmob?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Give it to me baby,
Uh-huh uh-huh
Give it to me baby,
Uh-huh uh-huh
Give it to me baby
Uh-huh uh-huh
http://www.meiasia.eu/recepten.html?zoom=35quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You go cocoboy!
Ik zat te denken om de buggy weer mee te nemen en weer naar de Aziatische supermarkt te gaan zo![]()
Want mn cocoskoekjes zijn op en ik wil ook zo een persgeval
Maar het is wel de situatie. En de dreiging waar de hulpverleners mee te maken krijgen komt oa door die blokkades...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar staat niets over in dat stukje, dus vind t echt geen toegevoegde waarde.
jaha... maar ik las even het mailtje terug en toen zag ik hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
maar jij noemt het een flashmob![]()
"wij"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat gaaf!!! Hadden ze vorige week moeten doen toen ik er was
Zo te zien hoeft er dus niks bij, perfect!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.meiasia.eu/recepten.html?zoom=35
heb je dat allemaal in huis dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo te zien hoeft er dus niks bij, perfect!
gij gaat ook aan de oshizushi?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You go cocoboy!
Ik zat te denken om de buggy weer mee te nemen en weer naar de Aziatische supermarkt te gaan zo![]()
Want mn cocoskoekjes zijn op en ik wil ook zo een persgeval
Zo dat is super..Mr heeft vliegangst en kreeg dus niets..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Yeptelefoontje met de assistente is voldoende. Let wel, sinds juni 2009 valt slaapmiddel niet meer onder verzekering en is eigen bijdrage altijd verplicht. In mijn geval 13 euro voor 5 pilletjes (prijs tussen 1 en 5 was ongeveer gelijk, dus 5 gepakt)
Duitsland let nou toch eens op he...quote:
Laat maar weten, ben ook wel benieuwd..al hebben we tegenwoordig een leuk turks zaakje in de buurtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind dat ik zaterdag op tokotrip ga![]()
er zijn twee toko's in rotjeknor die ik wil zien, en kijken wat ze hebben
ik weet dat die in alexandrium lekkere spekkoek heeft, en ik zag ook al sambal goreng telor liggen die er lekker uit zag![]()
en met een beetje mazzel heeft die bij de euromast een mooie oshizushi pers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |