abonnement Unibet Coolblue
pi_76202148
Het sneeuwt hier in Amsterdam Straten zijn al mooi wit aan het worden.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:16:19 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_76202190
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik een tof aanbod Ik gooi het nog ff in de groep op kantoor Hoe lang heb ik nodig om Ierland fotografisch te ontdekken denk je? Een dag? Een week? Een maand?
Je moet er gaan wonen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_76202256
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Je moet er gaan wonen
Ja. Is een idee Denk niet dat ik daar mijn werk ga kunnen doen Tenzij ik elke dag op en neer naar Glasgow kan Daar zitten mijn andere collega's
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:17:46 #54
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76202275
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef ElizabethR het volgende:
P. Jij mag wel in je uppie komen hoor.
Besloten FOT-meets mogen niet, he?
quote:
Wie weet trouwens het voordeel van een PRO account bij Flickr?
Ik heb daar maar een account aangemaakt om wat werk online te kunnen showen zonder meteen mijn prive website aan iedereen prijs te geven, en nu krijg ik uiteraard de optie om een betaalde account te nemen, maar ik lees nergens wat daar de voordelen van zouden zijn??? Kan het ook niet vinden eigenlijk, onoverzichtelijke bende daar.
Website met je fotomateriaal
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:18:11 #55
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76202297
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik een tof aanbod Ik gooi het nog ff in de groep op kantoor Hoe lang heb ik nodig om Ierland fotografisch te ontdekken denk je? Een dag? Een week? Een maand?
Ik doe er al ruim 4,5 jaar over
Maar met een weekje moet je Galway en omgeving aardig op de geheugenkaart hebben.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_76202303
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

I know Gaat goed komen
Dat werd er de vorige keer ook gezegd, dus ergens klopt er iets niet. En 3 keer is dus gewoon geen scheepsrecht. Wie dat heeft uitgevonden is echt dom

Maar goed, wij gaan gewoon saampies keertje op stap
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:20:18 #57
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76202402
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Besloten FOT-meets mogen niet, he?
Nee, daarom is ie ook niet besloten. Het staat iedereen vrij om naar Ierland te komen en in een gezellige B&B te kruipen, maar ik bepaal wel zelf wie ik in mijn huis toelaat natuurlijk.
quote:
Okidoki, effe spieken, bedankt!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_76202415
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef ElizabethR het volgende:

Maar met een weekje moet je Galway en omgeving aardig op de geheugenkaart hebben.
Cool 't Is alleen wel een takke-eind rijden en varen he Nachtje voor de boot, 6 uur door de UK heen (als je geluk hebt), weer een paar uur varen en dan 4 uur van oost naar west crossen Dus er komen sowieso nog een paar dagen bij om fatsoenlijk door de UK heen te gaan (en en passant nog wat foto's te scoren ).
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76202444
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Puala het volgende:

Maar goed, wij gaan gewoon saampies keertje op stap
Ik heb het volste vertrouwen in je En waar gaan we naartoe?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76202564
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb het volste vertrouwen in je En waar gaan we naartoe?
Als het op kort termijn is gaan we Den Bosch verkennen en anders kunnen we wel een x richting Duitsland vertrekken en daar wat verlaten dorpjes zoeken of verlaten gebouwen?
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:26:16 #61
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76202696
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool 't Is alleen wel een takke-eind rijden en varen he Nachtje voor de boot, 6 uur door de UK heen (als je geluk hebt), weer een paar uur varen en dan 4 uur van oost naar west crossen Dus er komen sowieso nog een paar dagen bij om fatsoenlijk door de UK heen te gaan (en en passant nog wat foto's te scoren ).
Die is gek zeg!!
Je stapt in Eindhoven op het vliegtuig, en in Dublin uit, dan stap je op bus of trein en in Galway uit,
Ben je voor 100 euro en in 8 uur klaar heen en terug, en ik heb een auto of twee voor de deur staan.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_76202702
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Als het op kort termijn is gaan we Den Bosch verkennen en anders kunnen we wel een x richting Duitsland vertrekken en daar wat verlaten dorpjes zoeken of verlaten gebouwen?
Is goed Moet wel een beetje weer zijn hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76202740
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Die is gek zeg!!
Je stapt in Eindhoven op het vliegtuig, en in Dublin uit, dan stap je op bus of trein en in Galway uit,
Ben je voor 100 euro klaar heen en terug, en ik heb een auto of twee voor de deur staan.
Hmmm...ook een idee
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76202987
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Is goed Moet wel een beetje weer zijn hoor
Hmm, als jij dat op tijd bij de weergoden besteld.. dan hebben we d'r beide profijt van
pi_76203214
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Die is gek zeg!!
Je stapt in Eindhoven op het vliegtuig, en in Dublin uit, dan stap je op bus of trein en in Galway uit,
Ben je voor 100 euro en in 8 uur klaar heen en terug, en ik heb een auto of twee voor de deur staan.
Ik heb ff zitten checken, maar da's echt simpel ja Nice Ik ga morgen nog even met de baas overleggen. Moet alleen ff kijken hoe het met mijn vrije dagen zit en of ik die simpel kan compenseren met de toekomstig uit te reiken dagen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76203224
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Hmm, als jij dat op tijd bij de weergoden besteld.. dan hebben we d'r beide profijt van
Is goed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:40:40 #67
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76203468
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb ff zitten checken, maar da's echt simpel ja Nice Ik ga morgen nog even met de baas overleggen. Moet alleen ff kijken hoe het met mijn vrije dagen zit en of ik die simpel kan compenseren met de toekomstig uit te reiken dagen
Ik hoor het wel
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_76203507
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik hoor het wel
Check
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf dinsdag 29 december 2009 @ 23:43:31 #69
18921 freud
Who's John Galt?
pi_76203615
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Net zitten kijken naar een tripje Florida om de laatste Space Shuttle lancering te volgen maar dat grapje zou nog iets van minimaal 1600-1800 EUR (excl. eten en drinken) moeten gaan kosten Beetje jammer

Het wordt iig wel tijd voor de vakantieplannen 2010 Ierland in mei gaat me al niet meer lukken denk ik Eind april al een midweek Praag op de agenda. En eer ik weer wegkan zal het wel september worden of zo
Praag is erg fotografisch verantwoord . Ben er vorig jaar geweest. Ook erg mooie metro trouwens .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:44:02 #70
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76203642
Zeg Ronald, dat topic dat jij linkt daar heb ik toch niets aan als het gaat om uitvinden wat de voordelen zijn van een PRO account bij Flickr?? Ik hoef niet te weten welke gallery het beste is voor op een website, maar ik wil graag weten waarom ik een PRO account zou willen op Flickr. Ik kan het niet vinden namelijk, of ik ben gewoon t stom, dat kan ook natuurlijk.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:51:45 #71
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76204031
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg Ronald, dat topic dat jij linkt daar heb ik toch niets aan als het gaat om uitvinden wat de voordelen zijn van een PRO account bij Flickr?? Ik hoef niet te weten welke gallery het beste is voor op een website, maar ik wil graag weten waarom ik een PRO account zou willen op Flickr. Ik kan het niet vinden namelijk, of ik ben gewoon t stom, dat kan ook natuurlijk.
Ik meende die vraag in dat topic ook al gezien te hebben. Maar je hebt gelijk: het staat er niet.

Nou nog uitvinden waar ik het WEL gezien heb...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:53:18 #72
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_76204116
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik meende die vraag in dat topic ook al gezien te hebben. Maar je hebt gelijk: het staat er niet.

Nou nog uitvinden waar ik het WEL gezien heb...
LOL!!
Je moet voor mij geen moeite doen hoor!!!
Ik kom er ooit wel achter, is het niet nu dan wel morgen ofzo
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:59:57 #73
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76204431
Via http://www.google.nl/search?hl=nl&q=advantage+PRO-account+flickr

kwam ik bij deze post
quote:
There are many advantages to having a Flickr Pro account:

--quote--
Unlimited uploads and storage.
Unlimited sets and collections.
Access to your original files.
Stats on your account.
Ad-free browsing and sharing.
HD playback for high-definition video uploads.
--/quote--

Flickr Pro's a pretty good deal - just US$25 for a year. I highly recommend grabbing a Pro account if you intend on uploading photos to Flickr on a regular basis. The stats functionality and unlimited uploads really brings out the power of Flickr.
source(s):
http://www.flickr.com/upgrade
Dat dus
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_76205008
quote:
Nou ja!! Wat geweldig!! Ik zat dus op Flickr zelf te zoeken naar uitleg, in de veronderstelling dat het slechts een klikje weg was. Maar die site is dus echt zo onoverzichtelijk als de demente hersens van mijn 102 jaar oude oma (ja, echt waar trouwens) dus ik kon het niet vinden.

Ik ga er maar eens over denken, want vooralsnog vind ik het dusdanig gebruikersonvriendelijk dat ik er even een weekje over moet prakizeren.

Hartelijk dank Ronald!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 30 december 2009 @ 00:25:22 #75
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76205492
tá fáilte romhat
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')