daar doe ik niet aanquote:
Kleine potjes nemen...met die 500 gram potten vliegt hij niet ver....of we moeten Hercules Nappie hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Moet Zwabje Nappie maar naar z'n eten en drinken vervoeren, want zo'n klein parkietje met een tube houtlijm aan z'n pootjes vliegt niet (ver) denk ik..
modjes doen mij neitsquote:
Oke, met jou maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Inhaken
Zeg, dat was binnen de minuutquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef trovey het volgende:
Duurde even Fiets...waren je nagels nog niet droog![]()
[..]
Kleine potjes nemen...met die 500 gram potten vliegt hij niet ver....of we moeten Hercules Nappie hebben
Maar dan heeft ie maar een heul klein vriendinnetje..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef trovey het volgende:
Duurde even Fiets...waren je nagels nog niet droog![]()
[..]
Kleine potjes nemen...met die 500 gram potten vliegt hij niet ver....of we moeten Hercules Nappie hebben
zelfs de mods doen er niets meer aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar doet de helft niet aan in de PUB
Yvonne dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
modjes doen mij neits
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeg, dat was binnen de minuut
die kan mij niets maken!quote:
We zitten hier dan ook niet in PUB.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
try to stop mequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Fiets krijgt dus niet meer de lapo, dat moge duidelijk zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Luie boel daaro zeg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs de mods doen er niets meer aan.
dan wacht je maar even, moesten ze vroeger ook. Toen ze nog via de post moesten slowchatten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan veel sneller...zeker zonder OP...zat ik maar te wachten met mijn post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |