quote:- 1 x Spiel Final Fantasy XIII
- 1 x Soundtrack
- 1 x Artbook
- 1 x Buch mit einer Geschichte, die vor Final Fantasy XIII handelt
- 1 x Comic / Illustrationen
Krijg je dan geen Duits spel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Details FFXIII limited edition:
http://www.gamestop.it/31(...)ector_s_Edition.aspx
[..]
Ik ga meteen Dimension Plus mailen om mijn pre-order om te zetten
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:48 schreef Ixnay het volgende:
Eigenlijk waren die world maps heel onrealistisch. De grootte-verhoudingen klopten niks van.
Je was ongeveer even groot als een dorp. En een continent liep je binnen een minuut doorheen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst! Chocobo's bestaan ook niet!
Ik wist hetquote:
Weinig info over de FFXIII CE. Als dat het is wat je postte vind ik het erg prijzig. Maar ja,... geen enkele shop heeft hier nog echte info over.quote:
Eén dezer dagen zal hij wel officieel uit de doeken gedaan wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weinig info over de FFXIII CE. Als dat het is wat je postte vind ik het erg prijzig. Maar ja,... geen enkele shop heeft hier nog echte info over.
Iets met een mooie aparte steelcase en ik ben sold!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén dezer dagen zal hij wel officieel uit de doeken gedaan worden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets met een mooie aparte steelcase en ik ben sold!
quote:Beste Roy,
Het is op dit moment nog niet bekend welke versies wij zullen krijgen. In je order heb ik aangegeven dat je de voorkeur geeft aan een Collector’s Edition.
Met vriendelijek groet,
Dimension Plus
quote:Final Fantasy I & II Coming To An iPhone Near You
Square Enix announced today - rather quietly, may I add - that Final Fantasy I & II will soon be released for the iPhone and iPod Touch.
As you can see, being what look like ports of the recent PSP re-releases, they're looking nice and shiny (perhaps too shiny; what's wrong with sprites?), but sadly the more important stuff - like a price and estimated arrival date - is nowhere to be found, both game's release dates pegged simply as "TBA".
Vaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd![]()
Trouwens, alleen je party leader kan de summon voor zichzelf oproepen
Dus max 1 summon per battle, of het moet een super lange boss batle zijn
Dan heb je nog welles kans dat je er net aan 2x op kan roepen![]()
Ik zal het straks eens proberen te skippen
@Pheno
Ik zie heull geen FF trophy's staan bij jou, uberhaupt geen trophy's eigenlijk
Over een hype spreek je als het ook over gaat. iPhone gaat niet overquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overhypte ding , Iphone![]()
HTC HD2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |