'Streng', als in 'meesteres'?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef HMaster-II het volgende:ook aanwezig...
Chanty, die bril staat je wel streng, maar daarmee ook wel leuk
quote:
Practische dingen voor als ik op mezelf ga. Handdoeken, douchemat, mat voor op de wc, snijplanken, glazen, lamp, opbergbakken enzquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
Present
Nog wat leuks gekocht Puala?
Relaxed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Practische dingen voor als ik op mezelf ga. Handdoeken, douchemat, mat voor op de wc, snijplanken, glazen, lamp, opbergbakken enz![]()
En mijn mama was lief, die zwaaide aan het einde met haar pinpas
Ja zeg, dat gaan er heel wat worden danquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed.
Wel een housewarmingparty geven he??
Wij zijn ook een soort van familie..........quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeg, dat gaan er heel wat worden dan![]()
Doe er al eentje voor vrienden, familie, ses sc
Oh noes, das eng.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij zijn ook een soort van familie..........![]()
![]()
![]()
Welke?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn bovenarmen van mijn nieuwe lens dragen
quote:
Ja, welke lens dusquote:
Prettigquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met oud en nieuw en de nieuwjaarsduik een 7D en een 70-200MM 2.8 lens te leen
Moet ik eigenlijk wel even gaan proberen jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PrettigMaar kijk of je ook ff een groothoekje kan lenen
En dan tussen de rennende menigte instaan
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk wel even gaan proberen ja
Hmm, en anders moet het maar met die 70-200 kan ik ook vast genoeg leuke tepeltjes op de foto mee kunnen zettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ook mijn plan
En dan doen we een oproep aan alle FOK!-kers om toch vooral een FOK-shirt aan te doen
Dat eerste zijn toch wel grootste plannen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Net zitten kijken naar een tripje Florida om de laatste Space Shuttle lancering te volgen maar dat grapje zou nog iets van minimaal 1600-1800 EUR (excl. eten en drinken) moeten gaan kostenBeetje jammer
![]()
Het wordt iig wel tijd voor de vakantieplannen 2010Ierland in mei gaat me al niet meer lukken denk ik
Eind april al een midweek Praag op de agenda. En eer ik weer wegkan zal het wel september worden of zo
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ierland in mei gaat me al niet meer lukken denk ik![]()
Kun je voor mijn agenda even aangeven in welke periode?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Wel verdorie!! En je hoeft alleen de reis maar te betalen, logies heb je al gratis.
Ik ga serieus een meeting in Ierland organiseren hoor!!!
Precies!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je voor mijn agenda even aangeven in welke periode?
Ja, maar die reis zou dan in mei moeten en dan moet ik ook maar vrij zien te krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Wel verdorie!! En je hoeft alleen de reis maar te betalen, logies heb je al gratis.
Ik ga serieus een meeting in Ierland organiseren hoor!!!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies!
Kan ik het vast op m'n werk doorgeven!
Vakantie landschapjes schieten in Ierland klinkt niet verkeerd!
Sorry jongens...op vakantie met meer dan 2 FOK-kers heb ik slechte ervaringen meequote:
Dus ik mag niet mee van je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens...op vakantie met meer dan 2 FOK-kers heb ik slechte ervaringen meeIk organiseer wel een aparte minimeet
Errug mini, want dat ben alleen ik dan
Jij wel hoorquote:
Hmm, passagiersstoel klinkt toch wel wat relaxter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel hoorIn de kofferbak? Of wil je gewoon op de passagiersstoel?
Nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, passagiersstoel klinkt toch wel wat relaxter.
Autorijden kan ik. Al vinden mijn examinatoren steeds van nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maarMaar je moet ook wel kunnen autorijden dan. Dan kan ik af en toe slapen
Ik opteer toch voor een officiele erkenning van jouw, ongetwijfeld uitstekende, autorijkunstenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Autorijden kan ik. Al vinden mijn examinatoren steeds van niet
*kucht* helemaal eind januari *einde kuch*quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik opteer toch voor een officiele erkenning van jouw, ongetwijfeld uitstekende, autorijkunstenIk ben bang dat ik anders toch last ga krijgen met de verzekering. Het is dus totaal NIET persoonlijk he
Ach, dat maakt in Engeland en Ierland niet uit, ze rijden daar toch aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik opteer toch voor een officiele erkenning van jouw, ongetwijfeld uitstekende, autorijkunstenIk ben bang dat ik anders toch last ga krijgen met de verzekering. Het is dus totaal NIET persoonlijk he
I knowquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Puala het volgende:
[..]
*kucht* helemaal eind januari *einde kuch*
Nou, dat vind ik een tof aanbodquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef ElizabethR het volgende:
P. Jij mag wel in je uppie komen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |