HHAHAquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tip: Niet naar h&m gaan...![]()
leuke jurkjes en shirtjes voor weinig en dan samen een fortuin kosten...
Hahahaha alsof ik zou denken dat jij ineens hier op de stoep staatquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik heb zo lopen zeuren om die foto...![]()
Maar goed, soms komt er ineens iets tussen!!!
Niet rot bedoeld hoor, maar ik vind de kwaliteit altijd zo slecht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tip: Niet naar h&m gaan...![]()
leuke jurkjes en shirtjes voor weinig en dan samen een fortuin kosten...
Hij maakte na afloop wel wat vlekken in het bad, maar die waren binnen 2 minuutjes weggespoeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Notitie maakt, geen uren naspielen Greys? En gooi je die er ineens in?
Klinkt idd goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt heerlijk Goodbye!
Ik ben er alleen nog niet uit wat ik nou van die massage bars vind.
Wat moet je daar nou in godsnaam meeHad een sample van Fever Massage Bar en daar heb ik net na het badderen een beetje mee gewreven enzo als bodylotion (dat scheen ook te kunnen
) maar in die Fever zit een stuk rood en ik zag er daarna uit alsof ik mezelf te lijf was gegaan met een scheermes
![]()
Knalrode armen enzo. Charming!
Nou, ik weet het wel hihiquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt heerlijk Goodbye!
Ik ben er alleen nog niet uit wat ik nou van die massage bars vind.
Wat moet je daar nou in godsnaam meeHad een sample van Fever Massage Bar en daar heb ik net na het badderen een beetje mee gewreven enzo als bodylotion (dat scheen ook te kunnen
) maar in die Fever zit een stuk rood en ik zag er daarna uit alsof ik mezelf te lijf was gegaan met een scheermes
![]()
Knalrode armen enzo. Charming!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, ik smeer me rot in de winter en deze leek me wel fijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt idd goeden lipbalm
Ik ben ook wel benieuwd Greys.
Als ik bij jou op de stoep sta wil ik minstens wel in bad!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hahahaha alsof ik zou denken dat jij ineens hier op de stoep staatgekkie.
Al zou ik het voor hem wel heel leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat calculeer ik altijd wel in...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet rot bedoeld hoor, maar ik vind de kwaliteit altijd zo slecht.
En ik kan er heel slecht tegen als ik iets leuks vind en het past goed dat het dan na een jaar weg kan.
Plus dat ik iedere scheve naad enz zie
Ik weet dat het niet lang goed blijft en als het dan nog steeds goedkoop lijkt neem ik het (heb nu een onwijs leuke jas van h&m trouwens!!!)J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik weet het wel hihi
Haha, * doorklikt naar MrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Heb nog heel veel liggen dus wacht even af wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik smeer me rot in de winter en deze leek me wel fijn
Ik smeerde op de terugweg in de trein bijna Temple Balm op mn lippenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik smeer me rot in de winter en deze leek me wel fijn
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik weet het wel hihi
Die heb ik ook nog, die Soft Coeur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een jaar, ofzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik bij jou op de stoep sta wil ik minstens wel in bad!(ik heb lush
)
Hoe oud is ie eigenlijk? 27 toch? En waarom is ie vrijgezel dan eigenlijk?Je doet maar als je hem maar uit kuist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
dat calculeer ik altijd wel in...
Ik weet dat het niet lang goed blijft en als het dan nog steeds goedkoop lijkt neem ik het (heb nu een onwijs leuke jas van h&m trouwens!!!)
Jep 27 als ik het goed heb (als ik het Mr vraag dan vraagt hij direct "waarom?") en hij komt volgens mij gewoon op de verkeerde plekken.
Want ik vind hem helemaal aardig enz. Hij moet je even kennen maar dan is het gewoon een gezellig type.
En mijn Mr moet hem nodig eens meenemen naar damesplekken
Als je er niet van baalt dat het snel weg is dan is het
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
En wat is het wel dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik smeerde op de terugweg in de trein bijna Temple Balm op mn lippen
Die kat!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Het nieuwe kleed op de bank valt echt zeer in de smaak
Bink zie je amper en Boor zit rechtop met zijn ogen dicht achterover tegen de bank te snurken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Bink zie je amper en Boor zit rechtop met zijn ogen dicht achterover tegen de bank te snurken
[ afbeelding ]
oh gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat niet wist... Iets om je scherp en alert te houden, je moet het op je voorhoofd ofzo smeren (je ruikt wel dat je het niet op je mond moet doenquote:
het is echt een Bink-kleur idd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Oh ja, Greys is terug heHihi zonder de voorgaande delen gelezen te hebben snap ik het nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi zonder de voorgaande delen gelezen te hebben snap ik het nog
House waar? Mr laat zoeken..grmppff bijna afgelopen zegt hij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
woeoeoeoeoeoeoeohoeoeoeoeoeoeoeoe
bij House heeft iemand een "bouquetreeks-syndroom" volgens House!
idd... maar zometeen volgens mij ergens anders weer een andere afleveringquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
House waar? Mr laat zoeken..grmppff bijna afgelopen zegt hij.
Beide, het kan vervelen maar is ook heel handig en toont dat je een verhaallijn hebt die te volgen is.quote:
hihi deze heb ik ook al eens gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd... maar zometeen volgens mij ergens anders weer een andere aflevering
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd... maar zometeen volgens mij ergens anders weer een andere aflevering
Dat was precies mijn idee! Hij ruikt net niet sterk genoeg. Maar de glitters zijn lief he? Niet nasty of zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar citrus, maar niet te scherp
Voor de geur zou ik volgende keer een andere kiezen, deze vond ik niet sterk genoeg lekker ruiken, maar het was wel heel leuk, dat glitterende water![]()
Ben met een half oog Nanny McPhee aan het kijken, best leuk!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Sodeju, nu weet ik ook weer waarom ik zo een hekel heb aan samples maken, het lijkt heel leuk maar voor je t weet sta je een half uur zeep te hakken en te labelen![]()
Cat, hoe heet die nieuwere groene cashewzeep nog es?
Ik ben echt te gaar om het op te zoeken
Noubar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Sodeju, nu weet ik ook weer waarom ik zo een hekel heb aan samples maken, het lijkt heel leuk maar voor je t weet sta je een half uur zeep te hakken en te labelen![]()
Hihi heb je foto's? Ben nu wel benieuwd naar de bergen spullen.Ow nee die zijn natuurlijk nog ingepaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Thnx!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noubar?
daar heb ik over lopen twijfelen...
En herkenbaar trouwens. Met de asielactie heb ik in totaal zeker 8 uur zitten hakken, printen, plakken en zakken om alle vlopjes in orde te maken. Gelukkig had ik destijds toch niks beters te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Foto's van de kadoos staan al ergens he, geen idee meer waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heb je foto's? Ben nu wel benieuwd naar de bergen spullen.Ow nee die zijn natuurlijk nog ingepaktwij moeten foto's maken bij het uitpakken
Ik wilde lekker chillen op de bank nog ff, maar als ik zo klaar ben met die samples dan moet ik nog gaan hakken voor in mn bentoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En herkenbaar trouwens. Met de asielactie heb ik in totaal zeker 8 uur zitten hakken, printen, plakken en zakken om alle vlopjes in orde te maken. Gelukkig had ik destijds toch niks beters te doen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's van de kadoos staan al ergens he, geen idee meer waar![]()
En jullie aankopen zitten netjes in de tassen, de samples zie je ook niks aan, das allemaal ingepakt.
Mss maak ik morgen wel ff foto's van de gevulde dozen
Heb ik gezien en ik heb medelijden, ik heb geeneens zin om voor ijs naar de koelkast te lopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde lekker chillen op de bank nog ff, maar als ik zo klaar ben met die samples dan moet ik nog gaan hakken voor in mn bento
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx!
Ik was de naam even helemaal kwijt, daar ga ik ook nog ff wat van sampelen
Cashewnotenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er zitten ook serieus pinda's, amandelen, walnoten en pistache in, maar GEEN cashew!![]()
hier:quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's van de kadoos staan al ergens he, geen idee meer waar![]()
En jullie aankopen zitten netjes in de tassen, de samples zie je ook niks aan, das allemaal ingepakt.
Mss maak ik morgen wel ff foto's van de gevulde dozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |