idd... maar zometeen volgens mij ergens anders weer een andere afleveringquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
House waar? Mr laat zoeken..grmppff bijna afgelopen zegt hij.
Beide, het kan vervelen maar is ook heel handig en toont dat je een verhaallijn hebt die te volgen is.quote:
hihi deze heb ik ook al eens gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd... maar zometeen volgens mij ergens anders weer een andere aflevering
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd... maar zometeen volgens mij ergens anders weer een andere aflevering
Dat was precies mijn idee! Hij ruikt net niet sterk genoeg. Maar de glitters zijn lief he? Niet nasty of zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar citrus, maar niet te scherp
Voor de geur zou ik volgende keer een andere kiezen, deze vond ik niet sterk genoeg lekker ruiken, maar het was wel heel leuk, dat glitterende water![]()
Ben met een half oog Nanny McPhee aan het kijken, best leuk!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Sodeju, nu weet ik ook weer waarom ik zo een hekel heb aan samples maken, het lijkt heel leuk maar voor je t weet sta je een half uur zeep te hakken en te labelen![]()
Cat, hoe heet die nieuwere groene cashewzeep nog es?
Ik ben echt te gaar om het op te zoeken
Noubar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Sodeju, nu weet ik ook weer waarom ik zo een hekel heb aan samples maken, het lijkt heel leuk maar voor je t weet sta je een half uur zeep te hakken en te labelen![]()
Hihi heb je foto's? Ben nu wel benieuwd naar de bergen spullen.Ow nee die zijn natuurlijk nog ingepaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Thnx!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noubar?
daar heb ik over lopen twijfelen...
En herkenbaar trouwens. Met de asielactie heb ik in totaal zeker 8 uur zitten hakken, printen, plakken en zakken om alle vlopjes in orde te maken. Gelukkig had ik destijds toch niks beters te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Foto's van de kadoos staan al ergens he, geen idee meer waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heb je foto's? Ben nu wel benieuwd naar de bergen spullen.Ow nee die zijn natuurlijk nog ingepaktwij moeten foto's maken bij het uitpakken
Ik wilde lekker chillen op de bank nog ff, maar als ik zo klaar ben met die samples dan moet ik nog gaan hakken voor in mn bentoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En herkenbaar trouwens. Met de asielactie heb ik in totaal zeker 8 uur zitten hakken, printen, plakken en zakken om alle vlopjes in orde te maken. Gelukkig had ik destijds toch niks beters te doen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's van de kadoos staan al ergens he, geen idee meer waar![]()
En jullie aankopen zitten netjes in de tassen, de samples zie je ook niks aan, das allemaal ingepakt.
Mss maak ik morgen wel ff foto's van de gevulde dozen
Heb ik gezien en ik heb medelijden, ik heb geeneens zin om voor ijs naar de koelkast te lopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde lekker chillen op de bank nog ff, maar als ik zo klaar ben met die samples dan moet ik nog gaan hakken voor in mn bento
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx!
Ik was de naam even helemaal kwijt, daar ga ik ook nog ff wat van sampelen
Cashewnotenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er zitten ook serieus pinda's, amandelen, walnoten en pistache in, maar GEEN cashew!![]()
hier:quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto's van de kadoos staan al ergens he, geen idee meer waar![]()
En jullie aankopen zitten netjes in de tassen, de samples zie je ook niks aan, das allemaal ingepakt.
Mss maak ik morgen wel ff foto's van de gevulde dozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |